Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Sign Up

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Share

Recommended Posts

• Content Count:  500
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

• Content Count:  5,261
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Last Seen:  

The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.

Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..

• Content Count:  1,905
  • Achievement Points:  347
  • Last Seen:  

Hij was best heftig, vooral dat eind.

Ik had het eind niet verwacht, jullie wel?

• Last Seen:  

Weet ik niet. Zo lang geleden dat ik die heb gezien.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

• Content Count:  1,905
  • Achievement Points:  347
  • Last Seen:  

Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed. :)

Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)

• Content Count:  500
  • Last Seen:  

Wou die altijd een keer zien maar was de naam vergeten gelijk maar even opzoeken

Space jam

Swackhammer, owner of the amusement park planet Moron Mountain is desperate get new attractions and he decides that the Looney Tune characters would be perfect. He sends his diminutive underlings to get them to him, whether Bugs Bunny & Co. want to go or not. Well armed for their size, Bugs Bunny is forced to trick them into agreeing to a competition to determine their freedom. Taking advantage of their puny and stubby legged foes, the gang selects basketball for the surest chance of winning. However, the Nerdlucks turn the tables and steal the talents of leading professional basketball stars to become massive basketball bruisers known as the Monstars. In desperation, Bugs Bunny calls on the aid of Micheal Jordan, the Babe Ruth of Basketball, to help them have a chance at winning their freedom.

http://www.youtube.com/watch?v=xFwXDN3sI8g

Hoe vaak ik hem ook kijk het blijft een leuke film

• Administrators

• Content Count:  26,235
  • Achievement Points:  25,015
  • Days Won:  264
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Hilarische film! Die heb ik nog in de bioscoop gezien, de meisjes Bugs bunny ziet er nog sexy uit ook ;)

• Content Count:  515
  • Last Seen:  

Faster (2010)

An ex-con sets out to avenge his brother's death after they were double-crossed during a heist years ago. During his campaign, however, he's tracked by a veteran cop and an egocentric hit man.

http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Vond het zelf een goede film, de verhaallijn vond ik ook goed en het is zeker een aanrader om te kijken op een vrijdagavond!

4/5 sterren.

• Administrators

• Last Seen:  

Mission: Impossible – Ghost Protocol

In Mission: Impossible - Ghost Protocol is Ethan Hunt nog steeds agent voor het IMF (Impossible Mission Force). Als Hunt met zijn nieuwe team een Russische terrorist probeert op te pakken ontploft er een bom op het Kremlin en wordt de IMF-agent als zondebok gezien. Het team van Hunt zal alle zeilen bij moeten zetten om het IMF van haar slechte naam af te helpen. Ondertussen is de bewuste terrorist, die Amerika wil aanvallen met nucleaire wapens, gevlucht naar Mumbai. Maar Hunt doet zijn naam eer aan en volgt de crimineel tot in de hoogste gebouwen ter wereld. Maar is het team op tijd om de wereld te redden van een allesvernietigende wereldoorlog?

http://www.moviemeter.nl/film/77807

Goede actie film met een aantal geweldige scene's en stunts. Verhaal vond ik sterk en typisch MI. Cruise speelt de rol erg goed en de stunts zijn fenomenaal.

4,5 van de 5 sterren.

• Administrators

• Last Seen:  

new kids nitro

De hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie maken graag de dienst uit binnen en buiten de Brabantse plaats Maaskantje. In 'New Kids Nitro' wordt wederom duidelijk hoe groot de liefde is voor hun eigen dorp. Ze krijgen het aan de stok met de hangjeugd uit het naastgelegen Schijndel. Vechtpartijen en illegale straatraces zijn het gevolg van het conflict tussen de twee dorpen.

Als Friese zombies een Brabants slachtoffer maken trekken de beide Brabantse groepen echter gezamenlijk daartegen ten strijde

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Nitro

http://www.youtube.com/watch?v=XFuGtQ4WHm4Direcy

Direct na het zien van MI4, New kids Nitro bekeken. Tja wat moet je er van zeggen, ik kan de humor erg waarderen en lig er ook vaak blauw om. Film moet je 0% serieus nemen en al helemaal niet kijken met je vriendin. Gewoon kijken, maakt niet uit hoe Jonguhh!!!

2.5 / 5 sterren.

• Content Count:  5,959
  • Achievement Points:  262
  • Last Seen:  

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

• Content Count:  1,095
  • Achievement Points:  2
  • Last Seen:  

Nu mirrors 2 kijken met broertje en un vriend 1 vonde we hier geweldig lets see hoe nummer 2 is

• Content Count:  515
  • Last Seen:  

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik zelf heb amper gelachen om de film en keek hem alleen.

• 4 weeks later...
Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke al een tijdje niet meer op gereageert dus zal ik maar weer wat zeggen :)

The Raid Redemption 4.5/5

Geweldige film met Chinese actie aan een stuk door erin :)

Ghost Recon Alpha 4.5/5

Mini film van 20 minuten over het spel Ghost recon hele goeie kleine film eigenlijk wel 5/5 maar het enige minpuntje was die 20 minuten ;)

Iron Sky 4/5

Grappige film met aardige actie over nazis die zich verstopten op de donkere kant van de maan en gevonden worden door de eerste neger in de ruimte :P

Shutter Island 4/5

Hier gaat het vooral om het verhaal dat heel erg goed is maar door het gebrek aan actie toch een 4/5.

Wrath of Titans 4/5

Opzich wel een goeie film maar zijn voorganger vond ik toch iets beter hij is er wel vergelijkbaar mee :)

John Carter 4.5/5

Heel mooi verhaal in deze film met goeie actie erbij wat een echte topper over mars is vind ik 4.5/5!

Safe House 4.5/5

Zeer goeie thriller over een groentje dat de beste spion moet begeleiden naar de CIA met van alles en nog wat tegen zich gekeerd TOPPER!

Safe 4.5/5

Geweldige film met in de hoofdrol Jason Statham mijn lievelings acteur, begin van de film denk je wtf gaat er nog wat gebeuren en dan BAM daar is je keiharde actie tot het einde van de film :D

Journey 2 The Mistirious Island 3/5

Wel aardige film maar niet top gefilmt maar verhaal ging wel.

Hopelijk hebben jullie ook weer wat te kijken :)

• Administrators

• Last Seen:  

Zo! Leuke update, daar ga ik er een paar tussen uit pikken.

Deze heb ik zojuist gezien.

Safe House

Actiethriller met Denzel Washington als Tobin Frost, een overgelopen CIA-agent die onherstelbare schade heeft toegebracht aan de Verenigde Staten door staatsgeheimen te verkopen. Na jarenlang te zijn opgejaagd, wordt hij in Zuid-Afrika opgepakt en ondergebracht in het lokale Safe House waar Matt Weston (Ryan Reynolds) de leiding heeft. De levensgevaarlijke Frost is nauwelijks binnen of het Safe House wordt aangevallen. De onervaren Weston weet op het nippertje met Frost te ontsnappen. Terwijl ze achtervolgd worden door meedogenloze huurmoordenaars, probeert Weston te achterhalen wie er achter dit complot zit.

Hoewel je vrijwel direct het verhaal doorhebt met zo een complot (zonder een trailer / info gezien en gelezen te hebben) is het een dijk van een film! Puntje van mijn stoel gezeten met een aantal momenten waardoor je echt meeleeft met de characters. Film steekt gewoon erg goed in elkaar en de scene's zien er mooi uit.

Voor mij een 4,5 / 5 sterren!!

• 1 month later...
  • Administrators

• Last Seen:  

American Gangster (2007)

Misdaad

/

Drama

157 minuten / 176 minuten (unrated edition)

Drugskoning Frank Lucas (Washington) profiteert van de aanwezigheid van het Amerikaans leger in Azië tijdens de Vietnamoorlog om goedkoop drugs de VS in te smokkelen. Daarmee bouwt hij in rap tempo een groot imperium op. Echter krijgt politieagent Roberts (Crowe) lucht van zijn handige zaakje, en ook de corrupte agent Trupo heeft interesse in de zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=6s8pW4iGcj8

Best een goede film, wel een lange zit. 157 minuten en heeft niet veel actie. Wel een goed en sterk verhaal wat je pakt. Geen must-see voor mij maar wel blij dat ik hem hebt gezien. Dus al je je ooit verveelt....

3/5 sterren.

• Administrators

• Last Seen:  

Aangezien ik aankomende donderdag naar The Dark Knight Rises ga heb ik Batman & Robin weer eens uit de kast gepakt... jeetje wat een drama

Batman & Robin

Mr. Freeze is van plan om Gotham City in zijn ijzige greep te krijgen door de hele stad in een permanente winter te dompelen. Ondertussen lukt het de verleidelijke Poison Ivy om de band tussen Batman en Robin te verpesten, en is de butler Alfred stervende. Mr. Freeze is de enige die hem kan redden. Alfred's nichtje helpt als Batgirl om de stad te redden.

