Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Lion king.... jeetje wat heb ik daarbij moeten janken. Als paps doodgaat bij de redding van zijn zoon..... brrrrr krijg er nog de rillingen van.

Je ben niet de enige ;)

@marciej natuurlijk vergeten we bambi niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  43
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan zal ik mijn aanraders van de laatste tijd ook maar even noemen ;).

Actie:

- The Hunger Games (Echt een goede film, niet van te voren verwacht)

- The Grey

Goed verhaal:

- 96 minutes

Comedy:

- 21 Jump Street (Leuke comedy, enigszins te vergelijken met Superbad)

Daarnaast wil ik nog even 2 gouwe ouwe benadrukken:

- Taken

- Law abiding Citizen

2 van mijn favorieten.

Kan niet wachten tot dit jaar Taken 2 uitkomt en natuurlijk de nieuwe Bourne film :D.

Groet Dominique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 43

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Alle delen van lotr extended edition was zeker weer de moeite waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  43
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Alle delen van lotr extended edition was zeker weer de moeite waard

Dit jaar komt The Hobbit uit he ;). Word echt een topper :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 43

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb nog een hoop films te bekijken. Heb gisteren The Rum Diary gekeken. Zal zo ff review plaatsen als ik op de pc ben :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dit jaar komt The Hobbit uit he ;). Word echt een topper :D

Zal daar eens naar kijken heb er nog geen trailer van gezien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  43
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-03-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, geloof in december 2012 pas. maar zeker het wachten waard. Soort van lotr beginning :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 43

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

@rikkert ik ben benieuwd wat je van born te race vond. Ik heb hem zelf toevallig dit weekend nog een keer gekeken ik blijf het een vette film vinden.

Voor degene die nog een film zoeken ik vond takers wel nice. vooral omdat T.I en chris brown erin spelen is weer eens wat anders dan al die bekende acteurs :P als ik hem een punt moet geven denk ik dat ik voor een 7,5 zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ohja die had ik ook nog :P Deze week maar eens kijken :)

The Rum Diary

Freelance journalist Paul Kemp (Johnny Depp) weet dat hij keuzes moet maken voor zijn leven en carrière, maar schuift dat moment zo ver mogelijk voor zich uit. Hij besluit naar zonnig Puerto Rico te vertrekken, om daar bij 'The San Juan Star' te gaan werken. Paul’s nieuwe, ietwat vreemde collega’s maken hem wegwijs in de wondere wereld waarover de krant dagelijks de kolommen vult. Bij gebrek aan nieuws op het ongeorganiseerde eiland komt dat er vooral op neer dat ze hun dagen slijten op het terras van hun favoriete bar. Paul kan het al snel zo goed vinden met collega Bob Sala (Michael Rispoli) dat ze huisgenoten worden. Maar dan raken ze verwikkeld in een dubieus ontwikkelingsplan van de rijke Amerikaan Sanderson (Aaron Eckhart). Dat Sanderson een bloedmooie vriendin (Amber Heard) heeft maakt het voor Kemp niet makkelijker. Haar verschijning maakt een onuitwisbare indruk op Paul’s troebele geest en zet hem er zelfs toe aan eindelijk eens een richting te kiezen.

Bron

Sommige stukjes zijn wel grappig. Leuk om Johnny Depp eens als non-pirate te zien :P Als je een keer een film wilt kijken met je ouders, is deze aan te raden! 3,5/5 sterren, want ik had er wat meer van verwacht :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Vanavond naar Wrath of the Titans 3D

Review volgt morgen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

robin hood 1973

Retelling of the Robin Hood legend with animals for the characters. Robin Hood is an outlaw who starts to form a gang in Sherwood Forest to fight the injustices of the Sheriff of Nottingham, who levies unpayable taxes upon the people.Written by Tim Pickett <quetzal@yoyo.cc.monash.edu.au>

http://www.youtube.com/watch?v=9-mByTnigJM

1 van de leukste films van vroegah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Robin Hood heb ik ook nog legaal liggen op DVD. Zoals veel andere Disney Classics. Mijn zoontje is er dol op. Die slang is gewoon pwnage ;)

