Spring naar bijdragen

aanmelden mislukt bij pirates4all en army of strangers


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

Hallo allen ,

Ik heb een vraagje.Ik probeer me aan te melden bij army of strangers en bij pirates4all vanuit Spanje.

Maar krijg steeds te horen dat het niet mogelijk was (Helaas voldoet je registratie op Pirates4all niet aan onze voorwaarden.)ik gebruik geen VPN maar zie nu dat ik een waarschuwing krijg van Duken dat ik aangemeld ben in Duitsland.Hoe kan dit ik zit in Spanje.

Kan iemand mij wegwijs maken?

groeten H Visser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar het zou zomaar kunnen dat je aanmelding juist wel lukt vanuit Spanje met VPN of een Nederlandse Proxy, omdat je dan gebruik kan maken van een Nederlandse Server en een Nederlands IP-adres. Het gebeurt wel vaker dat Nederlandse Websites niet bereikbaar zijn vanuit het buitenland, dat wordt Geo-blokkades genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik woon in Tunesie en heb er ook last van met het registreren op een website. Vaak stuur ik er gelijk een berichtje achteraan om het uit te leggen, maar helaas het lukt zelden. Ik had destijds geluk dat er Admins van bepaalde sites hier actief waren, die heb ik het uit kunnen leggen hier en daardoor zit ik nu gelukkig op 2 sites.

Maar zowel met mijn VPN aan of uit, berichtje sturen naar de website ..... helaas is het mij nooit gelukt!

 

Drifter, het is dus niet dat ik en ik neem aan Hooky ook, niet op de sites zelf kunnen komen, dat lukt wel, dus van een Geo blokkade hebben we geen last. Het is denk ik omdat ze dan een vreemd IP adres zien bij de registratie uit Spanje en Tunesie.

Hooky bij pirates4all is het mij ook niet gelukt, vaak geprobeerd maar helaas ..... wie weet zit er een Admin of een Mod van hun hier ook die ons kan helpen? :-)  Army of strangers ken ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 27
  • 60
  • 2

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

Ja en nu hebben ze ook een blokkade op mijn ip adres gezet dus nu kan ik niets meer.

Lijkt wel of ze geen nieuwe mensen willen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1
11 uur geleden zei hookie:

Ja en nu hebben ze ook een blokkade op mijn ip adres gezet dus nu kan ik niets meer.

Lijkt wel of ze geen nieuwe mensen willen 

Ik begrijp even niet hoe vaak je dan nu vanuit Spanje hebt geprobeerd toch een registratie voor elkaar te krijgen als er eerder al is meegedeeld dat dit niet voldoet aan hun voorwaarden. Dat is dan vragen om een IP-ban.

Het is natuurlijk niet leuk als je vanwege een buitenlands IP-adres een registratie niet voor elkaar krijgt, maar nagenoeg elke NZB Community in Nederland geeft op hun site al aan dat registratie met VPN niet geaccepteerd wordt. Hoe ze dat controleren of checken weet ik niet, maar ik vermoed dat ze registraties vanuit het buitenland ook als een soort van VPN registratie zien. Duken.nl heeft vanwege de al jarenlange specifieke informatie betreffende downloaden natuurlijk wel veel leden die ook vaak een actieve rol hebben op een NZB- of Torrentsite, maar het is niet vanzelfsprekend dat Duken.nl zelf ook maar enige actieve rol heeft of inspraak bij Download Community's die vermeld staan in de overzichten.

Voor @hookie heb ik verder eigenlijk maar 1 tip en daarbij ga ik er van uit dat je niet het hele jaar in Spanje verblijft, om als je in Nederland bent op een vertrouwd adres een registratie te doen op de sites waar dat nu niet lukt en zodra die registratie is gelukt kan je volgens mij ook vanuit Timboektoe inloggen op je account als je maar het correcte wachtwoord en gebruikersnaam vermeld. Je kan natuurlijk ook een heel goede vriend, vriendin, of familielid in Nederland met een PC of Laptop en internetverbinding vragen een account te maken op die sites en ze daarna de gegevens aan jou laten verstrekken via een mailtje.😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

20 uur geleden zei Drifter:

en daarbij ga ik er van uit dat je niet het hele jaar in Spanje verblijft

ja dat is jammer maar ik woon in Spanje al 14 jaar en kom weinig in NL meer.Ik gebruik voor de duidelijkheid GEEN VPN en ja ik heb het verschillende keren geprobeert met een ander emailadres en met vpn aan of uit maar men is nog te bel..... om antwoord te geven.

