Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Need for Speed Hot Pursuit 2010 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

neeszz
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  51
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik heb Need for Speed Hot Pursuit 2010 reloaded gedownload en geïnstalleerd.

Ik heb de code niet ingevult.

Toen dacht ik dat ik hem meteen kon spelen.

Hij deed het niet, dus heb ik de installatie map verwijderd.

Nu snap ik dat ik nog een crack had moeten plaatsen.

In de download zat een ISO en als ik die open wil ik dus klikken op Installeren.

Maar hij doet net of hij al geïnstalleerd is en er staat dus spelen.

Als ik daar op klik gebeurt er ook helemaal niets.

Ik heb de torrent al opnieuw gedownload, maar er blijft spelen staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 135
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je hebt ook de installatie map verwijderd. Dat is niet handig. Als je het spel gewoon weg wou hebben moest je hem gewoon uninstalleren. Nu denkt je computer dat je hem er nog op hebt staan. Je kan proberen via je je registeren dingen te verwijderen (weet alleen niet hoe).

Je hoefde alleen de crack in de installatiemap te plaatsten en je kon hem spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ga naar configuratie scherm, programma's. En zoek m daar op en klik op verwijderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  51

Je hebt ook de installatie map verwijderd. Dat is niet handig. Als je het spel gewoon weg wou hebben moest je hem gewoon uninstalleren. Nu denkt je computer dat je hem er nog op hebt staan. Je kan proberen via je je registeren dingen te verwijderen (weet alleen niet hoe).

Je hoefde alleen de crack in de installatiemap te plaatsten en je kon hem spelen.

Weet ik, alleen ik zag nergens uninstall staan.

Ga naar configuratie scherm, programma's. En zoek m daar op en klik op verwijderen ;)

Super Super bedankt!!!

Hij is verwijderd!!!

Post samenvoeging: december 01, 2010, 16:56:04

Zit er ook een crack bij die reloaded versie?

Of moet ik die apart downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zit er als goed is bij, klik wel op annuleren (als je de game aan het installeren bent) op het stukje met ''activatie product oid''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  1

Ziet er goed uit !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  28

Ik heb mijn versie van hier gedownload, en alles werkt perfect, behalve dat ik mijn controls elke keer dat ik opstart opnieuw moet instellen... Hebben jullie dat ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  65
  • Actief:  

Nee, bij mijn Skidrow versie had ik dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand hier een crack voor?

groete

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heeft iemand hier een crack voor?

groete

Als je de skidrow versie hebt zit ie er bij inbegrepen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  29
  • Actief:  

hallo, ik moet een serial invullen. maar ik kan nergens serials vinden. En het werkt niet als je meteen door klikt heb ik al geprobeerd. heeft iemand anders een oplossing,

ik heb skidrow gedownload.

hopelijk kunnen jullie me helpen.

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.203
  • Actief:  

Je moet niet door klikken, je moet op annuleren drukken. Dan vraagt hij weet je zeker dat je dit wilt annuleren (Of iets dergelijks). En dan druk je op ja. Dan gaat hij gewoon verder met de installatie. Als je klaar bent met de installatie stop je de crack in je installatiemap en je kunt spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weken later...

• Bijdragen:  161
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Is deze leuker dan GT5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Lol, als of je deze 2 games met elkaar kan vergelijken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Misschien wel. Ze lijken allebei leuk.  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Laten we Call Of Duty er dan ook bijhalen, ja die is ook leuk :cool2:

GT5 = Circuit, realisme, HEEEL veel auto's. Only on PS3. Mooi, heel mooi.

NFS HP= Free roam, ''curcuit'', arcade, redelijk wat auto's , alle platformen. Ook mooi maar GT5 is denk ik toch nog iets mooier qua realisme. NFS heeft een andere kleur + lichtinval oid ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt. Dan ga ik GTA5 Halen. Maar eerst nog verder BO Spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is precies de installatie folder? Want ik heb nu 3 keer die crack in de map staan waar ook autorun en directx etc staan maar als ik op de crack klik om te spelen wordt het scherm enkel zwart.. What to do?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

instalatie map is meestal C://Programfiles/Ea/NFS (bij dit spel dan)

dus ff beter uitgelegd.

deze computer > Dubbel klik op de C schijf > Program files>  EA (is het van dacht ik) > NFSHP > en hier plak je het dan.

Grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

goeiendag  ik ben nieuw op de site  en waar kan  ik de game downloaden  ik zie nergens een link

mvgr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

bovenaan de website zie je staan: 'Downloaden' als je daar op klikt wordt alles je haarfijn uitgelegd, wij mogen hier geen verwijzingen meer geven op het forum omdat de regels zijn aangescherpt.

Als je het niet kunt vinden: http://www.duken.nl/leren-downloaden/overzicht.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jo gasten

Ik heb NFS Hot Pursuit 2010 RELOADED gedownload. Volgens het .nfo bestand zou er een crack in de download moeten zitten waarmee ik de serienummer vraag kan omzeilen. Echter ik kan de crack niet vinden.

Installeren was dus geen probleem maar de crack mist of (voor de hand liggender) ik zoek op de verkeerde plek.

Hulp voor een rep hierzo!

- Waar moet ik zoeken? Na het unrarren vind ik slechts de .iso waarmee ik kan installeren. En ik kan bijvoorbeeld geen bestandsmap "/crack" vinden oid in de installatiemap.

Of anders:

- Waar zou ik een losse crack kunnen downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ten eerste, je topic staat verkeerd.

Als je de .iso hebt gemount, naar Deze Computer gaan en daar zie je als het goed is de .iso staan. Rechtermuisklik op icoontje van .iso en dan verkennen of openen klikken. Dan zul je mapje met Crack moeten zien staan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Topic even samengevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  98

ik heb Hot Pursuit gedownload van reloaded en heb het spel ook al geinstalleerd alleen nog een crack.

weet iemand waar ik een crach voor hot pursuit kan krijgen ??

