Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Online Ftd / Spotplanet - Spots Checken/downloaden In Je Webbrowser!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben het niet van plan te delen, tenzij ik offline gedwongen word!

Dit is door Google Analytics van vanacht om 12:00 gegenereerd:

36.722

Bezoeken

255.418

Paginaweergaves

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Sinds de website online is? Want dat is wel erg veel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

sinds eergister. tot afgelopen nacht 12:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Haha, weet je wat jij zou moeten doen? Advertenties plaatsen op je site. Goudmijntje

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Wous, hoe doe je dat? Met adsense kan dat toch niet? Minimaal 10 paginas ofzo. Aangezien ik binnenkort met iemand anders ook een site heb ben ik wel benieuwd.

Ontopic: brilliant! Ik gebruik t erg vaak. Ook op school waar ik geen spotnet en dergelijke heb. Hulde :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Er zijn zoveel mogelijkheden voor advertenties, en elke heeft weer zijn eigen voorwaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb je tips? Want als ik zoek vind ik niet echt veel. En ik weet dan ook niet of t betrouwbaar is.. Pm me anders even ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Not at the moment.

Je hoort van me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.872
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

[tt]ik zeg.... kleine tekst link naar duken.nl ;)[/tt]

Maar gefelicteerd kerel! Dat is even kicke met zoveel bezoekers. Moet een goed gevoel geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

[tt]ik zeg.... kleine tekst link naar duken.nl ;)[/tt]

Maar gefelicteerd kerel! Dat is even kicke met zoveel bezoekers. Moet een goed gevoel geven!

Je zou eens moeten weten haha...

En ik denk dat jij het niet wil, dat er een link naar Duken staat. Hierdoor wordt Duken ermee geassocieerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nou dat worden we al hoor... ;) Maar als iemand ergens de link duken.nl plaatst kunnen wij er natuurlijk weinig tegen doen.

Maar misschien dat je wat kan met dit verzoekje. Is er een mogelijkheid om er een RSS feed aan te hangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op het moment zit ik op mijn Stage, dus kan ik er even niets aan veranderen.

Vanavond zal ik een linkje naar Duken.nl plaatsen, een RSS feed ga ik er nog eventjes niet onder hangen denk ik. Als is het wel een stoer idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dat zou geweldig zijn, bedankt!

Ben benieuwd of een RSS feed mogelijk is. Dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Die RSS feed gaat dan elke nieuwe spot melden die erin komt ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik een RSS feed maak maak ik er meerdere:

1 voor ALLE spots

En alle standaard categorieën (zoals ze nu zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

En even vraagje, hoe vaak update deze server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zoals je in de startpost kan lezen om de 3 minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Sorry, had daar overheen gelezen. Mijn excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

@ Arjen

Ik heb je ook ff een PM gestuurd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

En ik heb hem beantwoord!

Dit is wel iets voor iedereen eigenlijk:

Het viel MRScion op dat bij veel spots een grootte van 2GB wordt aangegeven terwijl dit niet zo is..

Dit klopt, maar het is al opgelost. Bij de oude spots kan ik het helaas niet meer veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Echt top service! Ik maak dan ook gretig gebruik van je site :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Ik zal ff kijken of die op me 3DS het ook doet (moet ik wel weer wachten tot ze de internetbrowser vrijgeven). Zou echt leuk zijn om Online FTD op me 3DS te hebben  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Haha, of hij het daar nou wel of niet doet.. Ik ondersteun zulke apparaten niet :P

Dat gaat weer wat te ver... :P

Ga binnenkort wel een Mobiele pagina maken en een RSS feed (Vond ik een stoer idee!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Een mobiele pagina vind ik eigenlijk erg onnodig. Je kan je tijd beter besteden. Welke telefoon heeft een Newsreader? Geen een lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat dacht ik dus in het begin ook, maar het is wel handig voor sommige mensen om te kijken wat de nieuwe spots zijn.

