Jump to content
Guest Boekenwurm

Gratis ebooks Nederlands downloaden

Recommended Posts

Guest Boekenwurm

Hallo, ik zoek websites waar je gratis Nederlandse ebooks kan downloaden. Bestaan deze nog? Download programma's vind ik moeilijk maar ik had twee websites van Dropbox waar allemaal EPUB in stonden. Deze kan ik niet meer openen.

Heeft iemand nog een link naar een pagina met eBooks voor op mijn Ereader?

Links naar pagina's waar epubs op staan mogen volgens mij niet meer. Dit kunnen we helaas niet toestaan. Uitleggen en discussiëren mag nog wel.

Probeer eens te beginnen met leren downloaden. Je kunt wel links vinden op sites zoals mega.nz met een zoekmachine. Voorbeeld: megasearch.co

op deze site https://www.ebookparadijs.org heel veel ebooks te vinden , maar wat duken dan ook zegt moet je wel verstand hebben van downloaden met een download cliënt .

Ik weet niet of u dat heeft ?

Gr ShadowMaster

Edited by ShadowMaster
  • Like 1

Guest Boekenwurm

dank julllie. Daar ga ik naar kijken. Eerst maar een account maken op ebookparadijs. :)

Op ‎7‎-‎9‎-‎2018 om 15:53 zei Gandalf:

Bestaat ebook paradijs nog?

Jazeker, want dat is simpel te controleren door even op de link te klikken in het berichtje van ShadowMaster hierboven. 😉

Guest Iguana

Is dat met NZB of Torrents ?

50 minuten geleden zei Gandalf:

Is erook een forum met nzb voor boeken?

Elk Nederlands Forum die in het overzicht staan op deze site heeft wel een aparte topic met aanbiedingen van E-boeken, dus je zal dan gewoon een account moeten aanmaken op meerdere NZB-websites

• Like 1

Guest Iguana
14 uur geleden zei ShadowMaster:

Torrents @Iguana

Bedankt! Jammer...ik heb niets met torrents. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo beste mensen, Wie zou mij a.u.b willen helpen om mij te registreren bij Pirates4all. Ze denken dat ik VPN gebruik. Maar dat komt omdat ik, in het buitenland woon. Ik zou mega blij zijn als iemand in Nederland mij zou willen registrreren. Groetjes, Rob
    • de letter  A  is juist  - - - - - - A - E -  ( 10 letters) Fout: (1/10) ( M)
    • Poms (2019) Voor vrouwen van zestig jaar en ouder met hun kwaaltjes en stramme ledematen zijn de atletische bewegingen en ingewikkelde choreografieën die cheerleaders tegenwoordig uitvoeren natuurlijk geen sinecure, maar de slapstick die dat tot gevolg heeft blijft beperkt tot enkele blessures en een vernederend filmpje op YouTube. Verder draait het in ‘Poms’ voornamelijk om clichématige universele boodschappen als het belang van vriendschappen, ‘je bent nooit te oud om je dromen na te jagen’ en ‘leef elke dag alsof het je laatste is’. Hayes en coscenarist Shane Atkinson propten hun film vol onnodige nevenpersonages en zijlijntjes: de toegevoegde waarde van Sheryls kleinzoon Ben (Charlie Tahan) is bijvoorbeeld te verwaarlozen, en de reden dat de dames zich inschrijven door de regionale cheerleadingcompetitie is uitsluitend vanwege de opzwepende beelden die zo’n scène oplevert. Maar – als we wat milder oordelen – dat geeft wel een fijne feelgood-vibe aan de film. ‘Poms’ heeft aardig wat talent in huis: Keaton heeft een Oscar op de schouw staan en daarnaast nog drie nominaties in de pocket, bron: cinemagazine.nl/poms-2019-recensie Downloaden Als Poms online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Poms.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Poms downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Poms 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Poms

• Komedie
    • Drama

Once Upon a Time in Hollywood

• Drama
    • Komedie

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur