Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Windows defender kan volledige scan niet starten


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Op mijn laptop met Windows 8.1 doet de volledige scan het niet. Regelmatig kan ik de scan nog wel starten. Dan is die een lange tijd bezig waarin die rond de 100.000 bestanden scant en dan gaat die opeens terug naar het beginscherm zonder resultaten over de scan te laten zien. De snelle scan doet het wel. Bij de scandetails geeft die ook aan dat de meest recente scan een snelle scan was i.p.v. de volledige scan die ik net draaide.

Als ik na de mislukte volledige scan weer een volledige scan wil doen krijg ik de foutmelding: De scan kan niet worden gestart, met de bijbehorende melding: De groep of bron heeft niet de juiste status om de aangevraagde bewerking uit te voeren. Vervolgens kan ik op help en sluiten klikken. Help levert niet veel op. Als ik op ondersteuningsinformatie krijg ik nog de foutcode te zien. Foutcode:0x8007139f.

Verder heb ik geen problemen met Windows defender. De snelle scan en updates doen het gewoon.

Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Kijk eens even via de volgende link, het is wel in het Engels, http://answers.micro...aa-af9d57a30941

Indien u een anti-virus gebruikt die niet van MS is dan is het echt niet nodig om Windows defender te gebruiken, indienhet gaat voor een scan naar malware kijk even hier en download eventueel ook de free versie die meestal voldoet https://www.malwarebytes.org in combinatie met http://free.avg.com/nl-nl/homepage geeft dit ook wel een bevredigende resultaat wat betreft veiligheid. Al verschillen wel de meningen hierover, maar ik heb er op de laptop nog nooit iets mee voor gehad, die draaidt wel nog op Win 7 terwijl mijn desktop op 8.1 draaid met een betalende antievirus en malwarebytes.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het zou kunnen dat andere antivirus software op je pc dit probleem veroorzaakt. Schakel deze "third party" virusscanner/firewall eens uit als je Windows Defender draait. Wellicht dat hij de scan dan wel volledig af maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik heb geen andere antivirus op mijn pc staan, dus dat zou het probleem eigenlijk niet kunnen zijn. Wel staat de antivirus aan. Als ik mijn pc even een tijd niet hoef te gebruiken, zal ik windows defender draaien zonder dat die aan staat. Als dit het niet oplost schakel ik de defender waarschijnlijk uit en ga ik voor AVG in combi met anti malware.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Snuffelxx heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...