Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Geen dank hoor!

Is een epische moment in film 1 :P

Ohja laatst nog gekeken:

The Chronicles of Riddick

Riddick is de laatste vijf jaar op de vlucht geweest voor premiejagers die vastberaden zijn de prijs op zijn hoofd te innen. Nu bevindt hij zich op de planeet Helion, thuisbasis voor een progressieve multiculturele samenleving, waar de religieuze leider Lord Marshal een invasie heeft gepleegd. Wanneer Riddick verbannen wordt naar een ondergrondse gevangenis ontmoet hij Kyra. Zijn pogingen om zichzelf en Kyra te bevrijden leiden hem naar een rechtstreekse strijd met Lord Marshal.

Bron:

http://www.moviemeter.nl/film/3515

Deze film is volgens mij wat minder bekend. Vind ik jammer, want is een super goede film. Heb hem nu al 2 keer gekeken. En hij blijft leuk. Best veel actie. 3/5 sterren is hij wel waard :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hmmm Crank 1 vond ik geweldig Crank 2 ga ik dadelijk kijken dank je voor de tip wist niet dat hij bestond :)

The Chronicels of Ridderick veel over gehoord maar nog nooit gezien en nu je zegt dat er veel actie in zit ga ik hem ook ff downloaden :)

Shaolin

China is ondergedompeld in strijd als feodale krijgsheren al vechtend proberen hun macht uit te

breiden in de naburige landen. Gevoed door zijn succes op het slagveld, spot de jonge en arrogante

Hao Jie met één van de Shaolin-meesters wanneer hij deze verslaat tijdens een duel. Maar

hoogmoed komt voor de val. Als zijn eigen familie wordt uitgemoord door een rivaliserende

krijgsheer, is Hao gedwongen om zijn toevlucht te nemen bij monniken. Als de burgerlijke onrust

stijgt en de mensen beginnen te lijden, besluiten Hao en de Shaolin-meesters om zich samen te

wapenen tegen het kwaad van de krijgsheren. Ze lanceren een gedurfd plan om de mensen te

redden en te vluchten!

Geweldige film was echt boven mijn verwachtingen en ook heel anders dan ik had gedacht. Echt een aanrader voor iedereen die van acite/oorlog films houd :) Een welverdiende 4.5/5 omdat hij heel goed is gespeelt en nog met een goed verhaal erachter wat je niet zoveel ziet. Heb er echt met volle teugen van genoten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Setup (2011)

Drie jonge mannen groeien samen op aan de verkeerde kant van de wet en houden zich voornamelijk bezig met kleine criminaliteit. Eén van hen was een misdienaar, maar koos het pad van zijn twee vrienden. Dan besluiten ze een grotere slag te gaan slaan dan ze gewend zijn. Wanneer deze diamantroof echter niet helemaal gaat zoals ze gepland hadden, blijken ze erin geluisd te zijn en zoeken ze wraak...

http://www.moviemeter.nl/film/75560

Beste "ok" film. Duurt 80 minuutjes dus zo weg te kijken. Zitten een paar leuke twists in en kijkt goed weg. Geen topper maar als je snel een filmpje wilt kijken is deze goed te zien. 2.5 / 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Lijkt me wel grappig, gaan we een keer binnen halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Inglourious Basterds

In het door Duitsers bezette Frankrijk is Shosanna Dreyfus (Mélanie Laurent) getuige van de brute moord op haar familie, onder leiding van nazi-kolonel Hans Landa (Christoph Waltz). Ze weet maar net te ontsnappen en vlucht naar Parijs, waar ze een nieuwe identiteit aanneemt en een filmtheater gaat runnen. Ondertussen, ergens anders in Frankrijk, neemt een joodse groep soldaten, onder leiding van Lt. Aldo Raine (Brad Pitt) wraak op de nazi's. De groep die bij de vijand bekend staat als 'The Basterds', zaait angst door de nazi's op brute wijze te vermoorden. Met de hulp van de Duitse actrice Bridget von Hammersmark (Diane Kruger) ondernemen ze een missie om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen bij een Duitse filmpremière in het filmtheater van Shosanna Dreyfus, waar ook Shosanna zelf haar kans schoon ziet om wraak te nemen...