Het wordt dan ook geen uitgebreid systeem en de NZB's zullen niet te downloaden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe krijg ik mijn geld terug bij een online aankoop die niet klopt? Gebruiker: Linda1985 Hoi allemaal! Ik heb een probleem. Ik heb onlangs iets online besteld, maar het is totaal niet wat ik verwachtte. De maat klopt niet en de kleur is anders. Hoe krijg ik mijn geld terug? Iemand tips? Thx! Expert: Jurgen de Klant Hey Linda, dat is echt vervelend! Maar geen zorgen, het is meestal niet zo moeilijk om je geld terug te krijgen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de Retourvoorwaarden: Kijk op de website waar je het item gekocht hebt. Elk bedrijf heeft z’n eigen retourbeleid. Vaak kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem Contact Op met de Klantenservice: Stuur een e-mail of bel ze. Wees duidelijk over wat er mis is met je bestelling. Zeg dat je graag je geld terug wilt en dat je het item wilt retourneren. Verpak het Item Goed: Zorg dat je het item in de originele verpakking terugstuurt. Voeg eventueel een briefje toe waarin je uitlegt dat je het product wilt retourneren. Bewaar het verzendbewijs: Als je het item terugstuurt, vraag dan altijd om bewijs van verzending. Zo kun je aantonen dat je het item hebt teruggestuurd. Wacht op je Terugbetaling: Het kan een paar dagen duren voordat je je geld terugkrijgt. Heb je na een week nog niks gehoord? Bel dan weer met de klantenservice. Voorbeeld: Stel je voor dat je een T-shirt hebt besteld en het blijkt te klein. Je vraagt dan via de klantenservice om een retourlabel (dat moet je soms zelf printen) en stuurt het terug. Meestal krijg je binnen een paar dagen je geld terug nadat ze het product ontvangen hebben. Hopelijk helpt dit je! Succes! Gebruiker: Danny87 Dat is nog eens een goeie uitleg, Jurgen! Heb zelf ook eens een situatie gehad met een verkeerd geleverd pakket. Weet je wat het stomste was? Ik kreeg geen antwoord van de klantenservice! Uiteindelijk moest ik via social media contact opnemen. Dat werkte wel! Gebruiker: SofieLovesFashion @Danny87, dat is typisch! Vaak zijn ze sneller op social media. Ik ben ook altijd bang dat ik nooit mijn geld terugkrijg. Heb je toen nog wel je geld teruggekregen? Gebruiker: Danny87 Ja, uiteindelijk wel! Het was een heel gedoe, maar gelukkig kreeg ik het. Maar ik vond het zo’n slechte service! Ik ben nu altijd voorzichtig met online winkelen… Gebruiker: MarkieMark Ik heb het laatst ook meegemaakt, maar ik kreeg een creditnota in plaats van een terugbetaling. Best raar, toch? Iemand hier ervaring mee? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @MarkieMark, dat kan kloppen! Soms geven ze een creditnota als je iets retourneert. Dat betekent dat je een tegoed hebt voor de volgende aankoop. Maar je kunt vaak nog steeds vragen om je geld terug. Gewoon even duidelijk zijn met de klantenservice! Gebruiker: Anouk1989 Ik vind het altijd zo’n gedoe met retourneren. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgen dat het goed is? Ik had laatst een paar schoenen besteld, maar ze waren echt heel anders dan op de foto. Zou je dat ook kunnen claimen? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @Anouk1989, absoluut! Als de schoenen niet overeenkomen met wat je besteld hebt, valt dat onder "niet geleverde kwaliteit". Dan heb je recht op je geld terug. Gewoon de stappen volgen die ik eerder noemde! Gebruiker: Steven1975 Sommige winkels willen nog wel eens moeilijk doen. Ik had eens een online winkel die helemaal niet reageerde. Na weken gevraagd of ik het via een geschillencommissie kon oplossen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar wat een stress! Gebruiker: Linda1985 Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt echt! Ik ga jullie tips opvolgen en hoop snel mijn geld terug te krijgen. Fingers crossed! Gebruiker: Danny87 Laat ons weten hoe het ging, Linda! Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Weer fouten bij UWV: 55 duizend Ziektewet-dossiers moeten opnieuw gecontroleerd worden Gebruiker: Janneke123 Expert: Marco de UWV-kenner Eerst even uitleggen wat de Ziektewet precies is. Deze wet biedt werknemers die tijdelijk ziek zijn een uitkering. Heel belangrijk, want het zorgt ervoor dat mensen in deze situatie niet in de problemen komen. Nu, over die 55 duizend dossiers: het UWV heeft ontdekt dat er fouten zijn gemaakt bij de beoordeling van deze dossiers. Dit kan verschillende oorzaken hebben: misschien zijn er documenten niet goed gelezen, of waren er onduidelijkheden over de diagnoses van mensen. Wat het ook is, het gevolg is dat mensen mogelijk onterecht minder of meer uitkering hebben gekregen. Waarom moet dat opnieuw gecontroleerd worden? Nou, het UWV wil ervoor zorgen