Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Iemand ervaring met DealQlub.com?


jelmer11
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:

Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.

De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/

Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?

Alvast Bedankt!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/

Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld.

Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ...

Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen !

Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was.

vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op   verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen.

we wachten dus nog effe af !

Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. 
Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.002
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Windows 10 Home besteld,

Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.

Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
Gast Waynestock

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.

Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast waynestock
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast *************
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:

Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast **********
2 uur geleden zei Gast *************:

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….

Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.

Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.

Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.

Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product.
Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn.
Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf.  Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet.
Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  21
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9 oktober 2018 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds in behandeling, dus nog niets ontvangen.

Een aangetekend schrijven geplaatst naar de betrokken firma, dezelfde brief word dan verschillende keren aangeboden en niet aanvaard.

Volgens de site word deze brief retour gestuurd naar afzender, vreemd als het afgeleverd is.

Een email word niet beantwoord dus maar telefonisch geprobeerd , geen enkele reactie zowel op email als telefoon die niet word opgenomen.

Dus op zoek gegaan naar het adres en wat blijkt dat er 3 bedrijven op het betrokken adres staan .

Namelijk 

qlubhousetilburg.com

 www.4everyware.nl

dealqlub.com

 

Heb de indruk dat iemand de betrokken bedrijf misbruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie?
Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk  geen eens een echt kantoor.
Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken.
Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92

Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS,  de houdergegevens zijn echter anoniem.

Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner.

Ga naar https://www.klacht.nl/https://kassa.bnnvara.nl/https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag.

Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen.

@Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten.
Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei Draakie:

