Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €2,50 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

Handleiding: Private Internet Access :goed:

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

Recommended Posts

Ik ben weer begonnen met bitcoins. Nu via bitvavo met een hele 30 euro. Ik zal morgen even een leuke update geven. 

• Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jongens, cloud mining is ook interessant via MineCloud.io Je begint met GRATIS 10 GHS en kan kiezen tussen USD minen of BTC. Er zit een slider op de pagina, zet die naar wens naar een ratio van

Ach, wie de bitcoin al jaren in de gaten houd weet 1 ding: dat ding klapt en stijgt en klapt en stijgt, maar goed dat is met een normale munt precies hetzelfde. Hij zal vast weer zakken en weer o

Boefjes, eerst zeggen dat het een zeepbel is. Dan de markt laten instorten. Op een lage waarde instappen en daarna aangeven dat er niks aan de hand is.

Posted Images

Op 1-4-2021 om 14:05 zei dreammaster:

ben benieuwd

Ja zal ik nog doen, heb nu een bot erbij. Dus ben reuze benieuwd hoe dat dit weekend gaat. 

Ben erg lui.... Dus moet automatisch gaan 🤭

• Like 1

Ik haf nog een oude wallet van "greenwallet" . Daar had ik ooit 50 euro in gestopt en had nu een waarde van 160 euro. Hiervan heb ik 35 euro overgemaakt naar Bitvavo. 

Op Bitvavo kan je hier mee spelen bitvavo. Serieus een hele simpele en leuke manier om te starten met Cryptocoins. Je kan je aanmelden bij Bitvavo en de regisitratie loopt via de app op je telefoon. Scannen van ID kaart is vereist.

Daarna ben je gekoppeld en kan je via ideal geld overmaken. Ook bijvoorbeeld 1 euro. :)

image.png

Daarna kan je alles heel simpel kopen en verkopen, de Cryptocoins stijgen nog steeds dus erg lastig is het niet. Begin bijvoorbeeld met 5 euro.

Zo kocht ik gisteren voor 5.04 aan Chainlink en deze verkocht ik voor 5.25 euro. Dus 20 cent winst. Dit is natuurlijk weinig maar het gaat even om het gevoel en het idee. Dit kon natuurlijk ook 504 euro en 520 euro zijn ;) 

image.png

Ik ben mij nu in het verdiepen in Cryptohopper, hiermee kan je stagieeen overnemen van Cryto heren welke er helemaal in thuis zijn. Ik ben er nu best ver in en je kan veel gratis er vanaf pikken. Alleen moet je na 7 dagen een dienst afnemen voor 19.99 dollar per maand zodat hij automatisch kan inkopen en verkopen. Dit is de eerste 7 dagen nog gratis :) 

Je kan je wallet van Bitvavo ook koppelen aan Cryptohopper. ;)

• Duken changed the title to Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Meh Meh
      Hallo,
      Ik heb een PC staan met enkele recente grafische kaarten erin.
      Nou zou ik graag Bitcoin willen minen.
      Wat is de meest rendabele manier om dat te doen?
    • By Casa
      Hoi, 
      ik heb "Minergate" een geinstalleerd om eens te kijken wat het doet.
      Maar als ik de pc opzet en inlog met email kan ik beginnen "minen" MAAR als ik minimaliseer dan verdwijnt het....
      Snelkoppeling staat nog wel op het tabblad maar krijg het langs geen kanten meer open en kan mijn voortgang dus niet zien......(als het al verder loopt)
      Hoe lukt dit wel
    • By Trizomu
      De Belgische belastingdiensten gaan de winst uit de privéhandel in bitcoins met 33 procent belasten, zo blijkt uit een beslissing van de Federale Overheidsdienst Financiën. De inkomsten zijn dan belastbaar als 'diverse inkomsten' en niet als beroepsinkomsten.
      De winst die niet-professionele handelaars maken met de verkoop van bitcoins dient niet als beroepsinkomsten gezien te worden maar, vanwege het speculatieve karakter van de handel, als 'diverse inkomsten', is het oordeel van de Federale Overheidsdienst Financiën. De Tijd schrijft erover. Waren de inkomsten wel als beroepsinkomsten aangemerkt, dan hadden burgers die als privépersoon handelen met maximaal 50 procent belast kunnen worden. De FOD heeft het over bitcoin, maar spreekt ook over 'digitale munten', zodat aan te nemen valt dat de beslissing ook voor andere cryptovaluta geldt.
      De FOD nam de beslissing in een zaak over een student, die een applicatie had ontwikkeld voor het automatisch aan- en verkopen van bitcoins. Hier kreeg hij inkomsten uit, maar, volgens de FOD, had dit geen verband met beroepswerkzaamheden en had het geen professioneel karakter. "De door hem gebruikte applicatie heeft hij ontwikkeld als hobby en uit interesse in zijn studiedomein. De ontwikkeling van de applicatie had als doel te testen in hoeverre hij de theoretische kennis uit zijn gevolgde opleiding zou kunnen omzetten in een concrete toepassing", schrijft de FOD.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      De Belgische belastingdiensten gaan de winst uit de privéhandel in bitcoins met 33 procent belasten, zo blijkt uit een beslissing van de Federale Overheidsdienst Financiën. De inkomsten zijn dan belastbaar als 'diverse inkomsten' en niet als beroepsinkomsten.
      De winst die niet-professionele handelaars maken met de verkoop van bitcoins dient niet als beroepsinkomsten gezien te worden maar, vanwege het speculatieve karakter van de handel, als 'diverse inkomsten', is het oordeel van de Federale Overheidsdienst Financiën. De Tijd schrijft erover. Waren de inkomsten wel als beroepsinkomsten aangemerkt, dan hadden burgers die als privépersoon handelen met maximaal 50 procent belast kunnen worden. De FOD heeft het over bitcoin, maar spreekt ook over 'digitale munten', zodat aan te nemen valt dat de beslissing ook voor andere cryptovaluta geldt.
      De FOD nam de beslissing in een zaak over een student, die een applicatie had ontwikkeld voor het automatisch aan- en verkopen van bitcoins. Hier kreeg hij inkomsten uit, maar, volgens de FOD, had dit geen verband met beroepswerkzaamheden en had het geen professioneel karakter. "De door hem gebruikte applicatie heeft hij ontwikkeld als hobby en uit interesse in zijn studiedomein. De ontwikkeling van de applicatie had als doel te testen in hoeverre hij de theoretische kennis uit zijn gevolgde opleiding zou kunnen omzetten in een concrete toepassing", schrijft de FOD.

• Who was online  11 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...