Spring naar bijdragen

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hoi allemaal,

Aangezien de laptop die ik nu gebruik een beetje zat word en ik van de zomer weer lekker ga werken wil ik voor dat geld eigenlijk een nieuwe laptop kopen. Deze wil ik vooral gebruiken om te gamen maar ook om te downloaden en voor school natuurlijk. De vereisten:

Bluetooth: niet nodig

Intern RAM-geheugen: minimaal 4 gb liefst meer

Opslagcapaciteit: Maakt niet uit mag zo laag mogelijk om te prijs niet te hoog te laten komen omdat ik al 2 tb externe harde schijf heb

Aansluitingen: minimaal 1 hdmi, 3 usb2

Processor: Goed genoeg om makkelijk Sniper Elite V2, Assasins Creed, GTA 4 en GTA 5 te spelen als die uitkomt :)

Videokaart: hetzelfde verhaal

Budget: 600-800 euro

OS: windows of niks

Gelieve niet met reacties aan te komen van koop gewoon een normale PC tenzij je er een gegronde en goed doordachte en goed beargumenteerde reden voor hebt ;)

Mvg

ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ben zelf ook een beetje aan het rond kijken voor een game laptop, omdat ik binnenkort op mezelf ga wonen en gewoon met ruimte gebrek zal zitten. Persoonlijk zal ik proberen als ik jou was je budget wat te rekken, simpelweg omdat je voor 600 tot 800 niet echt een ''game'' laptop kan aanschaffen. GTA 4 is a redelijk zwaar, GTA 5 zal alleen maar zwaarder worden. In dat budget zal je niet een laptop vind met een echt goed presterende videokaart.

Wellicht eens kijken naar BTO? Strakke game laptops met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Of wat dacht je van dit beestje? : http://www.notebooktotaal.nl/xbook-15cl37-6990-full-goede-game-laptop-p-309.html?osCsid=0a6c7f01914abed2bfdca7ced0908961

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

+1 voor BTO, heb daar een vrij goede relatie mee en qua gamenotebooks komt er niets op dezelfde hoogte. Alleen mag je dan wel een 1 voor je budget zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Intel HD Graphics - nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

NVIDIA GT540 of Radeon 6570M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik laat dit eigenlijk liever over aan iemand anders, aangezien ik hier vaak wordt gecorrigeerd op raad die geef (misinformatie dus!) en dan voel ik me dom en waardeloos xD maar goed. Vergeet die 'GT540 or Radeon HD6570' maar, het is negen kansen op tien toch mis :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nope, dat klopt wel. Het is moeilijk om een lijn te trekken, maar vanaf de GT540 ga je beginnen met kijken voor deze wensen. :) Trouwens, in de meeste van je berichten zit een hele hoop goed spul waarvoor ik vaak zat een Like geef. De "foute" informatie die tot mogelijk tot discussie leidt, corrigeer ik wel. Niks waardeloos dus, gewoon lekker het antwoord blijven geven waarvan je denkt dat het goed is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Kan die nou wel of niet en zo niet wat moet er beter dan?

Sorry voor zoveel vragen maar heb totaal geen verstand van hardware.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als je ons kan vertellen of het budget om hoog kan wil ik best even wat dingen voor je uitpluizen. Tot dan helaas niet, simpelweg omdat ik dan wat aan zou raden waar je na een paar maanden al spijt van krijgt omdat die de nieuwe games niet speelt etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke kijk maar of je iets beters kan vinden maar niet al te ver boven de 1000 euro anders word het wel heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou ja, het probleem is eigenlijk gewoon dat je voor dat soort zaken beter geen notebook kunt nemen. Als je voor hetzelfde geld een desktop neerzet, heb je precies wat je zoekt. Daarom krijg je van die flauwe reacties, we weten dat je voor die 800 euro geen oplossing vindt voor je wensen. Ook voor 1000 euro blijft het een beetje zo-zo. Ik wil best wat voor je opzoeken, maar weet je zeker dat een desktop voor jou geen mogelijkheid is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • 3 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Heb even rond gesnuffeld en kwam uit bij een Alienware desktop die ik er best bruut uit vond zien en volgens mij ook wel aardige specs alhoewel ik dit niet zeker weet omdat ik niet zoveel weet van hardware en zeker niet bij desktops.

