Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond heren,

Ik ben op zoek naar een gaming headset. Ik heb er nu eentje uit 't jaar nul dat het ook niet echt meer doet.

Zo goedkoop mogelijk. Maximaal 50 euro. Geluidskwaliteit hoeft niet subliem te zijn het is vooral voor het gebruik van Skype en Teamspeak.

Ik kwam deze tegen en de cijfers liegen niet. 398 mensen die hem hebben en 433 die de headset willen. Als je kijkt naar andere headsets zie je dat niet dus deze moet dan wel goed zijn. In ieder geval goed genoeg voor mijn eisen. Wat denken jullie er van? Nog betere/goedkopere alternatieven?

http://tweakers.net/...ng-headset.html Echter lees ik wel dat de bouwkwaliteit en comfortabelheid vrij laag is. Ik zoek dus ook nog even door :)

Alvast bedankt,

Fred

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik had diezelfde te koop staan. Helaas reeds verkocht.

Maar ik ben zeker te spreken over die headset, goede microfoon, goed stereo/surround geluid voor in games. Maar zoals ik al zei is de microfoon heel goed en ben je dus goed verstaanbaar in skype en teamspeak. Verder vond ik hem niet vervelend zitten en had hij een goede pasvorm. Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de bouwkwaliteit, maar als je hem voorzichtig gebruikt gebeurt er niets mee.

Ik zou hem zeker kopen als ik jou was! Klein prijsje voor een waardevol product!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Thanks voor de info! Ik denk dat het deze dan wordt. Mogen er mensen nog alternatieven hebben, hit me up!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Ik heb een ilike hoofdtelefoon maar deze is alleen geschikt voor het luisteren. Dus als je er nodig hebt zonder mic. dan zou ik even kijken naar deze: http://www.kijkshop.nl/product/131943/ilike-hoofdtelefoon-dj-9700b/ Ik ben er zeer tevreden over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nope, er moet sowieso een mic op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Actief:  

In dat geval zou ik dan geen ilike nemen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmmm..

Ik heb zelf een G35, maar die is iets te duur :P

Je zou kunnen kijken naar een TurtleBeach bijvoorbeeld.

Moeten goede headsets zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja 100 euri voor een beetje praten is inderdaad overdreven :P

Die TurleBeach zag ik ook al staan maar zie niet echt in waarom ik die zou kopen. Ja een hogere prijs voor betere kwaliteit denk ik zo.

Zojuist Creative een mail gestuurd aangezien ik geen driver kan vinden voor Windows 8 voor de Fatal1ty Gaming Headset. Wous, heb jij heel toevallig gebruik gemaakt van je headset + W8?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.876
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik heb deze vorigjaar gekocht

Logitech Headset H360 Stereo, USB

Kost 40 euro, http://www.bol.com/nl/p/logitech-headset-h360-stereo-usb/1003004009242619/

Ook een heerlijk headsetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja 100 euri voor een beetje praten is inderdaad overdreven :P

Die TurleBeach zag ik ook al staan maar zie niet echt in waarom ik die zou kopen. Ja een hogere prijs voor betere kwaliteit denk ik zo.

Zojuist Creative een mail gestuurd aangezien ik geen driver kan vinden voor Windows 8 voor de Fatal1ty Gaming Headset. Wous, heb jij heel toevallig gebruik gemaakt van je headset + W8?

Jazeker, gewoon plug&play! Windows kent de drivers, geen extra download nodig.

En met bijna alle hardware heb je wel dat een windows 7 driver ook op windows 8 werkt.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jazeker, gewoon plug&play! Windows kent de drivers, geen extra download nodig.

En met bijna alle hardware heb je wel dat een windows 7 driver ook op windows 8 werkt.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ahh top!

Want op de site van Creative staat hij zelf niet aangeboden. Dan wordt het de Creative :)

Bedankt voor je input Jerry maar ik ga toch voor de Creative, mede doordat Tweakers deze massaal wilt en heeft, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb hem zojuist besteld. Bezorgd TNT op 9 Mei of niet? Op de site staat alleen dat de vestigingen dicht zijn en blijkt dus niet dat ze niet bezorgen. Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Waarschijnlijk niet. 't Is toch een nationale vrije dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik denk 't ook niet het is inderdaad een nationale vrije dag. Maar aangezien het zo onduidelijk staat aangegeven weet ik het niet zeker. Naja ik zie het wel. En anders wordt het overmorgen, dat houd ik wel vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Probleem, probleem, probleem.

