Spring naar bijdragen

Call of Duty: Black Ops / CoD7 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Jeroen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Header1.png

Algemene informatie:

Release datum: 9 november 2010                      Multiplayer elementen: ja

Platform: PC, Xbox360, Playstation 3 en Wii        Ontwikkelaar: Treyarch

Uitgever: Activision       


Verhaallijn:

In Call of Duty: Black Ops volg je de elite-eenheden; de Black Ops. De leden van deze geheime eenheid van het leger voeren in het geheim missies uit. Dit betekent dat er in deze Call of Duty ingegaan wordt op een onconventionele oorlogsvoering en niet op de traditionele manier van oorlog voeren. Het verhaal speelt zich af tijdens de Koude Oorlog en bevat het sleutelmomenten uit die periode - zoals het conflict in Vietnam en de beroemde bestorming van de Iraanse ambassade in 1980, London.


Trailers & Screenshots

3879188_call_of_duty_black_ops__multiplayer_teaser-preview-1.jpg

[img width=620 height=348]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/16632/149396.jpg

[img width=620 height=348]http://ps3clan.nl/wp-content/gallery/cod-ops/1609Black_Ops_WMD_Head_Over_Heals-noscale.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • Reacties 221
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Klinkt goed... Ben zeer benieuwd wat het zal worden. Ik hou het in de gaten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

"Release datum: waarschijnlijk 2011"

&

"Volgens de bronnen van de website moet de game in november dit jaar uitkomen en..."

Dat klopt volgensmij niet helemaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oei, ik heb er naastgeteld. Zat in mijn hoofd dat MW2 dit jaar uitgekomen was. Bedankt voor de correctie.

edit:/ het topic ziet er nu nog kaal uit, er is verder ook nog niets aan footage vrijgegeven of gelekt. Ook wil Activision nog niets kwijt over Cod7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

zijn het dezelfde ontwikkelaars als mw 1/2 ?

Of zijn het de ontwikkelaars van cod 5/3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Volgens de bronnen van de website moet de game in november dit jaar uitkomen en wordt het ontwikkeld door Treyarch, de studio die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War.

van 3 en 5 dus, zal wss een iets mindere cod worden, jammer, maar ze zijn gewoon minder goed dan de gasten van mw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik dacht juist dat Activision van het 2e wereldoorlog ''thema'''af wilden zijn.

Achja ik vind het niet zo erg ik hou er wel van  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De Vietnam oorlog is geen tweede wereldoorlog. Ik ben zelf helemaal gek van Vietnam oorlogsfilms. Nu maar hopen dat ze de sfeer er goed in brengen. En het zijn inderdaad de makers van 3 en 5, en hebben meegeholpen aan de andere cod's, er zit wel een stijgende lijn in de kwaliteit die ze bij Treyarch leveren, en das goed nieuws :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als we echt een spel krijgen dat op We Were Soldiers lijkt wordt het zeker bruut!

Vind trouwens wel dat de Vietnam oorlog een gevoelig onderwerp is om een spel over te maken, de VS heeft die oorlog dan ook verloren. Gaan we dan als Vietnamezen spelen of is de verhaallijn gewoon dat je uiteindelijk dood gaat?........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niet alle Amerikanen gingen dood op het einde :P En We were soldiers is vet onrealistisch, kijk dan Platoon of Apocolypse now als je echt een goed beeld wil hebben van die oorlog. De Vietnamezen waren geen stelletje honden die met honderden tegelijkertijd afgeslacht werden, ze waren slim en tactisch. Verder wel een leuke film hoor, die We were soldiers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Platoon heb ik nog nooit gezien, niet eens van gehoord. Apocalypse Now was laatst op TV en deed me een in het begin een beetje aan een lachfilm denken maar werd daarna best ernstig.

Het zal inderdaad wel veel Ambush werk worden, die Vietnamezen hadden toch hele tunnelstelsels en grotten daar in de Jungle?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De Vietnamezen zaten overal en nergens. Dan zitten ze onder de grond en vervolgens zijn het onschuldige boeren. Amerikanen konden nauwelijks het verschil tussen de Vietcong en de burgers waarnemen. Maar ik denk dat dit toch een hersenloze shooter wordt net als bij Cod 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Grote kans dat het verhaal zo gecompliceerd wordt dat het het makkelijkst is om gewoon op alles en iedereen te schieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Ik hoop dat het net zo wordt als BC2, lekker alles kapot schieten  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar bij games gaat het toch zeker niet alleen om het feit dat je de hele omgeving kapot kan schieten? Wat dacht je van gameplay, verhaallijn, graphics en AI???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De Vietnam oorlog is geen tweede wereldoorlog. Ik ben zelf helemaal gek van Vietnam oorlogsfilms. Nu maar hopen dat ze de sfeer er goed in brengen. En het zijn inderdaad de makers van 3 en 5, en hebben meegeholpen aan de andere cod's, er zit wel een stijgende lijn in de kwaliteit die ze bij Treyarch leveren, en das goed nieuws :)

ik ben ook gek van Vietnam oorlogfilms.Vind het veel spanneder als ik er een zie omdat je nooit weet wat er gebeurd , maar hoop dat het zoals een vietnam film word :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb nog een feit waarom het hoogstwaarschijnlijk een Vietnamspel gaat worden, ik las twee weken terug op Tweakers een nieuwsartikel dat Treyarch allerlei soorten vietnamese muziek aan het licenseren was.