http://configure.us.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=dxdasa1&c=us&l=en&s=dhs&cs=19&model_id=alienware-aurora-r3

Hier kwam ik op uit klopt het een beetje qua prijs kwaliteit of is het niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Zit er trouwens een groot verschil tussen: Intel® Core™ i5-2400 6MB Cache,Overclocked Turbo Boost to 3.6GHz en Intel® Core™ i7-3820 (4 Core, 10MB Cache, 3.60GHz)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

De i7 is toch wel een stuk sneller.

Zelf zou ik nooit voor een Desktop Alienware gaan aangezien die best over-priced zijn vergeleken met een mooi systeem wat je kan samenstellen bij Azerty voor dat geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

^ Dat dus. We hebben natuurlijk niet voor niks een centraal board met informatietopic daarover hier op het forum lopen. Uiteraard kun je altijd een fabriekspc kopen, maar het is niet de slimste keuze die je kunt maken. Het kost je meer geld en je bent beperkt in je keuzemogelijkheden. Daarnaast is de airflow en koeling in prefab-pc's altijd zeer matig, iets wat de levensduur van het systeem ook niet echt ten goede komt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb wel wat leuks gevonden maar volgens mij moet je student ervoor zijn...

Dus als je student wordt/bent : http://www.campusshop.nl/product/zorgeloos_leren_laptops/80006784/asus_r500vd_sx198v_nl_15_6_i7_3610qm_6gb_750gb_w7/details.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel wat leuks gevonden maar volgens mij moet je student ervoor zijn...

Dus als je student wordt/bent : http://www.campusshop.nl/product/zorgeloos_leren_laptops/80006784/asus_r500vd_sx198v_nl_15_6_i7_3610qm_6gb_750gb_w7/details.aspx

Mycom heeft deze laptop voor €0,99 CENT meer.

Overigens heb ik persoonlijk slechte ervaring met de service van Campusshop.(heb 1,5 week moeten wachten totdat me laptop weer werkte en dat terwijl ze beloven het binnen 24H te doen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Bedanlt CK maar ik zit nu toch naar een desktop te kijken maar zelf ben ik niet zo goed in het samenstellen van een pc dus wil iemand dat voor mij doen dat zou echt tof zijn.

Trouwens als ik hier een PC ga samenstellen kom ik ook al snel boven de 1000 euro uit:

http://cpscomputers.nl/game-pc?tab=configuratie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mycom heeft deze laptop voor €0,99 CENT meer.

Overigens heb ik persoonlijk slechte ervaring met de service van Campusshop.(heb 1,5 week moeten wachten totdat me laptop weer werkte en dat terwijl ze beloven het binnen 24H te doen)

Alleen heb je (maar) 4gb ram en 500gb harde schijf bij mycom terwijl je bij campusshop 6gb ram en 750 GB hardeschijf hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Let wel op dat die laptop bij de campusshop geen goede videokaart heeft om te 'gamen'.

Het lijkt mij verstandig dat iedereen die mee wil helpen met advies geven zich goed verdiept in wat wat kan en wat de wensen van de gebruiker zijn. Zodoende staat er geen verkeerde informatie in dit topic.

Ik waardeer de inzet van C.k7 alleen is het wel zo dat je iets voorschotelt wat totaal niet aan de wensen voldoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je zit naar een desktop te kijken voor €1000. Moet dat inclusief muis, toetenbord, monitor? Wat zijn de overige eisen buiten gaming? Wifi, kaartlezer etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...