Spring naar bijdragen
Gast majos

Office 2016, maar geen contactpersonen

Recommended Posts

Gast majos

Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.

Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.

Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.

Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.

Weet iemand een oplossing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gast majos:

Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.

Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.

Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.

Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.

Weet iemand een oplossing?

Ik vermoed dus dat u gebruik maakt van Outlook? Dan zou u even naar de volgende link kunnen kijken  https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-exporteren-uit-Outlook-10f09abd-643c-4495-bb80-543714eca73f

Wanneer u uw contactpersonen vanuit Outlook exporteert, wordt een kopie van uw contactpersonen in een CSV-bestand of een ander bestandstype opgeslagen. U kunt dit bestand vervolgens gebruiken om uw contacten in een ander e-mailaccount te importeren.

Wanneer u een kopie maakt van het contactpersonen bestand van op de laptop, mijn voorkeur gaat naar een CSV-bestand , zet deze dan op een USB-stick zodat u deze kan importeren in u Outlook/Office op de desktop.

Mvg. Trizomu

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door predator
      hallo
      ik heb office 2019 geiinstaleerd op men laptop,maar nou weet ik mijn wachtwoord niet meer.
      Het email adres dat ik gebruik is van een provider waar al een anderhalf jaar niet meer klant ben,maar het adres nog gebruiken.
      Hoe kom ik achter het wachtwoord van het email adres?
      mvg
    • Door ruud123
      hoi 
      ik ben nieuw hier en zit met een probleem , ik heb de laatste nieuwe office  van november  gedownload maar na installatie blijft ie zeuren om een microsoft account
      hoe kan ik dit oplossen?
      ps. ik had de oude versie geuninstalled en de nieuwe als admin uitgevoerd
      groeten
      ruud
    • Door twogirls
      Ik heb Office Professional 2016, maar de Engelstalige versie. Ik zou heel graag deze in het nederlands willen gebruiken.
      Ik heb bij microsoft het talenpakket Nederlands gedownload, maar het lukte niet om deze te installeren. Ik kreeg telkens een foutmelding.
      https://support.office.com/nl-nl/article/Language-Accessory-Pack-voor-Office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
      Iemand een idee hoe ik het kan omzetten naar het Nederlands of waar ik een Nederlandstalige versie kan vinden?
      Bedankt

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• ... Mmm... Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar je zegt daar wel wat waar ik nooit bij heb stilgestaan. Zo was de film "taken" laatst op TV. Ik kijk die via mijn Ziggo box en hij neemt deze automatisch op. Omdat ik geen reclame meer wilde kijken heb ik hem later aangezet op Netflix. Maar waarom mag ik hem dan niet downloaden?  In mijn geval betaald SBS6 de licentie. Betaal ik Ziggo om de film te kijken via SBS6 en wil ik hem morgen kijken dus neemt de Ziggo box hem op. Maar downloaden is niet toegestaan.... ik kan het helaas niet uitleggen
    • Ik blijf erbij dat er niks mis is met downloaden, het word al jaren gedaan met cassette bandjes muziek met vhs / betamax films en series, tegenwoordig met de ingebouwde opname functie in de decoders. Alleen met downloaden kan je zelf beslissen hoe en waar je het afspeelt, niks geen gemiste inkomsten voor de makers maar puur gebruikers gemak. Iemand mag mij echt eens duidelijk proberen te vertellen wat het verschil is als ik een gedownloade aflevering big bang theory kijk of opneem van tv.
    • 20 februari

Gocomma Intelligent MCU Control Alcohol Tester - BLACK

voor €11,45 met coupon code: Flash Sale

Xiaomi Electric Scooter Pro 12.8Ah Battery 8.5inch Two Wheels Scooter - Black Chinese Plug (2-pin)

voor €519,85 met coupon code: Flash Sale

Gocomma Intelligent MCU Control Alcohol Tester - BLACK

voor €11,45 met coupon code: Flash Sale

Utorch Remote Control Candle LED Light 3pcs - White

voor €6,16 met coupon code: Flash Sale

Gocomma Built-in 400 Game Console Frosted Appearance - Blue

voor €13,21 met coupon code: Flash Sale

Gocomma 168 in 1 Nostalgic Handheld Game Console - Yellow

voor €14,09 met coupon code: Flash Sale

FEIYUE 1 : 12 2.4G Four-wheel Drive High Speed Car Truck Toy

voor €80,17 met coupon code: GBSZTOY01

FY003AB Classic Retro All Terrain Off-road Vehicle