Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.

Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  

Hij was best heftig, vooral dat eind.

Ik had het eind niet verwacht, jullie wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Weet ik niet. Zo lang geleden dat ik die heb gezien.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  

Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed. :)

Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Wou die altijd een keer zien maar was de naam vergeten gelijk maar even opzoeken

Space jam

Swackhammer, owner of the amusement park planet Moron Mountain is desperate get new attractions and he decides that the Looney Tune characters would be perfect. He sends his diminutive underlings to get them to him, whether Bugs Bunny & Co. want to go or not. Well armed for their size, Bugs Bunny is forced to trick them into agreeing to a competition to determine their freedom. Taking advantage of their puny and stubby legged foes, the gang selects basketball for the surest chance of winning. However, the Nerdlucks turn the tables and steal the talents of leading professional basketball stars to become massive basketball bruisers known as the Monstars. In desperation, Bugs Bunny calls on the aid of Micheal Jordan, the Babe Ruth of Basketball, to help them have a chance at winning their freedom.

http://www.youtube.com/watch?v=xFwXDN3sI8g

Hoe vaak ik hem ook kijk het blijft een leuke film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.879
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hilarische film! Die heb ik nog in de bioscoop gezien, de meisjes Bugs bunny ziet er nog sexy uit ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Faster (2010)

An ex-con sets out to avenge his brother's death after they were double-crossed during a heist years ago. During his campaign, however, he's tracked by a veteran cop and an egocentric hit man.

http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Vond het zelf een goede film, de verhaallijn vond ik ook goed en het is zeker een aanrader om te kijken op een vrijdagavond!

4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Mission: Impossible – Ghost Protocol

In Mission: Impossible - Ghost Protocol is Ethan Hunt nog steeds agent voor het IMF (Impossible Mission Force). Als Hunt met zijn nieuwe team een Russische terrorist probeert op te pakken ontploft er een bom op het Kremlin en wordt de IMF-agent als zondebok gezien. Het team van Hunt zal alle zeilen bij moeten zetten om het IMF van haar slechte naam af te helpen. Ondertussen is de bewuste terrorist, die Amerika wil aanvallen met nucleaire wapens, gevlucht naar Mumbai. Maar Hunt doet zijn naam eer aan en volgt de crimineel tot in de hoogste gebouwen ter wereld. Maar is het team op tijd om de wereld te redden van een allesvernietigende wereldoorlog?

http://www.moviemeter.nl/film/77807

Goede actie film met een aantal geweldige scene's en stunts. Verhaal vond ik sterk en typisch MI. Cruise speelt de rol erg goed en de stunts zijn fenomenaal.

4,5 van de 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

new kids nitro

De hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie maken graag de dienst uit binnen en buiten de Brabantse plaats Maaskantje. In 'New Kids Nitro' wordt wederom duidelijk hoe groot de liefde is voor hun eigen dorp. Ze krijgen het aan de stok met de hangjeugd uit het naastgelegen Schijndel. Vechtpartijen en illegale straatraces zijn het gevolg van het conflict tussen de twee dorpen.

Als Friese zombies een Brabants slachtoffer maken trekken de beide Brabantse groepen echter gezamenlijk daartegen ten strijde

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Nitro

http://www.youtube.com/watch?v=XFuGtQ4WHm4Direcy

Direct na het zien van MI4, New kids Nitro bekeken. Tja wat moet je er van zeggen, ik kan de humor erg waarderen en lig er ook vaak blauw om. Film moet je 0% serieus nemen en al helemaal niet kijken met je vriendin. Gewoon kijken, maakt niet uit hoe Jonguhh!!!

2.5 / 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nu mirrors 2 kijken met broertje en un vriend 1 vonde we hier geweldig lets see hoe nummer 2 is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Op 17-5-2012 om 22:27 zei Marciej123:

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik zelf heb amper gelachen om de film en keek hem alleen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke al een tijdje niet meer op gereageert dus zal ik maar weer wat zeggen :)

The Raid Redemption 4.5/5

Geweldige film met Chinese actie aan een stuk door erin :)

Ghost Recon Alpha 4.5/5

Mini film van 20 minuten over het spel Ghost recon hele goeie kleine film eigenlijk wel 5/5 maar het enige minpuntje was die 20 minuten ;)

Iron Sky 4/5

Grappige film met aardige actie over nazis die zich verstopten op de donkere kant van de maan en gevonden worden door de eerste neger in de ruimte :P

Shutter Island 4/5

Hier gaat het vooral om het verhaal dat heel erg goed is maar door het gebrek aan actie toch een 4/5.