Sinds ik hem heb is het een hoop gekloot met drivers (Windows 8 helpt daar zeker niet bij mee). Plug en play werkte niet echt lekker op mijn pc in de vorm dat de microfoon het niet deed. Op mijn laptop deed hij het echter wel. MAAR nu dacht ik laat ik hem op mijn front panel aansluiten (dus aan de voorkant van de PC). Echter hebben we de draadjes niet aangesloten op het moederbord waardoor de audio/mic niet werken dmv de voorkant. Ik heb de handleiding geraadpleegd. Nu heb ik inmiddels geluid maar mijn mic doet het niet. De placement was een gok want er zit totaal geen verband tussen mijn connectors en die in de handleiding op de een of andere manier.

Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO

Aansluiting op het moederbord is een 10-1 AAFP.

Ik heb een 6 pins connector (staat verder niks op rood/wit komt uit de voorkant dus neem aan dat hij erbij hoort). Die past op maar op 1 plek, aan de linkerkant aangezien daar 6 pinnen zitten. Daaronder mist er 1 pin (10-1) Dan heb ik nog drie plekken over en ook nog 3 kabeltjes over. Een GDN, M Bias en een M IN. Heeft iemand enig idee hoe deze er in moeten?

Edit: Hier trouwens een afbeelding: http://www.motherboa.../1963_p3_18.jpg

Ook als de microfoonjack verwijderd is staat er dat hij er nog steeds in zit..

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Welke behuizing heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik weet dat ik hier veel te laat op post, maar voor de toekomstige Googlaar die hier terecht komt:

Een gaming headset is niet wat je nodig hebt. "Gaming" in audio wordt vaak gebruikt als synoniem voor "overpriced shit". Die headset die jij linkte heb ik ook in mijn bezit gehad, maar dan wel de USB-versie ervan. Van begin tot einde niets dan last: mijn oren deden er pijn van omdat die schelpen niet berekend zijn op het menselijk oor, driverproblemen (twee Creative-producten op één PC omdat ik ook een Creative X-Fi Xtreme Audio had...beslist GEEN goed idee), middelmatig klinkende microfoon, OK-but-not-quite geluidskwaliteit, en het ding gaf er uiteindelijk de brui aan na 6 maand. Tegen dat moment was ik die headset kotsekotsebeu en smeet ik hem met veel plezier de vuilbak in. Weg ermee. Ik weet niet of de niet-USB versie dezelfde problemen heeft (afgezien van het pijnigen van de oren dan) maar alleszins ben ik niet te spreken over wat Creative mij hiermee aanbood voor de 49.95 euro die ik betaalde. Een RMA (2 jaar garantie) konden ze steken waar de zon nooit schijnt, mijn oren hadden genoeg afgezien.

Ik gebruik nu een AKG K512 MKII. Een koptelefoon van een serieus merk, zonder microfoon die mij 39.99 euro kostte. Het ding werkt nu al ruim een jaar, geluidskwaliteit is in mijn ogen zeer verfrissend en representatief van zijn prijs. Comfort is niet genoeg aan te prijzen, na een tijd vergeet ik gewoon dat ik 'm op heb en het voelt in het begin van de computersessie -vraag me niet hoe- comfortabeler met dan zonder. Ik heb hem dagelijks op voor 6-8 uur aan een stuk, om je een idee te geven. Voor voicechat gebruik ik de microfoon van mijn logitech C270. Beslist niet optimaal maar toch betere kwaliteit dan wat die Creative Fatal1ty HS1000 me gaf.

Ik weet dat ik waarschijnlijk veel commentaar ga krijgen op deze rant, waarschijnlijk door mensen die die headset zelf hebben en er heel tevreden over zijn (kleinere oren? dunno) maar denk eraan dat je ook steeds tevreden was met je HDD tot je besturingssysteem op die SSD stond...misschien komt er zelfs commentaar van iemand die Sennheisers had en nog steeds de Creative prefereert, ik hoor dan zeker graag waarom want persoonlijk zie ik niet in hoe...