http://www.moviemeter.nl/film/53273

http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ&skipcontrinter=1

Zoals ook al op het hoesje staat: 2,5 uur vermaak. Had wel wat meer actie verwacht. Maarja, kan niet alles hebben :) Dit is het einde van de 2de wereld oorlog alleen dan anders. Bij sommige stukken denk je echt: WTF?!. Ik geef het toch een 3.5/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hobo with a Shotgun

Een dakloze burgerwacht (Rutger Hauer) trekt naar een nieuwe stad en vindt zichzelf opgesloten in de stedelijke chaos. Het is een stad waar de criminaliteit regeert en de misdaadbazen het voor het zeggen hebben. Bij het zien van dit stadslandschap gevuld met gewapende overvallers, corrupte agenten, misbruikte prostituees en zelfs een pedofiele kerstman besluit de dakloze gerechtigheid te brengen in de stad op een manier die hem het beste ligt: met een jachtgeweer.

http://www.moviemeter.nl/film/65469

Dit is echt een foute film. Snap eerlijk gezegd ook niet hoe ik er bij kwam... Hou je van foute actie films, dan raad ik deze zeker aan! Is bijna de hele tijd actie. Ik vond hem zelf wel 'grappig'. Ik geef het een 2/5 sterren. Omdat die echt gewoon heel fout is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Damn, je kijkt veel films weg rikkert. Ik neem je ervaringen mee, thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja klopt, komt omdat ik echt niks te doen heb :P

Heb nu eventjes niet zo veel films meer, binnenkort maar weer een paar binnen halen :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

wedding daze

cty1tk1knym4t11c.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0484877/

heb deze film gekocht voor 1 € bij bart smit en dat was ie ook wel waard, het was een grappige film mede dankzij american pie speler Jason Biggs, maar het zal waarschijnlijk zijn slechtste film zijn. 2,5 ster omdat het wel makkelijk kijkt op een regenachtige dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

The Box

Norma en Arthur Lewis, een jong stel dat in een buitenwijk woont, krijgen een simpel houten doosje cadeau. Een vreemdeling komt langs met het bericht dat de eigenaar van het doosje $1.000.000 zal krijgen als die op een knop drukt. Maar de druk op de knop zorgt er ook voor dat ergens anders op de wereld iemand sterft, iemand die ze niet kennen. Met de doos maar 24 uur in hun bezit, zitten Norma en Arthur met een dilemma. Gebaseerd op de "Button, Button" aflevering van The Twilight Zone.

http://www.moviemeter.nl/film/47935

http://www.youtube.com/watch?v=CFHa-ygkF_M

Vind het niet echt een leuke film. Beetje raar verhaal. Verwacht vaak niet wat er gaat gebeuren. Geen actie. En geen spanning. Niet mijn soort films :P Geef het een 2,5/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

The Big Lebowski

Jeffrey "The Dude" Lebowski krijgt bezoek van twee boze gangsters die inbreken in zijn huis en z'n tapijt onder plassen. Ze denken dat hij de miljonair is met dezelfde naam, wiens vrouw grote schulden heeft. The Dude besluit de echte Lebowski op te zoeken om geld te eisen voor z'n tapijt, maar raakt betrokken bij een plan van Lebowski.

http://www.moviemeter.nl/film/309

Dit is een echt 'What The Fuck?!' film :P Wel grappig op zich. De meeste stukjes zijn zo oer stom dat het leuk is :P Ik zou hem wel kijken. Wel leuk :) 4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

binnenkort ff het topic doorspitten, Sinds we UPC hebben nog nooit echt getest op downloaden en voor morgen heb ik een aantal films nodig.

Download nu met een lekkere snelheid van 5.8 mb/s :D jaja. Best netjes. Gewoon 5 films in de wacht staan (50 minuten ofzo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

@ marc :schok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Is wel genieten. Xd.

Was vannacht aardig laat, tower heist gezien. Leuke film. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ach ik zit met mijn ziggo 120MB gewoon met 14 MB per seconden te downloaden... het uitpakken duurt bijna net zo lang als het downloaden ;) Maar ik heb de afgelopen week geen filmpje meer gezien.... even wat opzetten straks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik moet een hoop films hebben, kom volgende week donderdag terug van wintersport om 9 uur 's morgens, ben van plan de hele dag films te kijken. Dus morgen even zoeken, en dan downloaden maar :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

offtopic:

ik slaap gelukkig +/- 7 uur per dag dus dan maakt me downloadsnelheid niet zo veel uit :P

gewoon avonds zoeken voor de dag erna

ontopic:

snowtown

http://www.imdb.com/title/tt1680114/

http://4.bp.blogspot.com/-Zb0uezOQJwA/Txbii0GWTAI/AAAAAAAADiQ/M0N2ErRvyyo/s1600/Snowtown.jpg

een film over een van de bekendste seriemoordenaars van australie

http://www.imdb.com/title/tt1680114/

ik kwam dit verhaal/film/boek tegen op mijn reis in australie echter...........

de acteerprestaties vallen erg tegen en de gruwelijke moorden worden bijna niet voorzien van beelden, een complete tegenvaller, ook al is het verhaal erg mooi/misdadig en zou het niet onderdoen voor de chainsaw massacre maar het word erg simpel en amaturistisch gebracht. duidelijk een geval van: het boek was mooier. helaas maar 1/5 ster voor de moeite

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Laatste 3 dagen 9 films van Jackie Chan gekeken, zal morgen ofzeu wel een mega post maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

9?! Like... why... dan heb je hem alle tricks wel zien doen... waren vast 9 vecht films hehe.

@ Eagles.... je weet toch wel hoe je plaatjes kan posten? Ik zie nu een link naar een afbeelding... :schok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

9?! Like... why... dan heb je hem alle tricks wel zien doen... waren vast 9 vecht films hehe.

@ Eagles.... je weet toch wel hoe je plaatjes kan posten? Ik zie nu een link naar een afbeelding... :schok:

Ja haha

Rush hour 1+2+3

The Medaillion noem het maar op, moet altijd lachen om de manier waarop hij kung-fu uitbeeld in films en heb zeer zeker respect voor het feit dat hij de stunts zelf doet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

9?! Like... why... dan heb je hem alle tricks wel zien doen... waren vast 9 vecht films hehe.

@ Eagles.... je weet toch wel hoe je plaatjes kan posten? Ik zie nu een link naar een afbeelding... :schok:

sorry ging ergens iets mis, maar film is ook niet de moeite waard dus laat ik het maar zo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Underworld Awakening

http://www.cinenews....ID=7861〈=nl

Echt een aanrader voor mensen die houden van aktie, hoewel dit nr 4 is in de reeks vindt ik het de beste tot nu toe, wacht echt af op het vervolg.

Aktie- 9.5/10

http://youtu.be/eC67kNZGpeA?hd=1

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube....67kNZGpeA?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nu mis ik weer een screenshotje en is de trailer niet goed :P Je hoeft alleen maar een link naar de Youtube URL te plaatsen Trizomu ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Xinhai geming (2011)

alternatieve titel: 1911 (The Revolution)

Verhaal over de laatste revolutie in China, die van 1911 waarin de Chinese keizer van de troon werd gestoten, het einde van de Qing-dynastie, en de republiek China werd uitgeroepen. Huang Xing is een revolutionair die uiteindelijk deze republiek uitriep na een felle strijd met de royalistische macht.

Mooie film over een waargebeurd verhaal. Zeker een van de betere films geproduceerd in China. 7,5/10

Links:

IMDB

Moviemeter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...