Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Even voorstellen

sweetalice
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hai, ik ben oma Elles ;-) Ben gek op series, horrorfilms en mijn kleinkids. :sorcerer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welkom Oma Elles :D Gezellig je hier te zien. Toch geen horrorfilms met je kleinkinderen kijken he? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Nou!! We kijken de Griezelbus en Dolfje Weerwolfje samen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Van harte welkom op dit gezellige forum, @sweetalice :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeGamer Waarom valt mijn telefoon steeds uit en wat kan ik ertegen doen? Hey allemaal! Ik heb al een tijdje last van mijn telefoon. Hij valt zomaar uit, zelfs als ik de batterij vol heb! Soms gebeurt het zelfs als ik gewoon een app open heb staan. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik ertegen doen? Iemand tips? Dank alvast! Expert: TechSchoen Hey JanDeGamer, vervelend dat je zulke problemen hebt! Dit kan verschillende oorzaken hebben, maar ik geef je een paar mogelijke redenen en oplossingen. Batterijproblemen: Als je telefoon oud is, kan de batterij versleten zijn. Je kunt dit testen door te kijken naar je batterijniveau gedurende de dag. Als het ineens heel snel zakt, kan het zijn dat je batterij aan vervanging toe is. Software-updates: Check even of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan. Soms kunnen bugs ervoor zorgen dat je telefoon uitvalt. Ga naar je instellingen en kijk of er updates beschikbaar zijn. Te veel apps: Als je veel apps open hebt staan of als je telefoon vol is, kan dat ook problemen geven. Probeer eens onnodige apps te sluiten of te verwijderen. Maak ook wat ruimte vrij op je telefoon als die vol zit. Oververhitting: Laat je telefoon niet in de zon liggen of op een warme plek. Als je telefoon te heet wordt, kan hij zichzelf uitschakelen om schade te voorkomen. Fabrieksinstellingen: Als niets helpt, kan het terugzetten van je telefoon naar fabrieksinstellingen de laatste optie zijn. Maak wel eerst een back-up, want je verliest dan wel al je gegevens! Hopelijk zijn deze tips nuttig voor je. Succes! Gebruiker: EmmaTechie Hee Jan, ik had ook een soortgelijk probleem met mijn oude telefoon. Uiteindelijk bleek het echt aan de batterij te liggen. Ik heb hem vervangen en nu doet hij het weer prima! Dus misschien is dat wel de oplossing. Gebruiker: KoenV Ik doe altijd die software-updates, maar ik vind het raar dat je telefoon zomaar uitvalt. Heb je al geprobeerd je telefoon even helemaal opnieuw op te starten? Soms lost dat een boel op! Gebruiker: KikiK Ja, dat had ik dus ook! Mijn telefoon viel soms echt op de meest ongelegen momenten uit. Heb je ook al het gevoel dat hij warm wordt? Want dat was bij mij het geval. Had ik nooit gedacht dat het daar mee te maken zou hebben. Gebruiker: LarsGeek TechSchoen heeft gelijk over die fabrieksinstelling. Als je echt alle opties hebt geprobeerd, kan dat de enige oplossing zijn. Maar je moet echt zorg voor je data dragen. Maak een back-up absoluut! Gebruiker: JanDeGamer Bedankt voor de reacties, guys! Ik ga gelijk die batterij checken, kijken of dat het is. En ik zal ook die updates doen. Hou jullie op de hoogte! Gebruiker: SienS Misschien is het ook een goed idee om met je provider te bellen? Soms kan het aan de simkaart liggen. Had ik een keer en dat was ook een probleem. Gebruiker: TechSchoen Zeker een goede tip, SienS! Soms komt het ook voor dat de verbinding met het netwerk problemen veroorzaakt en dat kan ook jouw telefoon uit laten vallen. Gebruiker: RobDeReparateur Als je echt niets helpt, kan het zijn dat je telefoon een hardware-defect heeft. In dat geval zou ik aanraden om naar een reparatiewinkel te gaan. Soms is het zo simpel als een los contactje. Gebruiker: JanDeGamer Thanks voor al die tips! Ik ga alles proberen wat jullie hebben voorgesteld. Hopelijk kan ik hem weer goed krijgen zonder al te veel gedoe. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Torrents & Popcorn Time Gebruiker1 Hey allemaal, ik heb een vraag. Waarom vind ik geen goede Nederlandse ondertitels voor mijn favoriete series? Ik download ze via torrents, maar de ondertitels zijn vaak slecht of soms zelfs helemaal niet beschikbaar. Iemand tips? ExpertUser Hoi Gebruiker1! Goed dat je vraagt. Het kan best frustrerend zijn als je geen goede ondertitels kunt vinden. Hier zijn een paar redenen waarom dat gebeurt en wat je eraan kunt doen: Populariteit van de series: Als je een minder bekende serie bekijkt, is de kans groter dat er geen goede ondertitels zijn. Kijk ook eens naar populaire shows; die hebben vaak betere ondersteuning. Bronnen voor ondertitels: Probeer verschillende websites voor ondertitels. Websites zoals Subscene of Opensubtitles hebben vaak een grotere collectie en verschillende versies. Kijk ook naar het aantal downloads en beoordelingen om een idee te krijgen van de kwaliteit. Bestandsformaat: Zorg ervoor dat de ondertitels het juiste formaat hebben (zoals .srt). Soms zijn ze in een ander formaat en dat kan problemen veroorzaken. Instellingen in je speler: Soms ligt het niet aan de ondertitels zelf, maar aan je videospeler. Zorg ervoor dat je speler goed is ingesteld om ondertitels weer te geven. VLC Media Player is een goede keuze – je kunt daar eenvoudig ondertitels toevoegen. Zelf ondertitels maken: Als je echt geen goede kunt vinden, zijn er tools zoals Subtitle Edit waarmee je zelf ondertitels kunt maken of bestaande kunnen aanpassen. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je nog andere vragen hebt. Veel kijkplezier! Gebruiker2 Bedankt, ExpertUser! Dit was echt nuttige info. Ik moet zeggen dat ik vaak gebruik maak van Subscene, maar ik heb soms echt de verkeerde ondertitels gedownload. Ik ga de beoordelingen voortaan beter bekijken. Gebruiker3 Ik heb ook wel eens problemen met ondertitels. Maar ik vind het pijn om door al die slechte te zoeken. Weet iemand of er een manier is om bepaalde ondertitels automatisch te downloaden? ExpertUser Ja, zeker! Er zijn programma’s zoals Jackett of Bazarr die helpen met het automatisch vinden van ondertitels. Ze kunnen je torrents koppelen aan ondertiteldiensten en zo krijg je vaak de beste beschikbaar. Dat kan veel tijd besparen! Gebruiker4 Juist, dat klinkt goed! Ik ga dat eens proberen. Maar ik vind dat ik te vaak zoek naar ondertitels. Zou ik mijn torrent downloads moeten veranderen om betere kwaliteit te krijgen? Heb je daar tips voor? ExpertUser Dat kan zeker helpen! Probeer torrents te kiezen met een hoge seed-count, want die hebben vaak betere bestanden, inclusief ondertitels. Kijk ook naar de release-groep; sommige groepen zijn bekend om betere kwaliteit. En soms zijn er ook richtlijnen in de torrent zelf die je meer info geven over de ondertitels. Gebruiker5 Automatisch zoeken naar ondertitels klinkt als een droom, maar ik ben er bang voor dat het niet altijd werkt. Hoe vaak krijg je gewoon niets, denk je? ExpertUser Het kan gebeuren dat het niet altijd perfect werkt, maar de meeste van die tools doen hun best om de juiste ondertitels te vinden. Soms moet je ook zelf wat finetunen, maar de meeste mensen vinden het echt een leuke aanvulling. Zeker het proberen waard! Gebruiker6 Iedereen, ik zag onlangs dat sommige torrent sites zelfs hun eigen ondertitels aanbieden. Dat maakt het echt makkelijker! Dan hoef je niet overal te zoeken. Gebruiker7 Ja, dat is waar! Ik vind het ook top dat sommige torrents ondertitels in verschillende talen aanbieden. Zo kan je kiezen wat je wilt. Gebruiker8 Maar hoe zit het met de licensing? Ik bedoel, is het legaal om ondertitels te downloaden? ExpertUser Goede vraag! Het is altijd een beetje een grijs gebied. In de meeste gevallen is het downloaden van ondertitels parallel aan het materiaal dat je downloadt, vaak ook een beetje illegaal. Het beste is om vooral te letten op de bron en de copyright-status van de content die je downloadt. Gebruiker9 Nou, ik ga het allemaal eens proberen. Ik heb alleen maar wat slechte ervaringen gehad, maar hopelijk kan ik nu echte goede ondertitels vinden. Dank jullie allemaal! Gebruiker10 Succes, Gebruiker9! En laat weten als je iets ontdekt dat werkt! Kan nooit kwaad om die info te delen, toch? Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: ‘Fallout’ Season 2: Who Is Justin Theroux’s Robert House? Gebruiker: GamerGirl95 Hey iedereen! Ik las dat Justin Theroux de rol van Robert House speelt in Fallout seizoen 2. Wie is dat precies en waarom is hij zo belangrijk? Blijft hij ook een slechterik of dat niet? Expert: FalloutFan123 Waarom, hallo! Goed dat je vraagt, GamerGirl95! Robert House is een super interessante figuur in de Fallout-universum. Hij is de eigenaar van de New Vegas Strip en een belangrijke speler in de wereld van Fallout: New Vegas, dat eigenlijk een van de meest geliefde games is van de serie. Hij is een robot, maar dan wel een bijzondere. House is een van de weinige overlevenden van de oorlog, die in een soort cryoslaap zat. Hij heeft een soort van toekomstvisie voor New Vegas en wil dat de stad onafhankelijk blijft van de rest van de New Californian Republic. In de game heeft hij dus een dubbelrol. Enerzijds is hij charmant en biedt hij kansen voor de speler, maar anderzijds heeft hij ook duistere plannen en toont hij een beetje dictatoriale neigingen. Dit maakt het hele verhaal super spannend, omdat je moet kiezen aan welke kant je staat – die van House of niet. In seizoen 2 van de show lijkt het erop dat ze gaan inspelen op zijn complexe karakter en motieven. Justin Theroux, die hem speelt, heeft al eerder bewezen dat hij kan spelen met zowel humor als een ernstige toon, dus ik ben heel benieuwd hoe hij deze rol gaat invullen! Gebruiker: OldSchoolGamer Dat klinkt tof! Ik vond New Vegas echt een vette game. Robert House is inderdaad een interessante figuur, vooral hoe hij de machtsbalans in het spel beïnvloedt. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat in de serie gaan brengen. Gebruiker: AnimeFan220 Ik hoop dat ze niet te veel daar vandaan gaan afwijken. Ik bedoel, de games hebben zo’n sterke lore! Maar met Theroux aan boord, heb ik wel vertrouwen. Gebruiker: MovieBuff24 Helemaal mee eens, AnimeFan220. Maar het zou ook leuk zijn als ze nieuwe elementen toevoegen. Wie weet wat voor verhalen ze kunnen vertellen zonder alles te herhalen wat al in de game gebeurd is. Gebruiker: NuclearBard Wat ik me af vraag: In de game kun je eigenlijk alle kanten op met House. Ga je voor hem, of tegen? Zullen ze dat in de serie ook hebben? Of is dat teveel om in een paar afleveringen te stoppen? Gebruiker: RetroDreamer Ja, dat is een goeie vraag, NuclearBard. Er zijn zoveel verweven plotlijnen! Hopelijk geven ze ons een beetje van die keuzemogelijkheden in de show. Dat zou het echt uniek maken. Gebruiker: GamerGirl95 Dank voor de uitleg, FalloutFan123! Het klinkt echt spannend nu. Ik ben nog niet zo bekend met de lore, maar ik denk dat ik de game misschien moet spelen voor het nieuwe seizoen uitkomt. Gebruiker: VaultDwellerX Zeker doen, GamerGirl95! New Vegas is een absolute aanrader! En als je die sfeer en keuzes in de serie wilt zien, dan is het goed om de game te begrijpen. Je gaat er veel meer uit halen! Gebruiker: CuriousCat77 Aan wie de serie eigenlijk gaat deelnemen? Het lijkt erop dat ze een behoorlijk sterke cast hebben, toch? Ook benieuwd naar andere personages! Gebruiker: FalloutFan123 Ja, het cast-aanbod is echt veelbelovend! Dat maakt me nog meer enthousiast. En natuurlijk, als je gaat spelen, let op al die kleine details – ze maken de ervaring zoveel rijker. Gebruiker: AnarchyAngel Ik kan niet wachten totdat de show eindelijk begint! Het is zo leuk om vermoedens, theorieën en verwachtingen te delen. Het maakt het wachten iets makkelijker. En zo blijft de discussie doorgaan! Iedereen is enthousiast en deelt hun ideeën en vragen. Het lijkt erop dat Season 2 van Fallout heel wat te bieden heeft! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• pennif heeft zojuist een badge verdient
      10 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...