Wrath of Titans 4/5

Opzich wel een goeie film maar zijn voorganger vond ik toch iets beter hij is er wel vergelijkbaar mee :)

John Carter 4.5/5

Heel mooi verhaal in deze film met goeie actie erbij wat een echte topper over mars is vind ik 4.5/5!

Safe House 4.5/5

Zeer goeie thriller over een groentje dat de beste spion moet begeleiden naar de CIA met van alles en nog wat tegen zich gekeerd TOPPER!

Safe 4.5/5

Geweldige film met in de hoofdrol Jason Statham mijn lievelings acteur, begin van de film denk je wtf gaat er nog wat gebeuren en dan BAM daar is je keiharde actie tot het einde van de film :D

Journey 2 The Mistirious Island 3/5

Wel aardige film maar niet top gefilmt maar verhaal ging wel.

Hopelijk hebben jullie ook weer wat te kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Zo! Leuke update, daar ga ik er een paar tussen uit pikken.

Deze heb ik zojuist gezien.

Safe House

Actiethriller met Denzel Washington als Tobin Frost, een overgelopen CIA-agent die onherstelbare schade heeft toegebracht aan de Verenigde Staten door staatsgeheimen te verkopen. Na jarenlang te zijn opgejaagd, wordt hij in Zuid-Afrika opgepakt en ondergebracht in het lokale Safe House waar Matt Weston (Ryan Reynolds) de leiding heeft. De levensgevaarlijke Frost is nauwelijks binnen of het Safe House wordt aangevallen. De onervaren Weston weet op het nippertje met Frost te ontsnappen. Terwijl ze achtervolgd worden door meedogenloze huurmoordenaars, probeert Weston te achterhalen wie er achter dit complot zit.

Hoewel je vrijwel direct het verhaal doorhebt met zo een complot (zonder een trailer / info gezien en gelezen te hebben) is het een dijk van een film! Puntje van mijn stoel gezeten met een aantal momenten waardoor je echt meeleeft met de characters. Film steekt gewoon erg goed in elkaar en de scene's zien er mooi uit.

Voor mij een 4,5 / 5 sterren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...
  • Administrators

• Actief:  

American Gangster (2007)

Misdaad

/

Drama

157 minuten / 176 minuten (unrated edition)

Drugskoning Frank Lucas (Washington) profiteert van de aanwezigheid van het Amerikaans leger in Azië tijdens de Vietnamoorlog om goedkoop drugs de VS in te smokkelen. Daarmee bouwt hij in rap tempo een groot imperium op. Echter krijgt politieagent Roberts (Crowe) lucht van zijn handige zaakje, en ook de corrupte agent Trupo heeft interesse in de zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=6s8pW4iGcj8

Best een goede film, wel een lange zit. 157 minuten en heeft niet veel actie. Wel een goed en sterk verhaal wat je pakt. Geen must-see voor mij maar wel blij dat ik hem hebt gezien. Dus al je je ooit verveelt....

3/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Aangezien ik aankomende donderdag naar The Dark Knight Rises ga heb ik Batman & Robin weer eens uit de kast gepakt... jeetje wat een drama

Batman & Robin

Mr. Freeze is van plan om Gotham City in zijn ijzige greep te krijgen door de hele stad in een permanente winter te dompelen. Ondertussen lukt het de verleidelijke Poison Ivy om de band tussen Batman en Robin te verpesten, en is de butler Alfred stervende. Mr. Freeze is de enige die hem kan redden. Alfred's nichtje helpt als Batgirl om de stad te redden.

