Spring naar bijdragen

wifi van buren

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  41
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

hallo,

vanwege slecht internet (kabel 2.88 mbps) mag ik op de wifi van buren 150 mt verderop.

wat ben ik nodig ?

zelf heb ik een experia 9 modum van knp,buren hebben experia 10 van kpn,maar de snelheid van hun is veel hoger (wifi)\

wat ben ik nodig ?om dit voorelkaar te krijgen?

voor mij is 4g beschikbaar vanaf de zomer en to dan moet ik mijzelf zien te redden .

wie oh wie?

alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 17
  • 41

• Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou kijken naar een hele goede WiFi versterker, die je op 50 meter afstand bij andere in huis zet: http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/wifi/wi-fi-signaal-versterken/
Als je dan een hele sterke WiFi ontvanger gebruikt, heb je waarschijnlijk een redelijk goede verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Beste @appelnaldo Torrenthaven heeft voor hun "klanten" op de discord van duken #-torrentheaven-vraag-en-antwoord kanaal. https://discord.gg/CgDgYZ4z  

appelnaldo

Geplaatst

mijn computer is gecrashed, nu heb ik een nieuwe maar als ik in wil loggen bij torrentheaven pakt ie mijn wachtwoord niet, als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen email, hoe kom ik weer terug ingelogd op deze site?

Eater

Geplaatst

Conclave Zaterdag 10-05 Prime Video Wanneer kardinaal Lawrence de verantwoordelijkheid krijgt om een van de meest geheimzinnige en eeuwenoude taken ter wereld te leiden – het kiezen van een nieuwe paus – komt hij in het oog van de storm te staan, omringd door een complex web van intriges en samenzweringen. Deze gebeurtenissen dreigen niet alleen zijn eigen positie te ondermijnen, maar kunnen ook de fundamenten van de katholieke kerk op hun grondvesten doen schudden. Als sleutelfiguur binnen het conclaaf wordt Lawrence geconfronteerd met tegenstrijdige loyaliteiten en verborgen agenda’s. Elk gebaar, elk gefluisterd woord in de besloten vergaderingen kan leiden tot onvoorspelbare allianties of de ondergang van eeuwenoude dogma's. De spanning tussen traditie en verraad bereikt een kritiek hoogtepunt, waarbij elke beslissing historische gevolgen met zich meebrengt. Met scherpzinnigheid en strategisch inzicht manoeuvreert hij door de schimmige wereld van het Vaticaan, waar macht en geloof onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. De voortdurende vraag die hem bezighoudt: wie kan hij vertrouwen in een spel waarin zelfs de meest heilige overtuigingen ondergeschikt zijn aan politieke berekeningen? Deze meeslepende intrige ontvouwt zich als een perfect afgesteld uurwerk, waarbij elke tik dichterbij een ontknoping brengt die de toekomst van de kerk voor altijd kan veranderen. ------------------------------------------------------------ Heretic Zondag 10-05 Prime Video Twee jonge religieuze vrouwen worden verwikkeld in een intrigerend kat-en-muis spel in het huis van een mysterieuze man. De spanning in deze unieke setting is tastbaar, waarbij elke beweging en elk woord een diepere betekenis lijkt te dragen. Hun avontuur onthult een labyrint van geheimen, waar intuïtie en perceptie samensmelten en de scheidslijnen tussen goed en kwaad vervagen. In deze onvoorspelbare omgeving worden de vrouwen gedwongen hun geloof en morele waarden te heroverwegen, terwijl ze geconfronteerd worden met raadselachtige puzzels en onverwachte wendingen. Hun verschillende achtergronden en motivaties leiden tot een dynamiek die hun strijd om overleving en inzicht alleen maar versterkt. De woning van de mysterieuze man, vol verborgen ruimtes en onontdekte waarheden, fungeert als een spiegel voor hun innerlijke conflicten. Terwijl ze de diepten van deze psychologische thriller verkennen, worden ze niet alleen geconfronteerd met de geheimen van hun tegenstander, maar ook met hun eigen angsten en verlangens. Dit verhaal nodigt de lezer uit op een meeslepende reis van zelfontdekking, waarin elke keuze hen dichter bij de waarheid kan brengen, maar ook verder weg van de veiligheid van hun vertrouwde wereld. De spanning stijgt, en de uitkomst blijft onzeker. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gladiatior II Maandag 12-05 Paramount+ Na de verovering van zijn thuis door de tirannieke keizers die Rome nu beheersen, wordt Lucius gedwongen het Colosseum te betreden – een arena die ooit het epicentrum van glorie en vermaak was, maar nu een symbool van onderdrukking en geweld. Terwijl hij door de schaduwrijke gewelven van dit monument loopt, wordt hij herinnerd aan de glorieuze geschiedenis van Rome, een verleden dat zijn voorouders met trots droegen. In deze arena, waar de echo's van duizenden juichende stemmen nog steeds weerklinken, zoekt Lucius naar de kracht om de ware essentie van Rome te herstellen. De gevechten die zich hier afspelen zijn niet alleen een strijd om overleven, maar ook een reflectie van de verdeeldheid die het rijk teistert. Lucius beseft dat ware kracht niet ligt in brute dominantie, maar in het herverbinden van de verhalen die de fundamenten van zijn natie hebben opgebouwd. Zijn reis wordt een metafoor voor de wedergeboorte van Rome: waar angst ooit de boventoon voerde, ontdekt hij dat de echte kracht van een natie schuilt in de waarden van moed, solidariteit en rechtvaardigheid. Terwijl hij het verleden omarmt, wordt het zijn gids in de strijd voor een toekomst waarin de glorieuze erfenis van Rome niet wordt overschaduwd door tirannie, maar wordt gevierd door alle burgers. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- The Prank Vrijdag 16-05 Paramount+ In een poging om hun strenge natuurkundelerares te confronteren met de gevolgen van haar beoordelingsmethoden, besluiten Ben en zijn vriend Tanner een gedurfde actie te ondernemen. Na teleurstellende resultaten op een recente toets, kiezen zij ervoor om haar op een schokkende manier een les te leren door haar valselijk te beschuldigen van moord op sociale media. Deze actie, hoewel impulsief en ondoordacht, werpt een kritische blik op de verantwoordelijkheden van docenten en de impact van hun beoordelingen op studenten. Het gebruik van sociale media als platform voor hun beschuldigingen onderstreept de ernst van de situatie en de potentiële schade die dergelijke valse beschuldigingen kunnen veroorzaken, zowel voor de lerares als voor henzelf. Het verhaal illustreert niet alleen de frustraties van studenten met strenge onderwijsnormen, maar roept ook belangrijke vragen op over ethiek en de gevolgen van het verspreiden van onjuiste informatie. In een tijd waarin sociale media een belangrijke rol spelen in de communicatie, is het van cruciaal belang om de verantwoordelijkheden die hiermee gepaard gaan te erkennen en te begrijpen. De actie van Ben en Tanner dient als een krachtige herinnering aan de noodzaak van respect en integriteit in de interacties tussen studenten en docenten.
  • Recente prestatie

• appelnaldo heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...