Content-edit: ga ook geen merken bestellen zoals Turtle Beach, Razer, Beats by Dre, Skullcandy, Steelseries,... en al helemaal niks waar Fatal1ty zijn kop staat opgeplakt. Allemaal commerciële rotzooi wiens kwaliteit echt niet klinkt naar wat je ervoor betaalt. Neem dat echt van mij aan; Sennheiser is het merk dat je wil als je gebalanceerd geluid zoekt. Audio-Technica, AKG, Ultrasone,...doen het ook allemaal goed, maar zij hebben weinig of geen koptelefoons in jouw prijsklasse.

http://azerty.nl/win...oduct[347507]=1

Dit is een goede koptelefoon met een clip-on microfoon voor 46 euro. Voor nog 25 euro meer kan je kijken naar een Sennheiser HD449, wat echt al zeer goed begint te klinken, maar dat is hier geen optie. Draag dit naar een LAN-party en lach je vrienden eens smakelijk uit met hun flashy-groene speelgoedjes.

bewerkt door Rooo1o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tja, had gekund. Ik heb de Creative nu al een tijdje en had eerst ook wat problemen met drivers i.c.m. Windows 8 en mijn pc zelf die gewoon raar is :D

Maar prima ding, geen pijn aan m'n oren ofzo. Alleen in het begin even wennen maar nu no problemo. Geluid goed en van de microfoon ook.

Toch bedankt voor de goed en gedetailleerde post. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen :)

