Jump to content
Sign in to follow this  
danger2005

link werkt niet in microsoft outlook

Recommended Posts

Hallo

Als ik een link in een mailtje wil openen krijg ik deze opmerking te zien: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen,neem contact op met systeembeheerder. Ik heb al contact gehad met Ziggo,die zeggen dat het aan mijn pc ligt.Ik heb versie 2003 op een pc met windows 7.Hij heeft altijd prima gewerkt.Kan iemand mij verder helpen?

http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/officeversion_other-outlook/deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege/ea5410e2-b0ec-45a7-b3e8-f68c405afd07

Hier staat het antwoord, komt vaak voor als je Chrome gebruikt heb en vervolgens gedeinstalleerd.

Om dit op te lossen zullen de registerwaarden dus teruggezet moeten worden naar de standaardwaarden, dus bijvoorbeeld van chromehtml naar htmlfile.

• Like 1

Mooi zo!

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By PeaceFreak
      Hallo Mede-DukeN leden,
      Ik ben erg gehecht aan mijn webmail/mailbox.
      Deze heb ik ooit gekregen van mijn ISP, toen nog Freeler.
      Ik heb een en ander aan mails en gegevens in die mailbox staan.
      Maar die webmail van, nu KPN, Freeler raakt ook vol.
      Vroeger haalde ik dan de mail op via een pop3 verbinding zodat alles lokaal staat en van de mailserver af is.
      Echter ben ik zo vaak van PC veranderd dat mijn mail, soms jaren oud, overal en nergens op div. PC's zweft.
      Wat ik eigenlijk wil is een systeem dat werkt op basis van de volgende denkwijze.
      Email komt binnen op een server, hopelijk mijn Freeler mail. Die stuurt mij op alle aangesloten e/o ingestelde pc's en mobiele apparaten een melding van nieuwe mail. Ik kan de mail lezen, waar ik ook ben. Als dit mogelijk is, hoe dan?
      Ik heb al wel een eigen domeinnaam, dus evt. is een nieuw mailadres zo gemaakt.

Alvast bedankt allemaal voor het doorlezen en de hulp.
      Ik hoor graag van jullie  
      Greetz PeaceF.
    • By Deeeemy
      Hallo,
      Mijn vader heeft gisteren een nieuwe computer gekocht van Medion, met Windows 8.1 omdat zijn oude computer nog Windows XP had, en aangezien ze zijn gestopt deze te ondersteunen en omdat zijn computer al meer dan tien jaar in huis staat besloot hij een nieuwe te kopen. Alles geïnstalleerd en wel, maar er is één probleem.
      Ik krijg zijn mail niet aan de praat. Hij wil graag zijn oude opgeslagen ontvangen e-mails en het adressenboek van Outlook Expres weer op de nieuwe computer hebben, en dat is volgens mij ook wel mogelijk. Ik stuit op de volgende problemen.
      Het adressenboek en de oude e-mails heb ik uiteindelijk in Windows live mail kunnen krijgen, maar ik kan geen mail verzenden of ontvangen.
      In Outlook kan ik wel e-mails ontvangen en verzenden, maar daar heb ik het adressenboek en de oude opgeslagen e-mails niet in staan.
      Ik heb dit filmpje gevolgd, maar op het moment dat ik het moet exporteren doet hij het niet. Ik krijg deze twee meldingen, die deze persoon niet krijgt.
      eerst dit : http://gyazo.com/041...1236e689514915b
      en daarna dit :http://gyazo.com/9c4...29f1ed0c6618c09
      Volgens mij is het ook alleen voor de e-mails, en niet voor het adressenboek.
      Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
      Demy.
    • By renaatje
      Hallo,
      graag wil ik via Outlook nieuwsberichten ontvangen etc.
      Weet iemand hier ook server adressen van, welke ook gratis zijn.
      Of in ieder geval waar ik het eventueel zou kunnen vinden. Alvast bedankt.
    • By bambi1515
      Hotmail verdwijnt volgend jaar. De vraag is nu: moet ik al de opgeslagen bestanden in hotmail ergens laten opslaan bij laten we zeggen Gmail of kan ik mijn hotmail bestanden gerust laten blijven aangezien Hotmail slechts van naam verandert in Outlook?
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...