Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

dat die piloot/buurman de wereld over gaat, moet wel duken gelijk geven (slijm :ziek: )dat dat iets meer andacht had mogen krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Klopt maar toch, gaat om het idee :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zo in me bed We Were soldiers kijken, zal morgen wel een post ervan maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

@Koning-Bier waar blijft je post, ben namelijk wel benieuwd :)

Heb vandaag 3 films gekeken en ga nu eventjes de horror doen de andere 2 zijn Crank 1 & 2.

Final Destination 5

Het voorgevoel van een man redt een groep collega's van een instortende hangbrug. Maar het was niet de bedoeling dat deze groep nietsvermoedende zielen dit zou overleven. In een race tegen de klok doet de onfortuinlijke groep verwoede pogingen om een manier te ontdekken om uit de sinistere agenda van de dood te ontsnappen.

http://www.youtube.com/watch?v=zLKR3GdIK80

'Leuke' film. Heb ook 'genoten' van de rest. Ben zelf niet echt een horror fan, alleen deze is gewoon leuk. Ook leuk dat er stukjes uit de vorige films komen. Vind het vooral leuk, hoe ze ook bedenken: 'Nu gaan ze maar eens zo en zo en zo dood'. En ja is goed gelukt deze keer :P Horror: 4/5 sterren. Over het algemeen geef ik het een 3/5 sterren eigenlijk gewoon beetje hetzelfde als de vorige delen. Ze gaan wel op een andere manier dood, maar verveelt nu een beetje eigenlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

goed maar net als saw-serie beetje veel van t zelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Yup vind ik ook, daarom ook 3 sterren :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

We Were Soldiers

De film vertelt het waargebeurde verhaal van 450 Amerikaanse soldaten die, in het begin van de Vietnam-oorlog, omsingeld werden door 2000 Noord-Vietnamese soldaten. De film volgt Lt. Colonel Harold Moore, en de reporter Joseph Galloway in wat de eerste grote slag in de Vietnam-oorlog zou worden.

http://www.moviemeter.nl/film/1954

Ik zelf vond de film erg goed, hij begon erg rustig en liet ook deels zien hoe het er voor de oorlog aan toeging, zelf vind ik dat Mel Gibson goed de rol speelt van Vader/Commandant, Er zit veel goede actie in maar je moet de film echt goed gevolgd hebben om de personages te snappen, en het is ook wel mooi om te zien in de kleine stukjes hoe de Vietnamezen de Amerikanen aanvielen, want om eerlijk te zijn wij weten alleen het verhaal van de amerikaanse soldaten hoe het daar aan toeging maar het is ook weleens leuk om te zien hoe de vietnamezen te werk gingen, halverwege de film merk je ook dat het verhaal steeds beter wordt en het laat zien dat de eerste slag in een oorlog niet altijd gemakkelijk is, zelf vond ik de film erg goed zeker een 5/5 :)

( @ Rikkert, Sorry was gistermiddag de hele dag druk bezig en was pas vannacht om 1:00 thuis dus geen tijd ervoor gehad haha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

The Pianist

Op 23 september 1939 speelt de jonge pianist Wladyslaw Szpilman voor de radio 'Nocturne in d-mineur' van Frédéric Chopin. Door het lawaai van de bombardementen kan hij zichzelf nauwelijks horen. Een halfuur na afloop van dit optreden wordt de zaal van de Poolse omroep geraakt en is de radio definitief uit de ether. De gevolgen van de bezetting voor Warschau zijn afschuwelijk: het getto, de joodse opstand, de deportaties. Maar terwijl zijn volledige familie en vele vrienden worden uitgemoord, tracht Szpilman te overleven in de gehavende stad. Hij krijgt daarbij hulp van Poolse verzetsstrijders.

http://www.moviemeter.nl/film/3105

Zeker een aanrader, ik heb de film nu twee keer gezien en twee keer heb ik er volop van genoten!, deze film laat zeker zien hoe het was om een Jood te zijn in de tweede wereldoorlog, en zoals een comment zei onder de trailer '

movies like this one teach people to treasure their life'' is zeker waar, Het laat ook zeker zien dat het nooit gemakkelijk was om te overleven als je je famillie verloor in een concentratiekamp, de scene met de duitse officier sprak me zeker aan want het liet ook zien dat niet alle duitse joden haatte. ik zou zeker de film kijken een 5/5

:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Okay, niet echt mijn smaak. Ik zelf zou ze niet zien.

Limitless

Aspirant-auteur Eddie Morra lijdt aan een chronisch gebrek aan inspiratie. Wanneer een oude vriend hem NZT geeft, een revolutionair nieuw farmaceutisch middel, is hij in staat om zijn volledige hersencapaciteit te benutten. Eddie kan zich alles herinneren wat hij ooit heeft gelezen, gezien of gehoord, elke taal in een dag leren en complexe vergelijkingen begrijpen zolang hij het niet-geteste geneesmiddel in blijft nemen. Al snel brengt het middel financieel en sociaal succes en nodigt de magnaat Carl van Loon hem uit om de grootste fusie in de geschiedenis op te zetten. Maar Eddie krijgt ook belangstelling van mensen die tot alles in staat zijn om de NZT in handen te krijgen.