Wrath of the Titans 3D

Tien jaar na zijn heroïsche overwinning op de monsterachtige Kraken, probeert Perseus, halfgodzoon van Zeus, een rustiger leven te leiden als visser en alleenstaande vader van zijn tienjarige zoontje Helius. Ondertussen vindt er een machtsstrijd plaats tussen de goden en de Titanen. Perseus kan zijn roeping niet negeren als Hades een deal sluit met Kronos om Zeus gevangen te nemen. Samen met koningin Andromeda, Poseidons halfgodzoon Argenor en de gevallen god Hephaestus , gaat Perseus op reis naar de onderwereld in een poging Zeus te bevrijden, de Titanen te verslaan en de mensheid te redden.

http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=19048

Goede film. Heerlijke over de top actie. Heb hem mogen zien in de Bioscoop in 3d. Heerlijke ervaring, veel scene's waar je u tegen zegt maar de film voelt kort aan. Hij duurt 99 minuten maar had 130 minuten moeten duren. Zo duurt het gevecht tegen de "eindbaas" korter als het eerste monster wat in de film naar voren komt. Beetje vreemd dat de reus van lava gast een speer naar binnen krijgt en vergaat... beetje wtf nu al?! Maar verder een Must see. Deel één vond ik misschien beter. Deel één hoef je overigens niet te zien om deze te bekijken.

4/5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Die slang is idd geniaal :lol:

Resident_evil_alice.jpg

resident evil

resident evil apocalypse

resident evil extinction

In The Hive, een ultrageheim genetisch en viraal onderzoekscentrum in handen van de Umbrella Corporation, werpt een onbekende indringer een blauw flacon in stukken en verzegelt vervolgens de ruimte. Het beveiligingssysteem van The Hive, Red Queen, detecteert een mogelijke infectie, doodt iedereen die in het gebouw aanwezig is en sluit het complex af van de buitenwereld.

Met volledig geheugenverlies ontwaakt Alice in de badkamer van een leeg, imposant landhuis en loopt tegen het lijf van Matthew Addison. Het koppel wordt door zeven commando's ingerekend, naar een ondergronds treinstation gebracht en op de trein naar hun bestemming gezet. Onderweg krijgt de groep reizigers gezelschap van Spence Parks, die zich evenmin iets kan herinneren. One, hoofd van de commando's, verklaart dat iedereen in het collectief, met uitzondering van Matt, werkt voor de Umbrella Corporation en dat de Red Queen verantwoordelijk is voor het zenuwgas in het landhuis, waardoor Alice en Spence geheugenverlies hebben opgelopen. Na aankomst per trein stapt de groep The Hive binnen.

Het tiental baant zich een weg door The Hive, maar stuit op een deur die toegang biedt tot een vreemd gangpad. One moet met zijn vrouwelijke medicus en twee commando's het betreden van de doorgang met de dood bekopen dankzij een dodelijk beveiligingssysteem. Alice, Matt en Spence volgen de overlevende wapendragers – Rain Ocampo, J.D. Salinas en Chad Kaplan – naar de kamer van de Red Queen, een holografische representatie die als kunstmatige intelligentie van de Umbrella Corporation haar faciliteiten moet beschermen. Alice en Kaplan schakelen de Red Queen uit, waarna de deuren van de faciliteit zich openen en het gezombificeerde personeel en andere ondode experimenten vrijelijk The Hive kunnen binnendringen. Bij een aanval van zombies raakt Rain geïnfecteerd door enkele bijtwonden, terwijl J.D. door hen wordt opgeschrokt.