Tja.... het is gewoon één van de slechtste Superhelden films ooit. Het Internet staat er vol mee.... gewoon niet kijken. Maar ik moest hem zien omdat Bane erin zat.... nou..... dat was Bane niet hoor :P

1/ 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...
  • Administrators

• Actief:  

Gisteren gekeken:

Ghost Rider: Spirit of Vengeance (2011)

Johnny Blaze, a.k.a. 'The Ghost Rider' (Nicolas Cage) houdt zich schuil in Oost Europa, terwijl hij moeite heeft om zijn vloek te onderdrukken. Blaze wordt gerecruteerd door een sekte om het tegen de Duivel (Ciarán Hinds) op te nemen, die van plan is om een menselijke vorm aan te nemen.

Deel 1 vond ik een goede film maar dit..... wat een drama!!! Na 45 minuten uit gezet, niet te kijken. Gewoon te dom voor woorden, slecht slecht slecht!! Pure verveling

1 / 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Vanavond gekeken

Chronicle (2012)

Drie doodnormale middelbare scholieren doen een ongelooflijke ontdekking. Ze vinden in het bos een mysterieuze substantie waar ze aan bloot gesteld worden en waardoor ze superkrachten ontwikkelen. Als ze leren om de superkrachten onder controle te houden en ze te gebruiken in hun voordeel, beginnen hun levens uit de hand te lopen en hun duistere kanten naar boven te komen.

Toffe film hoor! Goede opzet en leuk verhaal. Kijkt goed weg en vooral het ontdekken van de powers is tof. Je hebt zelf helemaal een WAUW gevoel als ze vliegen of de "trucs" doen.

4 / 5 sterren. Einde wat minder maar kijken kijken kijken!!

btw.... waar blijven jullie reviews?! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik kijk de laatste tijd minder films. Wat problemen met mijn HDD waar die films op staan, en geen zin om te kijken :P

Na de vakantie zal ik wel weer war gaan kijken on te reviewen :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

..... (1999) (mag de titel niet plaatsen :P)

Een man die voor een verzekeringsmaatschappij stad en land afreist als schade-expert, lijdt aan chronische slapeloosheid. Hij krijgt van een arts echter geen medicatie, maar een snerende opmerking: ''Ga maar eens kijken bij een praatgroep voor terminaal zieken, dan zal je zien wat pijn écht inhoudt.'' De man neemt het serieus en bezoekt een praatgroep, waar men aanneemt dat hij ook terminaal ziek is. Hij vindt er een uitlaatklep en bezoekt vervolgens ook andere praatgroepen. Bij één van die bezoeken treft hij de mysterieuze Marla Singer. Als hij op een dag thuis komt van een vlucht, blijkt er een explosie in zijn appartement te zijn geweest. Hij belt Tyler Durden, een extravagante man die hij net daarvoor in het vliegtuig ontmoet heeft. Tyler neemt op, en ze gaan samen een biertje drinken. Tyler blijkt er nogal eigenzinnige ideeën op na te houden.

Goeie film met een twist, zeker een aanrader. Mijn score: 8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Fight Club is inderdaad een goede film. Zo een van de Top 100 films. Voor alle leden ook een must see dus :) . Vooral die twist is een wtf moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Lucky number slevin (2006)

Nadat hij zijn baan en vriendin kwijt raakt, reist Slevin af naar New York. Eenmaal bij het appartement van zijn vriend Nick Fisher aangekomen, waarbij hij zou logeren, wordt hij "uitgenodigd" mee te komen naar The Boss. Deze ziet hem voor Fisher aan, die zelf spoorloos is. En later die dag eist de rivaliserende onderwereldbaas The Rabbi zijn aanwezigheid. Ook deze man denkt dat hij Nick is, die bij beide mafiozen nogal wat gokschulden heeft open staan. Toch besluit Slevin de schulden op te lossen, terwijl de politie het hem lastig probeert te maken. De vraag is of het hem zal lukken, en wie toch de mysterieuze Smith is die bij zowel The Rabbi en The Boss opduikt...

Het is een film waarbij je je aandacht er wel bij moet hebben. Het lijkt een hele rare film, maar alles komt samen uiteindelijk. Wil niet teveel zeggen moet je zelf maar kijken. Mijn score: 7,5/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Lucky number Slevin vind ik zelf echt een van de beste films die ik gezien heb.

