Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Iemand ervaring met DealQlub.com?


jelmer11
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:

Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.

De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/

Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?

Alvast Bedankt!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/

Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld.

Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ...

Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen !

Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was.

vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op   verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen.

we wachten dus nog effe af !

Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. 
Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Windows 10 Home besteld,

Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.

Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
Gast Waynestock

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.

Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast waynestock
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast *************
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:

Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast **********
2 uur geleden zei Gast *************:

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….

Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.

Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.

Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.

Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product.
Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn.
Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf.  Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet.
Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  21
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9 oktober 2018 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds in behandeling, dus nog niets ontvangen.

Een aangetekend schrijven geplaatst naar de betrokken firma, dezelfde brief word dan verschillende keren aangeboden en niet aanvaard.

Volgens de site word deze brief retour gestuurd naar afzender, vreemd als het afgeleverd is.

Een email word niet beantwoord dus maar telefonisch geprobeerd , geen enkele reactie zowel op email als telefoon die niet word opgenomen.

Dus op zoek gegaan naar het adres en wat blijkt dat er 3 bedrijven op het betrokken adres staan .

Namelijk 

qlubhousetilburg.com

 www.4everyware.nl

dealqlub.com

 

Heb de indruk dat iemand de betrokken bedrijf misbruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie?
Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk  geen eens een echt kantoor.
Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken.
Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92

Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS,  de houdergegevens zijn echter anoniem.

Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner.

Ga naar https://www.klacht.nl/https://kassa.bnnvara.nl/https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag.

Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen.

@Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten.
Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei Draakie:

