Spring naar bijdragen

Stuur jou handleidingen of tips!


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is vanaf heden mogelijk om zelf content toe te voegen aan duken.nl!

http://www.duken.nl/component/option,com_ja_submit/Itemid,58/ ( zie ook in het menu "Voeg content toe"

Kan je zelf handleidingen tips of nieuws naar duken.nl te sturen.  ;)

Een artikel schrijven is niet eenvoudig, en laten we eerlijk zijn: niet iedereen is daar goed in (ik ben er ook niet echt goed in - kijk maar naar mijn fantastische spelling).  :o

Belangrijkste punt in een artikel is natuurlijk: bruikbaarheid.

Het geschreven artikel moet dusdanig zijn dat zowel een leek als een gevorderde gebruiker er zijn of haar profijt uit kan halen. Natuurlijk zijn bepaalde zaken niet geschikt voor een leek of een gevorderde gebruiker, dus uitzonderingen zijn mogelijk.

Tweede punt is natuurlijk het onderwerp: alleen onderwerpen die zich klassificeren onder de noemer "Leuk voor thuis!" zijn gewenst.

We staan dus niet direct te wachten (hoewel natuurlijk wel welkom) op een artikel over b.v. de moluculaire opbouw van een P2P programma. Een artikel welke uitlegt wat de P2P is, wat het doet en welke soorten er zijn, wat P2P betekend, etc. is weer wel zeer welkom.  ;D

Voordat je begint is het dus raadzaam even te vragen of een artikel wenselijk is.

Een foto (of screenshot) zegt vaak meer dan duizend woorden ... en vooral voor de beginner kan dit veel zoekwerk besparen en twijfel wegnemen.  :-X

Tip: een artikel mag best gebaseerd zijn op een bestaand artikel. Als voorbeeld het configureren van een router. Er staan al enkele goede voorbeelden hoe je een dergelijk artikel kunt opbouwen.

En vergeet niet je naam en adres te vermelden, dit kan later altijd nog van pas komen.

Bovendien: naar wens wordt op iedere pagina jouw naam, alias en/of website vermeld!  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

hmnm ik heb er hier nog 1 handleiding liggen, ik heb trouwens ook nog een animated movie.... kan ik die er ook op plaatsen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep je kan alles plaatsen. Waarschijnlijk moet je alleen wel een plekje hebben om het flash bestand te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...