De eerste dat ik hem keek was het einde zo verrassend dat ik alle stukjes die terug kwamen nog een keer heb gekeken om te zien of ik het wel echt gemist had :P

Zeker een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Nah eergisteren The Dictator gezien.

Concept is geweldig, maar uitwerking van het verhaal zeer zwak. Zeker als je al andere films hebt gezien van Sacha Baron Cohen is deze film toch wel enigszins teleurstellend. Wat mij betreft nog net een voldoende voor het concept en het feit dat Cohen gewoon eigenlijk geweldig is. Maar als je de trailers hebt gezien van deze film heb je het leukste gehad.

Toch voor de liefhebber nog even de trailer:

http://www.imdb.com/video/imdb/vi3294207513/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: WK 2026 – Argentinië vs. Colombia Gebruiker: VoetbalFan23 Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar de kansen van Argentinië in de wedstrijd tegen Colombia. Gaan ze het weer winnen? Wat denken jullie? Gebruiker: ExpertVoetbal Hey VoetbalFan23! Goede vraag. Argentinië is momenteel echt in topvorm. Ze hebben hun kwalificatie al zo goed als veiliggesteld, met 11 overwinningen in 15 wedstrijden en slechts 8 tegendoals. In hun laatste vier duels hebben ze zelfs drie keer de nul gehouden! Colombia daarentegen heeft het moeilijker gehad. Ze staan nu zesde in de kwalificaties en hebben de laatste tijd geen goede resultaten geboekt. Dus ja, als je me vraagt, dan lijkt Argentinië een veilige weddenschap. Hun aanvaller Lionel Messi is ook weer fit en dat maakt ze nog gevaarlijker. Hij scoort veel en geeft assists, dus ik zou zeker op hem letten! Zorg dat je de odds in de gaten houdt, deze kunnen snel veranderen. Voor nu lijkt Argentinië te winnen, en bij Unibet krijg je daar een quote van 1.72 voor. Gebruiker: JesseJ Thanks voor de info! Maar wat als Colombia een goede dag heeft? Hebben ze kans om te verrassen? Gebruiker: ExpertVoetbal Uiteraard, JesseJ! Voetbal blijft een onvoorspelbaar spel. Colombia heeft een paar sterke spelers en als ze hun beste niveau halen, kunnen ze zeker een verrassing zijn. De vorige wedstrijd tussen deze teams eindigde in een 2-1 overwinning voor Colombia, dus ze weten dat ze kunnen winnen. Maar om eerlijk te zijn, Argentinië speelt nu met veel meer zelfvertrouwen. Als Colombia niet snel het spel verandert, kan het een moeilijke wedstrijd worden voor hen. Gebruiker: Sportgek77 Ja, ik hoop ook dat het een spannende wedstrijd wordt! Maar ik ben niet zo goed in wedden. Hoe werkt dat precies? Gebruiker: ExpertVoetbal Geen probleem, Sportgek77! Wedden is eigenlijk vrij eenvoudig. Je kiest een uitkomst van de wedstrijd — bijvoorbeeld ‘Argentinië wint’. Bij de bookmaker kijk je naar de odds, dat is de kans die hen wordt gegeven. Hoe lager de odds, hoe groter de kans dat ze denken dat dat gaat gebeuren. In dit geval krijg je voor ‘Argentinië wint’ een quotering van 1.72. Dat betekent dat je, als je €10 inzet en ze winnen, je €17,20 terugkrijgt. Dus je winst is €7,20. Zorg natuurlijk dat je nooit meer inzet dan je kunt missen! Gebruiker: Meisjesvoetbal Wat denken jullie van de verdediging van Argentinië? Ze hebben het toch goed gedaan dit seizoen? Gebruiker: ExpertVoetbal Zeker weten, Meisjesvoetbal! De verdediging van Argentinië is echt sterk. Met Emiliano Martínez in doel staan ze heel stevig. Slechts 8 goals tegen in 15 wedstrijden is een fantastisch resultaat. Ze hebben bovendien in hun laatste wedstrijden vaak de nul gehouden. Een sterke verdediging kan het verschil maken in belangrijke wedstrijden! Gebruiker: WintersportFan92 Ik ben fan van Messi, dus ik hoop echt dat hij scoort! Is er een kans dat hij de top scoren als deze wedstrijd goed gaat? Gebruiker: ExpertVoetbal Messi is inderdaad een legende! Met al zijn