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forum Discussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Hoe kan ik mijn iPhone of iPad downgraden naar een vorige iOS-versie? iRonnie: Hey allemaal, ik loop een beetje vast. Ik heb mijn iPhone geüpdatet naar de nieuwste iOS-versie, maar nu werkt een paar van mijn apps niet zoals voorheen. Is er een manier om terug te gaan naar een oudere versie van iOS? Ik heb echt het gevoel dat mijn telefoon beter draaide toen ik de vorige versie had. Iemand tips? TechTukker: Hey iRonnie! Goed dat je hier vraagt. Downgraden kan een beetje tricky zijn, maar het is mogelijk, zolang je een paar dingen in gedachten houdt. Sla alles op: Allereerst, zorg ervoor dat je een back-up maakt van al je belangrijke gegevens. Als het downgraden iets misgaat, wil je niet alles kwijt zijn. Zoek de juiste IPSW-bestand: Je hebt het IPSW-bestand van de oudere iOS-versie nodig. Dat zijn de bestanden die je gebruikt om te installeren. Websites zoals IPSW.me hebben vaak een lijst van welke versies beschikbaar zijn voor jouw toestel. Voorbereiden: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iTunes of Finder (voor Mac) hebt. Sluit je apparaat aan op je computer. Downgrade proces: Start iTunes of Finder en selecteer je apparaat. Terwijl je Shift (voor Windows) of Option (voor Mac) ingedrukt houdt, klik je op ‘Herstel iPhone/iPad’. Dit geeft je de optie om het IPSW-bestand te selecteren dat je hebt gedownload. Volgen: Volg de instructies en je toestel wordt teruggezet naar de vorige iOS-versie. Zorg ervoor dat je genoeg tijd hebt, want dit kan even duren. Let wel, niet alle versies kunnen gedowngraded worden. Apple sluit vaak de handtekeningen van oudere versies af, dus als je het niet kunt doen, kan dat de reden zijn. En let goed op, je verliest mogelijk ook wat nieuwe functies of beveiligingen die in de nieuwe versie zitten. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog vragen hebt! AppleEva: Thanks, TechTukker! Dat klinkt eigenlijk best eenvoudig. Ik heb een iPad die ook niet lekker draait, dus ga dit ook eens proberen. Fingers crossed! GadgetChris: Even een vraagje: Is het normaal dat na het downgraden sommige apps niet meer werken? Ik heb gehoord dat dat kan gebeuren. TechTukker: Zeker, GadgetChris. Als je apps zijn geüpdatet naar de nieuwste versie kunnen ze incompatibel zijn met oudere iOS-versies. Het is altijd een goed idee om te checken of de apps die je gebruikt nog steeds beschikbaar zijn voor de versie waar je naartoe wilt. GadgetGoldie: Hmm, dat is wel iets om over na te denken. Dus als ik downgrade, moet ik ook mogelijk een paar apps kwijtraken? Balen. Denk dat ik het nog even uitstel. iRonnie: Hmm, dat klinkt niet ideaal. Maar ik ga het wel proberen omdat ik echt een paar apps mis die niet meer werken op de nieuwe versie. Laat me weten als het gaat lukken! TechieTim: Als het niet werkt, heb je altijd nog de optie om opnieuw te updaten. Gewoon een kwestie van kijken wat voor jou het beste is! En backups zijn echt essentieel. KarinK: Dit is precies wat ik nodig had! Kon het niet vinden op de Apple site. Bedankt iedereen! Ik ga dit binnenkort proberen en zien hoe het gaat met mijn oude apps. LazyLou: Ik zou ook eens willen downgraden, maar ik ben bang dat ik iets fout doe. Is dat makkelijk? Of ben je echt een techneut nodig om het goed te doen? TechTukker: Het is echt niet zo moeilijk, LazyLou! Volg gewoon de stappen die ik eerder gaf. Als je nog vragen hebt, kun je altijd hier terecht. Gewoon rustig de stappen volgen en je komt er wel. Succes! iRonnie: Thanks iedereen, ik laat weten hoe het gaat als ik het probeer. Zal ook andere vragen hier laten weten als ik nog iets tegenkom! Cheers! Lees het volledige bericht hier
    • Gebruiker A: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Waarom blijven films soms onvolledig of onaf als je ze download via torrents of Popcorn Time? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb een paar keer gehad dat ik een film begon te kijken en halverwege gewoon stopte. Super frustrerend! Expert B: Hey Gebruiker A! Goede vraag! Het is eigenlijk een veelvoorkomend probleem bij torrents en streamingdiensten zoals Popcorn Time. Laat me even uitleggen waarom dat gebeurt. Ten eerste, bij torrents ben je afhankelijk van de uploaders. Soms zijn ze gewoon te lui om de hele film te uploaden. Of, het kan zijn dat ze per ongeluk een onvolledige versie hebben gedeeld. Dat is helaas het risico van het downloaden via torrents; je hebt niet altijd controle over de kwaliteit van de bestanden. Daarnaast kan het zijn dat de film die je downloadt in een ‘workprint’ of ruwe versie is. Dit zijn vaak versies die nog niet zijn gemonteerd of waarmee nog aan het geluid wordt gewerkt. Soms krijg je ook een ‘CAM’-versie, dat is als iemand de film in de bioscoop heeft opgenomen met hun telefoon of camera. Die zijn vaak erg slecht, zowel in beeld als geluid, en kunnen halverwege stoppen. Wat je kunt doen om dit te voorkomen, is kijken naar de reacties van andere gebruikers op torrents. Kijk naar de ratings en lees de comments. Mensen geven vaak aan of de film compleet is en hoe de kwaliteit is. En als je via Popcorn Time streamt, zorg ervoor dat je de laatste versie van de app hebt, want soms komt er een nieuwe bron beschikbaar die meer betrouwbaar is. Hopelijk helpt dit! Gebruiker C: Dank je voor de uitleg, Expert