Spring naar bijdragen

GTA 5 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

FF een schopje doen want ik heb een site gevonden die over GTA 5 geruchten en zo gaat: http://www.gtav.net/

Kan je alle laatste nieuws lezen  ;)

En als je goed naar die vulkaan kijkt

volcan10.png

dan ik zie wel wat leuks.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

dat die 'scheur' een 5 is? :D anders weet ik t niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik zie Vesuvius staan. De Vesuvius is toch een vulkaan in Italië, op die site staat bij die poll ook italië. En dat ding boven mollis lijkt wel wat op een vijf als je het draait en spiegelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

T is m inderdaad, maar wat bedoelen ze daar mee? Easter Egg?


Post samenvoeging: augustus 16, 2010, 21:08:08

Ben een tijd geleden ook dit artikel tegen gekomen, misschien leuk voor in de startpost:

Bron: www.nu.nl

Script Grand Theft Auto 5 duizend pagina's groot

Uitgegeven: 16 november 2009 17:19

Laatst gewijzigd: 16 november 2009 17:19

HOOFDDORP - De baas van uitgever en ontwikkelaar Rockstar, Dan Houser, hint naar een nieuw deel in de Grand Theft Auto-reeks.

© Gamer.nl

Dat doet hij in een interview met de Britse krant The Times. Volgens Houser wordt het script van de game zo'n duizend pagina's groot.

In het interview meldt hij dat er bij Rockstar momenteel hard wordt gewerkt aan minstens twee titels: Red Dead Redemption, die in het voorjaar van 2010 verschijnt, en een nieuw deel in de Grand Theft Auto-reeks.

De game is volgens Houser nog in een vroeg stadium: hij vertelt dat hij nog druk aan meeschrijven is aan het script. Dit script gaat volgens Houser ongeveer duizend pagina's bevatten, tien keer zoveel als een script van een gemiddelde film. Houser: "We verzinnen eerst de stad, daarna pas de personages."

Nieuwe stad

In welke stad de nieuwe Grand Theft Auto-game zich afspeelt, is nog niet bekend. In de handleiding van Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City werd door de ontwikkelaar al gehint naar een mogelijk nieuwe locatie. Volgens de geruchten is Londen één van de kanshebbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Londen.. Echt niet, kunnen ze het beter in Nederland doen :P GTA: To Afrika, daar zie ik wel wat in zitten :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Please Rockstar, GTA 5: San Andreas 2 ofzo. Ik hoop het echt.  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

nee de nieuwe GTA schijnt nog kleiner te zijn dan GTA 4 maar dan wel gedetailleerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

nee de nieuwe GTA schijnt nog kleiner te zijn dan GTA 4 maar dan wel gedetailleerder

Bron? Want een kleine GTA lijkt mij niks. Tenzij het echt heel mooi word en er veel te doen is  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zolang de volgende GTA maar niet zo donker is als de vorig vind ik het prima. Ik vond er niks aan, je had niet echt die coole vrijheid die je in GTA SA of VC had. Door de bergen heen scheuren, door de woestijn, door de stad, je had het allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zolang de volgende GTA maar niet zo donker is als de vorig vind ik het prima. Ik vond er niks aan, je had niet echt die coole vrijheid die je in GTA SA of VC had. Door de bergen heen scheuren, door de woestijn, door de stad, je had het allemaal.

Daar heb je wel gelijk in. Maar in GTA 4 heeft R* ook alle ruimte gebruikt die ze hadden. En LC is een 'zusje' van New York. LC werd gesticht door Nederlanders (in de gouden eeuw) om daar wiet en prostituees te kunnen handelen ofzo.  ;D

Het gebied Bohan betekend "Dutch Word" en dat betekend Nederlands word. Maar Bohan komt volgens mij niet in het woordenboek voor.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

voor nieuwste updates: http://www.gtav.net/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nieuwe webdomeinen wijzen mogelijk op GTA V:

HOOFDDORP - Take-Two, moederbedrijf van Rockstar, heeft in januari vijf nieuwe webdomeinen vastgelegd. Verschillende bronnen speculeren dat het gaat om webdomeinen voor een nieuwe game in de Grand Theft Auto-serie.

De vijf webdomeinen die vastgelegd zijn, zijn: CashForDeadDreams.com, SixFigureTemps.com, StopPayingYourMortgage.net, HammersteinFaust.com en LifeInvader.com. Momenteel hebben de websites nog geen inhoud. 

Met name HammersteinFaust.com lijkt te wijzen op een nieuwe Grand Theft Auto-game. Isaac Hammerstein is een personage uit de GTA-serie. Hij is de stiefvader van talkshowpresentator Lazlow Jones en eigenaar van het in-game bedrijf Isaac Hammerstein and Daughters Funeral Services.

De humoristische insteek van de domeinnamen zijn ook een aanwijzing dat ze zijn vastgelegd voor een nieuwe GTA-game. Ook voor de lancering van Grand Theft Auto IV werden er veel verschillende webdomeinen vastgelegd. Deze domeinen zijn in het spel vanuit internetcafé Tw@ te bezoeken; buiten het spel leiden de domeinen naar de officiële website van Grand Theft Auto IV.

Stuntman:

Een ander gerucht dat mogelijk wijst op een nieuwe Grand Theft Auto-game, is het curriculum vitae van stuntman Declan Mulvey. Op zijn CV beweerde Mulvey mee te werken aan GTA V. De stuntman heeft inmiddels laten weten dat dit een typefout is en heeft de titel inmiddels aangepast naar Grand Theft Auto IV.

