Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €2,50 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

Handleiding: Private Internet Access :goed:

Recommended Posts

Hallo mensen,

Helaas is mijn pc alweer 4/5 jaar oud dus tijd voor een nieuw pc waar ik een paar jaar mee verder kan leven.

Hoofdvragen

Wat is uw budget?

1000,-

Wat is het einddoel van uw pc?

Downloaden, internetten

Vooral het spelen van zware en nieuwe games (FIFA 13, Skyrim, MW3 enz.)

en dat ik een paar jaar verder mee kan leven.

Heeft u verder specifieke eisen?

Het mag niet al te veel herrie maken, het liefst wil ik hem helemaal stil hebben.

Wil ook een SSD in mijn systeem hebben, daar gooi ik vooral de OS en wat programma's op ( ong. 100 gb moet voldoende zijn voor een SSD. Meer mag ook)

Ook voldoende HD ruimte (nu heb ik 300gb HD ruimte is niet genoeg voor mij X__X)

Wilt u uw pc zelf in elkaar zetten of is het de bedoeling dat de leverancier dat doet?

Zelf in elkaar zetten

Randapparatuur

Wilt u, naast de pc zelf, nog overige randapparatuur in de vorm van onderstaande producten aanschaffen?

Monitor - Ja, wil een nieuw scherm van 24 inch Full HD met als het mogelijk is 2 HDMI aansluitingen (eentje voor de PC en de ander voor de PS3) Max. 250 euro,-

Toetsenbord - Nee

Muis - Nee

Boxen- Nee

Kaartlezer- Ja, voor SD kaarten en MS kaarten

Overige vragen

Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee

Gaat u overclocken? nee

Wilt u een standaardgrootte (ATX) of een kleiner systeem? ATX

Indien u in het bezit bent van een monitor, welke resolutie heeft die? 19 inch maar deze gaat dus weg.

Als je vragen hebt, vraag maar raak! :D

EDIT : 20-9 het is inmiddels 3 dagen later ik heb zelf wat uitgezocht. En wat in elkaar geflatst : http://azerty.nl/win...oduct[476182]=1

Heel graag jullie advies hierover!

(Heb zelf een voeding van 500 watt en nog een optische drive hier liggen dus die kan ik ook gebruiken voor mijn gamePC)

Monitor koop ik een maand later! dus nu 1000,- voor alleen game pc

Edited by C.K7

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Omdat je de PC zelf in elkaar gaat zetten is het handiger om de onderdelen via de Tweakers Pricewatch samen te stellen om zo kosten te besparen. Deze functie berekent automatisch welke shops de goedko

500W is al gauw genoeg. Ik zou me er geen zorgen om maken. Monitor: LG IPS237L-BN, deze dus: http://tweakers.net/pricewatch/315805/lg-ips237l-zwart.html De Dell U2312HM is ook goed, het ligt eraan wat

Heel erg bedankt voor je reactie.

ohh jaa sorry, was dat vergeten bij te melden

Voeding : OCZ modxstream pro 500w

Optische drive: Samsung SH-S183A

Heb vooral voor de case gekozen vanwege het feit dat die ook mooi eruit ziet dat wil ik graag behouden dus het hoef niet per se 100% stil te zijn zo lang het maar geen herrie maakt als die van een boormachine :P

Aangezien ik niet erg geduldig was had ik het ook op andere forums gevraagd.

en dit heb ik tot nu toe bij elkaar verzameld

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/317314

Graag jullie advies hierover!

Nog iets want op 4 launch staat er dat de HD7950 minimaal 650 watt nodig heeft en op andere minimaal 500 watt (newegg)

welke heeft er nou gelijk?

En welke monitor adviseren jullie mij? (de specs voor de monitor staan in de startpost)

Alvast bedankt!

500W is al gauw genoeg. Ik zou me er geen zorgen om maken. Monitor: LG IPS237L-BN, deze dus: http://tweakers.net/pricewatch/315805/lg-ips237l-zwart.html De Dell U2312HM is ook goed, het ligt eraan wat je wilt. Gezien de games die je gaat spelen heb je geen snelle monitor nodig, kleurechtheid en zwartweergave is belangrijker. Dat ziet er ook een stuk mooier uit dan de monitoren die je gewend bent.

• Like 1

Heel erg bedankt voor je/jullie antwoorden.

Ik ga mijn Game PC binnenkort bestellen!

Kan dus op slotje!

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

• By geraldo13
      Goede dag,
      Ik ben opzoek naar een website waar je Custom PC's kan kopen.
      In de UK en USA is het enorm populair om een custom PC te laten maken, met je naam, decals en meer.
      In NL kan ik ze niet vinden. De enige die je computer in elkaar kan zetten is Alternate.
      Weet iemand een website die het ook voor Nederland doet?
      OriginPC weet ik niet 100% zeker van.
    • By Meh Meh
      Hallo,
      Over enkele weken wil ik een nieuwe game PC kopen. Een behoorlijk zware PC waar ik een aantal jaren mee kan doen.
      Het budget is maximaal €2300,- een scherm, toetsenbord en muis heb ik al. Ik heb een PC nodig waar ik de nieuwste games op kan spelen, die klaar is voor VR, videobewerking e.d. moet ook probleemloos kunnen.
      Het liefste de nieuwste processor, RAM minimaal 16GB, een nieuw type videokaart dat nog even meegaat en indien mogelijk ruimte voor meer videokaarten.
      Ik heb echter niet zoveel verstand van hardware, daarom stel ik hier de een vraag. Wat raden jullie mij aan? Waar kan ik het beste een game PC kopen die aan deze wensen en eisen voldoet?

Advies is welkom! 
    • Guest Bambi1515
      By Guest Bambi1515
      Hoe betrouwbaar is het om mijn zelf gekochte pc componenten te laten assembleren door de lokale pc winkel in de buurt? Ik bedoel hoe ver reikt hun kennis? Is het beter om mijn pc te laten assembleren door bekende webshops zoals CD-ROM-Land, Altenate en Azerty?
    • By kroonkurk
      Beste mensen,, 
      lange tijd geleden dat ik hier ben geweest
      maar ik zal gelijk met de deur binnen vallen
      Ik ben op zoek naar een game pc omdat simpel weg al me game vrienden van de consoles afstappen en overstappen op de pc..
      nu ben ik zelf een beetje aan het schrapen geweest en heb het volgende lijstje samen gesteld..
      overigens weet ik eigenlijk helemaal niet als het allemaal kan wat ik in elkaar heb gezet:  (ik heb me hier nog nooit echt in verdiept..)
      zelf samen gesteld...
      ik twijfel alleen over de voeding die mag wss wat meer leveren?
      Wat is uw budget?   1500,- euro inclusief windows en randapparatuur 
      Welk doel heeft u met uw pc?  Game en dan de nieuwere spelle en dan liefst op goeie specs.. 
      Heeft u verder specifieke eisen?  
      -zolang het geen orkest is wat weg rent voor een neerstortende straaljager heb ik geen problemen mag dus best wel wat geluid maken...
      - plek is geen probleem
      - word gebruik gemaakt van kabelverbinding.. wifi is uit den bozen!
      - muis en toetsenbord
      - beeld 24" mag groter liever niet kleiner..
      - windows 10
      - videokaart in niet merk gebonde
      - overclocking... als het dan net wat beter kan draaien dan mag het...
      Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?
      Ik wou het eigenlijk zelf doen lijkt me eerlijk gezegd nou niet zo heel moeilijk?
      maar als jullie zeggen van kun je beter laten doen dan doen we dat!

• Who was online  5 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...