Spring naar bijdragen

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.

Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hij was best heftig, vooral dat eind.

Ik had het eind niet verwacht, jullie wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Weet ik niet. Zo lang geleden dat ik die heb gezien.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed. :)

Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wou die altijd een keer zien maar was de naam vergeten gelijk maar even opzoeken

Space jam

Swackhammer, owner of the amusement park planet Moron Mountain is desperate get new attractions and he decides that the Looney Tune characters would be perfect. He sends his diminutive underlings to get them to him, whether Bugs Bunny & Co. want to go or not. Well armed for their size, Bugs Bunny is forced to trick them into agreeing to a competition to determine their freedom. Taking advantage of their puny and stubby legged foes, the gang selects basketball for the surest chance of winning. However, the Nerdlucks turn the tables and steal the talents of leading professional basketball stars to become massive basketball bruisers known as the Monstars. In desperation, Bugs Bunny calls on the aid of Micheal Jordan, the Babe Ruth of Basketball, to help them have a chance at winning their freedom.

http://www.youtube.com/watch?v=xFwXDN3sI8g

Hoe vaak ik hem ook kijk het blijft een leuke film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hilarische film! Die heb ik nog in de bioscoop gezien, de meisjes Bugs bunny ziet er nog sexy uit ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Faster (2010)

An ex-con sets out to avenge his brother's death after they were double-crossed during a heist years ago. During his campaign, however, he's tracked by a veteran cop and an egocentric hit man.

http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Vond het zelf een goede film, de verhaallijn vond ik ook goed en het is zeker een aanrader om te kijken op een vrijdagavond!

4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mission: Impossible – Ghost Protocol

In Mission: Impossible - Ghost Protocol is Ethan Hunt nog steeds agent voor het IMF (Impossible Mission Force). Als Hunt met zijn nieuwe team een Russische terrorist probeert op te pakken ontploft er een bom op het Kremlin en wordt de IMF-agent als zondebok gezien. Het team van Hunt zal alle zeilen bij moeten zetten om het IMF van haar slechte naam af te helpen. Ondertussen is de bewuste terrorist, die Amerika wil aanvallen met nucleaire wapens, gevlucht naar Mumbai. Maar Hunt doet zijn naam eer aan en volgt de crimineel tot in de hoogste gebouwen ter wereld. Maar is het team op tijd om de wereld te redden van een allesvernietigende wereldoorlog?

http://www.moviemeter.nl/film/77807

Goede actie film met een aantal geweldige scene's en stunts. Verhaal vond ik sterk en typisch MI. Cruise speelt de rol erg goed en de stunts zijn fenomenaal.

4,5 van de 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

new kids nitro

De hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie maken graag de dienst uit binnen en buiten de Brabantse plaats Maaskantje. In 'New Kids Nitro' wordt wederom duidelijk hoe groot de liefde is voor hun eigen dorp. Ze krijgen het aan de stok met de hangjeugd uit het naastgelegen Schijndel. Vechtpartijen en illegale straatraces zijn het gevolg van het conflict tussen de twee dorpen.

Als Friese zombies een Brabants slachtoffer maken trekken de beide Brabantse groepen echter gezamenlijk daartegen ten strijde

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Nitro

http://www.youtube.com/watch?v=XFuGtQ4WHm4Direcy

Direct na het zien van MI4, New kids Nitro bekeken. Tja wat moet je er van zeggen, ik kan de humor erg waarderen en lig er ook vaak blauw om. Film moet je 0% serieus nemen en al helemaal niet kijken met je vriendin. Gewoon kijken, maakt niet uit hoe Jonguhh!!!

2.5 / 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nu mirrors 2 kijken met broertje en un vriend 1 vonde we hier geweldig lets see hoe nummer 2 is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik zelf heb amper gelachen om de film en keek hem alleen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • 4 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke al een tijdje niet meer op gereageert dus zal ik maar weer wat zeggen :)

The Raid Redemption 4.5/5

Geweldige film met Chinese actie aan een stuk door erin :)

Ghost Recon Alpha 4.5/5

Mini film van 20 minuten over het spel Ghost recon hele goeie kleine film eigenlijk wel 5/5 maar het enige minpuntje was die 20 minuten ;)

Iron Sky 4/5

Grappige film met aardige actie over nazis die zich verstopten op de donkere kant van de maan en gevonden worden door de eerste neger in de ruimte :P

Shutter Island 4/5

Hier gaat het vooral om het verhaal dat heel erg goed is maar door het gebrek aan actie toch een 4/5.

