Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedoelt u iets zoals dit:

Die kan men gewoon vinden op YouTube, en zoals men weet zijn die door bepaalde programma's binnen te halen.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-1-2018 om 16:37 zei strukltiukn:

een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!

Ik drink het liever dan dat ik er naar kijk

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Gast LieverPepsi
      Door Gast LieverPepsi
      Zoals in de titel beschreven staat, ben ik opzoek naar het eerste deel van de Divergent trilogie voor een schoolverslag wat er aan zit te komen. Doordat het boek bij de lokale bibliotheek niet te verkrijgen is en ik geen engels boek mag meenemen vraag ik jullie om hulp.
    • Door Duken
      Welkom in Café de Download! 
      Speciaal opgezet voor al die downloaders die wel eens wat anders willen als films kijken. :jerry:

Openingstijden:
      Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur
      Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur
      Zondag: 10.30 tot 23.30 uur
      PROOST! :drank:
    • Door antonb12
      ik zoek die Cydia apps
      op mijn iphone 4 te zetten
      wie weet waar het staat ik heb pas een een iphone 4

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Zo onderweg naar huis, me nieuwe PS4 installeren. Ik zou een PS4 kopen en weer naar huis, maar ik ben blijven hangen in een smoke cafe in groningen. Ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. Lekker zo'n avond ik heb dan oprecht super genoten heerlijk. Dan wil eigenlijk niet blijven maar dan toch 1 drankje doen, en dan ben je vanaf 14.00 uur tot 23.00 uur blijven hangen. Dus ja ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. De volg orde klopt niet helemaal, maar goed ik ben dan knettertje stoned. En nog een zeer mooie liefe gezellige ierse, engelse, amerikaanse meid leren kennen, dat was wel het alle beste van de hele avond zij was de gene die mij daar vast hield. Dus het is niet mijn schuld dat ik telaat thuis ben voor het avond eten.
    • Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In één ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.0.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u  BDGandCrabDecryptTool ( is ontworpen om bestanden te ontsleutelen die versleuteld zijn door GandCrab (V1, V4 and V5 versions) van Bitdefender kan dowloaden. Hoe u de tool moet gebruiken staat op How to use the tool . Het is ten zeerste aangeraden dit te doen in safe mode van het besturingssysteem (het decrypeten van de versleutelde files om daarna de versleutelde files en Gandcrab te verwijderen). Hoe doet u dat? Wel volg de instructie van de video:    U ziet dat dit voor versie 5.0.5 is maar ook werkzaam voor 5.04