Maar ik vind de Creative prima voor de doeleinden die ik wil en zeker voor deze prijs :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Coco Gauff’s Triomf en Haar Boodschap aan de Wereld Gebruiker: SportFan1985 Waarom is Coco Gauff zo belangrijk voor de rest van de wereld? Wat maakt haar overwinning zo speciaal? Expert: TennisLiefhebber99 Hey SportFan1985! Goede vraag! Coco Gauff is niet alleen een geweldige tennisspeelster, maar ze is ook een symbool van hoop voor veel mensen, vooral in de Verenigde Staten. Haar overwinning op de Franse Open laat zien dat je kunt terugkomen, zelfs als je het moeilijk hebt. Ze heeft het niet alleen gedaan voor haarzelf, maar ook voor al die jonge mensen die zich misschien niet gesteund voelen. Neem haar woorden in de persconferentie: ze zei dat ze hoop wil geven aan mensen die dat nodig hebben, vooral in deze lastige politieke tijd. Dit is heel belangrijk. Het laat zien dat sport niet alleen om winnen gaat, maar ook om verbinding maken met mensen en hen inspireren. En vergeet niet dat ze ook alleen 19 jaar oud is! Ze heeft al veel druk ervaren, zoals bij haar eerste finale in 2022. In plaats van op te geven, heeft ze veerkracht getoond. Dus, haar overwinning is zowel een persoonlijke triomf als een boodschap voor anderen dat je nooit moet opgeven, zelfs niet als het zwaar is. Gebruiker: TennisFanNL Dat klopt! Ik vind het zo inspirerend dat ze haar platform gebruikt voor meer dan alleen tennis. Het is niet normaal dat zoveel jonge sporters zo’n verantwoordelijkheid op zich nemen. Wat denken jullie? Gebruiker: JorisW Ja, TennisFanNL, dat vind ik ook. Ik vroeg me af hoe ze dat mentaal doet. Ik zou het moeilijk vinden om zo’n groot publiek te hebben en toch gefocust te blijven. Hoe leert ze dat? Expert: TennisLiefhebber99 Dat is een interessante vraag, JorisW! Mentale veerkracht is iets dat veel atleten trainen, net als hun fysieke vaardigheden. Voor Coco is het ook een kwestie van ervaring. Na die eerste finale in 2022 en het verliezen daarvan, kwam ze sterker terug. Ze leert van elke match, zowel winst als verlies. Ook helpt het dat ze steun heeft van haar familie en coaches. Zelfvertrouwen opbouwen kost tijd, maar met elke overwinning groeit dat natuurlijk. Gebruiker: LisaSport Ik hou van hoe ze praat over patriotisme. Het maakt tennis zo veel meer dan alleen een spel. Ze doet me echt denken aan Serena Williams met haar sterke persoonlijkheid en maatschappelijke betrokkenheid. Gebruiker: VictorTennis20 Ja, klopt! Maar wat vinden jullie van Sabalenka’s commentaar na de wedstrijd? Ze lijkt echt gefrustreerd te zijn. Is dat normaal voor sporters? Expert: TennisLiefhebber99 Goede opmerking, VictorTennis20! Sporters kunnen heel emotioneel zijn na een verlies, vooral in de finale. Het is normaal om gefrustreerd te zijn, omdat ze zo hard hebben getraind en zoveel hebben opgeofferd. Sabalenka had ook een moeilijke week, dus het is begrijpelijk. Het nastreven van perfectie kan druk veroorzaken. Het is iets waar velen in de sport mee moeten omgaan. Gebruiker: EasyGoingEmma Snap ik, maar soms lijkt het ook gewoon een beetje te veel. Het is maar een spel, toch? Zeker als ze het over ‘alcohol en suiker’ heeft zoals Sabalenka. Gebruiker: ProudFan Haha, ja dat vond ik ook leuk! Maar het laat wel zien dat zij ook kan ontspannen. We moeten niet vergeten dat ze mensen zijn en niet alleen atleten. Iedereen heeft zijn manier om met verlies om te gaan. Gebruiker: KoenJ88 Het is zo’n rollercoaster trouwens! We moeten echt de volgende matchen volgen. Ik hoop dat Gauff dit kan voortzetten en dat ze nog meer wint! Gebruiker: @AngelaArt Absoluut! Gauff is de toekomst van tennis. Kan niet wachten om te zien wat ze nog meer voor ons in petto heeft! En zoondersteunt de discussie de boodschap van Coco Gauff: vechten voor wat je gelooft en een voorbeeld zijn voor anderen. Dat is wat sport zo mooi maakt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waar vind ik de beste kortingen op elektronica zonder te veel gedoe? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goede kortingen op elektronica. Maar ik wil het liefst niet te veel gedoe hebben met ingewikkelde sites of lange zoektochten. Iemand tips? Expert: TechGuru84 Hallo Jan123! Leuk dat je vraagt naar kortingen op elektronica. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Vergelijkingssites: Gebruik websites zoals Tweakers of Kieskeurig. Deze sites tonen je niet alleen prijzen, maar ook gebruikersreviews. Je kunt snel zien waar je het product het goedkoopst kunt kopen. Er zijn vaak ook ‘prijsalarm’ functies, zodat je een melding krijgt wanneer de prijs daalt. Nieuwsbrieven: Meld je aan voor nieuwsbrieven van je favoriete elektronica winkels. Vaak geven ze speciale kortingen aan abonnees. Soms krijg je ook een welkomstkorting! Actieperiodes: Houd rekening met grote actieperiodes zoals Black Friday, Cyber Monday of de Nederlandse variant Sinterklaas. Tijdens deze periodes geven winkels vaak flinke kortingen weg. Outlet en Refurbished: Kijk eens naar de outlet secties van grote winkels of duik in refurbished producten. Deze zijn vaak als