Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.

Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  

Hij was best heftig, vooral dat eind.

Ik had het eind niet verwacht, jullie wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Weet ik niet. Zo lang geleden dat ik die heb gezien.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  

Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed. :)

Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Wou die altijd een keer zien maar was de naam vergeten gelijk maar even opzoeken

Space jam

Swackhammer, owner of the amusement park planet Moron Mountain is desperate get new attractions and he decides that the Looney Tune characters would be perfect. He sends his diminutive underlings to get them to him, whether Bugs Bunny & Co. want to go or not. Well armed for their size, Bugs Bunny is forced to trick them into agreeing to a competition to determine their freedom. Taking advantage of their puny and stubby legged foes, the gang selects basketball for the surest chance of winning. However, the Nerdlucks turn the tables and steal the talents of leading professional basketball stars to become massive basketball bruisers known as the Monstars. In desperation, Bugs Bunny calls on the aid of Micheal Jordan, the Babe Ruth of Basketball, to help them have a chance at winning their freedom.

http://www.youtube.com/watch?v=xFwXDN3sI8g

Hoe vaak ik hem ook kijk het blijft een leuke film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.880
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hilarische film! Die heb ik nog in de bioscoop gezien, de meisjes Bugs bunny ziet er nog sexy uit ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Faster (2010)

An ex-con sets out to avenge his brother's death after they were double-crossed during a heist years ago. During his campaign, however, he's tracked by a veteran cop and an egocentric hit man.

http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Vond het zelf een goede film, de verhaallijn vond ik ook goed en het is zeker een aanrader om te kijken op een vrijdagavond!

4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Mission: Impossible – Ghost Protocol

In Mission: Impossible - Ghost Protocol is Ethan Hunt nog steeds agent voor het IMF (Impossible Mission Force). Als Hunt met zijn nieuwe team een Russische terrorist probeert op te pakken ontploft er een bom op het Kremlin en wordt de IMF-agent als zondebok gezien. Het team van Hunt zal alle zeilen bij moeten zetten om het IMF van haar slechte naam af te helpen. Ondertussen is de bewuste terrorist, die Amerika wil aanvallen met nucleaire wapens, gevlucht naar Mumbai. Maar Hunt doet zijn naam eer aan en volgt de crimineel tot in de hoogste gebouwen ter wereld. Maar is het team op tijd om de wereld te redden van een allesvernietigende wereldoorlog?

http://www.moviemeter.nl/film/77807

Goede actie film met een aantal geweldige scene's en stunts. Verhaal vond ik sterk en typisch MI. Cruise speelt de rol erg goed en de stunts zijn fenomenaal.

4,5 van de 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

new kids nitro

De hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie maken graag de dienst uit binnen en buiten de Brabantse plaats Maaskantje. In 'New Kids Nitro' wordt wederom duidelijk hoe groot de liefde is voor hun eigen dorp. Ze krijgen het aan de stok met de hangjeugd uit het naastgelegen Schijndel. Vechtpartijen en illegale straatraces zijn het gevolg van het conflict tussen de twee dorpen.

Als Friese zombies een Brabants slachtoffer maken trekken de beide Brabantse groepen echter gezamenlijk daartegen ten strijde

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Nitro

http://www.youtube.com/watch?v=XFuGtQ4WHm4Direcy

Direct na het zien van MI4, New kids Nitro bekeken. Tja wat moet je er van zeggen, ik kan de humor erg waarderen en lig er ook vaak blauw om. Film moet je 0% serieus nemen en al helemaal niet kijken met je vriendin. Gewoon kijken, maakt niet uit hoe Jonguhh!!!

