Spring naar bijdragen

[Xbox360] Veilig updaten


stekelzak

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

In december 2008 is mijn xbox omgebouwd. Er is toen een nieuwe dvd-drive ingezet omdat degene die erin zat, nog niet omgebouwd kon worden (is dat een liteon?). De oude heb ik echter nog liggen.

Sindsdien heb ik nog 1x een dashboardupdate gehad, maar nu ben ik er al ruim anderhalf jaar niet meer mee online geweest. Zou ik hem nu veilig kunnen aansluiten om alle updates binnen te halen? Het nieuwe dashboard, de kinect-update, de avi plugin, de backwards compatibility addon? En het belangrijkst, de update waarmee ik op een usb-stick kan opslaan.

Ook wil ik de nieuwe iXtreme erop laten zetten, kan ik hem beter daarna updaten? Ik weet nog niet hoelang dat gaat duren, dus liever voor die tijd al. En is het veiliger als ik de liteon er weer terug in zet?

Er staan wel saves van gekopieerde games op de HDD.

En als ik met de omgebouwde drive online ga met een origineel spel, ziet MS dat dan ook? Ik heb een 48-uurscode voor Gold waarmee ik een rondje met (origineel) Forza 3 wil spelen.

Wat kan ik het beste doen? Wat is veilig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heel lastig te zeggen. Ik zou het persoonlijk niet doen. De ombouw methode van 2008 kan zijn opgepakt waardoor je xbox op xbox live word gebannend.

Misschien dat je contact kan opnemen met de ombouwer? Die kan je vast een voorzien van een goed antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja hij zal wel precies weten welke manier hij gebruikt heeft. Ik zal eens kijken of ik zijn adres of telefoonnummer nog heb.

Maar meer reacties zijn nog steeds welkom, ik vind forums met meerdere 'experts' zoals deze vaak nog betrouwbaarder  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Iemand bij mij op school heeft ook een omgebouwde xbox (ook al een tijdje) en hij gaat gewoon telkens als er een update is even online om deze bij te werken. Zijn xbox is niet gebrickt of gebanned ofzo, want volgens mij doet Mircosoft dit niet zomaar, alleen als je echt online gaat en en illigale games gaat multiplayen, volgens mijn ervaring (correct me if i'm wrong). Het enige nadeel was dat sommige spellen het niet meer deden, maar ik weet bijna zeker dat je dan gewoon een nieuwere versie van de game kunt downloaden ^-^. En zoals DukeN al zij kun je idd even contact opnemen met je ombouwshop of even op hun site kijken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je enkel maar online gaat voor een paar minuten (dus alleen updaten of een demo downloaden) gebeurt er niks.

Je kan eigenlijk ook de updates van internet downloaden en op usb zetten. Hoef je niet met je xbox op internet als je niet durft.

Spel spelen : geluk hebben (maar met jouw oude firmwire kan je daar niet op rekenen) ofwel geflagged worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...