Spring naar bijdragen

Anoniem Torrents downloaden via tribler


Gast Tribler

Aanbevolen reactie

Aangezien 2016 al druk is in het nieuws over downloaden met wat wel en niet mag; Boetes voor de simpele downloaders in onze buurlanden en misschien ook dit jaar in Nederland wil ik om eventuele problemen voor te zijn anoniem gaan downloaden.

Nu had ik al gelezen over vpn verbindingen en nieuwsgroepen maar ik blijf graag bij de torrents. Ik zou het liefste een gratis anonieme download cliënt willen. Nu kwam ik Tribler tegen, een cliënt welke gebruik maakt van een Union netwerk waardoor je anoniem blijkt te zijn?

Klinkt te mooi om waar te zijn toch? Heeft iemand ervaring met tribler en hoe dit precies in zijn werk gaat? Je kan hem downloaden op http://www.tribler.org/

Dank jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb er zelf geen ervaring mee, ben wat wezwn Googlen en kwam wat positieve recensies tegen. Toevallig is afgelopen maand versie 6.5 uitgekomen.

Ik zou het gewoon maar eens proberen, wellicht dat wij er ook maar een handleiding voor maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik heb het in het beginstadium uitgeprobeerd, maar vond het toen minder goed werken dan de gangbare cliënts.

Ik lees op Wiki dat ze plannen hebben om gegevens en data geschiedenis van gebruikers bij te gaan houden om uitwisseling van  illegale kopieën tegen te gaan.

Ik neem aan dat ze gebruikers hier van tevoren op de hoogte zullen brengen.

Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Tribler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Dank jullie voor de informatie. Ik heb inderdaad ook gelezen dat de oude versie minder snel was als de nieuwe. Ik Ben nu zo blij met qbittorrent . maar ik zal tribler proberen en ik hou jullie geïnformeerd. 

Als ze gegevens van gebruikers gaan delen kan je trouwens net zo goed stoppen met tribler :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...