2.5 / 5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nu mirrors 2 kijken met broertje en un vriend 1 vonde we hier geweldig lets see hoe nummer 2 is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Op 17-5-2012 om 22:27 zei Marciej123:

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik zelf heb amper gelachen om de film en keek hem alleen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke al een tijdje niet meer op gereageert dus zal ik maar weer wat zeggen :)

The Raid Redemption 4.5/5

Geweldige film met Chinese actie aan een stuk door erin :)

Ghost Recon Alpha 4.5/5

Mini film van 20 minuten over het spel Ghost recon hele goeie kleine film eigenlijk wel 5/5 maar het enige minpuntje was die 20 minuten ;)

Iron Sky 4/5

Grappige film met aardige actie over nazis die zich verstopten op de donkere kant van de maan en gevonden worden door de eerste neger in de ruimte :P

Shutter Island 4/5

Hier gaat het vooral om het verhaal dat heel erg goed is maar door het gebrek aan actie toch een 4/5.

Wrath of Titans 4/5

Opzich wel een goeie film maar zijn voorganger vond ik toch iets beter hij is er wel vergelijkbaar mee :)

John Carter 4.5/5

Heel mooi verhaal in deze film met goeie actie erbij wat een echte topper over mars is vind ik 4.5/5!

Safe House 4.5/5

Zeer goeie thriller over een groentje dat de beste spion moet begeleiden naar de CIA met van alles en nog wat tegen zich gekeerd TOPPER!

Safe 4.5/5

Geweldige film met in de hoofdrol Jason Statham mijn lievelings acteur, begin van de film denk je wtf gaat er nog wat gebeuren en dan BAM daar is je keiharde actie tot het einde van de film :D

Journey 2 The Mistirious Island 3/5

Wel aardige film maar niet top gefilmt maar verhaal ging wel.

Hopelijk hebben jullie ook weer wat te kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Zo! Leuke update, daar ga ik er een paar tussen uit pikken.

Deze heb ik zojuist gezien.

Safe House

Actiethriller met Denzel Washington als Tobin Frost, een overgelopen CIA-agent die onherstelbare schade heeft toegebracht aan de Verenigde Staten door staatsgeheimen te verkopen. Na jarenlang te zijn opgejaagd, wordt hij in Zuid-Afrika opgepakt en ondergebracht in het lokale Safe House waar Matt Weston (Ryan Reynolds) de leiding heeft. De levensgevaarlijke Frost is nauwelijks binnen of het Safe House wordt aangevallen. De onervaren Weston weet op het nippertje met Frost te ontsnappen. Terwijl ze achtervolgd worden door meedogenloze huurmoordenaars, probeert Weston te achterhalen wie er achter dit complot zit.

Hoewel je vrijwel direct het verhaal doorhebt met zo een complot (zonder een trailer / info gezien en gelezen te hebben) is het een dijk van een film! Puntje van mijn stoel gezeten met een aantal momenten waardoor je echt meeleeft met de characters. Film steekt gewoon erg goed in elkaar en de scene's zien er mooi uit.

Voor mij een 4,5 / 5 sterren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...
  • Administrators

• Actief:  

American Gangster (2007)

Misdaad

/

Drama

157 minuten / 176 minuten (unrated edition)

Drugskoning Frank Lucas (Washington) profiteert van de aanwezigheid van het Amerikaans leger in Azië tijdens de Vietnamoorlog om goedkoop drugs de VS in te smokkelen. Daarmee bouwt hij in rap tempo een groot imperium op. Echter krijgt politieagent Roberts (Crowe) lucht van zijn handige zaakje, en ook de corrupte agent Trupo heeft interesse in de zaak.

http://www.youtube.com/watch?v=6s8pW4iGcj8

Best een goede film, wel een lange zit. 157 minuten en heeft niet veel actie. Wel een goed en sterk verhaal wat je pakt. Geen must-see voor mij maar wel blij dat ik hem hebt gezien. Dus al je je ooit verveelt....

3/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Aangezien ik aankomende donderdag naar The Dark Knight Rises ga heb ik Batman & Robin weer eens uit de kast gepakt... jeetje wat een drama

Batman & Robin

Mr. Freeze is van plan om Gotham City in zijn ijzige greep te krijgen door de hele stad in een permanente winter te dompelen. Ondertussen lukt het de verleidelijke Poison Ivy om de band tussen Batman en Robin te verpesten, en is de butler Alfred stervende. Mr. Freeze is de enige die hem kan redden. Alfred's nichtje helpt als Batgirl om de stad te redden.

