Jump to content

Chats eenvoudig af te luisteren door WhatsApp-lek

Guest franswon

Recommended Posts

Guest franswon

Het verkeer tussen WhatsApp-contactpersonen is kinderlijk eenvoudig te onderscheppen omdat het protocol is beveiligd met telefoongegevens die vrij simpel te bemachtigen zijn.

lees hier het volledige artikel: http://webwereld.nl/nieuws/111730/chats-eenvoudig-af-te-luisteren-door-whatsapp-lek.html?utm_source=+&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=_4605#source=newsletter

• Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

topic is al een jaar oud en het is op Duken.nl niet te bedoeling dat er manieren worden besproken om te hacken, hier heb je andere forums voor. Topic closed

het zal is niet.. whatsapp.. eerst de statussen slecht versleuteld nu dit redelijk slecht versleuteld...

staat er ook ergens hoe he het kan doen? Wil dit wel eens proberen haha

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Dat kan nu niet meer, je status veranderen hebben ze beveiligd. Je had toen een site als www.changewhatsappstatus.com ofzo. Hier kon je een 06- nummer invoeren en de status.

tja en dan nog, zulke spannende dingen bespreek ik niet op whatsapp.

Daarbij vergeet men nog steeds dat het gewoon een gratis dienst is, en je kuntn u eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

smsjes kunnen ook onderschept worden, gesprekken kunnen ook afgeluisterd worden.

Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Nouja van mij mogen ze meelezen op Whatsapp hoor ik bespreek toch nooit iets spanneds met mijn vrienden loop gewoon meer te kloten ;)

Ik eigenlijk ook niet. Meestal is Whatsapp puur kloten.

Guest franswon

Ik heb Whatsapp al maanden geleden verwijderd van mijn mobiel, vrat batterijverbruik (net een vibrator :lol: ).

Na verwijderen ging mijn batterijverbruik terug van 42% per dag naar 17% per dag (Nokia E7:00 Belle)

Ik heb Whatsapp altijd aan, zit in 2 groeps gesprekken, wordt continu gepspammed. Batterij gaat daardoor wel snel omlaag maarja xd

Wordt niks verteld wat de rest niet mag weten, dusja, van mij mogen ze best kijken ;p

Edited by Rikkert.

Mijn batterij veranderd niet met whatsapp. Blijft even lang meegaan en gebruik het al sinds het uit is :P.

Ik heb HTC en die heeft echt een crap batterij dus ja :P

Een van de redenen dat ik niet meer HTC wil, batterij is mij te slecht..

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

• 1 year later...

topic is al een jaar oud en het is op Duken.nl niet te bedoeling dat er manieren worden besproken om te hacken, hier heb je andere forums voor.

Topic closed

• Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

• By ore-sabre
      hoi,
      wil graag watsapp op een tablet hebben maar zonder sim, kan dat?
      en zo ja hoe doe ik dat?
      alvast bedankt voor meedenken

Ore
    • By bambi1515
      Beste Dukens,
      Als ik iemand's telefoonnummer toevoeg aan mijn contactenlijst, kan die persoon dan meteen via whatsapp zien dat ik  op zijn whatsapp contactenlijst sta of moet ik die persoon eerst bericht sturen zodat ik zichtbaar word voor hem op zijn whatsapp contactenlijst?
    • By Maikuul
      Hallo,
      Is het mogelijk om automatisch dagelijks een backup te maken van mijn whatsapp gesprekken in de cloud, bijvoorbeeld dropbox? Zodat als mijn telefoon het begeeft ik niks kwijt ben?
      Ik heb een android telefoon, dus geen icloud.
      Op internet kon ik er niet echt iets over vinden.
      Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
      Have a nice weekend!
    • Guest franswon
      By Guest franswon
      AMSTERDAM - Blackberry- en Androidgebruikers moeten op korte termijn mogelijk betalen voor het gebruik van Whatsapp.
      Foto: ANP
      Dat laat een medewerker van Whatsapp aan Androidworld.nl weten.
      lees het hele artikel: http://www.nu.nl/gadgets/2969166/whatsapp-android-en-blackberry-wordt-betaald.html

• Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 180 Guests (See full list)

• Create New...