Alice en Spence zijn kennelijk verwikkeld in een geveinsd huwelijk om de praktijken binnen The Hive te onderzoeken, maar vinden, wandelend door The Hive, geleidelijk hun geheugen terug. Matt en Alice raken afgezonderd van Spence, Rain en Kaplan, die in de kamer van de Red Queen achterblijven. Alice staat onverhoeds oog in oog met een horde geïnfecteerde honden en verrast zichzelf door middels enkele vechttechnieken korte metten te maken met de beesten. Matt zoekt naar informatie over zijn zus Lisa, treft haar in ondode staat en wordt door haar aangevallen, maar vervolgens gered door de heldhaftige hulp van Alice. Agent Matt en arts Lisa hebben een sample van de blauwe flacon, het T-Virus, willen bemachtigen in de hoop de Umbrella Corporation onderuit te halen, maar zijn vermoedelijk door Lisa's contactpersoon verraden. Alice herinnert zich plotseling dat ze Lisa's contact is geweest en hult zich in een stilzwijgen.

De ondergrondse overlevenden zien elkaar weer in de kamer van de Red Queen en moeten haar opnieuw inschakelen om een uitgang uit het labyrint te vinden. Het hologram in jonge, vrouwelijke gedaante verleent onder enige dreiging haar medewerking. In de onderhoudstunnels loopt het zestal in een hinderlaag van zombies en raakt Kaplan afgezonderd van de overige teamleden. Alice herinnert zich opeens dat er een antivirus bestaat dat het T-virus kan vernietigen en de orde in Raccoon City, een bovengrondse stad in de macht van de Umbrella Corporation niet ver verwijderd van The Hive, kan herstellen. In het laboratorium ontdekt Alice dat de blauwe flacons met het T-virus en de groene flacons met het antivirus zijn verdwenen. Spence heeft het T-virus vrijgelaten en het antivirus in de trein verborgen, lokt het overige vijftal in de val en haast zich naar de trein om zichzelf te injecteren met het antivirus. Voor het inbrengen van de spuit wordt Spence aangevallen door een Licker, het onstabiele resultaat van een vroeg experiment van The Hive voortgebracht door het T-virus rechtstreeks in levend weefstel te injecteren. De Red Queen zegt toe Alice en Matt te sparen in ruil voor het doden van Rain, die reeds te lang met haar besmetting rondloopt om nog te kunnen genezen. De Licker wil zich door de dikke beglazing beuken, maar door een stroomuitval opent zich de deur van het laboratorium en herenigt Kaplan zich met de groep na het voorgoed uitschakelen van de Red Queen.

The Hive wordt in quarantaine geplaatst, maar de vier overlevenden – Alice, Matt, Rain en Kaplan – weten de trein bijtijds te starten. Op de rails wordt het viertal aangevallen door de Licker, die Kaplan uit de trein sleurt en hem vermoordt. Alice voert een oneerlijke strijd tegen de Licker, terwijl Matt een offensief van een gezombificeerde Rain met een kogel door het hoofd moet beantwoorden om zijn eigen lijf te redden. Na een klauwgreep van de Licker opent Matt een deur in de bodem van de trein, waardoor de Licker over het spoor wordt gesleept en in brandt vliegt. Alice en Matt arriveren bij het landhuis en ontsnappen op het nippertje aan de sluitende deuren.

Door het onstabiele T-virus van de Licker begint Matt verschijnselen van mutatie te vertonen. Alice wil Matt het antivirus toedienen, maar de deuren van het landhuis slaan open en wetenschappers van de Umbrella Corporation grijpen het overgebleven koppel bij de kladden. De wetenschappers, onder leiding van Dr. William Birkin, houden Alice in bedwang en slaan haar buiten bewustzijn, nemen Matt mee voor opname in het "Nemesis-programma" en willen The Hive heropenen om te onderzoeken wat zich in het ondergrondse complex heeft afgespeeld.

Alice ontwaakt in het Raccoon City Hospital, opgesloten in een observatiekamer, vermoedelijk geopereerd door de wetenschappers van de Umbrella Corporation. Bij bewustzijn ontsnapt Alice uit de kamer en dwaalt door de lege gangen van het ziekenhuis, waarna ze het gebouw verlaat en Raccoon City, met overal tekens van chaos, verbannen aantreft. Het T-virus heeft de oppervlakte bereikt en een leger van zombies gecreëerd. Alice realiseert zich dat haar team hun missie niet heeft kunnen volbrengen, rust zichzelf uit met een hagelgeweer uit een politieauto en heft het wapen in de lucht, bereid om in eigen persoon met de zombies af te rekenen.

http://www.youtube.com/watch?v=mfvrgD6d9N0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb ze alle 3 met veel plezier gekeken.... maar je hebt er geen review bij kaas ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wist dat ik iets vergeten was ;)

Heb ze net als jou alle 3 met plezier gekeken vind het zelf 1 van de betere zombie films morgen deel 4 kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Deel 1-3 niet gekeken. Zijn dat wel aanraders? Deel 4 wel gekeken en vind hem zelf super :)

Ik moet weer eens films kijken :P

Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als je 4 goed vind raad ik je zeker aam om 1 tm 3 ook te kijken, ergens in september dit jaar komt deel 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

All Stars 2: Old Stars

De heren van de Swift Boys zijn weer terug, dit keer op weg naar Barcelona als traktatie op het onverwachte huwelijk van één de jongens. Dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. De heren moeten zich weer uit de meeste hachelijke situaties zien te redden. En dat terwijl er bij steeds meer de vraag naar boven komt of ze eigenlijk wel alles uit hun leven hebben kunnen halen.

Bron: http://www.biosagenda.nl/film_all-stars-2-old-stars_22087.html

Gisteren deze film bekeken, vooral de eerste helft is erg leuk. Hierna zakt hij wat in en heeft een paar gekke wendingen. Ik heb deel één nooit gezien maar mijn meisje wel. Deze vond de film niet zo goed. Voor een Nederlandse productie wel 3/5 sterren maar geen film die je moet zien. Vooral de scene's van de naaktcamping zijn het hoogtepunt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Crazy Stupid Love

Als Cal Weaver (Steve Carell) erachter komt dat zijn vrouw Emily (Julianne Moore) is vreemdgegaan en wil scheiden, stort zijn 'perfecte' leventje als een kaartenhuis in elkaar. Zijn vrije avonden besteedt Cal mokkend en alleen aan de bar, totdat player Jacob Palmer (Ryan Gosling) hem onder zijn hoede neemt. Om hem te helpen over zijn liefdesverdriet heen te komen, introduceert Jacob Cal in de wereld van vrijgezelle vrouwen, stoere drankjes, en een nieuwe kledingstijl die niet bij de degelijke warenhuizen te vinden is. Ondertussen worstelen zijn kids met hun eigen liefdesperikelen en komt Cal erachter dat je je looks wel een make-over kan geven, maar je hart niet...

http://www.moviemeter.nl/film/72696#

http://www.youtube.com/watch?v=eK68Y3oMEk8

Top film! Erg goede comedy met goede acteurs. Een frisse comedy met nieuwe grappen. Waarbij je eerst denkt dat het losse verhalen zijn blijkt het toch anders ;) Een paar keer vreselijk in een deuk gelegen met mijn meisje incl. WTF momenten.

Zeer goede film dus! 4,5 / 5 sterren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Paul (2011)

Graham en Clive (Simon Pegg & Nick Frost) zijn twee vrienden die enorm gek zijn op stripboeken en vooral interesse hebben in science-fiction verhalen. Samen gaan ze op reis naar het UFO-centrum van Amerika, namelijk het beruchte ''Area 51'' in Nevada. Als ze midden in de woestijn zijn komen ze een voortvluchtige Alien tegen, genaamd Paul (Seth Rogen). Ze gaan samen met Paul verder op een reis die zowel hun levens als die van iedereen die op hun pad komt zal veranderen.