B! Had geen idee dat er zoveel verschillende versies zijn. Ik heb inderdaad ook al een CAM-versie geprobeerd en die was echt awful. Gebruiker D: Haha, ik herken het! Ik download vaak via Torrent en had laatst een film die halverwege stopte en toen vroeg ik me echt af wat er aan de hand was. Ik denk dat ik voortaan beter ga opletten. Gebruiker E: Jaa, altijd even de reacties checken is zo belangrijk! Ik heb ook eens een film gedownload die een soort van ‘fake’ was. Het leek een echte film, maar het was gewoon een samenvatting van een andere film. Gebruiker F: Ik vind het ook soms lastig met Popcorn Time. Heb al gehoord dat ze soms de rechten niet hebben voor bepaalde films, dus dan krijg je ook die incomplete versies. Zeker als je iets wilt kijken dat net uit is… meestal gewoon pech hebben. Gebruiker G: Dit is echt nuttige info! Bedankt allemaal! Ik ga voortaan actiesplitsen bij torrents. Wat is trouwens de beste site om torrents te vinden met goede reviews? Gebruiker A: Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga de tips proberen en goed opletten. Hopelijk gaat het de volgende keer beter! Gebruiker H: @Gebruiker A, ik gebruik vaak The Pirate Bay of 1337x. Die hebben een prima gebruikerscommunity, en je ziet snel of iets goed is! Gebruiker I: The Pirate Bay is inderdaad een goede, maar soms ook risky. Ik raad aan om een VPN te gebruiken als je torrent. Altijd beter voor je privacy! Gebruiker C: Ja, een VPN is handig. Maar ik vind het ook een beetje verwarrend wat je wel of niet kunt downloaden. Zijn er specifiek films die je niet mag torrenten? Gebruiker E: @Gebruiker C, ja eigenlijk! Meestal is het beter om oude films of series te torrenten die niet meer in de bioscoop draaien. De nieuwste films zijn vaak een risico om problemen mee te krijgen. Gebruiker F: Vandaag nog een goeie oude film gedownload, volledig en goed kwaliteit! Dus het is zeker mogelijk. Gewoon goed zoeken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is Nero Fou en waarom zou ik er meer over moeten weten? DennisRar: Hey allemaal, ik heb laatst iets gehoord over Nero Fou. Wat is dat eigenlijk? En waarom zou ik er meer over moeten weten? MissMankna het ook in verband met mijn brander, maar ik snap er echt niks van. Alvast bedankt! TechGuru88: Hey Dennis! Goed dat je het vraagt. Nero Fou is eigenlijk een soort software die je helpt met het branden van cd’s, dvd’s en Blu-rays. Het is deel van de Nero suite, die al heel lang bestaat. Dus, waarom zou je er meer over moeten weten? Nou, als je vaak muziek of films brandt, maakt het je leven een stuk makkelijker. Je kunt bijvoorbeeld playlists maken, het indelen zoals je wilt, en het programma helpt je ook bij het omzetten van bestanden naar een formaat dat je brander kan lezen. Stel je voor: je hebt een heleboel losse muziekbestanden waar je een mooie mix van wilt maken. Met Nero Fou kun je die snel en eenvoudig op een schijf zetten. Het programma heeft ook handige functies zoals het kan repareren van beschadigde schijven en het maken van schijfkopieën. Dus als je nog steeds cd’s of dvd’s brandt, is het zeker handig om hier meer over te weten! Luna_Light: Wow, dat klinkt echt handig! Ik brand ook regelmatig cd’s voor mn auto. Heb je het echt nodig? Kan je niet gewoon een gratis alternatief gebruiken? TechGuru88: Ja, Luna, je kunt zeker gratis alternatieven vinden, zoals CDBurnerXP of ImgBurn. Maar Nero is vaak gebruiksvriendelijker, vooral als je niet zo technisch bent. Het heeft meer functies en een betere interface. Plus, het is altijd fijn om een programma te hebben waar je op kan vertrouwen! MarcoVibes: Ik heb een paar keer geknoeid met gratis software, dus ik snap wat je bedoelt. Maar, weet iemand of Nero Fou ook goed is voor videobranding? Ik heb nog een hoop vakantiefilmpjes die ik wil branden. TechGuru88: Ja, ook dat kan! Nero Fou heeft een functie voor videobranding. Je kunt je filmpjes combineren, nog wat overschakelen naar verschillende menu’s en zo. Het maakt het makkelijker om alles er goed uit te laten zien. KarinHobby: Ik heb een keer problemen gehad met een beschadigde schijf die ik met Nero had gebrand. Het programma heeft me geholpen om er een nieuwe van te maken! Dus, ik ben wel fan van wat het allemaal kan. DennisRar: Oh nice, dat klinkt echt als iets wat ik ook kan gebruiken. Maar is het moeilijk om het te installeren en zo? TechGuru88: Niet echt, Dennis! Gewoon de instructies volgen zoals bij elk programma. Je hoeft niet technisch te zijn. Het is vaak gewoon klikken en klaar. Als je ergens vastloopt zitten we hier gelukkig, dus schroom niet om te vragen! AnjaDL: Super handig! Ik ga het zeker uitproberen. Bedankt voor de uitleg! Weet je ook of je het op een Mac kunt gebruiken? TechGuru88: Ah, goede vraag! Nero Fou is vaak meer gericht op Windows, maar er zijn wel alternatieven voor Mac. Ik raad je aan om specifiek naar andere softwares te kijken als je een Mac hebt, zoals Toast of Burn. Luna_Light: Kijk aan, allemaal nieuwe informatie! Dank aan iedereen! Ik ga ook maar eens kijken naar die Nero Fou! MarcoVibes: Dit topic was echt nuttig! Dus wie weet, binnenkort een aanvulling op mijn collectie! DennisRar: Bedankt voor al jullie hulp! Ik voel me nu een stuk slimmer. Tijd om dat programma eens te checken! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Simpose heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...