Jump to content
Sign in to follow this  
gluon

Youtube film na uploaden zwart beeld

Recommended Posts

Wat voor formaat schiet je gsm filmpjes? Zijn ze wel goed te zien in de viewer van je GSM? Wat voor GSM heb je?

Welk formaat weet ik niet :$

Samsung Galaxy 2, perfect beeld en geluid op mijn gsm :(

Als ik een filmpje in Movie Maker bekijk, heb ik ook zwart beeld

Heb geen idee waar het probleem kan liggen

Heb Adobe opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp helaas niet

probeer het filmpje eens te uploaden direct vanaf je telefoon als je dan wel beeld krijgt weet je dat het niet aan de filmpjes ligt.

Uploaden via mijn telefoon? gaat dat wel?

En eerlijk gezegd heb ik daar niet zo veel zin in aangezien ik nog 27andere filmpjes heb die ik graag zou willen uploaden via Movie Maker, een vriend van mij kan de filmpjes van mij wel gewoon uploaden, waar ligt het probleem dan?

ja je kan gewoon uploaden via je telefoon doormiddel van de youtube-app.

Misschien een verouderde versie van Movie Maker?

Hoeso wil je het trouwens uploaden via movie maker? Zet het filmpje gewoon op je computer en load het dan rechtstreeks op naar youtube?

En hoe moet ik dat doen dan? :$

Mij is namelijk verteld dat je het moet doen via movie maker

Je weet hoe je de filmpjes gewoon op je computer moet zetten vanuit je mobiel?

Dan zet je youtube open log je in met je account en dan kan je op uploaden klikken. Dan selecteer je je filmpjes en geef je deze de gewenste naam en begint die met uploaden.

Yes je hebt gelijk !!! hoop dat het lukt

Ik ga het eens proberen (Y)

En je word bedankt (Y)

Gaat wel langzaam maar het lukt iig, bedankt nogmaals !!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By guilpje
      Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was.

UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad.
    • By Trizomu
      Een populaire site voor het omzetten van YouTube-muziekvideo's naar mp3-formaat, genaamd YouTube-MP3, wordt volgens TorrentFreak offline gehaald als onderdeel van een schikking met een belangenbehartiger van Amerikaanse platenmaatschappijen.
      De website YouTube-MP3.org is vooralsnog online, maar het converteren van een video naar een mp3-bestand werkt niet. Volgens TorrentFreak heeft de website een schikking getroffen met belangenorganisatie RIAA, waarbij ook een niet nader genoemd bedrag zou zijn betaald.
      Hiermee wordt de in 2016 door verschillende platenmaatschappijen en de RIAA gestarte rechtszaak tegen de website beëindigd. De belangenorganisatie noemde de website in 2016 de grootste website voor het rippen van muziek; de website kon tot nu toe dagelijks rekenen op miljoenen bezoekers, waarbij er via advertenties geld werd verdiend.
      Er zou een overeenkomst tussen de website en de RIAA zijn opgesteld waarin YouTube-MP3 de eisers op alle punten gelijk geeft. De domeinnaam van de website moet worden overgedragen aan een van de platenmaatschappijen. Mocht er niet worden voldaan aan de voorwaarden, dan moet de registrar de domeinnaam alsnog overdragen.
      Verder mag de eigenaar van de website in de toekomst geen activiteiten meer ontplooien die kunnen bijdragen aan het rippen van gestreamde muziek. De rechter moet de schikkingsovereenkomst nog wel goedkeuren.

• By Trizomu
      Een populaire site voor het omzetten van YouTube-muziekvideo's naar mp3-formaat, genaamd YouTube-MP3, wordt volgens TorrentFreak offline gehaald als onderdeel van een schikking met een belangenbehartiger van Amerikaanse platenmaatschappijen.
      De website YouTube-MP3.org is vooralsnog online, maar het converteren van een video naar een mp3-bestand werkt niet. Volgens TorrentFreak heeft de website een schikking getroffen met belangenorganisatie RIAA, waarbij ook een niet nader genoemd bedrag zou zijn betaald.
      Hiermee wordt de in 2016 door verschillende platenmaatschappijen en de RIAA gestarte rechtszaak tegen de website beëindigd. De belangenorganisatie noemde de website in 2016 de grootste website voor het rippen van muziek; de website kon tot nu toe dagelijks rekenen op miljoenen bezoekers, waarbij er via advertenties geld werd verdiend.
      Er zou een overeenkomst tussen de website en de RIAA zijn opgesteld waarin YouTube-MP3 de eisers op alle punten gelijk geeft. De domeinnaam van de website moet worden overgedragen aan een van de platenmaatschappijen. Mocht er niet worden voldaan aan de voorwaarden, dan moet de registrar de domeinnaam alsnog overdragen.
      Verder mag de eigenaar van de website in de toekomst geen activiteiten meer ontplooien die kunnen bijdragen aan het rippen van gestreamde muziek. De rechter moet de schikkingsovereenkomst nog wel goedkeuren.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De tijd van LimeWire, Kazaa, Napstar en andere programma’s om liedjes (illegaal) binnen te vissen ligt ver achter ons. Het kopen van muziek is eigenlijk achterhaald door de komst van streamingplatformen. Alleen als je een fysieke aanschaf doet is het nog de moeite. Je koopt een mooie CD of vinylplaat en je hebt iets om aan je collectie toe te voegen. Een nummer voor 0,99 cent kopen via bijvoorbeeld iTunes is vandaag de dag ouderwets en men geeft doorgaans de voorkeur aan een abonnement op een dienst als bijvoorbeeld Spotify.
      Tot zover de legale mogelijkheden om muziek te verkrijgen. Er is namelijk ook nog een andere wereld actief. De wereld van piraterij. Een recent rapport van RBB Economics (via TorrentFreak) heeft aangetoond dat ook dit wereldje qua downloads van muziek behoorlijk is ingekakt. Het is dan ook een gedoe om een liedje (illegaal) te downloaden via een platform, om deze vervolgens op je smartphone te zetten. En dan hebben we het nog niet eens over iOS, waar het helemaal een ramp is om content op een iPhone of iPad te zetten middels een USB-verbinding. Men wijkt uit naar andere platformen om muziek te luisteren en als het gaat om gratis alternatieven is YouTube bezig met een enorme opmars. Je kunt videoclips in full HD of zelfs 4k bekijken en ondertussen geniet je van de track. Daarnaast is het zeer eenvoudig om een afspeellijst samen te stellen. De studie ondervroeg 1.500 mensen uit Duitsland, Frankrijk, Italië en het Verenigd Koninkrijk naar het luistergedrag. Uit het onderzoek blijkt dat YouTube hen niet weghoudt van betalende diensten als Spotify. De Amerikaanse videodienst biedt immers een beperkt luistergenot. Onderweg kost het je bundel om filmpjes te kijken en offline kijken is, tenzij je een betaald abonnement afsluit middels YouTube Red, er niet bij.
      YouTube zorgt dus voor een correcte balans in de muziekindustrie. Men kan thuis gratis muziek luisteren en kijken via de dienst. Voor onderweg is er Spotify of andere diensten, die meestal niet meer dan een tientje per maand kosten. Conclusie: muziekpiraterij is dood en men kiest diverse platformen als alternatief om muziek te luisteren.

Toon volledig nieuwsbericht
  • Create New...