Tja.... het is gewoon één van de slechtste Superhelden films ooit. Het Internet staat er vol mee.... gewoon niet kijken. Maar ik moest hem zien omdat Bane erin zat.... nou..... dat was Bane niet hoor :P

1/ 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...
  • Administrators

• Actief:  

Gisteren gekeken:

Ghost Rider: Spirit of Vengeance (2011)

Johnny Blaze, a.k.a. 'The Ghost Rider' (Nicolas Cage) houdt zich schuil in Oost Europa, terwijl hij moeite heeft om zijn vloek te onderdrukken. Blaze wordt gerecruteerd door een sekte om het tegen de Duivel (Ciarán Hinds) op te nemen, die van plan is om een menselijke vorm aan te nemen.

Deel 1 vond ik een goede film maar dit..... wat een drama!!! Na 45 minuten uit gezet, niet te kijken. Gewoon te dom voor woorden, slecht slecht slecht!! Pure verveling

1 / 5 sterren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Vanavond gekeken

Chronicle (2012)

Drie doodnormale middelbare scholieren doen een ongelooflijke ontdekking. Ze vinden in het bos een mysterieuze substantie waar ze aan bloot gesteld worden en waardoor ze superkrachten ontwikkelen. Als ze leren om de superkrachten onder controle te houden en ze te gebruiken in hun voordeel, beginnen hun levens uit de hand te lopen en hun duistere kanten naar boven te komen.

Toffe film hoor! Goede opzet en leuk verhaal. Kijkt goed weg en vooral het ontdekken van de powers is tof. Je hebt zelf helemaal een WAUW gevoel als ze vliegen of de "trucs" doen.

4 / 5 sterren. Einde wat minder maar kijken kijken kijken!!

btw.... waar blijven jullie reviews?! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik kijk de laatste tijd minder films. Wat problemen met mijn HDD waar die films op staan, en geen zin om te kijken :P

Na de vakantie zal ik wel weer war gaan kijken on te reviewen :P

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

..... (1999) (mag de titel niet plaatsen :P)

Een man die voor een verzekeringsmaatschappij stad en land afreist als schade-expert, lijdt aan chronische slapeloosheid. Hij krijgt van een arts echter geen medicatie, maar een snerende opmerking: ''Ga maar eens kijken bij een praatgroep voor terminaal zieken, dan zal je zien wat pijn écht inhoudt.'' De man neemt het serieus en bezoekt een praatgroep, waar men aanneemt dat hij ook terminaal ziek is. Hij vindt er een uitlaatklep en bezoekt vervolgens ook andere praatgroepen. Bij één van die bezoeken treft hij de mysterieuze Marla Singer. Als hij op een dag thuis komt van een vlucht, blijkt er een explosie in zijn appartement te zijn geweest. Hij belt Tyler Durden, een extravagante man die hij net daarvoor in het vliegtuig ontmoet heeft. Tyler neemt op, en ze gaan samen een biertje drinken. Tyler blijkt er nogal eigenzinnige ideeën op na te houden.

Goeie film met een twist, zeker een aanrader. Mijn score: 8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Fight Club is inderdaad een goede film. Zo een van de Top 100 films. Voor alle leden ook een must see dus :) . Vooral die twist is een wtf moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Lucky number slevin (2006)

Nadat hij zijn baan en vriendin kwijt raakt, reist Slevin af naar New York. Eenmaal bij het appartement van zijn vriend Nick Fisher aangekomen, waarbij hij zou logeren, wordt hij "uitgenodigd" mee te komen naar The Boss. Deze ziet hem voor Fisher aan, die zelf spoorloos is. En later die dag eist de rivaliserende onderwereldbaas The Rabbi zijn aanwezigheid. Ook deze man denkt dat hij Nick is, die bij beide mafiozen nogal wat gokschulden heeft open staan. Toch besluit Slevin de schulden op te lossen, terwijl de politie het hem lastig probeert te maken. De vraag is of het hem zal lukken, en wie toch de mysterieuze Smith is die bij zowel The Rabbi en The Boss opduikt...