http://www.moviemeter.nl/film/60226

Film na 15 minuten uitgezet.... is een film om te kijken met bier en zonder je vriendin ;)

Moet hem dus nog afzien maar de eerste 15 minuten waren niet heel goed... dus als ik ooit tijd overhebt zal ik hem verder kijken.. voor nu

1.5 / 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hee, over Paul heb ik nog een centraal topic gemaakt. Leek me toen een leuke film, blijkt dus niet zo te zijn :P Ik zie nog wel of ik hem een keer ga kijken te ja of te nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Haha Paul hebben we met de klas een stukje gekeken maar niet af moet hem dus nog afkijken maar vond het wel leuke domme humor hebben hoor zeker grappig om in de klas te kijken of met een paar vrienden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Captain America: The First Avenger (2011)

Een dappere, maar zachtaardige jonge soldaat genaamd Steve Rogers moet aan een aantal experimenten deelnemen voor het Amerikaanse leger, het zogenaamde Super Soldier programma. Maar wanneer het experiment wordt stopgezet besluiten ze Steve te gebruiken om het imago van het Amerikaanse leger te verbeteren.

Ik ben fan van de Marvel films en heb de meeste eindelijk wel gezien. Ook deze film begint lekker. De underdog die een serum krijgt en uber sterk word. Vooral de sfeer en het gevoel was goed bij de eerste 40 minuten. Daarna vond ik hem wat "te" worden en iets wat vreemd met sommige wapens en de bekende "ik weet nu wat er gaat komen" scene's.

Eerlijk gezegd ben ik ook niet erg bekend met de verhaal lijn van Captain america maar na het zien van deze film trekt dat mij ook niet zo.

Leuke film om te zien dus, maar geen Marvel klassé naar mijn mening.

3/5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb de all-time Classics Chinatown en 12 Angry Men pas gezien, films over een moord.

In Chinatown gaat het over een privédetective die als eerst moet bespioneren op een persoon die later vermoord wordt, naar mate het verhaal vordert kom je over een waanzinnige achterliggend verhaal te weten en de film eindigt met een heuse climax. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0071315/

12 Angry Men is wat ouder en speelt zich af op een locatie, een jury-vergaderzaal. Hierin zullen 12 Juristen moeten beoordelen over een vadermoord dat een tiener heeft begaan, als aller eerst lijkt de zaak overduidelijk, schuldig, en dat betekent dat de jongeman op de elektrische stoel moet. 1 Jurist twijfelt over de zaak en stemt op "niet schuldig", dat betekent dat de jongen mag gaan (Als er een twijfelgeval is (Reasonable Doubt) moet er een niet schuldig verdict komen). De andere mannen vragen zich af hoe het komt dat hij twijfelt en zo zal je stuk voor stuk de details te weten komen over een zaak die waterdicht leek te zijn maar eigenlijk vol met gaten zit. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0050083/

Allebei zeker aan te raden voor iedereen: 10/10 (100/100 1000/1000)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

The Change-Up

Mitch en Dave groeiden samen op en waren de beste vrienden. Maar als de jaren voorbij gaan groeiden ze langzaam uit elkaar. Terwijl Dave een overwerkte advocaat is, echtgenoot en vader van drie kinderen, is Mitch single gebleven. In Mitch zijn ogen heeft Dave het allemaal: een knappe vrouw, kinderen die hem lief hebben en een goede baan bij een prestigieus advocatenkantoor. Dave droomt echter van het stressloze leven van Mitch zonder verplichtingen. Na een avondje stappen staat de wereld van beide echter op hun kop wanneer ze wakker worden in elkaars lichaam.

Heerlijke film! Gisteren gekeken met mijn meisje en erg gelachen. Best een standaard verhaal maar met een aantal erg fijne (en vieze ;) )grappen. Samenvatting en trailer zeggen genoeg, lekker kijken met je meisje.

4/5!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...