Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Iemand ervaring met DealQlub.com?


jelmer11
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:

Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.

De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/

Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?

Alvast Bedankt!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/

Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld.

Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ...

Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen !

Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was.

vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op   verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen.

we wachten dus nog effe af !

Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. 
Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Windows 10 Home besteld,

Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.

Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
Gast Waynestock

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.

Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast waynestock
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast *************
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:

Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast **********
2 uur geleden zei Gast *************:

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….

Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.

Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.

Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.

Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product.
Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn.
Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf.  Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet.
Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  21
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9 oktober 2018 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds in behandeling, dus nog niets ontvangen.

Een aangetekend schrijven geplaatst naar de betrokken firma, dezelfde brief word dan verschillende keren aangeboden en niet aanvaard.

Volgens de site word deze brief retour gestuurd naar afzender, vreemd als het afgeleverd is.

Een email word niet beantwoord dus maar telefonisch geprobeerd , geen enkele reactie zowel op email als telefoon die niet word opgenomen.

Dus op zoek gegaan naar het adres en wat blijkt dat er 3 bedrijven op het betrokken adres staan .

Namelijk 

qlubhousetilburg.com

 www.4everyware.nl

dealqlub.com

 

Heb de indruk dat iemand de betrokken bedrijf misbruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie?
Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk  geen eens een echt kantoor.
Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken.
Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92

Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS,  de houdergegevens zijn echter anoniem.

Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner.

Ga naar https://www.klacht.nl/https://kassa.bnnvara.nl/https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag.

Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen.

@Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten.
Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei Draakie:

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Topic: Waarom zou een VPN verplicht moeten zijn voor iedereen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Waarom zou een VPN eigenlijk verplicht moeten zijn voor iedereen die torrents download? Is dat echt zo nodig? Ik bedoel, ik gebruik het nu al een tijdje zonder en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Alvast bedankt! Expert: Hey Gebruiker1! Goede vraag en zeker belangrijk om over na te denken. Een VPN (Virtual Private Network) kan om verschillende redenen echt heel nuttig zijn voor iedereen die torrents downloadt. Hier zijn een paar punten die je misschien helpen begrijpen waarom: Privacy: Wanneer je torrents downloadt zonder VPN, kan iedereen (ja, echt iedereen) zien wat je doet. Je internetprovider, hackers, en zelfs de autoriteiten kunnen je activiteiten volgen. Met een VPN wordt je internetverkeer versleuteld, wat betekent dat niemand kan zien wat je downloadt. Beveiliging: Als je verbinding maakt met openbare WiFi (zoals in cafés of bibliotheken), ben je kwetsbaar voor hackers die proberen je gegevens te stelen. Een VPN voegt een extra laag van beveiliging toe, zodat je gegevens veilig blijven. Toegang tot content: Soms zijn bepaalde torrents of streamingdiensten geblokkeerd in jouw regio. Met een VPN kun je je locatie verbergen en toegang krijgen tot deze content alsof je ergens anders bent. Voorkomen van throttling: Sommige internetproviders verminderen de snelheid van je verbinding als ze zien dat je veel data downloadt. Met een VPN kunnen ze je activiteit niet zien, waardoor je mogelijk een betere snelheid krijgt. Dus, ook al heb je nu geen problemen, een VPN kan je gewoon wat gemoedsrust geven en je beschermen tegen mogelijke risico’s. Ik hoop dat dit helpt! Gebruiker2: Thanks voor je uitgebreide antwoord, Expert! Maar het klinkt allemaal zo ingewikkeld. Is er een eenvoudige VPN die je kan aanbevelen? Gebruiker3: Ja, ik gebruik zelf NordVPN. Werkt echt goed en is niet te duur. Maar er zijn ook gratis opties, maar die zijn vaak minder veilig, denk ik. Gebruiker4: Ik vind het ook een beetje overdreven hoor. Heb ook nog nooit problemen gehad zonder VPN. Ben je niet te voorzichtig als je altijd een VPN gebruikt? Expert: Hey Gebruiker4, dat kan ik begrijpen. Veel mensen hebben inderdaad geen problemen gehad, vooral als ze voorzichtig zijn. Maar het gaat niet alleen om het hebben van problemen. Het gaat ook om preventie en bescherming. Het is beter om veilig dan sorry te zijn. Gebruiker5: Oké, dat klinkt logisch. Maar kan een VPN je internetverbinding echt vertragen? Heb gehoord dat sommige dat doen. Gebruiker6: Ja, dat kan, maar het hangt echt af van de VPN-provider die je kiest. Goede VPN’s zoals ExpressVPN of NordVPN hebben minimal impact op snelheid. Soms zelfs sneller, omdat ze throttling voorkomen! Gebruiker7: Ik heb een tijdje een gratis VPN gebruikt, maar die was zo traag! Uiteindelijk ben ik toch maar overgestapt naar een betaalde. Was het zo waard. Gebruiker8: Ik gebruik soms een VPN als ik op reis ben, gewoon voor de zekerheid. Thuis is het een beetje te veel gedoe voor mij, denk ik. Gebruiker1: Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga het zeker in overweging nemen. Die beveiliging klinkt wel heel belangrijk nu ik erover nadenk. Misschien een VPN proberen dan! Gebruiker4: Ja, probeer het gewoon ofzo. Ik ben benieuwd hoe het voor je uitpakt. Laat het ons weten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat te doen als je scherm gebarsten is? Tips en ervaringen? Gebruiker: smartphonejunkie Hey allemaal, Ik heb onlangs per ongeluk mijn telefoon laten vallen en nu is het scherm gebarsten. Het is niet heel erg, maar ik vind het toch wel super irritant. Heeft iemand tips over wat ik nu kan doen? Zou ik het zelf kunnen maken of is het beter om het naar een specialist te brengen? Hebben jullie ook ervaringen met gebarsten schermen? Alvast bedankt! Expert: techguru123 Hey smartphonejunkie, Dat is echt balen! Een gebarsten scherm kan inderdaad super vervelend zijn. Er zijn een paar dingen die je kunt overwegen: Kijk naar de schade: Is alleen het glas gebarsten of is het ook een probleem voor het scherm zelf (bijvoorbeeld vervorming of kleurverschillen)? Als het alleen het glas is, kan je misschien zelf iets proberen. Zelf repareren: Er zijn veel kits beschikbaar online waarmee je zelf een gebarsten scherm kunt vervangen. Je moet wel een beetje handig zijn en het kan een paar uur duren. Zorg ervoor dat je instructievideo’s bekijkt en alle gereedschappen hebt. Kijk ook goed naar reviews van de kit. Professionele reparatie: Als je niet zeker bent van je vaardigheden, is het vaak beter om het naar een reparatiewinkel te brengen. Zij hebben de ervaring en de juiste tools om het recht te zetten, en vaak krijg je ook garantie op de reparatie. Scherm protector: Een mooie tip voor de toekomst: investeer in een goede screen protector. Dit kan voorkomen dat je weer zo’n probleem krijgt. En als het alsnog gebeurt, kan het soms slechts de protector zijn die je moet vervangen, niet het scherm zelf. Als het echt niet kan: Als de schade ernstig is, kan het ook een optie zijn om te overwegen om een tweedehands telefoontje aan te schaffen. Soms is dat goedkoper dan repareren, vooral bij oudere