Spring naar bijdragen

exe bestand van virusscanner (bitdefender)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo allemaal,

Ik gebruik Winrar en Orbit downloader en daar is de optie om een virusscanner het bestand te laten scannen. Maar dan moet je een exe-bestand selecteren.... maar dat zijn er zo veel, dus welke moet ik kiezen?

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik neem aan dat in Bitdefender een realtime scanner/functie aan hebt staan. (of iets wat erop lijkt) Zoja, dan hoef je niks zulke functies te klooien. Alle bestanden die binnen komen worden dan automatisch gescanned op virussen ;) En natuurlijk als er een virus gevonden is, krijg jij daar bericht van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Maar het kan dus niet rechtstreeks via bitdefender/orbit??

Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Elk heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur kwa betreft een anti-virus programma, maar normaler wijze zou m'n die zo kunnen instellen dat die automatisch het binnenhalende bestand(welke het ook moge wezen) scant. Gebruikers van IE 9, zowel x86 - x64, die hebben nu het gemak dat dit steeds gebeurd door IE zelf. Het is natuurlijk geen garantie, maar het is dus wel reeds een kleine geruststelling dat dit reeds gebeurd na het downloaden van het bestand. Dus voor wie IE gebruikt kan ik aanraden dat m'n IE 9 installeerd, ipv één van de vorige versies te gebruiken. Vertrowd men de veiligheidsscan niet van IE9 dan kan men nog steeds de eigen virusscanner er op los laten. Echter moet ik er wel bij vermelden dat de x64 versie van IE 9 niet als standaard brouwser kan installeren, de standaard zal steeds de 32 bits versie zijn, maar is wel perfect naast de elkaar te gebruiken. Ik gebruik AVG 2011 en die scant auto de bestanden die ik download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Bedank voor de uitleg

Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...