Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Android - Geen wifi en gewone verbinding tegelijk?

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik wifi uit heb staan werkt mijn telefoon gewoon goed. Maar als ik wifi inschakel dan valt na een paar minuten mijn gewone telefoon verbinding weg, dus dan kan ik geen smsjes meer ontvangen of gebeld worden.

Dit is behoorlijk irritant.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt en nog belangrijker, hoe dit op te lossen is?

Groeten,Snor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Allereerst zou ik eens kijken naar beschikbare systeemupdates, zijn die er momenteel?

bewerkt door Rooo1o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Welke telefoon heb je? Welke android versie etc ?? (instellingen > over de telefoon )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Sorry voor de lage hoeveelheid info.

Ik heb geprobeerd hem te updaten maar dat gaat niet.

Phone: Samsung Glaxy Mini GT-S5570

Android: 2.3.5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Sorry voor de dubbel post maar is er niemand die een idee heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe reset je de fabrieksinstellingen van je apparaat en wat moet je weten? Gebruiker: TechLiefhebber93 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Hoe kan ik de fabrieksinstellingen van mijn smartphone resetten? En wat moet ik daar precies van weten? Ik ben een beetje bang dat ik iets fout doe en al mn gegevens verlies. Alvast bedankt! Expert: GadgetGuru Hey TechLiefhebber93, goeie vraag! Het resetten van de fabrieksinstellingen is eigenlijk best simpel, maar het is wel belangrijk dat je het goed doet. Back-up maken: Eerst en vooral, maak een back-up van je gegevens! Dit kan meestal met een cloud-service of via je computer. Denk aan foto’s, contacten en belangrijke documenten. Instellingen openen: Ga naar de instellingen van je smartphone. Dit kan vaak met een icoontje dat lijkt op een tandwiel. Zoek naar ‘Herstellen’ of ‘Resetten’: Dit kan onder verschillende categorieën staan, zoals ‘Systeem’ of ‘Aanvullende instellingen’. Fabrieksinstellingen kiezen: Hier zou je de optie moeten zien om ‘Fabrieksinstellingen’ of ‘Telefoon resetten’ te selecteren. Klik daarop. Bevestigen: Je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing dat je al je gegevens kwijtraakt. Bevestig dit, en je toestel begint met resetten. Dit kan een paar minuten duren. Instellen als nieuw: Als het klaar is, moet je je toestel opnieuw instellen alsof het nieuw is. Volg de instructies op het scherm. Let op: Zorg ervoor dat je batterij goed is opgeladen voordat je begint. En als je nog een simkaart of microSD-kaart in je toestel hebt, haal deze eruit voor de zekerheid. Die reset kan een goed idee zijn als je problemen hebt of als je je toestel verkoopt. Als je nog meer vragen hebt, let me know! Succes! Gebruiker: Miri Dank je wel, GadgetGuru! Duidelijk uitgelegd. Wist niet dat ik eerst moest back-uppen, haha. Gebruiker: Joris1980 Ik heb ook een vraagje! Moet je ook apps opnieuw installeren na de reset? Of blijven die staan als je ze niet verwijdert? Expert: GadgetGuru Hey Joris1980, goeie vraag! Bij het resetten van de fabrieksinstellingen worden alle apps, instellingen en bestanden gewist. Dus ja, je moet ze opnieuw installeren. Mocht je ze in de cloud hebben geback-upt, dan kun je ze meestal gemakkelijk terugzetten. Neem even de tijd om alles opnieuw te installeren, het is altijd goed om met een schone lei te beginnen! Gebruiker: SlimmeSophie Ik heb het ook gedaan met mn tablet, en het hielp echt! Maar ik wist niet dat ik mn gegevens moest back-uppen, dat had