dat iedereen de juiste hulp krijgt en dat er geen onterecht betalingen plaatsvinden. Het is dus eigenlijk een manier om de dingen recht te zetten. Dus ze gaan alle dossiers nog eens goed doornemen om te kijken of alles klopt. Het kan dus zijn dat sommige mensen nerveus worden van dit nieuws, maar het UWV heeft aan iedereen beloofd dat ze goed zullen communiceren. Ze doen dit om eerlijk en transparant te zijn en ervoor te zorgen dat iedereen krijgt wat ze verdienen. Hopelijk helpt dit je een beetje, Janneke! Gebruiker: PietjeP Gebruiker: Lottie88 Expert: Marco de UWV-kenner Over wie er kans heeft op meer of minder uitkering: dat hangt echt af van de individuele situatie. Maar het doel van de controle is, zoals ik al zei, dat iedereen eerlijk behandeld wordt. Het kan dus zijn dat mensen met een onterecht lagere uitkering nu krijgen wat ze verdienen. Maar het is ook mogelijk dat sommige mensen er minder op achteruit gaan. Het hangt allemaal af van de uitkomsten van de controles. Gebruiker: Marieke_42 Gebruiker: ThomvD Gebruiker: Lieke_73 Gebruiker: Marco de UWV-kenner Gebruiker: StefanW Gebruiker: Josje95 Gebruiker: Janneke123 Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Vraag over DC++ voor oudere torrents RetroDL Hey iedereen! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar manieren om wat oude games en films te downloaden, en ik hoor steeds meer over DC++. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt het precies en is het nog een goede methode om te gebruiken? Alvast bedankt! ExpertJoep Hey RetroDL! DC++ is eigenlijk best cool! Het is een peer-to-peer programma waarmee je bestanden kunt delen en downloaden van andere gebruikers. Hier is een korte uitleg: Installatie: Download en installeer het programma vanaf de officiële website. Het is vrij eenvoudig, gewoon volgen wat het zegt. Connecten: Je moet verbinding maken met een hub. Dit zijn eigenlijk chatrooms waar mensen bestanden delen. Je kunt op zoek gaan naar specifieke hubs die jou interesseren (zoals gaming of films). Zoeken: Eenmaal in de hub kun je via de zoekfunctie kijken welke bestanden beschikbaar zijn. Je typt in wat je zoekt en als iemand het heeft, verschijnt het in de resultaten. Downloaden: Als je iets vindt dat je wilt, klik je erop en het download begint. Het kan soms wat langer duren, afhankelijk van de snelheid van de gebruiker van wie je downloadt. Veiligheid: Vergeet niet altijd even te kijken naar wat je downloadt! Net als met torrents, kunnen er ook slechte dingen tussen zitten. Dus kijk goed naar de beschrijvingen en wie de uploader is. Als je nog vragen hebt, laat het maar weten! DannyMIRC Thanks voor de uitleg, Joep! Ik gebruik DC++ ook al een tijdje, en ik vind het superhandig voor oude games. Soms zelfs beter dan torrents, omdat je meer direct contact hebt met de uploader. Heb je trouwens tips voor goede hubs? RetroDL Dank je wel, Joep! Dit klinkt echt interessant. Ik ga het zeker proberen! Danny, heb je toevallig een lijstje met hubs die jij goed vindt? Dat zou heel fijn zijn! TechieTom @DannyMIRC en @RetroDL, kijk eens naar de "Retro Games Hubs" en "Old School Movies". Daar zit vaak een schat aan vergeten content! En als je even zoekt op de forums, zijn er halfjaarlijkse lijsten te vinden met de populairste hubs. Cinefiel Ik vind het ook leuk om DC++ te gebruiken! Het is echt een nostalgische manier om oude films te vinden. Wel even opletten dat je geen copyright materiaal download! Vooral als je de oudste klassiekers zoekt. TrendZapper Ik heb DC++ een tijdje gebruikt, maar merkte dat het soms wat traag werkte. Is er een betere alternatieve methode die jullie aanraden? Bij torrents komt altijd een hoop advertenties en spam kijken, maar met DC++ kan dit ook gebeuren, helaas. RetroDL @TrendZapper, dank voor de opmerking! Ik begrijp wat je zegt. Misschien kan ik het combineren met torrents? Als DC++ niks voor me is, kan ik in de tussentijd altijd nog een paar trackers proberen. ExpertJoep @TrendZapper, ik snap wat je bedoelt. Soms kan DC++ inderdaad een beetje traag zijn, vooral als je weinig bronnen hebt. Torrents zijn nog steeds een goede optie. Probeer ook wat private trackers, die hebben vaak betere snelheden en minder spam! Als je nog meer advies nodig hebt, laat het weten! PunkPirate Zou je ook andere programma’s kunnen proberen? Iets als FileZilla voor FTP-servers kan soms nog betere resultaten geven! Vooral voor oudere software en systemen. Gewoon een tip! RetroDL Wow, thanks allemaal! Dit was echt superhelpful! Gaan we aan de slag met DC++ en andere tips die jullie hebben gegeven. Houd jullie op de hoogte over wat ik vind. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• KaasHub heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...