Spring naar bijdragen

Tweedekamerverkiezingen


Tom

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

D66 is nogal links... Geen JSF, milieuprobs hard aanpakken, inkomens rechttrekken, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 72
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

D66 is nogal links... Geen JSF, milieuprobs hard aanpakken, inkomens rechttrekken, etc.

ligt het aan mij, want ik snap het probleem daaraan niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als dat jouw voorkeur is niet. Ik had het echter tegen Cancan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Mijn vader en moeder hebben allebei Maxime Verhagen [CDA] gestemd. Men vader heeft er echt over nagedacht, men moeder doet volgens mij altijd hetzelfde als men pa.. xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar D66 is wel erg progressief, dat is belangrijk. Aan de ene kant is economische vrijheid wel erg leuk, maar kijk hoe kansarm en mislukt sommige wijken in Amerika zijn. Daar hebben ze ook een erg rechtse en vrije economie. Maar goed, links werkt niet zoals je ziet. Er is nou niet echt een partij voor mij die er echt uitspringt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Progressief hoef ik ook niet, dat is dus vooral met dat milieu en zo. Maar goed, het ligt er een beetje aan wat voor persoon je bent (www.motivaction.nl) en hoe je bent opgevoed hoe je in het progressief of conservatieve staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik geloof dat ik er helemaal buiten sta. Ik wil graag economische vrijheid zonder dat oudere mensen, jongeren of de etnische minderheid daar de dupe van is. Ik ben tegen Islamisering en ik vind dat gewelddadige allochtonen hard aangepakt moeten worden. Er moet een goed zorgstelsel komen voor de oudere, het openbaar vervoer moet beter en wegen mogen ook stukken breder om files op te lossen.

En ook niet onbelangrijk, mensen die een koophuis willen kopen moeten daar een tegemoetkoming voor krijgen omdat het anders onbetaalbaar wordt. Eigen risico vind ik zo goed geregeld. Kinderbijslag moet afgestemd worden op de thuissituatie (vader + moeder allebei topbanen dus minder kinderbijslag). Zwart werkers moeten harder aangepakt worden. Uitkeringen moet afgesteld worden op de situatie, luie mensen moeten maar werken! That's it, ik gok pvv, al voel ik me daar niet helemaal goed bij.

En die JSF = geldverspilling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wegen verbreden heeft gebleken geen effect op files. Ergens moeten de wegen namelijk weer smaller worden en dan stroopt het daar op. Dat is dus een flessenhalseffect.

Kinderbijslag mag van mij helemaal weg. Degenen die er het meest van profiteren zijn zij die werkeloos thuiszitten. Voor sommigen is het zelfs een reden om wat extra kinderen te krijgen. De tijd dat meer mensen nodig zijn voor de samenleving, zijn we allang gepasseerd.

Graag hoor ik iets meer dan een one-liner over de JSF, want op het moment zitten we in de situatie dat we nog maar een paar gevechtsvliegtuigen over hebben doordat een bepaalde minister besloten heeft dat ze wel weg konden. Daarnaast is het JSF-project zo ver gevorderd en is er zo veel betaald, ook door Nederland, dat eruitstappen meer geld kost dan doorgaan.

Verder ben ik het met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

We hadden nooit aan die JSF moeten beginnen. Onze grootste vijand, 'de Taliban' is te klein en onbelangrijk daarvoor. Ook hebben straaljagers niet veel effect op terroristen. De oorlogen in Irak en Afghanistan worden zo al dik gewonnen door ons. Verder hebben we niet veel vijanden om onze wapens op te richten, ik zie nog liever miljarden de ruimte ingeschoten worden voor onderzoek naar leefbare planeten.

ennu, als Job Cohen deze verkiezingen wint, dan mogen ze mij de ruimte wel inschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Inderdaad,

Job Cohen wil Nederland geven wat hij Amsterdam gegeven heeft, dit is in ieder geval wat ik over hem gehoord heb. Dit lijkt me dus totaal geen goed plan.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

We hadden nooit aan die JSF moeten beginnen.