Maar misschien is de vietnamoorlog maar een klein deel van het spel, het zou ook over de koude oorlog kunnen gaan, met Vietnam als deelonderwerp, en dan mooi aansluiten op de CoD 4 missies als All Ghillied Up etcetera!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als we echt een spel krijgen dat op We Were Soldiers lijkt wordt het zeker bruut!

Vind trouwens wel dat de Vietnam oorlog een gevoelig onderwerp is om een spel over te maken, de VS heeft die oorlog dan ook verloren. Gaan we dan als Vietnamezen spelen of is de verhaallijn gewoon dat je uiteindelijk dood gaat?........

Wie zegt dat je als Amerikaan gaat spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Niemand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, Activision laat de Modern Warfare reeks nooit door Treyarch maken. Daar zijn ze te matig voor. En dat van die muziek licenties, dat klopt. Maar de Vietnam oorlog is ook logisch, WO2 zouden ze niet meer doen, WO1 kan geen goed actie bevatten en een moderne oorlog zou te veel op MW gaan lijken.

@ActionWaction

Dat is tot nu toe altijd nog geweest, maar het zullen inderdaad niet alleen Amerikanen zijn. Ik denk deze keer ook Fransen en nog iets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

YES VIETNAM EindelijK!!!!

heb er alweer zin in  O0  Is dit topic niet een beetje erg vroeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Volgens de bronnen van de website moet de game in november dit jaar uitkomen en wordt het ontwikkeld door Treyarch, de studio die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War.

van 3 en 5 dus, zal wss een iets mindere cod worden, jammer, maar ze zijn gewoon minder goed dan de gasten van mw...

Die "pro's" ondersteunen de community niet en het zijn vieze geldwolven. Die andere die volgens jou minder goed zijn zijn waarschijnlijk ook geldwolven maar daar valt het niet zo op ;) maar even ze serieus. Ze ondersteunen hun game tenminste wel fatsoenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Door er een zombiemod in te doen als een soort fun increase injectie? Dat lijkt me meer "geldwolf". Infinity ward en Treyarch zijn allebei onderdelen van de grote geldwolf Activision. Activision is een bedrijf met als doelstelling games maken, daarnaast is het een onderneming die geld wil verdienen. Daar lijkt mij niets mis mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb net ff wikipedia gecheckt en dit gaat, als het klopt, nog komen:

Upcoming games:

Call of Duty: Black Ops:

The seventh main installment of the series was leaked as being in production when David Kim, a senior animator at Treyarch, stated on a website "I am currently on my second title as a senior animator in the games industry with Activision / Treyarch on Call of Duty 7."[16] The game is rumored to be set during the Vietnam War[17] with missions including the 1980's sieging of the Iranian Embassy[18]. Activision later confirmed that developer Treyarch was working on the next Call of Duty installment, set for release in Autumn of 2010.[19] Numerous "undisclosed sources at Activision" have spoken of the game as being called 'Call of Duty: Black Ops'.[20]

Call of Duty 8:

Activision announced an unnamed Call of Duty game will be released sometime in 2011. The game's developer was not specified. No other details were made available by Activision.[21][22]

Call of Duty (Sledgehammer Games):

An unnamed Call of Duty game is under development by Activision studio Sledgehammer Games; no release date has been announced. The game will reportedly "extend the franchise into the action-adventure genre". No other details were made available by Activision.[23]

Bron: Wikipedia.

Dus we kunnen ook wel meer verwachten van de "geldwolven".  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

TEASTER COD7: http://www.gknova6.com/

Weet niet wat je er mee moet maar oke xD

De site waar ik dit gevonde had stond dit:

Treyarch heeft gisteren iedereen vanuit het niets een teaser voorgehouden die enkele beelden van atoomwapens en Kennedy vlak voor zijn dood laten zien, terwijl stemmen constant NOVA SIX herhalen met op de achtergrond computergeluidjes. De geheimzinnige teaser kun je hier bekijken en activeren door de knop op de TV om te draaien. Hier vind je een Engelstalige analyse van wat er allemaal getoond wordt. Volgens Kotaku.com kan via codetaal NOVA SIX omgezet worden naar APRIL WEEK TWO, wordt het spel dan eindelijk aangekondigd?

Media kregen gisteren een USB-stick met informatie, waarop bijvoorbeeld staat dat de vreemde website geregistreerd is door Treyarch, en zo is de teaser bekend geworden.

De Engelstalige analyse : http://www.gamersguidetolife.com/2010/04/analysis-call-of-duty-7-teaser.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...