Spring naar bijdragen

Bittorent openen?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  97
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Ik heb zojuyist Frostwire gedownload (voor muziek) maar als ik dan een film wil downloaden opent hij deze in frostwire en ik wil dat de film zich opent in Bittorrent, hoe stel ik dat ook alweer in? Ik zou het erg fijn vinden als het stap voor stap wordt uitgelegd (liefst met screenshot haha) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 97
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb zojuyist Frostwire gedownload (voor muziek) maar als ik dan een film wil downloaden opent hij deze in frostwire en ik wil dat de film zich opent in Bittorrent, hoe stel ik dat ook alweer in? Ik zou het erg fijn vinden als het stap voor stap wordt uitgelegd (liefst met screenshot haha) ;)

Ga naar voorkeuren in utorrent. Dan naar tabblad algemeen. Klik associeren met .torrent en vink associatie bij opstarten controleren aan. Bij frostwire moet je dit juist uitschakelen. Heb geen frostwire dus waar dat in de opties staat moet je even zelf uitzoeken of iemand anders moet het posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Of je kan het zo doen: klik rechtermuisknop op het bestand > eigenschappen > en bij 'open met' op wijzigingen klikken. Kies Bittorent en klaar  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Even een tip:

Topic titels als:

Uh ben het even kwijt weer

Mogen niet, dat staat in de huisregels:

Even voor de duidelijkheid: titels als "Help!", "Vraagje", "Probleem" of meer van die loze kreten zeggen mede-forummers niets.

En daar valt jouw titel volgens mij ook onder ;)


Post samenvoeging: januari 08, 2011, 20:03:41

Ik zie dat je hem hebt veranderd naar:

Bittorent open?

Top O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...