Spring naar bijdragen

probleem bij bitlord


Gast gerda12

Aanbevolen reactie

ik probeer een film te downloaden met bitlord, wat normaal altijd goed gaat, maar nu ik spongebob the movie (ja ik moet hem echt hebben ;) )aan het downloaden ben, gebeurt er iets raars met 1 download.

de download ging heel erg snel, en na zo\'n 10 minuten zei bitlord dat de film klaar is. maar als ik dan in de map ga kijken waar de film moet staan, staan daar alleen maar Bitlord Onvoltooide Download Files..

ook raar is het kruisje dat ervoor staat, maar ik zou niet weten wat dat is, ik gebruik bitlord nog niet zo lang..

op de afbeelding is de download te zien, de bovenste gaat goed, alleen de onderste was dus de rare.. :ermm: :ermm:

(de afbeelding was te breed, dus hier is een link naar de afbeelding:

http://img300.echo.cx/img300/1706/raarbitlord2qa.jpg )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het ziet er naar uit dat je download niet compleet was en dat het is fout gegaan. Probeer hem eens opnieuw te downloaden in dezelfde map. Dan resumed hij waarschijnlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...