Spring naar bijdragen
derf1

Spotnet - Inloggen lukt niet / host has failed to respond (931)



Recommended Posts

derf1    0

Hoi, Ik heb zojuist spotnet geïnstalleerd. Nu wil ik inloggen via mijn Casema account maar nu krijg ik de melding: The connection attempt timed out, or the connection host has failed to respond (931). Ik gebruik een laptop met windows 8. ik heb alle vormen van inloggen al geprobeerd. firewall aan en uit maar niets blijkt te werken. iemand enig idee?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
qwerty    0

Goedemiddag,

Ik heb het zelfde probleem, gisteren heb ik het programmaatje gedownload, maar als ik dan op verbinden druk krijg ik de melding :Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist !

Ik heb Ziggo als provider, dit nogmaals op ziggo site gechecked en daar log ik zo in.

Ook die test gedaan en dat werkt gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen ?

vr gr, Q

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Vergelijkbare bijdragen

    • Door tonypasc
      hallo, ik ben pas overgestapt naar de provider pureUsenet .Maar bij elke download die ik nu doe bij spotnet dan mislukt deze met de melding "artikelen niet gevonden ".
      Wat doe ik verkeerd of is deze provider niet geschikt voor spotnet?
    • Door Meh Meh
      Nee, maar wat mij niet duidelijk is, is Spotnet nou ontwikkeld door de lui achter spot-net.nl?
      En wie heeft Spotnet 2 gemaakt? Zelfde mensen of iemand anders?
      Ik ben er morgen weer, ik ga de hooi opzoeken. Slaap lekker allen!
      ---
      Even wat berichten uit het Farm topic gehaald en daar dit topic van gemaakt.  Duken
    • Door Duken
      Welkom bij de uitleg van de Spotnet 1.8 en 2.0 reactie lader. Het kan gebeuren dat bij het starten van Spotnet een foutmelding opkomt. Een veel bestaande foutmelding is de “out of memory” foutmelding, deze ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie maar kan ook voorkomen bij Spotnet 2.0, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
      De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
      System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter commentstarter: unable to open the database file Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table Converstion from string “11.55957” to type is not valid. InsertComments malloc() failed out of memory Spotnet verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas geen zin . Er is een programma gemaakt waarmee je buiten Spotnet om, alle reacties kunt downloaden waarna de foutmeldingen zijn verdwenen.
      De Out of Memory foutmeldingen zijn op te lossen met de Spotnet 1.8.1 Reacties lader v1.1 (DBCLoader) 
      Download het Reactie lader programma hier.
       
      Handleiding:
      1. Zorg ervoor dat Spotnet is afgesloten voordat je de Spotnet 1.8.1. Reacties lader (DBCLoader.exe)  start
      2. Start DBCLoader.exe (versie 1.1)
      3. Server node: Headers (standaard instelling)
      Als Spotnet is geïnstalleerd zal de Spotnet reacties lader de benodigde gegevens automatisch vinden.
      4. Klik op de knop “Vul reacties”
      5. Na 5 a 9 minuten afhankelijk van het aantal reacties en je internetsnelheid zie je onderaan de lijst:
      Klaar, XXXXXX reacties toegevoegd, sluit Spotnet Reacties lader af.
      6. Daarna kun je Spotnet opnieuw opstarten, de reactie database wordt aangevuld met de laatste reacties, de Spotnet reactie database (.dbc) hoeft niet meer vanaf het begin opgebouwd te worden. (1.000.000 reacties)
      Spotnet werkt weer als vanouds, als het goed is zullen dit soort foutmeldingen dan tot het verleden behoren. Snel en simpel! 
      Altijd handig om te noemen:
       

      Toon volledig handleiding
    • Door Duken
      Welkom bij de uitleg van de Spotnet 1.8 en 2.0 reactie lader. Het kan gebeuren dat bij het starten van Spotnet een foutmelding opkomt. Een veel bestaande foutmelding is de “out of memory” foutmelding, deze ontstaat meestal bij een nieuwe Spotnet 1.8.1 installatie maar kan ook voorkomen bij Spotnet 2.0, na het opslaan van de spots begint het opslaan van reacties, waarna de foutmelding ontstaat.
      De Spotnet foutmeldingen lopen uiteen zoals:
      System.OutofMemoryExeption was thrown Of commentstarter commentstarter: unable to open the database file Commentstarter:Get Comments:Datareader not available:SQlite. error no such table :comments xSaveSpots_Completed::CommentSettings: CommentDB: LastPosition: SQLite error no such table Converstion from string “11.55957” to type is not valid. InsertComments malloc() failed out of memory Spotnet verwijderen en opnieuw installeren heeft helaas geen zin . Er is een programma gemaakt waarmee je buiten Spotnet om, alle reacties kunt downloaden waarna de foutmeldingen zijn verdwenen.
      De Out of Memory foutmeldingen zijn op te lossen met de Spotnet 1.8.1 Reacties lader v1.1 (DBCLoader) 
      Download het Reactie lader programma hier.
       
      Handleiding:
      1. Zorg ervoor dat Spotnet is afgesloten voordat je de Spotnet 1.8.1. Reacties lader (DBCLoader.exe)  start
      2. Start DBCLoader.exe (versie 1.1)
      3. Server node: Headers (standaard instelling)
      Als Spotnet is geïnstalleerd zal de Spotnet reacties lader de benodigde gegevens automatisch vinden.
      4. Klik op de knop “Vul reacties”
      5. Na 5 a 9 minuten afhankelijk van het aantal reacties en je internetsnelheid zie je onderaan de lijst:
      Klaar, XXXXXX reacties toegevoegd, sluit Spotnet Reacties lader af.
      6. Daarna kun je Spotnet opnieuw opstarten, de reactie database wordt aangevuld met de laatste reacties, de Spotnet reactie database (.dbc) hoeft niet meer vanaf het begin opgebouwd te worden. (1.000.000 reacties)
      Spotnet werkt weer als vanouds, als het goed is zullen dit soort foutmeldingen dan tot het verleden behoren. Snel en simpel! 
      Altijd handig om te noemen:
       

×