Op zijn website wordt GTA IV echter niet vermeld bij werkervaring, terwijl Rockstar Games' Manhunt 2 en Red Dead Redemption er wel op staan. Ook op zijn profiel op filmsite IMDB ontbreekt een vermelding van GTA IV. Dit leidt tot de geruchten dat Mulvey wel degelijk aan een nieuwe GTA-game werkt, maar zijn CV heeft aangepast op aandringen van Take-Two.

Bron

Nu maar hopen dat het waar is en dat we een GTA 5 kunnen verwachten  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Spannend!! Kan de eerste ingame screenshots niet afwachten.

Me PC gaat het niet meer trekken denk ik maar misschien dat GTA5 pas bij de nieuwe nextgen consoles uitkomt? De grapics kunnen ze niet meer opschroeven op de PS3 / 360 lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Casting wijst op GTA V in Los Santos:

HOOFDDORP - Informatie van Rockstar Games' castingbureau wijst erop dat de volgende GTA-game in ontwikkeling is en zich naar verwachting in Los Santos gaat afspelen. Dit werd onthuld door Superannuation.

Superannuation ontdekte dat er bij Telsey & Company, het castingbureau dat Rockstar Games doorgaans gebruikt, gezocht werd naar rollen voor het "interactieve project" Rush.

In een inmiddels verwijderde tweet zei acteur Robert Esparza: "Ik heb net mijn lichaam laten inscannen voor mijn rol in het spel Rush wat door Rockstar Games wordt uitgebracht".

Naar verwachting is Rush een werktitel voor de nieuwe GTA-game; GTA IV had de werktitel Frozen.

GTA:

De omschrijving van de rollen voor Rush doet denken aan een GTA-game in een setting nabij Hollywood in Los Angeles. In de wereld van Grand Theft Auto zou dit, net als in GTA: San Adreas, waarschijnlijk vertaald worden naar Vinewood in Los Santos.

Het personage Ira Bernstein wordt omschreven als een publicist voor "een actrice die bekendstaat als America's nieuwste lieveling die toevallig houdt van dieren, weeskinderen, drugs en seks.

Hij probeert altijd haar indiscrete acties te verbergen". Het personage mevrouw Avery, "een neurotische voetbalmoeder van 48 die verslaafd is aan pijnstillers", zou verbonden kunnen zijn met het bedrijf Avery Constructions dat genoemd wordt in Grand Theft Auto: San Andreas.

Wietprediker:

Ook de omschrijving van andere rollen lijken te wijzen op een nieuwe Grand Theft Auto-game. Zo is Mitch Hayes een "irritante, grappende, zeer succesvolle FBI-agent". Clyde wordt omschreven als een "debiele, bijna inteelt, blanke pauper.

Erg naïef op een enge 'het is maar incest'-manier". Brother Adam is een monnik uit Wales, sekteleider en yogaleraar die "graag je persoonlijke spanning onderzoekt via een aangrijpende massage". Eddie is een wietprediker en "de grootste voorstander van marijuana's fantastische kwaliteiten".

Eind februari verschenen er ook al aanwijzingen dat GTA V in ontwikkeling is. Toen werden er enkele domeinnamen vastgelegd die op een nieuwe GTA-game wijzen en zette een stuntman de titel op zijn curriculum vitae.

Bron

______________________________

Dit word zo spannend. Ik denk echt dat we GTA 5 op de komende E3 kunnen verwachten  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een GTA met veel meer natuur zou zo bruut zijn. Net zoals in San Andreas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toch ziet GTA 4 er nog erg goed uit hoor:)

Kan hem op mijn PC nog steeds niet op ze max draaien.

GTA 5 Dead or Alive Trailer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tot je naar de randjes van de gebouwen kijkt.

Hij draait gewoon op max met m'n Phenom Six-Core en 9500GT :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Toch ziet GTA 4 er nog erg goed uit hoor:)

Spel komt uit 2008 en nog bijna 1 van de mooiste graphics die ik ooit in een free roaming heb gezien  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb altijd dit gevoel gehad, dat GTA IV de eerste game is met echt de mooiste graphics ooit voor zijn tijd, en vooral ook dat GTA IV echt het begin was voor de mooie graphics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Crysis nog nooit gezien? Just cause 2 heeft ook mooie graphics maar op een andere manier. Gta is natuurlijk ook mooi, maar vind t niet de top. Bf3 wordt mooi, iemand filmpjes al gezien?

Gta5 komt deze wel op de pc? En dan ook op de zelfde dag en niet dat er een halfjaar tussen zit.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er zit wel wat delay tussen de release van consoles en van PC, ze willen het anti-mod maken ofzo, zeiden de lieve kleine werkertjes bij rockstar games customer support.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

'GTA V al in 2012'

HOOFDDORP - De ontwikkeling van Grand Theft Auto V is al vergevorderd en de game komt mogelijk al in 2012 uit. Dat melden anonieme bronnen tegenover GameSpot.

Volgens de bron werkt Rockstar Games al aan het implementeren van de laatste details, zoals de minigames.

De mensen die GameSpot heeft gesproken, noemen GTA V "the big one" en zeggen dat de game een enorme omvang heeft. Meer wilden de informanten, die dicht bij Rockstars moederbedrijf Take-Two zouden staan, niet kwijt.

In maart van dit jaar werden er al vacatures ontdekt voor stemacteurs die hoogstwaarschijnlijk bedoeld zijn voor Grand Theft Auto V. Uit de omschrijvingen van de verschillende rollen komt naar voren dat de nieuwe game zich net als Grand Theft Auto: San Andreas zal afspelen rond Los Santos en Vinewood, de GTA-versies van Los Angeles en Hollywood.

© nu.nl

_______________________

Er word steeds meer bekend over gemaakt, behalve door Rockstar zelf. Waarschijnlijk kunnen we misschien snel een trailer ofzo verwachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...