Tja.... het is gewoon één van de slechtste Superhelden films ooit. Het Internet staat er vol mee.... gewoon niet kijken. Maar ik moest hem zien omdat Bane erin zat.... nou..... dat was Bane niet hoor :P

1/ 5 sterren

• 2 weeks later...
  • Administrators

• Last Seen:  

Gisteren gekeken:

Ghost Rider: Spirit of Vengeance (2011)

Johnny Blaze, a.k.a. 'The Ghost Rider' (Nicolas Cage) houdt zich schuil in Oost Europa, terwijl hij moeite heeft om zijn vloek te onderdrukken. Blaze wordt gerecruteerd door een sekte om het tegen de Duivel (Ciarán Hinds) op te nemen, die van plan is om een menselijke vorm aan te nemen.

Deel 1 vond ik een goede film maar dit..... wat een drama!!! Na 45 minuten uit gezet, niet te kijken. Gewoon te dom voor woorden, slecht slecht slecht!! Pure verveling

1 / 5 sterren

• Administrators

• Last Seen:  

Vanavond gekeken

Chronicle (2012)

Drie doodnormale middelbare scholieren doen een ongelooflijke ontdekking. Ze vinden in het bos een mysterieuze substantie waar ze aan bloot gesteld worden en waardoor ze superkrachten ontwikkelen. Als ze leren om de superkrachten onder controle te houden en ze te gebruiken in hun voordeel, beginnen hun levens uit de hand te lopen en hun duistere kanten naar boven te komen.

Toffe film hoor! Goede opzet en leuk verhaal. Kijkt goed weg en vooral het ontdekken van de powers is tof. Je hebt zelf helemaal een WAUW gevoel als ze vliegen of de "trucs" doen.

4 / 5 sterren. Einde wat minder maar kijken kijken kijken!!

btw.... waar blijven jullie reviews?! ;)

• Last Seen:  

Ik kijk de laatste tijd minder films. Wat problemen met mijn HDD waar die films op staan, en geen zin om te kijken :P

Na de vakantie zal ik wel weer war gaan kijken on te reviewen :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

• Content Count:  595
  • Last Seen:  

..... (1999) (mag de titel niet plaatsen :P)

Een man die voor een verzekeringsmaatschappij stad en land afreist als schade-expert, lijdt aan chronische slapeloosheid. Hij krijgt van een arts echter geen medicatie, maar een snerende opmerking: ''Ga maar eens kijken bij een praatgroep voor terminaal zieken, dan zal je zien wat pijn écht inhoudt.'' De man neemt het serieus en bezoekt een praatgroep, waar men aanneemt dat hij ook terminaal ziek is. Hij vindt er een uitlaatklep en bezoekt vervolgens ook andere praatgroepen. Bij één van die bezoeken treft hij de mysterieuze Marla Singer. Als hij op een dag thuis komt van een vlucht, blijkt er een explosie in zijn appartement te zijn geweest. Hij belt Tyler Durden, een extravagante man die hij net daarvoor in het vliegtuig ontmoet heeft. Tyler neemt op, en ze gaan samen een biertje drinken. Tyler blijkt er nogal eigenzinnige ideeën op na te houden.

Goeie film met een twist, zeker een aanrader. Mijn score: 8/10

• Administrators

• Last Seen:  

Fight Club is inderdaad een goede film. Zo een van de Top 100 films. Voor alle leden ook een must see dus :) . Vooral die twist is een wtf moment.

• Content Count:  595
  • Last Seen:  

Lucky number slevin (2006)

Nadat hij zijn baan en vriendin kwijt raakt, reist Slevin af naar New York. Eenmaal bij het appartement van zijn vriend Nick Fisher aangekomen, waarbij hij zou logeren, wordt hij "uitgenodigd" mee te komen naar The Boss. Deze ziet hem voor Fisher aan, die zelf spoorloos is. En later die dag eist de rivaliserende onderwereldbaas The Rabbi zijn aanwezigheid. Ook deze man denkt dat hij Nick is, die bij beide mafiozen nogal wat gokschulden heeft open staan. Toch besluit Slevin de schulden op te lossen, terwijl de politie het hem lastig probeert te maken. De vraag is of het hem zal lukken, en wie toch de mysterieuze Smith is die bij zowel The Rabbi en The Boss opduikt...

