Spring naar bijdragen

Online Ftd / Spotplanet - Spots Checken/downloaden In Je Webbrowser!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen idee, dan moet je ff bij Hunter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

wel hopen dat ie dit leest weet niet hoe ik hem anders kan contacten op de websie is geen contact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2.126
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

SpotPlanet werkt nu tergend sloom :( Enig idee waarom Arjen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 55
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

SpotPlanet werkt nu tergend sloom :( Enig idee waarom Arjen?

Ik wil dit bericht niet horen, dus het ligt nu even aan jou. Haha.

Ik zou niet weten waarom, was er vanavond niet, dus heb ook niets kunnen kijken helaas.

Hopen dat 1.3 beter werkt dan maar he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.949
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Om je even gerust te stellen, hier is hij snel hoor Arjan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hier doet die het ook gewoon ook hoor.

BTW: is het al opgevallen dat Binsearch nu ook kan zien dat er een wachtwoord nodig is om de .rar uit te pakken. Best wel vet  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2.126
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Het is bij mij weer ietsie sneller, maar nog steeds best traag. Hebben jullie enig ideé waarom? Ik gebruik Google Chrome en Firefox 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 55
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm, ik gebruik FireFox 4, en daar is het gewoon redelijk snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2.126
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hey Arjen,

Ik kom net op een idee. Nu heb je een hele scroll lijst aan spots, maar kan je niet ervoor zorgen dat je onderaan pagina nummering krijgt en per pagina dus iets van 25 spots hebt? Als je snapt wat ik bedoel. En als je via Instellingen ook nog is zou kunnen kiezen of je de huidige lijst aan spots wilt of van die pagina's aan spots. Zou eigenlijk best handig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 55
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, dit plan was al gemaakt zelfs haha.

In 1.3 of 1.4 zal dit zitten, volledig dynamisch natuurlijk, niet zomaar nummering :D

Die instelling snap ik alleen niet, zou je dat verder uit kunnen leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2.126
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hey, dit plan was al gemaakt zelfs haha.

In 1.3 of 1.4 zal dit zitten, volledig dynamisch natuurlijk, niet zomaar nummering :D

Die instelling snap ik alleen niet, zou je dat verder uit kunnen leggen?

Dat je gewoon bij instellingen kan kiezo om spots per pagina te doen en gewoon zoals het nu is in een lange lijst.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 55
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, die optie gaat niet komen.

Op de manier waarop wij het doen wordt het systeem ook sneller (minder load voor de server).

Dus wij hebben er ook wat aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2.126
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hey, die optie gaat niet komen.

Op de manier waarop wij het doen wordt het systeem ook sneller (minder load voor de server).

Dus wij hebben er ook wat aan ;)

Maakt niet uit ;) Het is maar een voorstel.

Sent from my X10i using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 55
  • 2,6k
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.949
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik merk de laatste tijd weinig van traagheid. Vind de site lekker vlot en fijn werken. Ik weet eigenlijk geen verbeteringen meer voor FTD online.

Je hebt het te goed gedaan Arjan! :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik merk de laatste tijd weinig van traagheid. Vind de site lekker vlot en fijn werken. Ik weet eigenlijk geen verbeteringen meer voor FTD online.

Je hebt het te goed gedaan Arjan! :proost:

Das mooi! Verbeteringen zijn er nog zat, maar eerste de  boel maar eens herscrijven haha.

En het is Arjen he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Iemand een idee hoe je bij het progje van Hunter de download locatie voor de nvb kan veranderen naar een andere map en locatie. Nu komen de NZB's op je buroblad maar ik zou dit graag in de watch map van SABNZB+ laten plaatsen op mijn NAS.

De download functie lijkt op de download van Chrome te lijken, heb al even gezocht in wat scripts of ik hier ieets in vind maar geen succes nog.

Hoi, sorry voor late reactie.

heb even voor je gekeken, dit programma is gemaakt met Prism van mozilla.

ik heb een config bestandje even aangepasd. en daarna kon ik zelf bepalen waar een bestand moet worden opgeslagen.

download http://hunterunattendeds.info/onlineftd/preferences.zip en zet preferences.js in map: C:\Program Files (x86)\OnlineFTD\defaults\preferences of waar je hem geinstalleerd hebt.

dat bestand is ook te openen met kladblok.mocht dit de oplossing niet zijn.

Hunter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Bedankt Hunter voor je reactie maar de nzb wordt nog steeds gedownload naar het buroblad. Ik krijg geen keuze om het ergens anders naar toe te zetten. Heb gekeken in het script dat je boven beschrijft maar vindt hier niet iets in terug over de desktop / bureaublad. Of moet ik eerst OnlineFTD de-installeren en dan de nieuwe van jou link opnieuw installeren?