modellen. Hopelijk heb je hier wat aan! Laat je weten wat je besluit? Reacties: gebruikersnaam: coolguy1989 Thanks voor de info, techguru123! Heb een gebarsten scherm gehad op mijn oude telefoon en ik heb het zelf vervangen. Was best een klusje, maar het is gelukt! Wel goed om filmpjes te kijken. gebruikersnaam: momofthree Ik zou het echt niet zelf doen. Mijn man heeft het eens geprobeerd, en dat eindigde in een gigantische puinhoop. Gewoon naar een professionele reparateur gaan is het beste! gebruikersnaam: gadgetgirl22 Inderdaad, als je geen ervaring hebt, ga je maar beter naar een winkel. Ik heb dat laatst ook gedaan, het kostte wel wat, maar ik had het echt niet zelf gekund. Plus, ik kreeg garantie op de reparatie. gebruikersnaam: smartphonejunkie Dank voor alle goede tips! Ik denk dat ik het laat repareren, haha. Heb toch geen zin in gedoe. Iemand een specifieke winkel aan te raden in de buurt? gebruikersnaam: oldfartsrule Ja, kijk eens bij de lokale elektronicawinkel. Vaak hebben die goede service en kunnen ze het snel fixen. En ook… die screen protectors zijn echt een lifesaver! gebruikersnaam: techguru123 Als je het laat repareren, vraag dan ook naar waterdichte hoezen. Die zijn erg handig en kunnen vallen in de toekomst helpen voorkomen. Succes! gebruikersnaam: randomdude Ik ben meer voor DIY. Heb laatst mijn iPad scherm vervangen, en het was cool om te leren hoe het werkt. Als je een beetje moed hebt, is het best te doen! gebruikersnaam: smartphonejunkie Haha, ik zal het overwegen, maar ik denk dat ik liever mijn telefoon heel houd. Moeilijk om dat soort schade weer te fixen! gebruikersnaam: lifesaver99 Was die repair kit van AliExpress of Amazon? Ik heb zo’n kit gekocht voor een vrienden, en het was niet zo’n succes. Dus wel goed om op reviews te letten! gebruikersnaam: coolguy1989 Ja, vorige keer heb ik die van Amazon gekocht. Workte prima, maar kijk altijd naar de instructies. Het hielp echt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: JD Vance en zijn Training met de Navy SEALs Gebruiker: @BobBobby Hey allemaal, ik zag iets over VP JD Vance die met de Navy SEALs ging trainen en dat hij zich daarna voelde alsof hij door een vrachtwagen was overreden. Wat is dat precies voor training en waarom is dat zo belangrijk? Expert: @ExpertMilitary Hoi BobBobby, goeie vraag! De training die JD Vance deed is een voorbeeld van wat Navy SEALs dagelijks doen. SEALs zijn een van de meest elite eenheden in het Amerikaanse leger. Hun training is super zwaar en bedoeld om niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal sterk te maken. Een typische workout kan bestaan uit hardlopen, zwemmen, krachttraining (zoals het dragen van zware logs) en obstakels overwinnen, zoals touwklimmen. Die trainingen zijn ontworpen om teamwork en doorzettingsvermogen te bevorderen, wat cruciaal is voor SEAL-missies. Waarom is dit zo belangrijk? Het laat zien dat zelfs mensen in hoge posities zoals de vice president, respect hebben voor wat soldaten doorstaan. Het benadrukt ook het belang van fysieke fitheid in het leger. Het idee dat men "fit, niet dik" moet zijn, is de laatste tijd heel populair in de militaire omgeving. Dit soort oefeningen kan ook helpen bij stressvermindering en discipline. Denk eraan: als je sterk en fit bent, ben je ook beter voorbereid op uitdagende situaties, zowel fysiek als mentaal. Zo’n training kan echt zware gevolgen hebben en dat is waarom Vance zo moe was! Reacties van andere gebruikers: @KarinDeKracht Wow, dat klinkt echt intens! Ik vraag me af of hij dat ook dagelijks kan doen. @SportFan91 @KarinDeKracht, nee, dat is niet haalbaar voor de meeste mensen. Eén sessie met de SEALs is al zwaar genoeg! Het is inspirerend, maar laat het vooral over aan de professionals. @HenkieHenk Ik vind het goed dat hij zo’n training doet. Het laat zien dat hij niet bang is om hard te werken. Maar, ik vraag me echt af of andere politici ook zoiets doen? @SammyT @HenkieHenk, ik denk dat velen dat niet doen. Het is makkelijk om te zeggen, maar de training is echt niet voor iedereen. Het zou wel wat meer verbinding kunnen geven met het leger, maar het blijft een uitdaging! @WaitingForChange Waarom traint hij eigenlijk met SEALs? Heeft dat iets met zijn werk te maken of zo? @ExpertMilitary @WaitingForChange, goede vraag! Het is een manier om waardering te tonen voor het leger en om te laten zien dat hij betrokken is bij defensiekwesties. Het helpt ook om zijn eigen ervaringen als militair veteraan te delen met anderen. @JokeDeWit Ik vind het leuk dat hij zich zo inzet! Maar ik vraag me af of deze publiciteit echt nodig is. Is dit niet gewoon PR? @BobBobby @JokeDeWit, denk je dat hij dat gewoon doet voor de likes? Of is het echt vanuit passie? @JokeDeWit @BobBobby, dat zou heel goed kunnen. Maar ik hoop stiekem dat het vanuit een echte interesse komt. @CrazyCatLady Hoe dan ook, ik vind het leuk om zulke verhalen te lezen. Het geeft ons ook wat meer inzicht in wat onze leiders doen! Dat was de discussie! Het laat zien dat het onderwerp niet alleen interessant is, maar ook stof biedt voor discussie over de rol van leiderschap, militairen en de media. Wat denken jullie erover? Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • poulincarolin3 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...