Het is een film waarbij je je aandacht er wel bij moet hebben. Het lijkt een hele rare film, maar alles komt samen uiteindelijk. Wil niet teveel zeggen moet je zelf maar kijken. Mijn score: 7,5/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Lucky number Slevin vind ik zelf echt een van de beste films die ik gezien heb.

De eerste dat ik hem keek was het einde zo verrassend dat ik alle stukjes die terug kwamen nog een keer heb gekeken om te zien of ik het wel echt gemist had :P

Zeker een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Nah eergisteren The Dictator gezien.

Concept is geweldig, maar uitwerking van het verhaal zeer zwak. Zeker als je al andere films hebt gezien van Sacha Baron Cohen is deze film toch wel enigszins teleurstellend. Wat mij betreft nog net een voldoende voor het concept en het feit dat Cohen gewoon eigenlijk geweldig is. Maar als je de trailers hebt gezien van deze film heb je het leukste gehad.

Toch voor de liefhebber nog even de trailer:

http://www.imdb.com/video/imdb/vi3294207513/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat zijn NZB-bestanden en hoe gebruik ik ze simpelweg? Gebruiker1: Hey allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Wat zijn NZB-bestanden nou precies en hoe gebruik je ze? Ik zie ze vaak voorbij komen, maar snap er niet veel van. Alvast bedanktt! Expert123: Hey Gebruiker1! Welkom op het forum! NZB-bestanden zijn eigenlijk een soort van ‘index’ voor bestanden die je kunt vinden in nieuwsgroepen. Denk aan NZB’s als een soort van shortcut naar de downloads die je wilt. In plaats van dat je door duizenden berichten moet scrollen in een nieuwsgroep, gebruik je een NZB-bestand om specifiek te zoeken naar wat je nodig hebt. Hier’s hoe het werkt: Zoeken naar NZB-bestanden: Je gaat naar een NZB-indexeringssite, en daar zoek je naar het bestand dat je wilt. Dit kan een film, muziek of een serie zijn. Downloaden van de NZB: Als je het juiste NZB-bestand hebt gevonden, download je dat bestand naar je computer. Het is meestal heel klein, een paar kilobytes. Gebruik een nieuwsreader: Je hebt een programma nodig, een ‘nieuwsreader’, zoals NZBGet of Sabnzbd. Deze programma’s gebruiken de NZB-bestanden om de echte bestanden uit de nieuwsgroepen te downloaden. Importeer de NZB: Open je nieuwsreader en importeer het NZB-bestand. Het programma kijkt nu naar alle servers en begint met downloaden. Super simpel! En voilà, dat is het in een notendop! Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! Gebruiker2: Nice! Super helder uitleg. Maar hoe vind je die NZB-bestanden precies? Gewoon via Google ofzo? Expert123: Goed punt, Gebruiker2! Je kunt inderdaad via Google zoeken, maar er zijn ook specifieke NZB-indexers zoals NZBIndex.nl of nzb.su. Die sites hebben vaak grotere collecties en maken het makkelijker om te vinden wat je zoekt. Gebruiker3: Dat klinkt best handig! Heb je ook een bepaalde nieuwsreader die je aanraadt? Of is alles ongeveer hetzelfde? Expert123: Ja, dat is ook een goeie vraag! NZBGet en Sabnzbd zijn beide populair en geweldig voor beginners. Sabnzbd heeft een mooie interface, terwijl NZBGet heel licht en snel is. Het hangt echt af van wat je voorkeur heeft. Probeer ze allebei en kijk welke je het fijnst vindt! Gebruiker4: Ik gebruik al een tijdje Sabnzbd en ik vind het super fijn. Maar het is soms een beetje traag. Heeft iemand tips hoe ik de snelheid kan verhogen? Expert123: Een paar dingen die je kunt proberen, Gebruiker4: Zorg ervoor dat je verbinding goed is, en kijk eventueel naar je