Spring naar bijdragen

Office 2016 van Engels naar Nederlands


twogirls

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Office Professional 2016, maar de Engelstalige versie. Ik zou heel graag deze in het nederlands willen gebruiken.

Ik heb bij microsoft het talenpakket Nederlands gedownload, maar het lukte niet om deze te installeren. Ik kreeg telkens een foutmelding.

https://support.office.com/nl-nl/article/Language-Accessory-Pack-voor-Office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f

Iemand een idee hoe ik het kan omzetten naar het Nederlands of waar ik een Nederlandstalige versie kan vinden?

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 5

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke foutmelding krijg je? En is deze Engelstalige Office een legitieme versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De foutmelding weet ik niet meer. Het startte gewoon niet met het talenpack erop te zetten.

Ik heb de Engelstalige Office intussen verwijderd van mijn computer (heb hem wel op een cd'tje gebrand) en het was geen legitieme versie, maar hij werkte helemaal perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 5
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Op 27-5-2017 om 08:19 zei twogirls:

De foutmelding weet ik niet meer. Het startte gewoon niet met het talenpack erop te zetten.

Ik heb de Engelstalige Office intussen verwijderd van mijn computer (heb hem wel op een cd'tje gebrand) en het was geen legitieme versie, maar hij werkte helemaal perfect.

Sommige Niet legitieme versies van office laten zich niet of moeilijk omzetten naar een Nederlandstalige versie, een Nederlandstalige versie vinden van deze versie is héél moeilijk dit temeer met wat er aan de hand is in Nederland. Op het verspreiden van niet legale versies (gekraakte) staat bijna een hogere straf op dan het verspreiden van een film/muziek e.d.. Indien u echter een office pakket wil gebruiken dat 99% evenwaardig is als aan Office dan kan u gratis en voor niets LibreOffice downloaden, en dit dan nog in het Nederlands. Men kan dit downloaden aan de hand van een directe download of een legale torrent, het leuke ervan is dat indien men het via een torrent doet (zonder enige vervuiling met onnodige gasten) dat het maar een paar seconden duurt. Men kan LibreOffice downloaden in twee stabiele versies, met name LibreOffice Fresh (stable) en LibreOffice Still (stable) echter deze laatse heeft een andere versie nummer dan de eerste met name LibreOfice 5.2.7 voor Windows terwijl de Fresh versie aan versie 5.3.3 zit. Welke is nu de beste? Wel beide zijn evenwaardig, maar ik zou kiezen voor de 5.3.3 versie ik gebruik die ook tot mijn tevredenheid zelf zakelijk.

Waar te downloaden LibreOfice 5.3.3 voor Windows is de LibreOffice Fresh (stable) LibreOfice 5.2.7  LibreOffice Still (stable)

Bij beide versie vindt u ook de ingebouwde help in het Nederlands, en je kan het ook downloaden via LibreOffice

Voor andere systemen dan Windows kan u terecht op https://www.libreoffice.org/download/download/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt Trizomu voor het uitgebreide en duidelijke antwoord!

Ik ga het hier bekijken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 5
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Oke, ik weet dat we in dit forum graag downloaden etc.

Echter, Microsoft producten zijn zo goedkoop in aanschaf dat ik het de moeite niet waard vind om nog enige producten van hun te downloaden zonder originele licentie.

Hier check deze bijvoorbeeld:
Ebay

Originele versie van M$ Office 2016 Pro Plus voor nog geen 3 euro.

Ook originele licenties van Windows 7/8/10 zijn voor iets meer dan het dubbele (rond de 7 euro) aan te schaffen via eBay.
(Ook Windows 10 Enterprise, waarbij je de spionage opties uit kan zetten)

De reden dat zij die zo goedkoop aanbieden is dat zij op grote schaal oude/kapotte pc's aanschaffen met een OEM licentie en deze weer voor een paar euro door verkopen.
Ik heb een keertje 10 Windows 10 Enterprise Licenties gehaald voor rond de 70eu op die manier voor mij en al mijn vrienden.

Je hebt in ieder geval geen gezeik meer erna en je kan officiële support krijgen bij Microsoft.

bewerkt door kliko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt Kliko, dat wist ik helemaal niet. Dat is inderdaad helemaal niet duur. 

Goed om te onthouden. Bedankt voor de info!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...