Als ik op de nzb knop druk verschijnt er in mijn windows 7 een window met You have chosen to open <<< nzb naam >>> What should Prism do with this file. Daarna is er de keuze (ingevuld al) voor Newsbin Pro of Save file. Als ik save file kies wordt hij automatisch op het buroblad gedownload en dat is dus wat ik graag wil veranderen in een andere map, bv de map die SABNZB+ regelmatig checked of er nzb's in staan op mijn NAS, maar zou ook een andere map kunnen worden als ik met NewsBin Pro de bestanden binnen haal.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, een browse functie naar een andere map die ik zelf kan bepalen bij de keuze Save File. Nu zorgd die dowloadmanager ervoor dat de nzb op C:\Users\PCPrivé\Desktop terecht komt.


Post samenvoeging: mei 25, 2011, 21:05:42

Hi Arjen,

Ik heb inmiddels op de iPad de volgende browsers gebruikt voor online FTD, dus via de url.

Safari = compleet, scrollbaar, met openregels tussen de spots, disclaimer blijft komen bij iedere inlog, posts alleen te openen met pijl icoon.

Skyfire= compleet, scrollbaar, met openregels tussen de sports, diclaimer 1 malig, spots openen met naam en pijl icoon.

iCab = compleet, niet scrollbaar behalve als de scrollbar wordt aangezet, openregels tussen de spots, disclaimer 1 malig, spots alleen te openen met pijl icoon.

OperaMini = compleet, niet scrollbaar, disclaimer blijft komen bij iedere loggin,  sports openen alleen via pijl icoon.

Bovenstaande geldt alleen voor de browsers op de ipad en iPhone, bij gebruik van safari, opera, ie, firefox ed op PC of Mac geen problemen, geen openregels, geen terug komende disclaimers, openen spott door naam te klikken of pijl icoon.

Ik weet dat je zelf geen iPad hebt (je had hem te leen) vandaar maar even dezee vrijblijvende check op diverse browsers.

Een idee (als het al niet eerder is gelanceerd) de NZB knop idem te laten werkeen als NZB Buddy in FTD3. Keuze dus waar je de NZB vandaan wilt halen. Binsearch is niet altijd even betrouwbaar, Yabse en NZBindex zouden hiernaast goede alternatieven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.949
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

zo, goed bezig civelizedman! Dat is handige info voor Arjen.

+ rep daarvoor

Overigens heb ik nog steeds geen klagen over ftd online kwa snelheid. Na de laatste server upgrade loopt hij erg fijn. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Graag gedaan, las dat Arjen geen Ipad of iPhone had en om Online FTD zo breed mogelijk te maken leek het mij goed dat het ook goed bereikbaar is via deze multimedia.

Ik test graag dingen en als Arjen daarmee weer verder komt prima toch. Zag dat er op dit moment al veel aandacht wordt besteed aan Online FTD in de media, goed teken dus.

Als we nu ook nog iemand vinden die app's kan maken dan zijn we helemaal in the new FTD future.

Blij dat hewt er weer is, headeren is ook niet alles toch?  :'(

Snelheid is thans prima, wel je spots aantal naar beneden schroeven dat scheelt. 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een idee (als het al niet eerder is gelanceerd) de NZB knop idem te laten werkeen als NZB Buddy in FTD3. Keuze dus waar je de NZB vandaan wilt halen. Binsearch is niet altijd even betrouwbaar, Yabse en NZBindex zouden hiernaast goede alternatieven zijn.

Dat had ik ook al voor voorgesteld, bij de bestandsnaam kan je kiezen of je Binsearch of NZBIndex kiest.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hi Arjen,

Ik heb inmiddels op de iPad de volgende browsers gebruikt voor online FTD, dus via de url.

Safari = compleet, scrollbaar, met openregels tussen de spots, disclaimer blijft komen bij iedere inlog, posts alleen te openen met pijl icoon.

Skyfire= compleet, scrollbaar, met openregels tussen de sports, diclaimer 1 malig, spots openen met naam en pijl icoon.

iCab = compleet, niet scrollbaar behalve als de scrollbar wordt aangezet, openregels tussen de spots, disclaimer 1 malig, spots alleen te openen met pijl icoon.

OperaMini = compleet, niet scrollbaar, disclaimer blijft komen bij iedere loggin,  sports openen alleen via pijl icoon.