instellingen in de nieuwsreader. Soms helpt het om te experimenteren met verschillende servers. En vergeet niet om je NZB-bestanden goed te kiezen, sommige zijn sneller dan anderen! Gebruiker5: Thanks voor de tips! Ik ga het meteen uitproberen. Gebruiker6: Ik heb ook wel eens dat NZB-bestanden niet werken. Wat kan daar de reden van zijn? Expert123: Dat kan verschillende redenen hebben, Gebruiker6. Soms is het materiaal dat je wilt downloaden al verwijderd uit de nieuwsgroepen. Andere keren kan het zijn dat de server downtime heeft of dat je provider bepaalde downloads blokkeert. Gewoon zen blijven, er zijn altijd andere NZB’s te vinden! Gebruiker4: Ah, dat verklaart een hoop. Bedankt allemaal! Dit forum is echt best chill! Gebruiker7: Nog een tip: kijk altijd even naar de comments en ratings van een NZB-bestand voordat je het downloadt. Soms staan er handige info in die je tijd kunnen besparen! Gebruiker8: Wauw, ik had geen idee dat er zoveel bij kwam kijken. Dit is een hele eye-opener voor me. Ga binnenkort wat NZB’s proberen! Gebruiker1: Bedankt voor al jullie antwoorden! Ik ga meteen aan de slag en kijken of ik het werkend kan krijgen! En zo ga je verder met de discussie! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop dat ik hier wat mede-gamers kan vinden! Ik meldde me aan omdat ik het leuk vind om met anderen te kletsen over films en games. Ik kijk uit naar jullie reacties! Groetjes, MovieLover87 Antwoord van: FilmExpert Hallo MovieLover87, Welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld. Het lijkt erop dat je al een scherp oog hebt voor goede films! Als je kijkt naar de leukste films voor een weekendavond, zijn er een paar echte klassiekers die je niet wilt missen: The Hangover (Komedie): Dit is een geweldige film voor een groep vrienden. Het verhaal is zo grappig en vol verrassingen! Mad Max: Fury Road (Actiefilm): Voor als je graag adrenaline hebt. De actie is geweldig en je zult je niet vervelen! Toy Story (Animatie): Ook een aanrader voor volwassen kijkers! Het is emotioneel en vol goede humor. Je kunt er altijd weer om lachen. Denk er ook aan om wat snacks en drankjes klaar te zetten, want de sfeer maakt vaak een filmavond! Wat betreft RPG-gaming, dat is superleuk! Heb je al een favoriete game? Misschien kunnen we daar ook later over praten! Veel kijkplezier! Reacties van verschillende gebruikers: User123: Hey MovieLover87, welkom! Echt leuk dat je je voorstelt. Komedies zijn inderdaad super leuk voor een filmavond. Mijn vrienden en ik kijken vaak nachtenlang die oude Adam Sandler films! Cinefiel88: Oh, ik hou van Mad Max! Die actie is echt ongeëvenaard. Maar, wat vinden jullie van “Inception”? Dat is ook zo’n film waar je met vrienden over kunt discussiëren! GamerDude: Hoi MovieLover87! Ik ben ook een gamer, vooral RPG’s! Heb je al “The Witcher 3” gespeeld? Echt een aanrader! VHSfan: Kennen jullie “The Room”? Het is geen geweldige film, maar juist daarom is het zo leuk om samen naar te kijken. We hebben altijd dikke pret als we die aanzetten! User123: Haha, “The Room”! Dat is inderdaad een cultfilm. Je moet die echt met een groep kijken voor de volle ervaring! Cinefiel88: Ja, dat klopt! En als je een horrorfilm avond wilt plannen, ga dan voor “Get Out”. Die is echt spannend en je kunt het goed bespreken daarna! MovieLover87: Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga zeker “Inception” en “Get Out” op mijn lijstje zetten. En ja, ik heb “The Witcher 3” gespeeld, zo’n vette game! GamerDude: Nice! Misschien kunnen we ooit samen gamen? Er zijn zoveel leuke co-op RPG’s! VHSfan: Vergis je niet, ook de slechtste films kunnen leuk zijn! Hebben jullie ooit met een drinkspel gespeeld bij ons favo fouten in films zoeken? Dat maakt alles leuker! Dit voelt echt als een levendig discussieforum! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Felle woningbrand in Oss, vlammen uit tuin verspreiden zich naar huis Gebruiker: Janneke23 Hey allemaal! Ik las dat er een heftige brand was in Oss, waar vuur vanuit een tuin naar een huis oversloeg. Hoe kan dat eigenlijk gebeuren? Kan iemand me dit uitleggen? Gebruiker: BrandExpert88 Hoi Janneke23, goede vraag! Dit soort branden kunnen snel ontstaan, vooral als er bepaalde omstandigheden zijn. Eigenlijk gaat het als volgt: Vuur verspreidt zich door brandbare materialen. Stel je voor: je hebt een tuin vol droge takken, bladeren of hout, en er is een open vlam, bijvoorbeeld van een barbecue. Als die vlammen naar die droge materialen gaan, kan het vuur snel oplaaien. Als het in de tuin echt heet genoeg is en er veel brandbare dingen zijn, kunnen de vlammen zelfs omhoog schieten en via de woning terechtkomen. Dit gebeurt vaak als er geen goede brandwerende materialen aan de gevel van het huis zijn of als het huis dicht bij de tuin staat. Neem bijvoorbeeld een situatie waarin de wind ook nog eens meewerkt; die kan de vlammen letterlijk in de richting van de woning blazen. Het is dus heel belangrijk om je tuin goed te onderhouden en brandbare spullen op veilige afstand van je huis te houden. Zo voorkom je dat de brand snel kan overspringen! Gebruiker: Peter_van_Uitgeest Dat is echt scary! Ik woon zelf in een huis met een grote tuin. Misschien moet ik eens goed kijken naar wat er allemaal ligt. Gebruiker: Lisa_D @Peter_van_Uitgeest, ja echt! Ik had daar nooit over nagedacht. Neem niet alleen hout en zo serieus, maar check ook je schuur. Daar ligt vaak van alles wat je niet meer gebruikt. Gebruiker: MichielK Ik kreeg ooit een brandbrief van de gemeente waarin ze vroegen om alles wat brandbaar is uit de tuin te halen. Ze zeiden dat zelfs een simpel gras oppervlak een probleem kan zijn als het heel droog is. Het lijkt misschien onschuldig, maar je vraagt om problemen met al dat brandbare spul. Gebruiker: Anja_84 Dat was het ook in mijn buurt. Een paar maanden geleden vatte iemand zijn tuin aan het vuur. Het is echt zo snel gebeurd! Je denkt dat het allemaal wel meevalt. Ik heb nu een blusdeken in huis en ook zo’n vuurkorf die veilig is. Gebruiker: Timmy_Overvecht Dat van die blusdeken is slim! Ik had er nooit eentje, maar sinds die brand in Oss heb ik er een gekocht. Veiligheid voor alles! En ik heb minhas weer eens door het huis gekeken voor dingen die ik moet opruimen. Gebruiker: Sandra_hlp Ik ben mijn tuin aan het opruimen na dit verhaal. Je weet maar nooit… Maar wat als je bijvoorbeeld een vuurwerkshow hebt? Hoe moet je dat dan doen zonder dat alles in brand vliegt? Gebruiker: BrandExpert88 @Sandra_hlp, dat is een goede point! Tijdens vuurwerkshows moet je echt goed nadenken. Zorg voor een veilige afstand van de woning, en maak de omgeving schoon van brandbare materialen. Check ook altijd het weer. Wind kan gevaarlijk zijn! Gebruiker: Zoey_97 Pff, veel om over na te denken! Ik ga m’n tuin maar eens goed onder handen nemen. Bedankt, iedereen! Een levendige discussie over brandveiligheid en preventie in de tuin, waar iedereen zijn/haar zorgen en tips kan delen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Kinto45 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...