ik getopt! Gebruiker: DatGemiddeldeMeisje Sophie, ik zou zeggen dat je het nu weet voor de volgende keer! Het is gewoon zo’n standaard ding, maar we vergeten het vaak. GadgetGuru, je bent een topper met je uitleg! Gebruiker: Niels999 Ik heb het net gedaan, maar ik kreeg zo’n waarschuwing dat mn simkaart conflicteerde ofzo. Vraagje, wat is dat? Expert: GadgetGuru Hey Niels999, dat kan gebeuren! Normaal gesproken kun je je simkaart gewoon laten zitten tijdens het resetten. Maar soms kan het zijn dat je toestel er over struikelt tijdens het proces. Haal het er gewoon eens uit en probeer opnieuw, het zou niet zo’n probleem moeten zijn. Gebruiker: Carla-koffie Haha, veel makkelijker dan ik dacht, thanks voor de uitleg! Heb mn tablet nu opnieuw ingesteld, ben blij dat ik niks ben kwijtgeraakt. Gebruiker: TimmyTech Snap echt niet waarom ik niet eerder heb gereset, mn telefoon loopt nu zoveel beter! Bedankt voor de tips, GadgetGuru. Gebruiker: Eric1234 Zou je kunnen zeggen dat je eens in de zoveel tijd moet resetten? Ik heb het nog nooit gedaan, maar met deze tips lijkt het me wel goed! Gebruiker: SuzyT Eric1234, dat is zeker een goed idee! Een reset kan helpen bij vastlopers en zo. Probeer het eens, en als je problemen hebt, roep maar. Zo, dat was de discussie! Iedereen lijkt elkaar goed te helpen en de tips worden gewaardeerd. Laat maar weten als je meer wilt weten! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom verbinden mijn AirPods niet? Hulp Gezocht! iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn AirPods. Ze willen maar niet verbinden met m’n iPhone. Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen? ExpertJasper: Hoi iRonnie! Geen zorgen, dit probleem komt vaker voor. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer de batterij: Zorg ervoor dat zowel je AirPods als je iPhone genoeg batterij hebben. Soms kunnen ze niet verbinden als de batterij bijna leeg is. Bluetooth inschakelen: Zorg ervoor dat Bluetooth aanstaat op je iPhone. Ga naar Instellingen > Bluetooth en zorg ervoor dat de schakelaar aan staat. Vergeten apparaat: Als je de AirPods al eerder hebt verbonden, probeer ze dan "te vergeten." Ga naar Instellingen > Bluetooth, tik op het "i"-icoontje naast je AirPods en kies "Vergeet dit apparaat". Vervolgens kun je ze opnieuw koppelen. Reset je AirPods: Dit is soms nodig. Plaats je AirPods in de case, open de deksel, houd de setup-knop op de achterkant van de case ingedrukt tot het lampje knippert. Dit reset je AirPods. Software upgrade: Zorg ervoor dat je iPhone de nieuwste software heeft. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update en kijk of er iets beschikbaar is. Probeer deze stappen en hopelijk werkt het weer! MayaB: Thanks, ExpertJasper! Ik had ook een keer dat probleem. Het resetten van de AirPods heeft echt geholpen. Benieuwd of dat voor iRonnie ook werkt! FreekieGeek: Ik had ook dit issue met m’n AirPods! Was echt gefrustreerd, maar na het "vergeten" van het apparaat werkte alles weer. Gewoon even geduld hebben! iRonnie: Bedankt voor de tips, allemaal! Heb allemaal geprobeerd, ook het resetten en vergeten, maar het helpt niet. Blijft maar zeggen "verbinden…" maar zonder succes. DJ_Timmerman: Oh jeetje, dat klinkt krom! Heb je al eens gekeken of je AirPods met een ander apparaat kunnen verbinden? Misschien ligt het aan je iPhone en niet aan de AirPods zelf. iRonnie: Eh, nog niet geprobeerd! Ga ik eens doen. Heb ze nog niet met iets anders geprobeerd. Bedankt voor de tip, DJ_Timmerman! RoxanneM: Heb je al geprobeerd om je iPhone opnieuw op te starten? Soms kan dat ook helpen bij verbindingsproblemen. Gewoon even uitzetten en weer