nieuw, maar stukken goedkoper. Sociale Media: Volg merken op sociale media. Ze delen soms exclusieve kortingen of flash sales. Denk eraan om altijd te kijken naar verzendkosten, want die kunnen de uiteindelijke prijs flink verhogen. Succes met je zoektocht! Gebruiker: LisaB Handige tips! Ik wist niet dat refurbished zo goed kon zijn. Heb zelf laatst een refurbished laptop gekocht en hij werkt als een zonnetje! Gebruiker: MarkieMark Wacht, wat zijn die prijsalerts precies? Vraag voor een vriend. Is dat echt de moeite waard? Expert: TechGuru84 Ja, MarkieMark! Prijsalerts zijn superhandig. Je stelt een prijs in voor een bepaald product en als de prijs daalt tot dat niveau, krijg je een melding. Het gaat heel simpel. Zo hoef je niet constant de site te checken! Gebruiker: AnnaK Ook ooit een goeie deal kunnen scoren bij een outlet. Had een nieuwe tv gekocht die normaal €800 kostte, voor maar €550! Echt geweldig. Je moet wel snel zijn, want het gaat vaak hard. Gebruiker: Maxx Wow, dat is echt een goede deal, AnnaK! Heb je daar een specifieke outlet winkel voor? Of was dat gewoon geluk? Gebruiker: LisaB Ja, AnnaK, dat soort deals zijn geweldig! En bij sommige outlets kan je ook online shoppen, dus dat scheelt weer. Eerst even goed zoeken voor je een beslissing maakt. Gebruiker: Joris79 Ik vond het ook altijd gedoe om kortingen te vinden. Maar sinds ik elke maand een check doe met die vergelijkingssites, scheelt het echt veel! Gewoon even tijd investeren om te leren. Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen! Het lijkt me een goed idee om die outlets en prijsalerts te proberen. En ik ga ook maar eens die nieuwsbrieven bekijken. Super handig! Gebruiker: TechGuru84 Graag gedaan, Jan123! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt met iets, gewoon vragen hoor! We helpen je graag. Gebruiker: Maxx En vergeet niet om je producten goed te vergelijken! Soms zie je dat er net iets meer voor nodig is om de beste deal te vinden. Happy shopping! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben een enorme invloed op het voetbal in Nederland. Wat is hun rol in het boek? In het boek deelt de presentator verhalen en ervaringen over zijn leven in de voetbalwereld. Hij heeft veel interviews gedaan met verschillende spelers en coaches, waaronder Slot en Van Dijk. Hun verhalen zijn heel inspirerend en geven een eerlijk kijkje in de topsport. Waarom zijn hun bijdragen belangrijk? Slot heeft een vernieuwende manier van coachen en denkt veel na over tactiek. Je leest in het boek hoe hij zijn visie op het spel met de presentator heeft gedeeld. Van Dijk, aan de andere kant, heeft een sterke mentale benadering en vertelt over zijn weg naar de top, wat veel jonge sporters aanspreekt. Voorbeeld: Stel je voor dat je naar een training van Feyenoord gaat. Slot vertelt over zijn aanpak, hoe hij met een team werkt en wat hem drijft. Van Dijk vertelt hoe hij omgaat met druk en verwachtingen. Dit soort verhalen maken het echt levendig en interessant voor de lezer. Het boek is dus een combinatie van praktijkervaringen en inspirerende verhalen. Dit maakt het voor voetbalfans en geïnteresseerden heel toegankelijk en leerzaam. Gebruiker: VoetbalNerd Super interessant! Ik wist niet dat spelers en coaches zo’n grote rol speelden in boeken. Heb je zelf het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Expert: VoetbalWijs Ja, ik heb het gelezen! Het is echt een aanrader. De verhalen zijn eerlijk en soms ook persoonlijke dingen komen aan bod. Het geeft je een goed gevoel van wat er achter de schermen gebeurt. Gebruiker: FeyenoordFan123 Ik ben zo’n fan van Arne Slot! Hij heeft Feyenoord echt weer op de kaart gezet. Ik vind het leuk om te horen dat hij ook bij het boek betrokken is. Gebruiker: SportMomente Is het boek ook leuk voor niet-voetbalfans? Ik ben geen grote voetbalfan, maar ik vind inspirerende verhalen altijd tof. Expert: VoetbalWijs Ja, absoluut! Ook als je niet zoveel van voetbal weet, zijn de lessen over doorzettingsvermogen en omgaan met druk heel waardevol. Het is niet alleen voor voetbalfans! Gebruiker: TimmyD Ik heb het boek ook gekocht, maar ik ben nog niet begonnen. Heeft iemand een tip waar ik met lezen moet beginnen, of is het gewoon van begin tot eind leuk? Gebruiker: JeroenAanDeBal Begin gewoon bij het begin, maar als je benieuwd bent naar een specifiek verhaal over Van Dijk of Slot, kun je die hoofdstukken ook apart lezen. Elk verhaal is op zich staand en interessant! Gebruiker: KikiVrouw Waarom vertelt hij niet meer over andere spelers? Ik ben benieuwd naar hun verhalen. Wat denken jullie? Gebruiker: ScoutFan Dat is een goeie vraag, KikiVrouw! Ik denk dat hij focust op de verhalen die hem persoonlijk hebben geraakt en geïnspireerd. Misschien komen er in de toekomst meer boeken met andere spelers? Gebruiker: FanaticFan88 Dank voor de uitleg iedereen! Nu kan ik niet wachten om het boek te lezen. Gebruiker: VoetbalWijs Veel leesplezier, FanaticFan88! Laat ons weten wat je ervan vindt! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• wonderboy heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...