Het is een film waarbij je je aandacht er wel bij moet hebben. Het lijkt een hele rare film, maar alles komt samen uiteindelijk. Wil niet teveel zeggen moet je zelf maar kijken. Mijn score: 7,5/10

• 2 weeks later...

• Content Count:  474
  • Achievement Points:  306
  • Last Seen:  

Lucky number Slevin vind ik zelf echt een van de beste films die ik gezien heb.

De eerste dat ik hem keek was het einde zo verrassend dat ik alle stukjes die terug kwamen nog een keer heb gekeken om te zien of ik het wel echt gemist had :P

Zeker een aanrader!

• Content Count:  913
  • Achievement Points:  306
  • Last Seen:  

Nah eergisteren The Dictator gezien.

Concept is geweldig, maar uitwerking van het verhaal zeer zwak. Zeker als je al andere films hebt gezien van Sacha Baron Cohen is deze film toch wel enigszins teleurstellend. Wat mij betreft nog net een voldoende voor het concept en het feit dat Cohen gewoon eigenlijk geweldig is. Maar als je de trailers hebt gezien van deze film heb je het leukste gehad.

Toch voor de liefhebber nog even de trailer:

http://www.imdb.com/video/imdb/vi3294207513/

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: "Hoe kan ik mijn privacy-instellingen op iOS beter beschermen?" iRonnie: Hey allemaal, ik maak me best wel zorgen over mijn privacy op m’n iPhone. Ik heb het gevoel dat apps meer weten over me dan ik zou willen. Hoe kan ik mijn privacy-instellingen beter beschermen? Iemand tips? TechTeddy (Expert): Hey iRonnie! Goed dat je hier vragen over stelt, want privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar stappen die je kunt nemen om je privacy-instellingen op iOS te verbeteren: Locatie-Instellingen: Ga naar Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen. Hier kun je selecteren welke apps toegang hebben tot je locatie. Kies voor "Nooit" als een app het echt niet nodig heeft. Advertentie-Instellingen: Dit kan je doen onder Instellingen > Privacy > Adverteren. Zet “Volg reclame” uit, zodat adverteerders je niet kunnen volgen. App-machtigingen: Neem de tijd om te kijken naar welke apps toegang hebben tot je camera, microfoon en contacten. Dit kun je doen in hetzelfde Privacy-menu. Als een app het niet nodig heeft, onthoudt het simpelweg dat je het uitzet. iCloud en Back-ups: Kijk naar je iCloud-instellingen en wat je deelt via iCloud. Soms deel je daar meer info dan je denkt. Onder Instellingen > [je naam] > iCloud kun je zien wat je hebt staan. Twee-Factor Authenticatie: Zorg ervoor dat je twee-factor authenticatie aanzet voor je Apple ID. Dit voegt een extra beveiligingslaag toe als iemand probeert in te loggen. Probeer dit eens en kijk wat het voor je doet! Als je nog vragen hebt, laat het weten. AppleEva: Dit zijn goeie tips! Vooral die locatie-instellingen. Ik had nooit nagedacht dat ik dat helemaal kon aanpassen. Ik dacht dat als je het eenmaal toestond, je het niet meer kon terugdraaien. GadgetGuy: Haha, ik vond het ook een eye-opener om te zien hoeveel apps mijn locatie wilden. Had er nog nooit zo over nagedacht. Ik ga die reclame-instellingen ook maar eens checken! Jojo2020: Ik ben geen techneut, dus dit klinkt voor mij als rocket science. Kunnen jullie misschien uitleggen wat twee-factor authenticatie precies inhoudt? Hoe werkt dat? TechTeddy: Zeker, Jojo2020! Twee-factor authenticatie voegt een extra stap toe als je inlogt. Naast je wachtwoord moet je een code invoeren die je op een ander apparaat ontvangt (zoals je telefoon). Dit maakt het moeilijker voor anderen om in te loggen op jouw account, zelfs als ze je wachtwoord weten. Het is eigenlijk heel simpel, maar wel heel veilig! SusieSnap: Bedankt, Teddy! Ik ga er meteen mee aan de slag. Heb je ook tips voor als je je telefoon kwijtraakt? Wat kan je dan doen om je privacy te beschermen? TechTeddy: Goeie vraag, Susie! Als je je iPhone verliest, kun je “Zoek mijn iPhone” gebruiken. Dit is een app waarmee je je telefoon kunt traceren en op