Spring naar bijdragen

windows loader van Daz


bambi1515

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi,

Mijn 2e nieuwe pc is een zelf samengestelde pc.Het moederbord is MSI Big Bang XPower II X79 | BIG BANG-XPOWER II. Nu moet er een OS worden geinstalleerd. Ik heb hiervoor windows 7 ultimate gekocht voor 250 euro. Omdat ik nieuwsgierig was naar windows 7, heb ik die op mijn oude dell pc geinstalleerd. Nu kwam ik erachter dat microsoft laat slechts 1 installatie toe op 1 pc. Ik ben via google en youtube erachter gekomen dat het wel mogelijk is om toch een installatie op mijn 2e pc te doen via windows loader van Daz. De vraag is nu wat ik moet kiezen bij de merken computer? immers als je windows loader van Daz opent, dan vraagt hij welke merk pc ik heb om toch windows 7 te kunnen installleren. Aangezien ik een zelfgebouwde pc heb momenteel, welke moet ik kiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke OS draai je op je oude dell pc?

Als je een oudere versie van Windows draai (bijv. Vista of Xp) kan je dual boot zetten.

Hier een tut : http://www.optelsom....p-of-vista.html

PS : hoezo heb je windows 7 ultimate überhaupt gekocht want je kan het ook downloaden of had je geld teveel? =P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik ben geen professionele pc bouwer, eigenlijk heb ik geen ervaring mee. Maar ik heb nu voor 1500 euro aan pc onderdelen uitgegeven om de ultime pc te bouwen. Het probleem is dat er moet windows besturingsysteem worden geinstalleerd in de hardeschijf, wat ik niet kan. Er moet naast de werking van windows ook de andere onderdelen zoals drivers perfect werken met de rest van pc onderdelen. Aangezien ik de componenten al heb gekocht, heb ik met een pc winkel afgesproken dat hij mijn pc wel in elkaar samenstelt waarbij hij drivers, windows besturingsysteem installeert voor 150 euro. de voorwaarde is dat ik dan geen illegale versie van windows 7 mag geven aan hem. ik moet dan een echte legit windows 7 aan hem geven. Hij is bang voor aanklachten aan medewerking aan illegale stuff, als je weet wat ik bedoel.

Als ik mijn eigen pc zelf kon bouwen en de besturingssysteem kon laten werken met de rest van de onderdelen, dan had ik nooit 250 euro uitgegeven aan microsoft.

@ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ,

Als windows uploader wordt geopend, dan vraag die welke merk pc ik gebruik, maar ik heb geen merk pc aangezien ik een zelfgemaakte pc heb. welk merk pc in de windows loader moet ik dan kiezen om toch de windows te activeren? of maakt het niet zoveel uit? willekeurig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Als ik bij Windows loader bij installation kijk zie ik mijn OS information en hoef ik alleen maar op instal te drukken hij selecteerd de rest alleemaal zelf maar kies dan maar een willekeurig merk dat Windows gebruikt dus geen Apple computer gewoon een Microsoft computer lijkt me het beste en kijk maar of die hem pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...