Spring naar bijdragen

Vanuit het buitenland Online Nederlandse TV kijken (Streamen)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  47

Hallo allemaal!

Ik woon in Spanje en ik ben al heel erg lang op zoek naar een manier om de comerciele nederlandse TV zenders (Ned1,2,3, RTL, etc) live en online te kunnen bekijken. Als ik daar naar zoek vind ik alleen maar paginas waar je bepaalde programas herhaald kunt bekijken of programas die maar enkele lokale zenders geven.

Ik heb de hoop wel een beetje opgegeven en ik denk dat ik hier toch echt een schotelantene voor aan mijn dak moet plaatsen. Maargoed, ik wilde het toch even vragen. Is dit mogelijk of absoluut onmogelijk? Ik ben bereid voor een goede service te betalen. Hoeft niet ilegaal te zijn O0

P.S. Ik heb deze post hierover al gevonden maar ik wilde geen oude post herleven (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33437.0).

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Via internet is het niet mogelijk om de zenders te kijken, je kunt wel bepaalde sporten online kijken via internet op atdhe.net.

Maar de normale zenders worden alleen live uitgezonden in nederland met ziggo of upc dmv: http://www.televisieplayer.nl/index.asp

Dus ik denk dat je een schotel moet gaan kopen voor nl televisie

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je kan uiteraard altijd via uitzending gemist programma's terug kijken via het internet, helaas alleen niet alle programma's.

http://www.uitzendinggemist.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben ook bang dat het niet mogelijk is.

Zelf had ik dit probleem ook met het WK in spanje. Ik kon wel live meekijken via de NOS maar deze site gaf aan dat ik via een buitenlandse provider op de site zat. En hierdoor werd de boel geblokkeerd. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik ben ook bang dat het niet mogelijk is.

Zelf had ik dit probleem ook met het WK in spanje. Ik kon wel live meekijken via de NOS maar deze site gaf aan dat ik via een buitenlandse provider op de site zat. En hierdoor werd de boel geblokkeerd. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.

Dan kun je ook nog een nederlandse proxy nemen (:

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  47

Tja, daar was ik al bang voor. Dan toch maar een schoteltje halen in Nederland. En zo'n ding naar het buitenland brengen is volgens mij ook niet helemaal legaal, maargoed.

Raar is dat toch dat we in de 21ste eeuw en deze Internet tijden nog steeds individiuele schotelantenes aan ons balkonetje moeten hangen. Zoals ik al zei, voor een goed TV aanbod via Internet ben ik best bereid een abonement te betalen.

BTW: DukeN, je gaat me toch niet vertellen dat je tijdens de WK finale in Spanje zat he?? En dan ook nog via de Spaanse tv de wedstijd zien?? Vervelend!!  ;D ;D Ik heb het in Brasilië gezien maar met een aantal spaanse collegas. Ik heb het lang aan moeten horen. * Zucht *  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...