Vind dit zeker een aanrader. Heb zeer genoten van deze film. Beste film die ik de afgelopen tijd heb gezien :P Leuk om te zien dat een 'sukkeltje' door 1 pil super slim, super gecontcentreerd etc. Is een must see movie. En als je binnenkort in de stad bent, of bij de torrent/nzb-boer ik zou hem zeker eventjes mee nemen en er een avondje voor zitten en kijken.Vind deze film een 5/5 waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb deze film vandaag gekeken:

The front line (2011)

Gaat over de Korea oorlog net voor het staak het vuren werd ondertekent. Het verhaal wordt voornamelijk verteld vanuit het oogpunt van zuid-korea, maar sommige stukjes ook vanuit Noord-korea.

http://www.imdb.com/title/tt2007387/

Ik vond het een goede film en is zeker een aanrader. Denk dat de 6.9 die op imdb staat wel op zijn plaats is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kijk op dit moment Saints en Soldiers een post zal hieronder volgen als ik klaar ben :)

Saints and Soldiers

Het is midden december 1944 en Hitler's Blitzkrieg-leger raast door de bossen van Zuid-België in een verpletterend winteroffensief. Als korporaal Nathan Greer en zijn vriend, sergeant Gordon samen met honderd anderen in Duitse handen vallen en de Duitsers blind beginnen te schieten, ontsnappen ze en moeten ze zonder voedsel en wapens de winter doorkomen en de eigen linie bereiken..

Zeker een interessante film, matig kwa actie maar zoals het stukje hierboven al verteld het is een kwestie van overleven en dus niet de strijd aangaan, als je je nou op een zondagavond verveelt zou ik deze film kijken als tijdsdoder, niet top maar kan ermee door 3,5/5

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Veel oorlogfilms. Saints an soldiers vond ik ook een goede film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Veel oorlogfilms. Saints an soldiers vond ik ook een goede film.

Ja klopt heb er ook 6 gekeken in 3 dagen tijd :), ben ook een groot fan ervan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb de meeste wel gezien, ben altijd opzoek naar nieuwe ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

full metal jacket al gezien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, de meeste gangbare heb ik wel gezien. Dus nu komt het meer op de onbekende uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heb je deze al gezien?

Defiance (2008)

http://www.moviemeter.nl/film/47094

Ik vond het een erg goede oorlogsfilm. Maar we gaan nu wat offtopic....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mag je elke film hier posten die je de afgelopen tijd hebt gezien? Want heb nogal wat films gezien, en ga nogal wat films kijken.

Of alleen films die je de moeite waard vind om te posten? :)

@Duken

Als je wilt, kan ik wel een leuke startpost voor deze topic in elkaar zetten, dus een speciale DukeN.nl startpost en geen Tweakers.net :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Tuurlijk, elke film. Ik vind het bijvoorbeeld ook handig om daar ideeen mee op te doen :)

Dus ook de brakke, dan hoeven we die niet te kijken :P

Maar als jij een mooie startpost kan maken, graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Okay, dan zul je de komende dagen een hoop posts van mij tegen komen hier :P

En zal zo eventjes kijken naar de startpost, doet de PM functie het al? Want dan PM ik hem zo eventjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

De PM functie werkt toch altijd al? Dus ja :) Ik zie hem graag verschijnen. Top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dacht dat bij sommige die niet werkte... Maar hij is iig verzonden, hoor graag je mening erover :)

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Had dit weekend nog 3 films gekeken en helemaal vergeten te reviewen :o

Doe eventjes een duology in 1 post.

Crank 1&2

Professioneel huurmoordenaar Chev Chelios ontdekt dat hij door zijn rivaal Verona is vergiftigd met 'The Beijing Cocktail', nadat deze merkte dat Chev zijn baas zou hebben vermoord. Dit gif zorgt ervoor dat Chev zal sterven als zijn hartslag begint te dalen. Om in leven te blijven moet hij zijn adrenaline de hoogte injagen. Chev gaat opzoek naar zijn aartsrivaal Verona maar moet ondertussen ook zijn liefje Eve beschermen. De klok tikt en gedreven door wraak en adrenaline onderneemt Chev een dolle tocht door Los Angeles.

Chev Chelios (Jason Statham) komt bij zinnen in de handen van enkele Chinese bendeleden die zijn hart stelen en vervangen door een kunsthart. Deze loopt op batterijen die de regelmatige schok van elektriciteit vereist om werking bij te houden. Voor Chev volgt een race door Los Angeles, om alles weer recht te zetten, wraak te nemen en zijn eigen hart terug te vinden.

Ik heb niks tegen slechte films. Maar dit was eigenlijk gewoon zo slecht dat die goed wordt. Beide films zijn even dom. Zaten wel wat humoristische stukken in, en deze waren dan ook echt lachen. Hij heeft steeds 2 andere dingen nodig om in leven te blijven. Als je een slechte grappige actiethriller wil zien zou ik deze zeker aanraden. Ik geef hem een 3,5/5 sterren, omdat die doordat die slecht was weer goed werd en daardoor grappig. Niet echt een aanrader. Alleen mocht je ooit eventjes geen films meer hebben, kijk deze dan voor de lol :)

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gone in 60 Seconds

Het broertje van de gestopte autodief Memphis (Nicolas Cage) raakt in de problemen na een mislukte opdracht voor een crimineel. Memphis moet met een groep oude vrienden binnen 1 nacht 50 auto's stelen om zo het leven van z'n broer te redden.

Vind dit een leuke film. Veel mooie auto's. Daarvoor zou je hem eigenlijk al moeten kijken :P Nicolas Cage vind ik er perfect in passen, past altijd wel bij de auto's. Ik geef deze film een 4/5 omdat hij gewoon goed is en niet echt super :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Crank 1 en twee vond ik geweldig. Vooral bij één dat hij zijn meisje begint te "verwennen" op straat. Of bij deel twee dat het begint als een oude 8bit videogame. Lekkere wegkijkers.

Ik heb de startpost aangepast rikkert met jou data. I like! thx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...