alvast bedankt  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Top 10 Series om in 2025 te Kijken? Bericht van SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar welke series jullie in 2025 het meest verwachten! Het lijkt nog ver weg, maar je weet hoe snel de tijd gaat. Zijn er al geruchten of teasers? Laat maar weten wat jullie denken! Antwoord van FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Leuke vraag! Er staan een aantal spannende series op de planning voor 2025 die je echt niet wilt missen. Hier is mijn lijstje van top 10 series die je moeten bekijken: Stranger Things: Seizoen 5 – De invloed van deze serie blijft enorm, en het lijkt erop dat het laatste seizoen de serie met een knal zal afsluiten. Verwacht veel nostalgie en geheime plots! Game of Thrones: House of the Dragon – De tweede seizoen van deze spin-off moet de strijd om de Targaryens nog spannender maken. Vuur, draken en intrige in overvloed! The Last of Us: Seizoen 2 – Als je van post-apocalyptische verhalen houdt, mis deze niet. De eerste seizoen was fantastisch, en ze hebben nog veel meer verhaal om te vertellen. Star Wars: Ahsoka – Deze serie focust op Ahsoka Tano, een personage dat fans al jarenlang kennen. Het belooft een spannend avontuur te worden in het Star Wars-universum. The Witcher: Seizoen 3 – Henry Cavill als Geralt is altijd een feestje. Benieuwd hoe ze het verder uitdiepen. Loki: Seizoen 2 – Marvel blijft maar verrassen. Loki’s avonturen richting multiversum zijn maar wat leuk om te volgen. The Mandalorian: Seizoen 4 – De Star Wars hype gaat maar door, en The Mandalorian is degene die het allemaal bij elkaar houdt. Bridgerton: Seizoen 3 – Voor de liefhebbers van drama en romantiek. De kleren, het verhaal, alles is gewoon geweldig! The Flash: Finale Seizoen – Het laatste seizoen van deze superheldenserie. Er zijn geruchten over epische crossovers. Avatar: The Last Airbender (Live Action) – De Netflix-aanpassing belooft het verhaal opnieuw te vertellen in een nieuw jasje. Heel benieuwd hoe dat uitpakt! Dit is mijn lijstje, maar er zijn natuurlijk altijd verrassingen. Wat denken jullie? Mis ik iets? Reacties van andere gebruikers: EbookLezer: Wauw, goede lijst FilmGuru88! Ik kijk echt uit naar Ahsoka. Star Wars is altijd een hit bij mij. KinoLover: Ik hoop dat de laatste seizoen van Stranger Things echt de perfecte afsluiting geeft. Het waren zo veel goede momenten! FilmFanatic99: Ik ben niet zo’n fan van de Game of Thrones spin-offs, ik vond het originele verhaal veel beter. Zijn er nog andere series die je zou aanraden zonder draken? StreamQueen: FilmGuru88, ik ben het zo met je eens over The Last of Us! Ze hebben zo’n goede sfeer weten neer te zetten in het eerste seizoen! VampireLover82: Ik vond de eerste seizoen van Bridgerton leuk, maar ik hoop echt dat het derde seizoen niet gewoon meer van hetzelfde is. Cinefiel: @FilmFanatic99. Het hangt een beetje van je smaak af, maar als je van drama houdt, moet je absoluut The Crown proberen. Het is geen fantasy, maar echt goed! SmurfFan88: Leuk om te zien dat velen het met me eens zijn over Ahsoka! En wat is er mis met draken? BookWorm: Allemaal toffe series! Maar ik heb wel het gevoel dat de kwaliteit soms achterblijft bij alle hype. Hopelijk kunnen ze dat in 2025 veranderen! EbookLezer: @BookWorm, daar ben ik het mee eens. Sommige series verliezen gewoon hun magie na een tijdje. Fingers crossed voor 2025! FilmGuru88: Haha! Het zal een tijd van hype en druk zijn, maar ik heb goede hoop. Laten we het in de gaten houden! Wie weet wat er nog meer in de pijplijn zit. Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Welke oude downloadsites zijn nog steeds veilig en betrouwbaar? RetroDL Hey allemaal! Ik ben op zoek naar oude downloadsites waar je nog steeds veilig spulletjes kunt binnenhalen. Ik herinner me dat er een paar goede waren, maar ik weet niet welke nu nog te vertrouwen zijn. Iemand tips? Expert123 Hey RetroDL! Goede vraag! Er zijn altijd een paar sites die al lang bestaan en nog steeds actief zijn. Hier zijn er een paar die ik vaak gebruik: FileHippo – Deze site heeft een lange geschiedenis en staat bekend om zijn schone downloads. Ze controleren software op virussen en malware, wat altijd een pluspunt is. OldVersion – Perfect voor wie nostalgisch is en oude versies van software zoekt. Ze hebben een eerlijke reputatie en zorgen ervoor dat de bestanden die ze aanbieden veilig zijn. Ninite – Dit is meer een downloadservice, maar heel handig! Je selecteert de software die je wilt, en ze maken een installer voor je die automatisch alles veilig installeert zonder extra rommel. SourceForge – Dit is nog steeds een go-to voor open-source software. Het kan soms een beetje chaotisch zijn, maar je kunt vaak op de populairste projecten vertrouwen. Het is altijd goed om goed op te letten. Controleer bijvoorbeeld of de site HTTPS gebruikt (dat is het slotje in de URL). En natuurlijk, antivirussoftware is altijd een goed idee! Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC Dank voor de tips, Expert123! Ik kende die OldVersion site nog niet, kan daar wel iets mee. Maar weet iemand misschien iets over Softpedia? Is dat ook een veilige plek? CoolKid23 @DannyMIRC, Softpedia is ook best betrouwbaar! Ze hebben hun eigen antivirus-scan en doen hun best om up-to-date te blijven. Gewoon even kijken naar de gebruikersbeoordelingen, dat helpt meestal ook! RetroDL Thanks voor de info, iedereen! Het lijkt erop dat er nog wel hoop is voor veilige downloads. Maar hoe zit het met torrents? Is dat ook een idee of is dat te risky? Expert123 Torrents kunnen riskant zijn, RetroDL. Er zijn een paar betrouwbare torrent-sites zoals Public Domain Torrents voor oudere films, maar je moet altijd voorzichtig zijn. Gebruik een goede VPN en zorg ervoor dat je niet op illegale dingen zit te jaagen. Ik zou zeggen, blijf bij de veilige downloadsites als je niet zeker bent! TechieTim Ik gebruik eigenlijk altijd WinRAR om bestanden uit te pakken. Ook zo’n site waar ik regelmatig iets download. Maar altijd oppassen, bedoel je dat lage beoordeling betekent misschien dat het niet veilig is? DannyMIRC Ja, klopt, TechieTim! Lage beoordelingen kunnen een probleem zijn. Maar soms zijn het gewoon gebruikers die niet weten hoe iets werkt. Daarom altijd even doorklikken en reviews lezen voordat je iets downloadt. GamerGirl87 Een andere goeie is Archive.org! Ze hebben echt veel oude software en muziek. Super betrouwbaar en het is allemaal gratis. Zeker de moeite waard om te checken! FastForward @GamerGirl87, goeie call! Archive.org is echt goud, vooral voor retro gaming of oude programma’s! Kan niet geloven dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb. RetroDL Leuk dat iedereen zo actief is! Ik ga deze sites zeker checken. Als ik nog vragen heb, laat ik het weten. Bedankt allemaal! CoolKid23 Graag gedaan, RetroDL! Laat maar weten wat je vindt van de sites! Succes met downloaden! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Iemand tips over hoe ik de Grand Prix van Emilia-Romagna in Imola gratis kan kijken? Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Alle hulp is welkom! F1Fan88: Hey MarkNL! Geen stress, ik heb een oplossing voor je! Je kunt heel makkelijk de race kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) zorgt ervoor dat je internetverbinding wordt versleuteld en dat je jezelf kunt verbergen door een server in een ander land te kiezen. Hierdoor lijkt het alsof je je daar ook daadwerkelijk bevindt, waardoor je toegang krijgt tot streams die normaal niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super gebruiksvriendelijk en werkt uitstekend met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Je kunt het makkelijk installeren op je telefoon, laptop of zelfs smart TV. Hierdoor kun je dus gewoon inloggen op bijvoorbeeld F1TV of andere platforms die de race uitzenden. Laat me weten of je hulp nodig hebt bij de installatie! Racer123: Gebruik PIA zelf ook! Vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! LotteF1: Maar werkt PIA ook op smart TV? Zou het chill vinden om het op groot scherm te kijken! F1Fan88: Ja, je kunt PIA ook op je smart TV zetten, zolang je maar de juiste handleidingen volgt! Sommige TV’s hebben het zelfs in de app store, anders kun je het via je router instellen. SpeedyGonzalez: Waarom gewoon geen gratis VPN gebruiken? Kun je ook niet gewoon naar een openbare WiFi gaan met een stream? F1Fan88: Ik snap je punt, maar gratis VPN’s zijn vaak sloom en vallen uit. Dat is echt niet chill als je live een race wilt volgen. Ik blijf bij PIA omdat ik altijd een stabiele verbinding heb. MotorsportMafkees: Klopt, ik had eerst ook een gratis VPN en dat was echt een ramp. Geloof me, een paar euro per maand voor PIA is het absoluut waard! VampireVlogger: Is het veilig om PIA te gebruiken tijdens het streamen? F1Fan88: Ja, PIA is echt veilig! Je gegevens zijn goed beveiligd, en ze houden geen logs bij van je activiteiten. Dus je kunt met een gerust hart streams kijken! MarkNL: Thanks voor alle tips! Ga PIA zeker proberen. Fingers crossed voor een goede stream tijdens de race! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• stroo heeft zojuist een badge verdient
      10 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...