afstand kunt vergrendelen of wissen. Zorg ervoor dat je dit hebt ingeschakeld onder Instellingen > [je naam] > Zoek mijn. Dat zou moeten helpen! LucieLoves: Super nuttig allemaal! Ik ben echt gaan doorlopen wat ik allemaal deel op apps. Het is schokkend hoe vaak dat je eigen foto’s en locatie door apps worden gevraagd! KleinKritisch: Eens! Maar ik vraag me af in hoeverre we echt los kunnen komen van dit soort tracking? Het voelt alsof je helemaal niks meer kunt doen zonder dat je iets prijsgeeft. GadgetGuy: Dat klopt wel een beetje… Het is een lastig onderwerp. Maar je kunt wel proberen bewustere keuzes te maken. De controle nemen over je privacy-instellingen is al een goede eerste stap! iRonnie: Thanks voor alle antwoorden, iedereen! Ik ga vanavond alles even doornemen en kijken wat ik kan aanpassen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Is een tweedehands toestel het echt waard? Wat zijn jullie ervaringen? Gebruiker: TechLover123 Hey mensen, ik heb een vraagje! Ik ben aan het overwegen om een tweedehands smartphone te kopen. Is dat het echt waard? Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Expert: GadgetGuru89 Hey TechLover123! Goede vraag! Tweedehands toestellen kunnen super interessant zijn, maar er zijn zeker dingen om in de gaten te houden. Ten eerste, het kan heel voordelig zijn. Een toestel dat een paar maanden oud is, kan zomaar de helft minder kosten dan een nieuw model. Maar je moet wel goed kijken naar de staat van het toestel. Vraag de verkoper dingen zoals: “Hoe lang heb je het toestel gebruikt?”, “Heb je er altijd een hoesje omheen gehad?” en “Zijn er krassen of scheuren?” Een voorbeeld: stel je voor dat je een iPhone ziet voor een mooie prijs. De vorige eigenaar kan het altijd goed onderhouden hebben, maar als het altijd los in de zak heeft gezeten, kan het wel beschadigd zijn. Daarnaast is het belangrijk om te checken of het toestel nog goed werkt. Als je de kans hebt, probeer het dan even uit. Kijk of het scherm goed reageert, of de camera helder is en of de batterij nog goed blijft. Ook, let op waar je het toestel koopt. Websites als Marktplaats of tweedehands winkel kunnen een goede optie zijn, maar zorg dat je altijd met iemand hebt te maken die betrouwbaar lijkt. Voor je echt koopt, is het handig om te kijken of het toestel nog garantie heeft. Dat kan je een extra stukje zekerheid geven. Hopelijk helpt dit je een beetje! Als je nog meer vragen hebt, laat het maar weten. Gebruiker: MobileMuis GadgetGuru89, goeie tips! Ik heb zelf een paar keer tweedehands gekocht en het heeft me best goed uitgepakt. Maar die garantie is wel een dingetje bij tweedehands. Gebruiker: Rikkertje Tweedehands kopen is echt een gok. Soms heb je echt geluk met een goed toestel, maar soms ook niet. Mijn ervaring is dat ik een tweedehands tablet kocht en na een maand begon het steeds trager te worden. Was zonde van mijn geld! Gebruiker: NerdyNina Ik vind tweedehands kopen heel leuk! Vaak krijg je net die zeldzame versie of kleur die je niet meer nieuw kunt krijgen. Maar ik ben het eens met Rikkertje, je moet echt goed opletten. Mijn neef had een keer een telefoon die niet meer oplaadde na een paar weken. Gebruiker: OldSchoolFan Ik heb nu al een paar jaar een tweedehands smartphone en ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad! Ik vind het wel leuk dat je soms ook nog wat extra accessoires erbij krijgt, dat is altijd handig. Gebruiker: DaisyD Ik heb zelf ook een keer een tweedehands model gekocht via een vriend. Hij had altijd alles goed onderhouden en ik heb er nauwelijks problemen mee gehad. Gewoon wel even goed vragen, zoals al eerder gezegd! Gebruiker: TechLover123 Thanks guys! Jullie ervaringen helpen me echt! Ik ga zeker vragen stellen en het toestel even testen. Misschien kan ik wel een mooie deal scoren! Gebruiker: GadgetGuru89 Geen probleem, TechLover123! Laat ons weten hoe het gegaan is als je iets vindt! Succes! Gebruiker: Rikkertje Ja, veel geluk met je zoektocht! En laten we hopen dat je niet zo’n pech hebt als ik had! Gebruiker: MobileMuis Ik ben ook benieuwd! Misschien moet je een foto delen als je je nieuwe aanwinst hebt! Gebruiker: OldSchoolFan Inderdaad! Altijd leuk om foto’s te zien van de nieuwe apparatuur! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Topic: Waar kan ik de leukste oudere games vinden zonder al te veel gedoe? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat leuke oudere games om te downloaden, maar ik wil niet al te veel gedoe ermee hebben. Waar kan ik deze games het beste vinden? Hebben jullie tips en trucs voor me? Thanks! GameGuru88 (Expert): Hoi RetroDL! Goed dat je dit vraagt. Er zijn best wat manieren om oudere games te vinden zonder dat je uren bezig bent met zoeken. Hier zijn een paar tips: GOG.com: Dit is een hele populaire site voor oudere games. Ze verkopen veel classics die je gewoon kunt downloaden, en er zijn vaak geen gedoe met installatie of DRM (dat is die beveiliging die soms moeilijk doet). Kijk bijvoorbeeld eens naar "Baldur’s Gate" of "Planescape: Torment". Steam: Daarnaast heeft Steam ook een sectie met oudere games. Je moet wel eventjes zoeken, maar als je ze toevoegt aan je bibliotheek, kun je ze direct spelen. Ze hebben vaak ook kortingen, dus hou dat in de gaten! Emulatoren: Als je echt oude games wilt, zoals van de NES of SNES, kun je emulatoren gebruiken. Bijvoorbeeld, "ZSNES" of "Nestopia". Zorg er wel voor dat je de originele roms downloadt, want anders slaat het op de wetgeving neer. Indie-ontwikkelaars: Denk ook aan indie-games! Veel kleinere studios maken games die geïnspireerd zijn op oudere titels. Ze zijn vaak uniek en leuk om te ontdekken. Forums en communities: Websites zoals Reddit hebben ook goede threads waar mensen games aanbevelen. Kijk eens rond op r/RetroGaming bijvoorbeeld. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Succes en veel plezier met gamen! MisterGaming: Super handig, GameGuru88! GOG.com is echt een goede tip. Ik heb daar laatst "Age of Empires" gekocht en het werkt perfect. Geen gedoe! LaraLovesGames: Ik ben het eens met GOG. Ze hebben zoveel classics! Onlangs heb ik "Monkey Island" gedownload en het is zo leuk om die nostalgie weer te ervaren. DannyMIRC: Thanks voor de tips! Ik heb altijd problemen met die emulatoren, maar ik ga het nog eens proberen. Kan iemand me zeggen welke roms echt aan te raden zijn? GameGuru88: @DannyMIRC, dat ligt een beetje aan wat je leuk vindt! "Super Mario Bros." is een must-play en ook "The Legend of Zelda" is altijd een goede keuze. Ze zijn tijdloos en super leuk om te spelen. Zorg ervoor dat je ze op zoekt met een emulator die goed werkt! RetroDL: Thanks voor de reacties allemaal! Ik denk dat ik met GOG ga beginnen. Heb al zo’n verlangen naar mijn jeugdgame dagen! Keep the tips coming! OldSchoolFan: Echt een aanrader is "Doom"! Kan het niet geloven dat ik het zo lang niet gespeeld heb. Het is ook gewoon leuk om te zien hoe de gaming wereld is veranderd sinds die tijd. PixelPanda: Ik heb een lijstje gemaakt met oude games die ik nog moest spelen, dankzij dit topic. Ga "Final Fantasy VII" zeker een kans geven. Bedankt voor de tips, iedereen! CasualGamer85: Hey, wist je dat je ook op YouTube tutorials kunt vinden voor het instellen van emulatoren? Het heeft me echt geholpen. GameGuru88 had gelijk, het is de moeite waard! RetroDL: Lekkere tips jongens! Ik ga zeker wat van die games checken. Leuk om te zien dat er zo’n actieve community is die helpt. Jullie maken mijn zoektocht een stuk makkelijker! GamingNerd: Ja, dit topic is goud voor retro-fans! Zorg ervoor dat je ook de soundtracks checkt, die maken het spelervaring nog beter. Veel speelplezier allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Slinger72 earned a badge
      10 years
  • Recente actieve topics

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...