Spring naar bijdragen
Wiedewa

VPN voor Windows 10 vraagt code

Recommended Posts

Hoop dat je het niet erg vind dat ik op deze plaats reageer.

Sinds PIA erop staat wil Windows 10 steeds de code van het product hebben.

Helaas onze zoon heeft die Windows 10 vanaf z'n stick erop gezet, waar vind ik dat nummer ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om wat voor code vraagt Windows 10? Gaat dit om de activatie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Wiedewa:

waar vind ik dat nummer

Vreemd dat er om die product code wordt gevraag, maar dat is te vinden in Configuratiescherm-alle onderdelen en dan klikken op het blokje Systeem en dan op het geopende tabblad helemaal onderaan. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Trizomu
      Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld.

Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit.
      In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was.
        Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worden bovendien doorgestuurd naar Microsoft.
      In het privacy-dashboard dat gebruikers in hun browser kunnen bekijken, zijn de gegevens dan nog steeds te vinden.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Trizomu
      Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld.

Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit.
      In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was.
        Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worden bovendien doorgestuurd naar Microsoft.
      In het privacy-dashboard dat gebruikers in hun browser kunnen bekijken, zijn de gegevens dan nog steeds te vinden.
    • Door cookiesmonster
      Hoop dat ik in het juiste (sub) forum zit

Ik heb een synology gekocht via marktplaats om mijn tools op te draaien en een VPN abonnement aangeschaft bij PIA.
      Nou staat mij bij dat ik een keer gelezen heb dat zodra de VPN op je synology doos actief is hij alleen nog maar te bereiken is via het VPN IP adres.
      Ik weet ook niet zeker of dit alleen geld voor vanaf je LAN of ook vanaf het internet.
      Hoop dat hier iemand is die weet wat ik bedoel en een verhelderend antwoord kan geven.
      Kan via GOOGLE alleen maar dingen vinden over installatie en configuratie maar niet over de bereikbaarheid achteraf.

• Door cookiesmonster
      Hoi,
      Als ik alles wil doen vanaf VPN.
      Welke VPN provider adviseren jullie als ik alle tools vanaf synology draai?
      Dank voor de reacties op deze koude vrijdag :)