Spring naar bijdragen

Rock School S01E07


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Al een tijdje ben ik op zoek naar de laatste episode van het eerste seizoen van Rock School. De rest heb ik allemaal, dat was geen groot probleem. Het is zo dat 'ie op Channel4 nog te zien is, maar dan moet je dus een inwoner van de UK zijn om te kunnen kijken. Proxies werken niet, die kunnen de stream blijkbaar niet aan. Het gaat om de video van deze link:

http://www.channel4.com/programmes/rock-school/4od#2921681

Het programma staat ook wel bekend als "Gene Simmons' Rock School". "School of Rock" is het zeker niet, net als de "Rock School" waar je geleerd wordt hoe je gitaar moet spelen! Eenieder die me in de richting kan sturen van een goede download of plek waar ik 'm online kan kijken, wordt onwijs bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Zoek op binsearch.info

naar [23686]-[FULL]-[#a.b.teevee[A]EFNet]-[ Rock.School.S01E07.DVDRip.XviD-aAF ]-[07/28] - "aaf-rock.school.s01e07.dvdrip.nfo" yEnc (1/1)

.

Deze is 261 dagen oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...