aanzetten kan wonderen doen! iRonnie: Ja, dat deed ik ook al meerdere keren. Denk dat ik ze maar eens naar de winkel moet brengen, ofzo. Maar ik blijf het proberen! MrTechie: Als laatste redmiddel, misschien moet je de netwerkinstellingen van je iPhone resetten? Dit kan ook alle Bluetoothproblemen oplossen. Maar let op, dan moet je ook je Wi-Fi wachtwoorden opnieuw invoeren. MayaB: Dat is een goede! Ik heb dat ook eens gedaan bij een ander apparaat. Maar ik zou wel eerst andere dingen proberen. Netwerkinstellingen resetten is best ingrijpend. DJ_Timmerman: Klopt, maar soms moet je dat echt doen. En, iRonnie, als je naar de winkel gaat, neem een screenshot van je garantie, voor het geval dat! iRonnie: Dank voor alle tips! Ik ga eerst proberen of ze met een ander apparaat verbinden en dan de rest. Als het nog niet lukt, dan maar naar de winkel. Jullie zijn top! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Aryna Sabalenka’s Weg naar de Finale en de Vooruitzichten voor een Huwelijksaanzoek Gebruiker: TennisLiefhebber123 Hoi allemaal! Wat denken jullie van Aryna Sabalenka’s kans om de Australian Open te winnen? En wat vinden jullie van haar hints over een huwelijksaanzoek? Expert: KennisKoning Hé TennisLiefhebber123! Goede vraag! Aryna Sabalenka is bezig met een fantastische run. Ze heeft Elina Svitolina met 6-2, 6-3 verslagen in de halve finale en dat laat echt zien hoe sterk ze is. Het lijkt erop dat ze zich heel comfortabel voelt op de baan. Wat betreft haar persoonlijke leven, het lijkt alsof ze echt serieus is over haar relatie met Georgios Frangulis. In tennis draait het vaak niet alleen om de sport, maar ook om wat er in het leven van spelers gebeurt. Haar opmerkingen over trouwen zijn super interessant! Ze drukt haar gevoelens uit op een manier die echt schattig is, en het laat ook zien dat ze gelukkig is. Frangulis is een geweldige steun voor haar, vooral na het verdrietige verlies van haar ex. Die steun kan erg belangrijk zijn voor een atleet. Dus, als het gaat om haar kansen in de finale, staat ze er goed voor, en we kunnen ook kijken of Frangulis die ring gaat geven, haha! Reacties: Gebruiker: SportFreak88 Ik vind het zo leuk dat ze zo open is over haar relatie! Gaat ze echt trouwen? Gebruiker: TennisNerd Ja, het klinkt echt alsof ze dat graag wil! Maar laten we niet vergeten dat ze zich eerst volledig moet concentreren op de wedstrijd van morgen. Gebruiker: JustForFun Haha, ja! Maar ik zou wel zeggen dat als ze wint, het de perfecte tijd zou zijn om om haar hand te vragen. Ze zou ongetwijfeld stralen! Gebruiker: RealityCheck101 Weet iemand hoe lang ze al samen zijn? Ik hoop dat het werkt, maar het is ook veel druk. Expert: KennisKoning Ze zijn sinds april 2024 samen, dus het is nu bijna twee jaar. Dat is vrij lang in tennis, waar je vaak onderweg bent. Dus ja, ze lijken zeker serieus te zijn! Gebruiker: FanaticTennis De druk van de finalewedstrijd én dat aanzoek in de lucht? Dat is wel een unieke situatie! Gebruiker: SportieveEllen Ik weet niet hoor, het lijkt me toch een beetje veel tegelijkertijd. Maar ik hoop dat het goedkomt voor Aryna! Gebruiker: BestePunt Ik vind dus dat ze haar hoofd erbij moet houden. Het huwelijk kan wachten, eerst die titel binnenhalen! Gebruiker: TennisLiefhebber123 Zeker waar! Maar ik ben ook benieuwd naar hoe de finale gaat. Denk je dat ze van Rybakina kan winnen? De discussiedraad gaat verder als gebruikers hun voorspellingen en meningen blijven delen over zowel de finale als de mogelijke huwelijkplannen van Sabalenka. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Robertb heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...