Spring naar bijdragen

ultraslim MP3/Media Player MP825 tom-tec programma


kevimmen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  139
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  26

Hallo iedereen. :zwaai:

Ik heb 2 jaar geleden een ultraslim MP3/Media Player MP825 tom-tec gekocht.

De mp3 kan muziek, video`s, foto`s en E-book`s afspelen en er zitten ook 2 game`s in.

Bij aankoop kreeg je een mini cd met software erop.

Deze software was nodig om er muziek, video`s, foto`s en E-book`s erop te zetten.

Ik had die software in het begin niet nodig want, ik deed de muziek (formaat mp3) gewoon kopiëren plakken.

Nu, 1,5 jaar later ben ik de cd kwijt :( . en ik wil hem gebruiken om er video`s op te zetten.

Als iemand weet waar ik de cd`kan downloaden of hoe ik een filmpje op mijn mp3 zet dan graag reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 139
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het programma heet AVIConverter 2.1 alleen er zijn heel veel converters op het internet met dezelfde naam. Ik ga nog even verder zoeken. En als ik thuis ben kijk ik of ik het CD'tje nog heb want ik heb ook zo'n MP3 speler gehad.

Anders kan je ze ook even bellen of ze je de software kunnen sturen. Op deze website kan je hun telefoonnummer vinden. http://www.tom-tec.nl/service

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  139
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  26

Geprobeerd maar hij doet het maar tot de helft en ik weet ook niet in welke formaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 139

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...