Spring naar bijdragen

Welke Popcorntime versie?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag, hebben jullie enig idee wat op dit moment de beste/veiligste versie is van popcorntime? Ik heb de .sh versie(3.10) alleen bij tv-series heb ik alleen audio en blijft het beeld zwart. Films kan ik wel kijken alleen in de loop van de film lopen de audio en beeld niet helemaal synchroon.. zag op reddit het zwarte beeld bij series al wel aangekaart worden, maar nog geen reacties. Hopelijk weet iemand van jullie iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
3 uur geleden zei Patrickj:

Goedemiddag, hebben jullie enig idee wat op dit moment de beste/veiligste versie is van popcorntime?

Kijk je thuis op de PC/Laptop of via een App op je telefoon?  Een veilige en goede versie is Popcorn-Time.to. Deze is beschikbaar voor Windows, Mac en Linux, maar ook als app voor Android en iOS.

Of de beeld kwaliteit altijd even goed is van de stream, zal waarschijnlijk van een aantal factoren afhangen. Onder deze Link kan je van een andere Popcorn Time de laatste versies downloaden.

Veilig is het eigenlijk alleen wanneer je een VPN gebruikt want het is nog steeds illegaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goede vraag, @Patrickj Ik wou deze vraag ook stellen.

Er zijn ook verschillende versies van Popcorn Time, @Drifter
Bij mijn weten zijn er 2 grote aanbieders van de app,  popcorn-time.to en popcorntime.sh
Ook ik vraag mij ook af welke versie het beste en veiligste is.
Ik wil graag de beste versie installeren op een Android mediaspeler. 

Iedereen kan een versie opzetten, het script van Popcorn Time staat op Github.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Duken veranderde de titel in Welke Popcorntime versie?
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Goed topic. Fijn om weer te weten dat https://popcorn-time.to/ momenteel een versie is die goed werkt. Mijn schoonvader liep met (ik weet niet welke) Popcorn time tegen een issue aan dat hij verplicht werd een VPN af te sluiten van de Popcorn time provider. Terwijl hij al een VPN had, dat was dus een valse Popcorn time. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zojuist popcorn-time.to en popcorntime.sh even gedownload en getest op Windows 10. Deze versies werken gewoon goed.
Volgende week zal ik ze ook testen voor Android, ik wil de beste versie op mijn IPTV mediaspeler.

De app van popcorntime.sh downloaden duurde 20 minuten, voor een bestandje van 58,9MB.
De installatie van deze .sh versie duurde meer dan 5 minuten, erg vreemd maar ik kon geen malware vinden in de download.
De .sh versie had speciaal toestemming nodig om door de Windows firewall te mogen, de .to versie had geen toestemming nodig.

Wat irritant is, de popcorn-time.to versie probeert een VPN aan te smeren. En dat doen ze zeer opdringerig.
Wie niet goed kijkt ziet de kleine lettertjes niet en heeft het idee dat er verplicht een VPN moet worden aangeschaft voor het gebruik.
Zo proberen ze geld te verdienen aan Popcorn Time.

Ondanks de langzame download, langzame installatie, gaat mijn voorkeur op Windows 10 uit naar popcorntime.sh.
Ze proberen geen VPN aan te smeren en hebben een mooiere interface. Ook lijken films iets sneller te starten, maar dat kan aan mij liggen.

NB: iedere idioot kan het script downloaden, aanpassen met een VPN advertentie erin en daarna aanbieden als de 'enige echte versie'.
Mijn voorkeur gaat uit naar popcorntime.sh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb ook de sh gedownload, echter blijft bij series op 480p het beeld zwart, maar heb ik wel geluid. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Zie het op reddit en twitter vaker langskomen, maar nog nergens een oplossing.   Op 720p heb ik wel beeld, alleen speelde altijd alles op 480p omdat dat beter doorliep.. op 720p hapert hij meer/vaker.. Als ik ze afspeel via Vlc media player op 480p heb ik wel beeld.. dus het moet haast aan de instellingen van popcorntime liggen toch?

bewerkt door Patrickj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
1 uur geleden zei Patrickj:

Als ik ze afspeel via Vlc media player op 480p heb ik wel beeld.. dus het moet haast aan de instellingen van popcorntime liggen toch?

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op een aantal eerder door mij gestelde vragen, maar ik vermoed dat het probleem wat jij hebt, te maken heeft met het ontbreken van de juiste codecs op het apparaat waar jij mee afspeelt.

Om bepaalde bestanden af te kunnen spelen heeft een media speler codecs nodig (zoals die ook in Vlc media player zitten) voor bijvoorbeeld DivX of MPEG en dat zal vermoedelijk ook voor de verschillende streams in Popcorn-time gelden, want alles wat aan beeldmateriaal wordt gedeeld heeft een bepaalde codec.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

He @Drifter excuus, speel het af op de laptop. Maar als het aan het apparaat ligt, dan zou die het bij vlc ook niet moeten doen toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
1 uur geleden zei Patrickj:

Maar als het aan het apparaat ligt, dan zou die het bij vlc ook niet moeten doen toch? 

VLC heeft van zich zelf een hele lading codecs en als je niet met je VLC media Player afspeelt maar met een ingebouwde of andere media speler kan het zijn dat die niet correct werken vanwege het ontbreken van de juiste codecs.

Verder is het aantal seeders nog steeds van belang voor een goed beeld en een constante stream, maar wat is de downloadsnelheid van je internet (speedtest) en wat is je snelheid met gebruik van VPN (of gebruik je dat niet?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Dat is verder allemaal goed, de problemen zijn ook echt alleen bij series.. films kijken binnen popcorntime geeft geen enkel probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
4 minuten geleden zei Patrickj:

@Drifter Dat is verder allemaal goed, de problemen zijn ook echt alleen bij series.. films kijken binnen popcorntime geeft geen enkel probleem

Ik adviseer je om het pakketje K-Lite-Codec Pack eens te downloaden en installeren, want dan zou het zomaar kunnen dat de haperingen verdwijnen als je niet afspeelt met je VLC Media player.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hm heeft niet geholpen helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer de andere versie van Poopcorn Time even. 
Als die ook problemen geeft of juist niet, kunnen we verder kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, die geeft geen problemen inderdaad. Hij is wel veel minder fijn/snel/gebruiksvriendelijk naar mijn mening maar die werkt wel. Zie op twitter nu wel erg veel berichten richting popcorntime met deze klacht dus hopelijk verhelpt de update het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou de klachten in de gaten houden en wachten op een oplossing. Tot die tijd de andere versie gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...