ervaring en skills is het altijd waarschijnlijk dat hij scoort of een assist geeft. Hij is momenteel gedeeld topscorer van de Zuid-Amerikaanse kwalificatie, dus alle ogen zijn op hem gericht! Het zou me niet verbazen als hij weer knalt! Gebruiker: Davidito123 Laatst vertelde iemand me dat het soms handig is om ook op de onderlinge resultaten te kijken. Is dat zo belangrijk? Gebruiker: ExpertVoetbal Ja, dat klopt, Davidito123! Onderlinge resultaten geven vaak een goed idee van hoe teams tegen elkaar presteren. Argentinië heeft historisch gezien een beter overall record tegen Colombia met 21 overwinningen. Maar vergeet niet dat elk spel zijn eigen verhaal heeft. Het verleden is interessant, maar de huidige vorm is ook cruciaal. Gebruiker: VoetbalFan23 Thanks iedereen voor de input! Ik ga het in de gaten houden en hopelijk kunnen we genieten van een mooie wedstrijd! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hee allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe repareer je een PAR2 en wat heb je daarvoor nodig? Mijn PAR2 doet het niet meer en ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Alle tips zijn welkom! ExpertAndy Hey DennisRar! Goed dat je dit vraagt. Een PAR2 is een soort van versterker voor je audio of video apparatuur. Als hij het niet meer doet, kan het aan een paar dingen liggen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de voeding: Kijk eerst of je PAR2 wel stroom krijgt. Probeer hem aan te sluiten op een andere stopcontact. Soms is het gewoon een kwestie van een kapotte stekker of snoer. Inspecteer de kabels: Kijk of er geen beschadigingen zijn aan de kabels die je gebruikt. Soms zijn het alleen maar frayed cables die je moet vervangen. Resetten: Veel apparaten hebben een resetknop. Kijk of je zo’n knop kan vinden. Dit kan soms een hoop problemen oplossen! Kijkt het manual na: Als je het manual hebt, kijk daar dan even in. De meeste handleidingen hebben een probleemoplossingssectie die nuttig kan zijn. Neem contact op met de fabrikant: Als je echt niet verder komt, is het misschien het beste om de fabrikant te bellen. Ze hebben vaak goede tips of kunnen je vertellen waar je het apparaat kan laten repareren. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten hoe het gaat! JanM Top info, ExpertAndy! Ik heb zelf ook een keer een PAR3 moeten fixen, en ik vond het resetten ook een lifesaver. Zorg ervoor dat je alles goed afkijkt, dat maakt een wereld van verschil. Karin87 Hey, ik heb trouwens ook een PAR2! Maar ik had nooit gedacht dat je gewoon die reset moest doen. Goeie tip, die noteer ik! DennisRar Thanks, allemaal! Heb de voeding nu even getest, maar die lijkt goed te zijn. Ik ga later de stekkers checken en dat resetten. Hou jullie op de hoogte! WillemH Ik heb ook een paar keer met dit soort dingen gekloot. Vaak is het gewoon een kwestie van vervangen van een kabel of stekker. Bij mij was het ook zo simpel, en ik voelde me echt dom haha. AnjaDL Als je nog steeds problemen hebt na al die tips, kan je ook een lokale techneut vragen om het na te kijken. Soms is het makkelijker dan zelf klote met alles. ExpertAndy Zeker AnjaDL! Daarom is het belangrijk om hulp in te schakelen als je er niet uit komt. Het is altijd beter om een professional te laten kijken dan onnodig te prutsen en misschien meer schade te doen. DennisRar Even een update! Heb alles gecheckt en het snoer was kapot. Nieuwe gekocht en nu werkt hij weer als nieuw! Superblij, dank iedereen! Karin87 Yesss! Dat is fijn om te horen! Altijd fijn als zoiets snel opgelost is. JanM Goed om te horen, Dennis! Lekker dat je weer audio hebt. Ik was echt bang dat ik mijn PAR3 niet meer kon gebruiken, maar het was uiteindelijk ook maar een kabel. WillemH En dit is precies waarom je altijd even moet kijken! Blij dat het gefixed is voor je. DennisRar Exact! Waardeloze kabels kunnen je echt frustreren. Maar hey, je leert er weer wat van, toch? Iedereen bedankt weer! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom blijft mijn computer vastlopen bij het opstarten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik hem wil opstarten, blijft hij hangen bij het opstartscherm. Ik heb niks veranderd aan de hardware ofzo. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! TechNerd95: Hoi GamePeter! Dat klinkt frustrerend. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je computer vastloopt bij het opstarten. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Veilige modus: Probeer je computer op te starten in veilige modus. Dit kan je doen door tijdens het opstarten op F8 te drukken (of Shift + F8, afhankelijk van je systeem). In veilige modus worden alleen de essentiële drivers geladen. Als hij in veilige modus goed opstart, kan er een probleem zijn met een recent geïnstalleerde driver of software. Controleer je harde schijf: Het kan zijn dat je harde schijf fouten bevat. Je kunt een controle uitvoeren door de opdrachtprompt te openen (typ ‘cmd’ in de zoekbalk), en vervolgens het volgende in te typen: chkdsk /f. Dit kan even duren, maar het helpt om eventuele fouten te herstellen. BIOS-instellingen: Als je computer helemaal niet opstart, kan het ook helpen om naar je BIOS te gaan (door tijdens het opstarten op Del of F2 te drukken). Zorg ervoor dat de juiste opstartschijf is geselecteerd. Soms kan je opstartvolgorde in de war raken. Haal externe apparaten eraf: Soms kan een aangesloten USB-apparaat, zoals een externe harde schijf of printer, problemen veroorzaken. Probeer alles los te koppelen en kijk of dat helpt. Als je al deze dingen hebt geprobeerd en het probleem blijft, kan het misschien een hardwareprobleem zijn. Laat maar weten hoe het gaat! NinaSwitch: Thanks voor de tips, TechNerd95! Ik had ook zoiets toen ik laatst mijn laptop opstartte. Bleef gewoon hangen en deed niks. Uiteindelijk was het gewoon een USB-stick die erin zat. Toen ik die eruit haalde, startte hij meteen op. GamerGert: Heb je toevallig je computer geleegd? Het kan ook een stofprobleem zijn. Soms kan er heel wat stof in je computer komen, waardoor hij te warm wordt of dingen niet goed werken. Gewoon even stofzuigen (niet de ventilator!) kan soms wonderen doen. TechNerd95: Ja, goede opmerking, GamerGert! Erg belangrijk om je pc schoon te houden. Stof kan echt veel problemen veroorzaken. Gewoon een beetje onderhoud kan vaak al helpen! JasperIT: Ik had ook een keer dat mijn computer steeds opnieuw opstartte, maar dat bleek te maken te hebben met de RAM. Het kan helpen om deze even opnieuw aan te sluiten. Zorg ervoor dat je computer volledig uitgeschakeld is, haal de RAM eruit, veeg de connectoren schoon en zet ze weer terug. Kan soms helpen! GamePeter: Bedankt voor de reacties, iedereen! Ik ga vanavond kijken of ik in veilige modus kan opstarten en misschien wat dingen controleren die jullie hebben genoemd. Ik houd jullie op de hoogte! ZoëLaptopLol: Vergeet niet om backups te maken van je belangrijke bestanden als je in veilige modus komt! Altijd goed om voorbereid te zijn. NinaSwitch: Laat ons weten wat het probleem was als je het hebt opgelost, GamePeter! Zo leren we allemaal weer wat bij. GamerGert: Ja, ben benieuwd! Dit zijn de dingen die ons computergekkies een beetje ongerust maken, haha. Veel succes! TechNerd95: Inderdaad, houdt ons op de hoogte! En als je meer ervaringen hebt of vragen, kom gerust terug. We zijn hier om te helpen! GamePeter: Zal ik doen! Nogmaals bedankt allemaal voor de tips! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• dre007 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...