Jump to content

Voetnoot probleem in Word 2007

Recommended Posts

http://s29.postimg.o...ot_probleem.png

Weet iemand hoe je de marge kwijt moet raken? ik moet de voetnoot nr 4 en 5 onder elkaar hebben zonder tussen liggende ruimte. Ik gebruik hierbij word 2007

Edited by Duken
  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Topic is gesloten? Had je het al opgelost bambi?

(topic weer open gezet)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By bambi1515
      Hoi,
      Ik heb een probleem met de voetnoot. Er is een witte gat/regel tussen de voetnoten. Hoe moet ik de witte gat/regel verwijderen waardoor de voetnootjes netjes worden onder elkaar.

• By Bapao11
      Hallo,
      Ik heb voor onze keet even snel een logo in elkaar geflanst, maar ik stuit nu op 1 probleem. Ik ben nu klaar met het logo, maar ik wil er een jpeg bestandje oid van maken. Is dit mogelijk? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
      Alvast bedankt!
    • By mummy
      Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort, toch hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Het is namelijk voor een belangrijk school project.
      Ik heb word 2007 en nu moet ik de pagina nummering geven. Ik heb er al een tijd lang mee lopen prutsen (en googlen) maar kom er niet uit.
      Op pagina 6 moet de pagina nummering beginnen. En hier moet het beginnen met 1, pagina 7 is dan 2, etc.
      Dit is de indeling namelijk:
      Voorblad
      Titelpagina
      Voorwoord
      Samenvatting
      Inhoudsopgave
      Inleiding (H1, hier moet pagina 1 beginnen)
      En om het extra lastig te maken, als het uitgeprint wordt moeten dan alle nummers rechts staan? Of moet dat om en om, pag 1 rechtsonder, 2 linksonder, 3 rechtsonder etc. ?
    • By 'Robin
      Als ik Word 2010 op mijn mini laptop opstart duurt het heel lang voordat die werkelijk een werkblad opent (hij blijft heel lang hangen op dat venstertje met word 2010 erop).
      Weet iemand misschien hoe dit sneller kan?

• Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 111 Guests (See full list)

• Create New...