Jump to content
Maikuul

AMD Catalyst driver opnieuw installeren

Recommended Posts

Hallo,

Ik had last van lagg in een spel, daarom wilde ik mijn video driver updaten, dat heb ik precies gedaan zoals in de instructievideo's, nu heb ik mijn oude driver verwijderd maar hij wil de nieuwe niet installeren hij zegt steeds: AMD Catalsyst mobility kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatibele hardware/software bevat. Uw computer bevat geen geschikte grafische adapter.

Nu kom ik niet verder en ik heb nu heel raar beeld.

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Alvast bedankt,

Wat voor type videokaart heb je nu precies?

Wat voor type videokaart heb je nu precies?

Sorry, vergeten te vermelden, ik heb een AMD Radeon HD 6370M, 512MB (ik heb een laptop)

Ik heb een windows 7 64 bit, ik heb via dat menu de juiste gedownload alleen als ik hem probeer te installeren krijg ik die foutmelding wat ik toenet zei :(

Wat is je type / merk laptop? AMD raad namelijk aan om bij problemen de driver te installeren van de Laptop leverancier. (Zoals HP)

Wat is je type / merk laptop? AMD raad namelijk aan om bij problemen de driver te installeren van de Laptop leverancier. (Zoals HP)

Ik heb een Asus K52J laptop

Bedankt, alles werkt weer en ik kan weer gamen zonder lagg.

Bedankt voor je hulp!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By zaktan644
      ik heb een probleem mijn laptop
      toshiba L750D
      heeft alleen windows 7 basic
      aero effecten doen het niet omdat de standaard VGA Grafische adapter niet werkt
      ik drivers gedownload en dingen gegoogeld
      en ik heb nu hulp nodig
      alvast bedankt voor uw tijd
    • By bambi1515
      Ik moet mijn netwerk kaart Atheros AR9285 updaten en kon alleen deze vinden
      http://www.atheros.c...37&system=5
      kan ik deze vertrouwen en gewoon downloaden?
    • By zaktan644
      ik heb hulp nodig
      ik was laast black ops aan het spelen en hij laggte heel erg toen kreeg ik een bericht van mijn laptop
      u moet uw drivers up daten
      dus ik heb mijn drivers ge-deïnstalleerd en nu is mijn beeld heel raar
      en als ik nieuwe wil downloaden staat er:
      AMD Catalyst Mobility kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatibele
      hardware/software bevat
      De versie van uw grafische adapter wordt niet ondersteund
      HELP ME!!!!!
      PLZ
  • Latest news

• Nu op het forum

• @Drifter Ik heb een account op opensubtitles maar de site werkt niet naar behoren. Ik kan geen berichten sturen, commentaar plaatsen onder een toegevoegde subtitle en ik kan de subtitle ook geen beoordeling geven. Ik weet dat ze bezig zijn met een compleet nieuwe versie van de website maar dit is nog in beta. @Duken Ik hoop het ook! Vertalers hebben meestal geen eigen website of emailadres maar misschien wordt dit bericht toch door hem gelezen op Duken :)
    • Hoi, ik heb precies hetzelfde. Zonder pardon of waarschuwing ben ik verbannen. Wat vreemd. Erg lastig dat je niemand kan bereiken om uitleg. En hoe dit opgelost kan worden.
    • Top Drifter, heb op die community een account dus ga ze gelijk binnenhalen!  Bedankt!
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie