Jump to content
Sign in to follow this  
Deeeemy

Pc gaat niet op stand-by

Recommended Posts

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Heb je toevallig je systeem opgeruimt?

eehm, nee niet dat ik weet. ik heb er niets mee gedaan, alleen 20 minuten van de stroom afgehaald en daarna er weer aan gedaan.

misschien helpt het als ik mijn laptop terug zet naar fabrieksinstellingen?

maar hoe kan ik dat doen? ik heb trouwens een acer aspire 5738G

De pc heb ik naar een vriend van mijn vader gestuurd die erg handig is met computers, die kon er niets mee. toen maar naar scheer&foppen gebracht en die zullen hem dinsdag naar Acer sturen. dus dan ben ik ongeveer 3 weken mijn laptop kwijt -.- Nouja, moet dan maar...

Laptop is terug, vrijdag kunnen we hem ophalen bij scheer en foppen. ze hebben het moederbord vervangen, en alle updates gedaan enzo. alleen een vraagje, als ik nu windows 7 er weer op zet, gaan dan al die updates weer weg?

Guest Convertjosh

Je moet wel de drivers hebben .Je kan een test doen ,of je laptop compitable is met windows 7,maar inderdaad de drivers moeten opnieuw .Meestal doet dat windows ,maar niet altijd .Ik had problemen met de geluidskaart.Zorg dat je een backup hebt,dan kan je altijd weer terug.

voordat ik hem naar de maker had gedaan stond er windows 7 op, die had ik toen gekocht. alleen nu staat er dus weer vista op, dat zit er gewoon standaard op. maar als ik nu zo'n back-up disk maak, en die dan open als ik windows 7 er eer op heb, gaat ie dan weer naar vista met de update zodat ik windows 7 opnieuw moet installeren, of blijft ie dan op windows 7?

Guest Convertjosh

Dan blijft die windows 7 ,maar uit veiligheid moet je altijd eerst een backup maken.Dan is er een weg terug.

ok, bedankt. maar hoe zo'n grote dvd/cd heb ik dan nodig om het er op te branden? want we hebben het al een eerder geprobeerd maar toen lukte het niet.

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Bedoel je windows 7 op een cd branden?

Gewoon een normale dvd. Hij is zo'n 3,5 Gig dus moet er makkelijk op passen  O0

Laptop is terug, windows 7 staat erop. alle update staan er ook op. dus dit topic kan eindelijk op slot (:

Bedankt voor de hulp allemaal!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• @Drifter Ik heb een account op opensubtitles maar de site werkt niet naar behoren. Ik kan geen berichten sturen, commentaar plaatsen onder een toegevoegde subtitle en ik kan de subtitle ook geen beoordeling geven. Ik weet dat ze bezig zijn met een compleet nieuwe versie van de website maar dit is nog in beta. @Duken Ik hoop het ook! Vertalers hebben meestal geen eigen website of emailadres maar misschien wordt dit bericht toch door hem gelezen op Duken :)
    • Hoi, ik heb precies hetzelfde. Zonder pardon of waarschuwing ben ik verbannen. Wat vreemd. Erg lastig dat je niemand kan bereiken om uitleg. En hoe dit opgelost kan worden.
    • Top Drifter, heb op die community een account dus ga ze gelijk binnenhalen!  Bedankt!
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie