Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Iemand ervaring met DealQlub.com?


jelmer11
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:

Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.

De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/

Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?

Alvast Bedankt!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/

Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld.

Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ...

Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen !

Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was.

vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op   verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen.

we wachten dus nog effe af !

Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. 
Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Windows 10 Home besteld,

Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.

Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
Gast Waynestock

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.

Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast waynestock
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast *************
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:

Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast **********
2 uur geleden zei Gast *************:

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….

Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.

Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.

Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.

Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product.
Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn.
Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf.  Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet.
Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  21
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9 oktober 2018 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds in behandeling, dus nog niets ontvangen.

Een aangetekend schrijven geplaatst naar de betrokken firma, dezelfde brief word dan verschillende keren aangeboden en niet aanvaard.

Volgens de site word deze brief retour gestuurd naar afzender, vreemd als het afgeleverd is.

Een email word niet beantwoord dus maar telefonisch geprobeerd , geen enkele reactie zowel op email als telefoon die niet word opgenomen.

Dus op zoek gegaan naar het adres en wat blijkt dat er 3 bedrijven op het betrokken adres staan .

Namelijk 

qlubhousetilburg.com

 www.4everyware.nl

dealqlub.com

 

Heb de indruk dat iemand de betrokken bedrijf misbruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie?
Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk  geen eens een echt kantoor.
Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken.
Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92

Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS,  de houdergegevens zijn echter anoniem.

Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner.

Ga naar https://www.klacht.nl/https://kassa.bnnvara.nl/https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag.

Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen.

@Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten.
Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei Draakie:

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik zat laatst naar die nieuwe Netflix-serie te kijken en ik vroeg me af: kijken jullie ook altijd naar die nieuwe dingen die uitkomen, of hebben jullie andere favorieten? Ik heb nog niet zoveel gekeken deze maand, maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie aanraden! Laat maar horen! FilmFreak123 Hey SmurfFan88, goede vraag! Ik ben echt een seriejunkie, en ik volg vaak alles wat er op Netflix uitkomt. Maar ik denk dat het belangrijk is om niet alleen naar de nieuwe dingen te kijken. Soms zijn de oudere series gewoon goud! Neem bijvoorbeeld "Breaking Bad" of "The Office"; die zijn nog steeds super leuk om te kijken. Wat Netflix betreft, een van mijn recente favorieten is "Squid Game". Het is een spannende mix van actie en drama, met een flinke dosis psychologie. De thema’s zijn best heftig, maar het is zo goed gemaakt! Daarnaast raad ik aan om ook een aantal documentaires te bekijken. "Our Planet" is echt indrukwekkend, vooral als je van natuur houdt. Je leert niet alleen veel, maar het is ook een visueel spektakel! Dus, kijk niet alleen naar de nieuwste releases, maar ontdek ook de verborgen pareltjes op de platformen! Heb jij al een specifieke serie in gedachte die je wilt gaan kijken? BoekWurm90 Ik ben het met FilmFreak123 eens! Nieuwe series zijn leuk, maar soms mis je echt die klassiekers. Ik kijk ook vaak naar oudere films, en dit brengt zo veel nostalgie. "Friends" is zo’n serie die ik altijd kan binge-watchen. Moet je echt proberen als je dat nog niet gedaan hebt! Kijker01 Hey allemaal, Ik vind het altijd moeilijk om iets nieuws te kiezen. Hebben jullie tips voor series die niet te lang zijn? Ik ben snel verveeld, haha! AnimeLover Kijker01, ik snap je helemaal! Als je van korte series houdt, is "Black Mirror" echt een aanrader. Elke aflevering is een stand-alone verhaal, dus je kunt gewoon wat kiezen dat je interessant lijkt zonder je tot een hele serie te verplichten. Het laat je ook echt nadenken over de toekomst en technologie. Best spannend! EbooksForLife SmurfFan88, ik ben ook niet zo’n fan van de nieuwste releases. Laatst keek ik weer "Stranger Things". Ondanks dat het al een tijdje uit is, blijft het zo leuk! En ik ben ook een mega fan van de bijbehorende e-books. Heb je die gelezen? Ze zijn best leuk! Kijker01 Ah, goede tips iedereen! Dankjewel! Weet iemand toevallig of "The Haunting of Hill House" een beetje te doen is qua spanning? Ik ben niet zo goed met horror… FilmFreak123 Ja, Kijker01! "The Haunting of Hill House" is inderdaad spannend, maar niet te eng. Het zit vol met emotionele diepgang en je leert de karakters echt goed kennen. Het is meer psychologische horror, dus als je dat kan waarderen, dan is het zeker iets voor jou! EbookLezer En vergeet niet dat als je een serie leuk vindt, de boeken erachter vaak ook fantastisch zijn! Soms verschilt het verhaal, maar je krijgt altijd meer achtergrond en detail. Ik hou ervan om de samenwerking tussen boeken en series te zien! SmurfFan88 Super leuk om al jullie reacties te lezen! Ik ga zeker wat oudere series bekijken en een paar van jullie tips uitproberen! Bedankt allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik probeerde mijn Steam-regio te veranderen, maar ik kan het nergens vinden. Heeft iemand tips? Ik wil gewoon dat het makkelijk gaat zonder al dat gedoe met VPN’s enzo. Thanks! ExpertJohan: Hoi GamePeter! Geen zorgen, ik kan je helpen. Je Steam-regio wijzigen is eigenlijk best simpel, als je weet waar je op moet letten. Allereerst, ga naar de Steam-client op je computer. Klik op je profielnaam rechtsboven en kies ‘Accountdetails’. Hier vind je het onderdeel ‘Store-land en -taal’. Echter, je kunt je regio niet zomaar wijzigen; je moet ook een geldige betaalmethode hebben in het land waar je naartoe wilt overschakelen. Stap-voor-stap: Go to Accountdetails. Klik op ‘Store-land en -taal’. Kies je nieuwe regio. Selecteer het land waar je naartoe wilt gaan. Maar hier is het belangrijk: Steam zal controleren of je daar een betaalmethode hebt. Betaalmethode. Als je bijvoorbeeld de regio naar de VS wilt wijzigen, moet je een betalingsmethode gebruiken die in de VS geregistreerd is, zoals een giftcard of een creditcard. Voltooi je betaling. Als je dat hebt, kun je de regio eenmalig wijzigen. Houd er rekening mee dat je dit niet vaak kunt doen, en dat je mogelijk je account een tijdje moet laten rusten voordat je het weer kunt wijzigen. En voilà! Vergeet niet dat sommige prijzen in andere regio’s goedkoper kunnen zijn, maar wees voorzichtig met het schenden van de Steam-regels. Dat kan je account in gevaar brengen. Hopelijk helpt het! Laat me weten of je nog vragen hebt. NinaSwitch: Bedankt, Johan! Dit maakt het een stuk duidelijker. Ik heb ooit geprobeerd zonder iets te veranderen en dat werkte niet. Dus als ik gewoon een nieuwe giftcard koop, kan ik het zo doen? GamePeter: Ah, dat klinkt logisch! Dus, als