Wrath of Titans 4/5

Opzich wel een goeie film maar zijn voorganger vond ik toch iets beter hij is er wel vergelijkbaar mee :)

John Carter 4.5/5

Heel mooi verhaal in deze film met goeie actie erbij wat een echte topper over mars is vind ik 4.5/5!

Safe House 4.5/5

Zeer goeie thriller over een groentje dat de beste spion moet begeleiden naar de CIA met van alles en nog wat tegen zich gekeerd TOPPER!

Safe 4.5/5

Geweldige film met in de hoofdrol Jason Statham mijn lievelings acteur, begin van de film denk je wtf gaat er nog wat gebeuren en dan BAM daar is je keiharde actie tot het einde van de film :D

Journey 2 The Mistirious Island 3/5

Wel aardige film maar niet top gefilmt maar verhaal ging wel.

Hopelijk hebben jullie ook weer wat te kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zo! Leuke update, daar ga ik er een paar tussen uit pikken.

Deze heb ik zojuist gezien.

Safe House

Actiethriller met Denzel Washington als Tobin Frost, een overgelopen CIA-agent die onherstelbare schade heeft toegebracht aan de Verenigde Staten door staatsgeheimen te verkopen. Na jarenlang te zijn opgejaagd, wordt hij in Zuid-Afrika opgepakt en ondergebracht in het lokale Safe House waar Matt Weston (Ryan Reynolds) de leiding heeft. De levensgevaarlijke Frost is nauwelijks binnen of het Safe House wordt aangevallen. De onervaren Weston weet op het nippertje met Frost te ontsnappen. Terwijl ze achtervolgd worden door meedogenloze huurmoordenaars, probeert Weston te achterhalen wie er achter dit complot zit.

Hoewel je vrijwel direct het verhaal doorhebt met zo een complot (zonder een trailer / info gezien en gelezen te hebben) is het een dijk van een film! Puntje van mijn stoel gezeten met een aantal momenten waardoor je echt meeleeft met de characters. Film steekt gewoon erg goed in elkaar en de scene's zien er mooi uit.

Voor mij een 4,5 / 5 sterren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

American Gangster (2007)

Misdaad

/

Drama

157 minuten / 176 minuten (unrated edition)

Drugskoning Frank Lucas (Washington) profiteert van de aanwezigheid van het Amerikaans leger in Azië tijdens de Vietnamoorlog om goedkoop drugs de VS in te smokkelen. Daarmee bouwt hij in rap tempo een groot imperium op. Echter krijgt politieagent Roberts (Crowe) lucht van zijn handige zaakje, en ook de corrupte agent Trupo heeft interesse in de zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=6s8pW4iGcj8

Best een goede film, wel een lange zit. 157 minuten en heeft niet veel actie. Wel een goed en sterk verhaal wat je pakt. Geen must-see voor mij maar wel blij dat ik hem hebt gezien. Dus al je je ooit verveelt....

3/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Aangezien ik aankomende donderdag naar The Dark Knight Rises ga heb ik Batman & Robin weer eens uit de kast gepakt... jeetje wat een drama

Batman & Robin

Mr. Freeze is van plan om Gotham City in zijn ijzige greep te krijgen door de hele stad in een permanente winter te dompelen. Ondertussen lukt het de verleidelijke Poison Ivy om de band tussen Batman en Robin te verpesten, en is de butler Alfred stervende. Mr. Freeze is de enige die hem kan redden. Alfred's nichtje helpt als Batgirl om de stad te redden.

Tja.... het is gewoon één van de slechtste Superhelden films ooit. Het Internet staat er vol mee.... gewoon niet kijken. Maar ik moest hem zien omdat Bane erin zat.... nou..... dat was Bane niet hoor :P

1/ 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gisteren gekeken:

Ghost Rider: Spirit of Vengeance (2011)

Johnny Blaze, a.k.a. 'The Ghost Rider' (Nicolas Cage) houdt zich schuil in Oost Europa, terwijl hij moeite heeft om zijn vloek te onderdrukken. Blaze wordt gerecruteerd door een sekte om het tegen de Duivel (Ciarán Hinds) op te nemen, die van plan is om een menselijke vorm aan te nemen.

