Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb pas voor het eerst zelf een site gemaakt, met behulp van dreamweaver. Het is redelijk gelukt, alleen zijn er nog een paar dingetjes waar ik niet zo tevreden mee ben, en ik kom er niet uit hoe dit op te lossen. Zo lijkt het erop dat de container van een paar pagina's van de site verschillende marges oid hebben. Als ik van de ene naar de andere pagina ga, verschuift de site een beetje. Opzich is dit niet een heel groot probleem (op de computer), maar op een mobiel of tablet is dit vervelend. Er wordt namelijk een stuk van de site afgesneden, en als er op een afbeelding wordt geklikt op pagina's die er wel volledig op staan, wordt een randje niet verduisterd. Ik heb gewerkt met een sjabloon, en elke pagina uit datzelfde sjabloon gemaakt. Daarom snap ik niet dat dit probleem er wel is op sommige pagina's en op andere niet.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

De site: www.bodejong.nl

Edited by Looox

De tekst bo de jong heeft op sommige pagina's een kleiner lettertype waardoor de pagina verspringt. De tekst boven je menu dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Byte
      Via Google kan ik Expeditie Robinson seizoen 2018 niet vinden dus dacht ik laat ik maar eens een kijkje gaan nemen op Nederlandse download sites. Wat mij opviel is dat vrijwel elke site sterk op elkaar lijkt, qua website design. Het is ook een heel erg oud design en zeker niet de mooiste.
      Mijn vraag is waarom deze sites zoveel op elkaar lijken, worden ze misschien gehost en beheerd door dezelfde eigenaren? En waarom wordt het design niet geupdate? Er zijn genoeg nieuwe en mooie website designs te vinden, gratis en voor niets.
    • By leelord
      Hoi .
      IK zou graag een torrent forum/site willen maken, vraag is  zijn daar templates voor of scripts of..... Ben al een tijdje aan al aan het ronde zoeken op Google maar veel wijzer ben ik nog niet geworden.
      Iemand een  mij kan helpen of naar de juiste richting kan helpen.
      Mvg Lee
    • By kaaskop
      Hallo allen!
      Ik heb een uitdaging voor jullie.
      Ik heb Adobe reader geblokkeerd via Taakbeheer > Op de toepassing 'Adobe Reader' klikken met rechtermuisknop > Eigenschappen > Beveiliging > Bewerken > SYSTEM, Administrators en Gebruikers > Alles op Weigeren geklikt (Volledig beheer) > Toepassen
      Ik heb dit gedaan omdat ik die super irritante automatische updates van Adobe wilde blokken, maar heb dus per ongeluk een programma (Adobe Reader) geblokkeerd, terwijl ik die juist wel ontzettend hard nodig ben. Met als resultaat dat ik nu geen PDF bestanden kan openen in Adobe Reader. De melding die ik krijg is: 'Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item.'
      Adobe Reader verwijderen en opnieuw installeren wil niet, omdat ik hem dan niet opnieuw kan installeren.
      Hoe kan ik de blokkering weer ontheffen? Waar kan ik dat doen? Kan iemand mij verder helpen?
      Mochten jullie print screens nodig hebben, laat het dan weten!
      Ik weet ook niet of dit wel in de goede topic staat.
    • By spijkenisse
      Hallo,
      ik krijg sinds een week de volgende melding van Adobe als ik een filmpje op het internet wilt bekijken:
      TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
      at com.google.ads.templates::DynamicImageElement/updateImageOnImageLoadComplete()
      at com.google.ads.templates::DynamicImageElement/onImageLoadComplete()
      kan iemand mij zeggen wat deze error precies is?
      overgens kan ik de filmpjes wel gewoon afspelen als ik bij de foutmelding op de knop "alles negeren of doorgaan " klik.
      Alvast bedankt
      Met vriendelijke groet,

• Create New...