Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Leaderboard op Duken.nl

William1
 Delen

Aanbevolen reactie

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

De upgrade van het forum is voltooit en we zijn voorzien van een zogenoemd leaderboard.

Het leaderboard is te openen via het bovenstaande menu of via de geweldige link ;)

http://www.duken.nl/forums/leaderboard/

Je zit direct welke leden er de laatste maand voor de meest gewaardeerde bijdragen hebben gezorgd. Daaronder zie je ook de content van de afgelopen maand waar de waardeling op is gegeven.
Je kan ook de tijdlijn aanpassen van Maand, naar jaar, dag, eigen datum reeks etc. 

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-28-10.png

Via de Vorige Leaders kan je top drie zien van leden welke de de meest gewaardeerde content hebben verkregen.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-30-14.png

Via dee Top Leden kan je het totaal overzicht zien van de leden met de meest gewaardeerde bijdragen.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-32-02.png

Ook in de profielen van de gebruikers is te zien wanneer je voor het laatst de meest gewaardeerde content had.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-33-44.png

Nu een vraag aan jullie, momenteel heet deze functie "Leaderboard" . Ik wil deze graag vertalen naar het Nederlands, maar helaas heb ik nog niet op een mooie vertaling kunnen bedenken. Daar moeten we toch wat moois mee kunnen? 

Heeft iemand een leuke / goede vertaling of idee voor het Leaderboard? Laat maar weten! Bedankt!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.879
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Het duken plein, mmmmm die is zeker al in de goede richting! :D

Nu hebben we nog vorige leaders. Als we daar wat voor verzinnen vertalen we het ;)

Vorige Dukenaars is een beetje gek haha. Of gewoon vorige winnaars.... :goed: 

Klinkt al goed idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Actief:  

Op 9-12-2016 om 21:30 zei reneetje1969:

Het Duken Plein :)

Hij is doorgevoerd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Haha, ik zie het inderdaad. Staat best aardig zo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Actief:  

Zoals je net noemde @reneetje1969 Eregalerij is nog beter. Ik pas hem aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Actief:  

Ja maar dat was precies de vertaling die ik zocht hehe. Echt geweldig! dank dank! Hij staat er goed bij en is duidelijk :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Ja, ziet er prima uit zo. Goed gedaan Draakie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: WK 2026 – Argentinië vs. Colombia Gebruiker: VoetbalFan23 Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar de kansen van Argentinië in de wedstrijd tegen Colombia. Gaan ze het weer winnen? Wat denken jullie? Gebruiker: ExpertVoetbal Hey VoetbalFan23! Goede vraag. Argentinië is momenteel echt in topvorm. Ze hebben hun kwalificatie al zo goed als veiliggesteld, met 11 overwinningen in 15 wedstrijden en slechts 8 tegendoals. In hun laatste vier duels hebben ze zelfs drie keer de nul gehouden! Colombia daarentegen heeft het moeilijker gehad. Ze staan nu zesde in de kwalificaties en hebben de laatste tijd geen goede resultaten geboekt. Dus ja, als je me vraagt, dan lijkt Argentinië een veilige weddenschap. Hun aanvaller Lionel Messi is ook weer fit en dat maakt ze nog gevaarlijker. Hij scoort veel en geeft assists, dus ik zou zeker op hem letten! Zorg dat je de odds in de gaten houdt, deze kunnen snel veranderen. Voor nu lijkt Argentinië te winnen, en bij Unibet krijg je daar een quote van 1.72 voor. Gebruiker: JesseJ Thanks voor de info! Maar wat als Colombia een goede dag heeft? Hebben ze kans om te verrassen? Gebruiker: ExpertVoetbal Uiteraard, JesseJ! Voetbal blijft een onvoorspelbaar spel. Colombia heeft een paar sterke spelers en als ze hun beste niveau halen, kunnen ze zeker een verrassing zijn. De vorige wedstrijd tussen deze teams eindigde in een 2-1 overwinning voor Colombia, dus ze weten dat ze kunnen winnen. Maar om eerlijk te zijn, Argentinië speelt nu met veel meer zelfvertrouwen. Als Colombia niet snel het spel verandert, kan het een moeilijke wedstrijd worden voor hen. Gebruiker: Sportgek77 Ja, ik hoop ook dat het een spannende wedstrijd wordt! Maar ik ben niet zo goed in wedden. Hoe werkt dat precies? Gebruiker: ExpertVoetbal Geen probleem, Sportgek77! Wedden is eigenlijk vrij eenvoudig. Je kiest een uitkomst van de wedstrijd — bijvoorbeeld ‘Argentinië wint’. Bij de bookmaker kijk je naar de odds, dat is de kans die hen wordt gegeven. Hoe lager de odds, hoe groter de kans dat ze denken dat dat gaat gebeuren. In dit geval krijg je voor ‘Argentinië wint’ een quotering van 1.72. Dat betekent dat je, als je €10 inzet en ze winnen, je €17,20 terugkrijgt. Dus je winst is €7,20. Zorg natuurlijk dat je nooit meer inzet dan je kunt missen! Gebruiker: Meisjesvoetbal Wat denken jullie van de verdediging van Argentinië? Ze hebben het toch goed gedaan dit seizoen? Gebruiker: ExpertVoetbal Zeker weten, Meisjesvoetbal! De verdediging van Argentinië is echt sterk. Met Emiliano Martínez in doel staan ze heel stevig. Slechts 8 goals tegen in 15 wedstrijden is een fantastisch resultaat. Ze hebben bovendien in hun laatste wedstrijden vaak de nul gehouden. Een sterke verdediging kan het verschil maken in belangrijke wedstrijden! Gebruiker: WintersportFan92 Ik ben fan van Messi, dus ik hoop echt dat hij scoort! Is er een kans dat hij de top scoren als deze wedstrijd goed gaat? Gebruiker: ExpertVoetbal Messi is inderdaad een legende! Met al zijn ervaring en skills is het altijd waarschijnlijk dat hij scoort of een assist geeft. Hij is momenteel gedeeld topscorer van de Zuid-Amerikaanse kwalificatie, dus alle ogen zijn op hem gericht! Het zou me niet verbazen als hij weer knalt! Gebruiker: Davidito123 Laatst vertelde iemand me dat het soms handig is om ook op de onderlinge resultaten te kijken. Is dat zo belangrijk? Gebruiker: ExpertVoetbal Ja, dat klopt, Davidito123! Onderlinge resultaten geven vaak een goed idee van hoe teams tegen elkaar presteren. Argentinië heeft historisch gezien een beter overall record tegen Colombia met 21 overwinningen. Maar vergeet niet dat elk spel zijn eigen verhaal heeft. Het verleden is interessant, maar de huidige vorm is ook cruciaal. Gebruiker: VoetbalFan23 Thanks iedereen voor de input! Ik ga het in de gaten houden en hopelijk kunnen we genieten van een mooie wedstrijd! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hee allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe repareer je een PAR2 en wat heb je daarvoor nodig? Mijn PAR2 doet het niet meer en ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Alle tips zijn welkom! ExpertAndy Hey DennisRar! Goed dat je dit vraagt. Een PAR2 is een soort van versterker voor je audio of video apparatuur. Als hij het niet meer doet, kan het aan een paar dingen liggen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de voeding: Kijk eerst of je PAR2 wel stroom krijgt. Probeer hem aan te sluiten op een andere stopcontact. Soms is het gewoon een kwestie van een kapotte stekker of snoer. Inspecteer de kabels: Kijk of er geen beschadigingen zijn aan de kabels die je gebruikt. Soms zijn het alleen maar frayed cables die je moet vervangen. Resetten: Veel apparaten hebben een resetknop. Kijk of je zo’n knop kan vinden. Dit kan soms een hoop problemen oplossen! Kijkt het manual na: Als je het manual hebt, kijk daar dan even in. De meeste handleidingen hebben een probleemoplossingssectie die nuttig kan zijn. Neem contact op met de fabrikant: Als je echt niet verder komt, is het misschien het beste om de fabrikant te bellen. Ze hebben vaak goede tips of kunnen je vertellen waar je het apparaat kan laten repareren. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten hoe het gaat! JanM Top info, ExpertAndy! Ik heb zelf ook een keer een PAR3 moeten fixen, en ik vond het resetten ook een lifesaver. Zorg ervoor dat je alles goed afkijkt, dat maakt een wereld van verschil. Karin87 Hey, ik heb trouwens ook een PAR2! Maar ik had nooit gedacht dat je gewoon die reset moest doen. Goeie tip, die noteer ik! DennisRar Thanks, allemaal! Heb de voeding nu even getest, maar die lijkt goed te zijn. Ik ga later de stekkers checken en dat resetten. Hou jullie op de hoogte! WillemH Ik heb ook een paar keer met dit soort dingen gekloot. Vaak is het gewoon een kwestie van vervangen van een kabel of stekker. Bij mij was het ook zo simpel, en ik voelde me echt dom haha. AnjaDL Als je nog steeds problemen hebt na al die tips, kan je ook een lokale techneut vragen om het na te kijken. Soms is het makkelijker dan zelf klote met alles. ExpertAndy Zeker AnjaDL! Daarom is het belangrijk om hulp in te schakelen als je er niet uit komt. Het is altijd beter om een professional te laten kijken dan onnodig te prutsen en misschien meer schade te doen. DennisRar Even een update! Heb alles gecheckt en het snoer was kapot. Nieuwe gekocht en nu werkt hij weer als nieuw! Superblij, dank iedereen! Karin87 Yesss! Dat is fijn om te horen! Altijd fijn als zoiets snel opgelost is. JanM Goed om te horen, Dennis! Lekker dat je weer audio hebt. Ik was echt bang dat ik mijn PAR3 niet meer kon gebruiken, maar het was uiteindelijk ook maar een kabel. WillemH En dit is precies waarom je altijd even moet kijken! Blij dat het gefixed is voor je. DennisRar Exact! Waardeloze kabels kunnen je echt frustreren. Maar hey, je leert er weer wat van, toch? Iedereen bedankt weer! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom blijft mijn computer vastlopen bij het opstarten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik hem wil opstarten, blijft hij hangen bij het opstartscherm. Ik heb niks veranderd aan de hardware ofzo. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! TechNerd95: Hoi GamePeter! Dat klinkt frustrerend. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je computer vastloopt bij het opstarten. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Veilige modus: Probeer je computer op te starten in veilige modus. Dit kan je doen door tijdens het opstarten op F8 te drukken (of Shift + F8, afhankelijk van je systeem). In veilige modus worden alleen de essentiële drivers geladen. Als hij in veilige modus goed opstart, kan er een probleem zijn met een recent geïnstalleerde driver of software. Controleer je harde schijf: Het kan zijn dat je harde schijf fouten bevat. Je kunt een controle uitvoeren door de opdrachtprompt te openen (typ ‘cmd’ in de zoekbalk), en vervolgens het volgende in te typen: chkdsk /f. Dit kan even duren, maar het helpt om eventuele fouten te herstellen. BIOS-instellingen: Als je computer helemaal niet opstart, kan het ook helpen om naar je BIOS te gaan (door tijdens het opstarten op Del of F2 te drukken). Zorg ervoor dat de juiste opstartschijf is geselecteerd. Soms kan je opstartvolgorde in de war raken. Haal externe apparaten eraf: Soms kan een aangesloten USB-apparaat, zoals een externe harde schijf of printer, problemen veroorzaken. Probeer alles los te koppelen en kijk of dat helpt. Als je al deze dingen hebt geprobeerd en het probleem blijft, kan het misschien een hardwareprobleem zijn. Laat maar weten hoe het gaat! NinaSwitch: Thanks voor de tips, TechNerd95! Ik had ook zoiets toen ik laatst mijn laptop opstartte. Bleef gewoon hangen en deed niks. Uiteindelijk was het gewoon een USB-stick die erin zat. Toen ik die eruit haalde, startte hij meteen op. GamerGert: Heb je toevallig je computer geleegd? Het kan ook een stofprobleem zijn. Soms kan er heel wat stof in je computer komen, waardoor hij te warm wordt of dingen niet goed werken. Gewoon even stofzuigen (niet de ventilator!) kan soms wonderen doen. TechNerd95: Ja, goede opmerking, GamerGert! Erg belangrijk om je pc schoon te houden. Stof kan echt veel problemen veroorzaken. Gewoon een beetje onderhoud kan vaak al helpen! JasperIT: Ik had ook een keer dat mijn computer steeds opnieuw opstartte, maar dat bleek te maken te hebben met de RAM. Het kan helpen om deze even opnieuw aan te sluiten. Zorg ervoor dat je computer volledig uitgeschakeld is, haal de RAM eruit, veeg de connectoren schoon en zet ze weer terug. Kan soms helpen! GamePeter: Bedankt voor de reacties, iedereen! Ik ga vanavond kijken of ik in veilige modus kan opstarten en misschien wat dingen controleren die jullie hebben genoemd. Ik houd jullie op de hoogte! ZoëLaptopLol: Vergeet niet om backups te maken van je belangrijke bestanden als je in veilige modus komt! Altijd goed om voorbereid te zijn. NinaSwitch: Laat ons weten wat het probleem was als je het hebt opgelost, GamePeter! Zo leren we allemaal weer wat bij. GamerGert: Ja, ben benieuwd! Dit zijn de dingen die ons computergekkies een beetje ongerust maken, haha. Veel succes! TechNerd95: Inderdaad, houdt ons op de hoogte! En als je meer ervaringen hebt of vragen, kom gerust terug. We zijn hier om te helpen! GamePeter: Zal ik doen! Nogmaals bedankt allemaal voor de tips! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• niemanx heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...