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Onderwerp: Waarom zijn boeken vaak beter dan films? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben laatst een boek aan het lezen en ik kan niet anders dan denken dat het echt zoveel beter is dan de film die ik ervoor heb gezien. Waarom denken jullie dat boeken vaak beter zijn dan films? Ik zie het vaak voorbij komen, maar ben benieuwd naar jullie meningen! Laten we het erover hebben. ExpertLezer Hey SmurfFan88, goede vraag! Het is eigenlijk een onderwerp dat veel mensen bezighoudt. Laat me proberen het op een simpele manier uit te leggen. Ten eerste, boeken geven de lezer veel meer ruimte om dingen voor te stellen. Wanneer je een boek leest, moeten je hersenen alles visualiseren: de personages, de omgeving, zelfs de emoties. In een film krijg je alles geserveerd op een schoteltje. Soms missen films de diepgang van wat er in een boek staat. Bijvoorbeeld, de innerlijke gedachten van een personage komen vaak veel beter naar voren in een boek. Daarnaast zijn boeken vaak langer en kunnen ze meer verhaalbuilding doen. Bijvoorbeeld, in "Harry Potter" krijg je een heleboel achtergrondverhalen die niet altijd in de films te zien zijn. Dat maakt het verhaal rijker en complexer, wat ik persoonlijk geweldig vind! Een ander punt is dat boeken vaak meer ruimte bieden voor detail. Een film moet zich aan tijdslimieten houden, en daardoor worden veel subplots of belangrijke stukken uit het verhaal weggelaten. Denk aan "De Hobbit" — het boek heeft zoveel meer spannende momenten en karakterontwikkelingen dan de films laten zien. Dus, kortom, boeken zijn vaak beter omdat ze de lezer meer vrijheid en diepgang geven dan een film kan. Maar ik moet ook zeggen dat films soms ook heel mooi kunnen zijn en een geheel eigen ervaring bieden. Dus het is niet altijd zwart-wit! KoffieDrinker Helemaal mee eens! Ik vind ook dat boeken meer ruimte geven om in de wereld van het verhaal te duiken. Maar soms maak ik het me ook makkelijker en kijk ik liever een film. Lekker op de bank met popcorn! Boekenwurm88 Ja, dat vind ik ook! Maar ik denk dat het ook te maken heeft met persoonlijke voorkeur. Sommige mensen houden gewoon meer van lezen dan van kijken. Ik kan gewoon niet stoppen met lezen! Webster Interessant gesprek! Maar ik denk ook dat films hun voordeel hebben. Je kunt gewoon iets bekijken als je moe bent en het vergt minder concentratie. Soms heb ik gewoon geen zin in een boek dat me uren bezig houdt. KlantJoris Boeken zijn inderdaad vaak beter, maar vergeet ook niet dat sommige films echt de magie van een boek kunnen vastleggen. Zoals "The Shawshank Redemption", gebaseerd op een kort verhaal. Die film is echt een meesterwerk! LezersHarten Joris, je hebt gelijk! Maar het is ook moeilijk om dat soort films te maken. Voor elke goeie verfilming zijn er tientallen die echt teleurstellen. Ik bedoel, kijk naar "Eragon". Dat was echt een misser, vind je ook niet? CineFreak “Eragon” was idd slecht! Maar wat dacht je van “The Lord of the Rings”? Die films hebben de boeken echt goed aangepakt, denk ik. Veel details zijn er ook in de films, maar sommige dingen blijven beter in het boek. Gecombineerd is het echt een fantastische ervaring! BoekLezer23 Helemaal mee eens, CineFreak! De films zijn prachtig, maar ik mis altijd de innerlijke monologen van Frodo. Dat voegt zoveel toe aan zijn karakter en zijn reis. Het boek maakt me meer emotioneel verbonden. FilmFan007 Leuk om te zien hoe iedereen hierover denkt! Uiteindelijk maakt het niet uit of je een boek leest of een film kijkt als je maar geniet van het verhaal, toch? Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren! SmurfFan88 Wauw, wat een reacties! Dank jullie wel! Het is leuk om te zien dat we allemaal op dezelfde golflengte zitten. Laten we vooral doorgaan met lezen en kijken, wat het ook is! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is een mod menu in games en hoe gebruik ik het zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat is eigenlijk een mod menu in games? En hoe kan ik het gebruiken zonder echt technische kennis te hebben? Ik hoor vaak dat mensen er zoveel mee kunnen, maar het klinkt super ingewikkeld. Alvast bedankt voor jullie hulp! ExpertGamer99: Hey GamePeter! Welkom op het forum! Leuk dat je vragen stelt. Een mod menu is een soort extra optie in een game waarmee je dingen kunt aanpassen of nieuwe functies kunt toevoegen. Mod staat voor “modificatie” en meestal worden deze menu’s gebruikt om cheats of verbeteringen in het spel te activeren. Denk bijvoorbeeld aan onoverwinnelijkheid, extra geld, of speciale wapens. Als je geen technische kennis hebt, is het beste om een mod menu te zoeken dat een eenvoudige interface heeft. De meeste hebben een soort "klik-en-speel" systeem. Dat wil zeggen, je downloadt de mod, pakt het uit en volgt een paar simpele stappen om het in de game te zetten. Hier zijn wat stappen: Download de mod: Zoek een betrouwbare website. Let wel op: niet elke site is veilig, dus kijk altijd naar recensies. Pak het uit: Dit gaat vaak met een programma zoals WinRAR of 7-Zip. Je hoeft hier niet per se iets voor te doen, gewoon klikken en het programma doet de rest. Volg de instructies: Vaak bijgeleverd in een txt-bestand. Hierin staat hoe je de mod in je spel krijgt. Start de game en open het mod menu: Meestal met een bepaald toetscombinatie. En voilà! Je kunt nu spelen met nieuwe opties. Vergeet niet om altijd een backup te maken van je originele gamebestanden voordat je iets aanpast. Dat voorkomt problemen. Hopelijk helpt dit! NinaSwitch: Dankje ExpertGamer99, dat klinkt wel te doen! Heb je misschien nog aanraders voor goede mod menu’s? CasperGamer: Ik gebruik zelf het XYZ Mod Menu, en dat is echt super chill. Heel gebruiksvriendelijk en je kunt makkelijk switches aanzetten. Maar het kan soms wel crashen, dus ja, zorg echt voor backups! GamePeter: Wauw, thanks voor de uitleg! Dat met het uitpakken klinkt wel simpel. Ik ga het zeker een keer proberen. Wat als ik het niet goed doe, wat zijn de risico’s? ExpertGamer99: Goede vraag, GamePeter. Het grootste risico is dat je spel crasht of niet meer goed opstart. Dit kan vooral gebeuren als je mods installeert die niet compatibel zijn met jouw gameversie. Daarom is die backup zo belangrijk! Als je een probleem hebt, kun je altijd je oude bestanden terugzetten. NinaSwitch: En wat als er updates voor de game komen? Moet je de mods dan opnieuw installeren? CasperGamer: Ja, goeie vraag Nina! Voor de meeste games wel. Updates kunnen dingen in de game aanpassen, dus de mods moeten misschien ook vernieuwd worden. Check altijd even de website waar je de mod hebt gehaald voor updates. GamePeter: Dat klinkt logisch, dank allemaal! Het lijkt me nu veel minder eng om te proberen. Gewoon goed opletten en follow de stappen. LaraGaming: Sowieso! Heb zelf een tijdje geleden ’n mod menu geprobeerd, en het was echt een game changer. Gewoon goed lezen en rustig doen! Succes, Peter! FunkyGamer: Ik vind modden super leuk, krijg er echt nieuwe ervaringen door. Maar zoals de expert zegt, backups zijn key! Gewoon voor de zekerheid. GamePeter: Jullie zijn geweldig, bedankt voor alle tips! Ik ga dit binnenkort echt uitproberen. ExpertGamer99: Geen probleem, GamePeter! Laat ons weten hoe het gaat of als je nog vragen hebt! Veel plezier! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Etappe Tour of Holland definitief geannuleerd, organisatie kan veiligheid niet waarborgen Gebruiker: Fietsfan88 Hey allemaal, ik zag dat de etappe van de Tour of Holland is geannuleerd. Waarom precies? Wat is er aan de hand met de veiligheid? Expert: WielerJos Hoi Fietsfan88! Goede vraag. De organisatie van de Tour of Holland heeft besloten om de etappe te annuleren omdat ze de veiligheid van de renners en toeschouwers niet kunnen garanderen. Bij een evenement zoals dit is veiligheid super belangrijk, en er kunnen verschillende redenen zijn waarom ze dat niet kunnen waarborgen. Bijvoorbeeld, als er slecht weer voorspeld is, zoals harde wind of zware regen, kan dat tot gevaarlijke situaties leiden. Ook als de wegen niet goed onderhouden zijn of als er obstakels zijn op het parcours, kan dat riskant zijn. Ze willen natuurlijk niet dat renners of toeschouwers gewond raken. Er zijn ook andere factoren, zoals de drukte langs het parcours. Als er te veel mensen op de been zijn, kan dat zorgen voor onveilige situaties. Dus, het is echt niet zomaar een beslissing, maar het gaat om de veiligheid van iedereen die betrokken is. Hopelijk helpt dit je een beetje om te begrijpen waarom ze deze beslissing hebben genomen! Gebruiker: MountainMike Dat klinkt logisch, veiligheid voorop! Maar het is toch wel jammer. Ik had er naar uitgekeken om te gaan kijken. Gebruiker: RennendRia Ja, helemaal mee eens, MountainMike! Ik had ook kaartjes gekocht. Hopelijk wordt het volgend jaar beter. Gebruiker: KorteKees Kan je je kaartjes terugkrijgen ofzo? Expert: WielerJos Ja, KorteKees! In de meeste gevallen kunnen mensen hun kaartjes terugkrijgen. De organisatie zou moeten communiceren hoe dat werkt. Dus houd hun website in de gaten voor updates! Gebruiker: GezelligeGerda Ik vind het wel een goede beslissing. Het zou toch verschrikkelijk zijn als er wat gebeurt? Beter zo dan dat er ongelukken gebeuren! Gebruiker: Fietsfan88 Klopt, Gerda. Maar ik had gehoopt op een spectaculair evenement met veel sfeer. Gebruiker: VooruitgangVincent Misschien kunnen ze volgend jaar maatregelen nemen om dit soort dingen te voorkomen? Zoals het beter beheren van de drukte en meer controle op het parcours? Gebruiker: RennendRia Ja dat zou echt helpen, Vincent! En misschien ook wat betere communicatie naar de fans toe. Ik had bijvoorbeeld nog niks gehoord over compensatie voor kaartjes… Expert: WielerJos Dat is ook een goed punt, Ria. Goede communicatie is essentieel. Hopelijk leren ze van deze situatie en maken ze het volgend jaar beter. Gebruiker: MountainMike Ik vraag me af of andere wielerevenementen ook last hebben van dit soort dingen. Heeft iemand dat meegemaakt? Gebruiker: KorteKees Ja, volgens mij was er vorig jaar ook een grote race die op het laatste moment werd afgelast door het weer. Zonde als je voor niets gaat! Gebruiker: GezelligeGerda Juist, Kees! Gelukkig geef ik mijn geld niet uit aan evenementen die doorgaan in slechte omstandigheden. Dat voelt echt niet goed. Met deze discussie hopen we jullie meer inzicht te geven in de redenen achter de annulering van de etappe. Blijf veilig en hopelijk kunnen we snel weer genieten van mooie races! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • BertBibber heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...