Spring naar bijdragen

probleempje


Gast robbert1977

Aanbevolen reactie

Gast robbert1977

Oops, ik had net een vraag gesteld over bittorrent, alleen ik had het op algemeen gezet. Wellicht is het hier beter op zijn plaats.

dus even met copy en paste de vraag nogmaals..

hallo...

Ik ben weer een beetje aan het proberen te downloaden. Ik heb dan ook via duken.nl de uitleg gelezen over bittorrent. Ik was van plan te downloaden en in eerste instantie lukte het aardig. Maar ik werd iets te enthousiast en nu krijg ik steeds de melding couldn\"t listen-maxport less than minport-no ports to check. Weet iemand hier een oplossing voor?

gr. Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waarneer en met wat krijg je deze melding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast robbert1977

ik krijg de melding direct als ik wil downloaden. In plaats dat de tellers met de don- en upload speed begint krijg ik deze error..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Probleem lijkt me vrij logisch, je ingestelde poorten kloppen niet > je maximale poort is kleiner dan je minimale..., poorten dus even opnieuw instellen op je client.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast robbert1977

Ik heb bij de client in the preferendes revert to defaults aangeklikt. Probleem dat ik nu krijg is een rejected by tracker...ik heb echt goed gekeken het een en ander nog nagelezen, maar ik krijg het niet echt voor elkaar...weet jij meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...