Deel 1 vond ik een goede film maar dit..... wat een drama!!! Na 45 minuten uit gezet, niet te kijken. Gewoon te dom voor woorden, slecht slecht slecht!! Pure verveling

1 / 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vanavond gekeken

Chronicle (2012)

Drie doodnormale middelbare scholieren doen een ongelooflijke ontdekking. Ze vinden in het bos een mysterieuze substantie waar ze aan bloot gesteld worden en waardoor ze superkrachten ontwikkelen. Als ze leren om de superkrachten onder controle te houden en ze te gebruiken in hun voordeel, beginnen hun levens uit de hand te lopen en hun duistere kanten naar boven te komen.

Toffe film hoor! Goede opzet en leuk verhaal. Kijkt goed weg en vooral het ontdekken van de powers is tof. Je hebt zelf helemaal een WAUW gevoel als ze vliegen of de "trucs" doen.

4 / 5 sterren. Einde wat minder maar kijken kijken kijken!!

btw.... waar blijven jullie reviews?! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik kijk de laatste tijd minder films. Wat problemen met mijn HDD waar die films op staan, en geen zin om te kijken :P

Na de vakantie zal ik wel weer war gaan kijken on te reviewen :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

..... (1999) (mag de titel niet plaatsen :P)

Een man die voor een verzekeringsmaatschappij stad en land afreist als schade-expert, lijdt aan chronische slapeloosheid. Hij krijgt van een arts echter geen medicatie, maar een snerende opmerking: ''Ga maar eens kijken bij een praatgroep voor terminaal zieken, dan zal je zien wat pijn écht inhoudt.'' De man neemt het serieus en bezoekt een praatgroep, waar men aanneemt dat hij ook terminaal ziek is. Hij vindt er een uitlaatklep en bezoekt vervolgens ook andere praatgroepen. Bij één van die bezoeken treft hij de mysterieuze Marla Singer. Als hij op een dag thuis komt van een vlucht, blijkt er een explosie in zijn appartement te zijn geweest. Hij belt Tyler Durden, een extravagante man die hij net daarvoor in het vliegtuig ontmoet heeft. Tyler neemt op, en ze gaan samen een biertje drinken. Tyler blijkt er nogal eigenzinnige ideeën op na te houden.

Goeie film met een twist, zeker een aanrader. Mijn score: 8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Fight Club is inderdaad een goede film. Zo een van de Top 100 films. Voor alle leden ook een must see dus :) . Vooral die twist is een wtf moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Lucky number slevin (2006)

Nadat hij zijn baan en vriendin kwijt raakt, reist Slevin af naar New York. Eenmaal bij het appartement van zijn vriend Nick Fisher aangekomen, waarbij hij zou logeren, wordt hij "uitgenodigd" mee te komen naar The Boss. Deze ziet hem voor Fisher aan, die zelf spoorloos is. En later die dag eist de rivaliserende onderwereldbaas The Rabbi zijn aanwezigheid. Ook deze man denkt dat hij Nick is, die bij beide mafiozen nogal wat gokschulden heeft open staan. Toch besluit Slevin de schulden op te lossen, terwijl de politie het hem lastig probeert te maken. De vraag is of het hem zal lukken, en wie toch de mysterieuze Smith is die bij zowel The Rabbi en The Boss opduikt...

Het is een film waarbij je je aandacht er wel bij moet hebben. Het lijkt een hele rare film, maar alles komt samen uiteindelijk. Wil niet teveel zeggen moet je zelf maar kijken. Mijn score: 7,5/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Lucky number Slevin vind ik zelf echt een van de beste films die ik gezien heb.

De eerste dat ik hem keek was het einde zo verrassend dat ik alle stukjes die terug kwamen nog een keer heb gekeken om te zien of ik het wel echt gemist had :P

Zeker een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nah eergisteren The Dictator gezien.

Concept is geweldig, maar uitwerking van het verhaal zeer zwak. Zeker als je al andere films hebt gezien van Sacha Baron Cohen is deze film toch wel enigszins teleurstellend. Wat mij betreft nog net een voldoende voor het concept en het feit dat Cohen gewoon eigenlijk geweldig is. Maar als je de trailers hebt gezien van deze film heb je het leukste gehad.

Toch voor de liefhebber nog even de trailer:

http://www.imdb.com/video/imdb/vi3294207513/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...