Helaas is dat achteraf. Ik neem aan dat de beslissing heroverwogen zou worden als ze hem opnieuw zouden kunnen maken, het is tenslotte alweer een paar jaar verder. En ja, Cohen hoeft van mij geen premier te worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik geloof dat ik er helemaal buiten sta. Ik wil graag economische vrijheid zonder dat oudere mensen, jongeren of de etnische minderheid daar de dupe van is. Ik ben tegen Islamisering en ik vind dat gewelddadige allochtonen hard aangepakt moeten worden. Er moet een goed zorgstelsel komen voor de oudere, het openbaar vervoer moet beter en wegen mogen ook stukken breder om files op te lossen.

En ook niet onbelangrijk, mensen die een koophuis willen kopen moeten daar een tegemoetkoming voor krijgen omdat het anders onbetaalbaar wordt. Eigen risico vind ik zo goed geregeld. Kinderbijslag moet afgestemd worden op de thuissituatie (vader + moeder allebei topbanen dus minder kinderbijslag). Zwart werkers moeten harder aangepakt worden. Uitkeringen moet afgesteld worden op de situatie, luie mensen moeten maar werken! That's it, ik gok pvv, al voel ik me daar niet helemaal goed bij.

En die JSF = geldverspilling.

Jij hebt zeker wilders gestemt ::) Islamitisering xD En geweldadige allochtonen aanpakken of alle geweldadige mensen aanpakken? Of autochtonen lekker laten gaan :)

Trouwens, volgens mij speelt Wilders hetzelfde spelletje als Hitler; allerlei beloften doen op precies het goede moment dat het uitkomt.

Ik heb iig me moeder overgehaalt om te stemmen op de Piratenpartij :), me pa groenlinks ofso xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Kom er net achter dat ik te laat ben om te stemmen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@^

Jij moet die ene south park kijken waar ze showen hoe erg het wel niet is om niet te stemmen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Jammer... De piratenpartij heeft geen zetel gekregen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Trouwens, volgens mij speelt Wilders hetzelfde spelletje als Hitler

Ja ja, en dat is geen extreme uitspraak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

H*ly crap, 't is echt spannend. Nu eens PvdA bij 20%, dan weer VVD bij 25%, gelijk bij 30%, gelijk bij 35%... Coalitie van CDA, PVV en VVD staat nu (34,5%) op 76 zetels. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Ola! Hier DukeN vanuit spanje! Weer is zo een 25 graden met veel zon. Heerlijk dus!

Iemand die in het kort hier de uitslag kan plaatsen?

Partijen plus zetels, dat werkruimte wat fijne om te bekijken. Thx!

Nu weer aan de bier :troost:

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

het ziet er nu als volgt uit:

1e balkje is hoeveel ze er hadden, 2e balkje hoeveel ze er nu hebben

jfdetk.png

sgp en pvdd staan er net niet op maar die is gelijk gebleven met beide 2 zetels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@TeriZz

Dan zijn moslims ook Nazi's, die indoctrineren alle landen en doen waar ze maar zin in hebben. Slaat natuurlijk nergens op, maar die uitspraak van jouw ook niet. Lach me kapot op school, hoor je de Turken met zo'n accent, wahalla, VVD van Wilders heeft nu de macht. Dan moet er toch iets zijn misgegaan in je opvoeding. No offence, ik heb echt niks tegen Turken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoorde van iemand die heel de Tweede WereldOorlog enzo had besturdeerd dat Wilders voor 90% overeenkomt met Hitler, eng idee zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan heb je best wel veel lef om zo'n uitspraak te doen. Ik zie namelijk geen overeenkomsten op het feit na dat hij in de politiek zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb gezien dat John Cleese Hitler voor 90% goed na kon doen... eng idee zeg! Dat soort uitspraken zijn zo vreselijk nietszeggend. Heb je een idee wie die studie heeft uitgevoerd en heb je hem nagelezen? Zo niet, dan wordt die uitspraak gebaseerd op niets.

Iedereen blijft trouwens maar over Wilders doorzeiken. Feit is wel dat hij 24 zetels heeft en daarmee de derde partij van Nederland is. Veel mensen stemmen dus op hem en hem afkraken betekent dat je een groot deel van de stemmers afkraakt. Verder vind ik die Roemers en Cohen ook een gevaar voor de samenleving, maar daar taalt niemand naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...