ik een giftcard van het nieuwe land koop, kan ik dat gebruiken om te veranderen? Is dat niet riskant? ZaraSpeelt: Ja, exact, Nina! En GamePeter, het is gewoon slim om niet te veel te veranderen. Steam houdt je in de gaten. Maar als je het gewoon bij één keer houdt, heb je weinig kans op problemen. OnlineOtto: Ik heb het laatst geprobeerd, maar ik snapte er niks van. Heb toen maar alles laten zoals het was. Maar die giftcard zaak, dat is een goeie tip! ExpertJohan: Precies, Zara! En Otto, het is altijd goed om voorzichtig te zijn. Als je hulp nodig hebt bij iets anders, vraag maar! Ruben123: Ik heb mijn regio nooit echt veranderd, maar ik weet dat je soms ook aanbiedingen kunt mislopen. Maar ik denk wel dat het handig is om te weten hoe het werkt! NinaSwitch: Ja Ruben, dat is waar. Ik kijk altijd naar aanbiedingen in andere landen. Gaat het dan gewoon om die giftcards? Of zijn er ook andere manieren? GamePeter: Johan, zou je misschien een voorbeeldje kunnen geven van zo’n giftcard? Gewoon, een soort van stap-voor-stap? Dat helpt denk ik. ExpertJohan: Tuurlijk, Peter! Je kunt bijvoorbeeld een Steam-giftcard kopen van de regio waar je naartoe wilt. Kijk op websites zoals Amazon of Walmart (als je in de VS bent) of in Europese online shops. Zorg ervoor dat je een kaart koopt die geldig is in het land waar je naartoe wilt. Dan dien je die in bij je account en, bam, je kunt je regio veranderen! ZaraSpeelt: Dat is echt topinfo, Johan! Bedankt man! Gaat het bij iedereen zo snel om te veranderen? Ruben123: Ja, ik ben ook benieuwd. Hoe snel moet je dat allemaal doen voor die giftcards? Soms lopen ze sporen op! GamePeter: Dus, gewoon een giftcard kopen, die invoeren, en binnen no-time ben je in een nieuw land? Ik ga het proberen! Thanks allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie Hey allemaal! Heeft iemand tips over hoe ik zelf de batterij van mijn Mac kan vervangen? Ik ben echt geen techneut, dus het moet wel simpel zijn. Alvast bedankt! TechGuru99 Hoi iRonnie! Geen zorgen, ik help je op weg! Het vervangen van de batterij van je Mac is eigenlijk makkelijker dan je denkt, ook al heb je geen technische kennis. Hier zijn een paar stappen die je kunnen helpen: Benodigdheden: Zorg dat je de juiste batterij voor jouw model hebt (controleer dat even online) en een setje kleine schroevendraaiers. Uitschakelen: Zet je Mac uit en haal de voeding eruit om te beginnen. Veiligheid eerst! Open de achterkant: Neem de schroevendraaier en verwijder de schroeven aan de achterkant van je Mac. Leg ze op een veilige plek zodat je ze niet kwijtraakt. Verwijder de oude batterij: Zoek de batterij en kijk goed hoe deze is geplaatst. Je moet soms een stukje kabel of een clipje losmaken. Maak een foto voordat je het eraf haalt, dan kan je precies zien hoe alles weer terug moet. Plaats de nieuwe batterij: Zet de nieuwe batterij in de zelfde positie terug zoals je op je foto zag. Bevestig alles weer en sluit je Mac. Testen: Zet je Mac weer aan en controleer of alles werkt. En voilà! Het enige dat je moet doen is geduldig zijn en elke stap goed volgen. Maak je niet druk, het is meer een kwestie van logisch nadenken. Succes! AppleEva Wow, dat klinkt als een makkie! Heb je zelf eens zo’n batterij vervangen, TechGuru99? Zijn er nog dingen waar je op moet letten? TechGuru99 Ja, ik heb het zelf gedaan bij mijn oude MacBook! Wat belangrijk is, is dat je voorzichtig omgaat met de kabels. Die kunnen snel breken. Ook kun je een beetje watten of antistatische handschoenen gebruiken om te zorgen dat je geen statische elektriciteit opbouwt; dat kan nog wel eens problemen veroorzaken. SophieM Jemig, wat een duidelijke uitleg! Ik dacht dat dit super ingewikkeld was. Misschien moet ik het ook maar proberen. DaveyM Ik heb het ook zelf gedaan en het is echt te doen! Neem wel even de tijd en ga niet te snel. Het scheelt ook flink in kosten om geen techneut in te schakelen! iRonnie Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga het binnenkort proberen. Zijn er nog extra tools die ik nodig heb behalve die schroevendraaiers? TechGuru99 Ja, een paar dingen kunnen handig zijn. Zoals een pincet voor kleine onderdelen en een lampje om goed te zien wat je doet. En als je een zuignap hebt, kan dat handig zijn om de achterkant makkelijker open te krijgen. Jasper1985 Vergeet niet om je Mac goed mee schoon te maken als je hem open hebt. Ik doe dat altijd, vooral de ventilatoren. Scheelt ook een hoop gedoe met oververhitting! SophieM Goede tip, Jasper! Ik zal ook even schoonmaken gelijk. Misschien ontdek ik wel meer dingen die een upgrade nodig hebben! iRonnie Jullie zijn geweldig! Ik voel me al een stuk zekerder over dit project. Zodra het gedaan is, laat ik weten hoe het ging! TechGuru99 Heel cool! Laat het ons weten! Als je onderweg vragen hebt, post ze hier. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Kinto45 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...