Bovenstaande geldt alleen voor de browsers op de ipad en iPhone, bij gebruik van safari, opera, ie, firefox ed op PC of Mac geen problemen, geen openregels, geen terug komende disclaimers, openen spott door naam te klikken of pijl icoon.

Ik weet dat je zelf geen iPad hebt (je had hem te leen) vandaar maar even dezee vrijblijvende check op diverse browsers.

Een idee (als het al niet eerder is gelanceerd) de NZB knop idem te laten werkeen als NZB Buddy in FTD3. Keuze dus waar je de NZB vandaan wilt halen. Binsearch is niet altijd even betrouwbaar, Yabse en NZBindex zouden hiernaast goede alternatieven zijn.

Top voor je Feedback, daar help je me goed mee. De witregel ertussen heb ik zelf gedaan, dit is een bewuste keuze geweest. Dit maakt het klikken op een spot makkelijk, zou ik zeggen. Als je deze witregel graag wegziet kan ik dat natuurlijk doen.

Het klikken op een spot heb ik van meerdere mensen gehoord, dat hij dan een foutmelding geeft, ik heb werkelijkwaar geen idee waar dat vandaan komt. Kan dit helaas ook niet fixen.

Dat scrollen in sommige niet werkt komt omdat de headers van die browser niet doorgeven dat het op een iPad is, kan ik ook niets aan doen.

Dus zeg maar of je die witregels weg wilt hebben ;)

Bedankt.

Een idee (als het al niet eerder is gelanceerd) de NZB knop idem te laten werkeen als NZB Buddy in FTD3. Keuze dus waar je de NZB vandaan wilt halen. Binsearch is niet altijd even betrouwbaar, Yabse en NZBindex zouden hiernaast goede alternatieven zijn.

Dat had ik ook al voor voorgesteld, bij de bestandsnaam kan je kiezen of je Binsearch of NZBIndex kiest.  ;)

Zoals ZombyMario zegt, onderin een spot, bij bestandsinformatie, kan je kiezen met wat je wilt zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Hi Arjen,

Wel die "wit"regel heeft op de iPad volgens mij geen functie, je kan nl de spot niet openen door op de iPad de spot aan te klikken er gebeurt niets. De spot kan alleen geopend worden door de pijl icon aan te klikken.

Door de "wit" regel krijg je een enorme lange scroll, en als de functie van de spot aan te klikken wel zou werken kan je altijd om wat nauwkeuriger te kiezen het beeld even vergroten.

Van mij mag hij er dus uit maar wie weet denken andere iPad users er anders over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt Hunter voor je reactie maar de nzb wordt nog steeds gedownload naar het buroblad. Ik krijg geen keuze om het ergens anders naar toe te zetten. Heb gekeken in het script dat je boven beschrijft maar vindt hier niet iets in terug over de desktop / bureaublad. Of moet ik eerst OnlineFTD de-installeren en dan de nieuwe van jou link opnieuw installeren?

Als ik op de nzb knop druk verschijnt er in mijn windows 7 een window met You have chosen to open <<< nzb naam >>> What should Prism do with this file. Daarna is er de keuze (ingevuld al) voor Newsbin Pro of Save file. Als ik save file kies wordt hij automatisch op het buroblad gedownload en dat is dus wat ik graag wil veranderen in een andere map, bv de map die SABNZB+ regelmatig checked of er nzb's in staan op mijn NAS, maar zou ook een andere map kunnen worden als ik met NewsBin Pro de bestanden binnen haal.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, een browse functie naar een andere map die ik zelf kan bepalen bij de keuze Save File. Nu zorgd die dowloadmanager ervoor dat de nzb op C:\Users\PCPrivé\Desktop terecht komt.

Hoi.

Ik heb een "Reset-tool" gemaakt. deze verwijderd met 1 druk op de knop alle instellingen. dus ook je download locatie. download het hier: http://www.hunterunattendeds.info/onlineftd/ONLINEFTDRESETTOOL.exe

mocht dit nog niet werken dan kan je even handmatig de map Prism in %Appdata% verwijderen. en Online-FTD opnieuw installeren. zodat de aangepaste settingsfile die ik je gegeven heb weg is.

ik hoop dat dit je probleem oplost.

Hunter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Site werkt weer helemaal top!

Werkt af en toe wel wat slomer maar ja, kun je niet zo veel aan doen denk ik.

Soms erger ik me er wel aan dat ie de hele tijd moet laden als ie een spot opent.

Duurt soms nogal lang...

Maar ook eigenlijk enigste minpuntje!

Keep up the good work!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik merk het ook, hij is een ietsie pietsie slomer geworden, maar dat maakt niet uit.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...