Dus dan maar niet.

alleen de mensen van iceworld hebben gereageerd en mij toegelaten.

 

Hulde voor dit team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1
6 uur geleden zei hookie:

Ik gebruik voor de duidelijkheid GEEN VPN

Voor de duidelijkheid, dat heb ik in een eerdere reactie ook niet beweerd, maar dat had je wel kunnen gebruiken als je eenmaal een account had gehad op een site via iemand in Nederland, want na registratie wordt VPN gebruik wel toegestaan en aangezien je nu een ban hebt op je IP, had je VPN kunnen gebruiken om gewoon in te loggen of zelfs gratis als je Opera Browser gebruikt waar ook een VPN functie inzit. Je bent nu in ieder geval een stuk ervaring rijker en weet dat als je te vaak blijft aandringen het voor een stafmedewerker op een website, heel eenvoudig is om een IP-ban te geven, ook al is dat niet terecht.

Ik wil tot slot nog wel even kwijt dat je jezelf een beetje tegenspreekt want je zegt zelf in je laatste reactie dat je wel VPN gebruikt (geprobeert met een ander emailadres en met vpn aan of uit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

ja klopt heb het wel maar heb het niet gebruikt met aanmelden.Maar denk omdat ik internet heb via een satelliet verbinding dat het uit Duitsland komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

ja bij mij ook heel lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  392
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  10-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag,

ook ik kom het regelmatig tegen dat mijn registratie niet lukt omdat ik als Nederlander in het buitenland (Frankrijk) woon.

Ik kom vrijwel nooit in Nederland en als ik dat zou doen dan gebruik ik mijn mobiele abonnement wat, helaas, ook niet geaccepteerd wordt.

Dus als er iemand is die mij uit de brand zou kunnen helpen, stuur me dan een PM alstublieft.

alvast dank,

groetjes nathalie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 11
  • 2

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nathalie, als je in Nederland bent, kan je misschien ook anders even op de wifi als je bij iemand thuis bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 27
  • 60
  • 2

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  392
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  10-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi NetNiet,

dank voor je reactie. Maar zoals ik al zei, ik kom vrijwel nooit in Nederland. Of er moet een familielid of vriend sterven en ik met spoed terug moet. 

In zo'n geval, denk ik niet dat ik dààr dan aan denk.

Ik had 'DenSpike' ook een berichtje gestuurd want ook zijn website werd geblokkeerd maar die is zo aardig om mijn registratie toch toe te laten. Nu de rest nog.

ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.

Desondanks,

een heel fijn weekend.

Groetjes nathalie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 11
  • 2
32 minuten geleden zei nathaliesch:

ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.

Hoi Nathalie,

Er circuleert nog steeds een lijst met IP-adressen van wan gebruikers en verdachte personen die niet het beste voor hebben met Torrent of NZB community's en dan willen site eigenaars nog een mogelijkheid hebben om direct bij registratie iemand te weigeren d.m.v. een IP-ban. Je hebt dan in jouw geval alleen geluk als je een berichtje kan sturen naar een staflid of woordvoerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  392
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  10-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren. 

Zoiets als, daar hebben we geen oplossing voor dus maar negeren.

Maar goed, het geeft in elk geval de mentaliteit weer.

er zijn gelukkig genoeg alternatieven.

Trouwens, spikesplace.live had WEL het fatsoen om een buitenlands IP adres te accepteren waarvoor mijn dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 11
  • 2
15 uur geleden zei nathaliesch:

Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren. 

Zoiets als, daar hebben we geen oplossing voor dus maar negeren.

Maar goed, het geeft in elk geval de mentaliteit weer.

er zijn gelukkig genoeg alternatieven.

Trouwens, spikesplace.live had WEL het fatsoen om een buitenlands IP adres te accepteren waarvoor mijn dank.

Dat heeft weinig met fatsoen te maken maar meer met onkunde dat je op spikesplace wel toe gelaten wordt daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip.

Dat botweg weigeren heeft te maken met dat ze je ip checken en als ze zien dat het een VPN ip is je aanmelding verwijderen.

Zoala al eerder vermeld vraag een vriend of kennis die in Nederland woont om een account voor jou te registreren en laat hem jou mail adres invullen bij de registratie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  392
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  10-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Fatsoen is: als iemand je een emailtje stuurt met een vraag daarin, dat die gewoon beantwoord wordt.

Al is het maar een kort antwoord.

En nee, ik ga geen ip-adressen 'gebruiken' van mijn vrienden/kennissen. Als die website in verkeerde handen komt (Brein b.v.) , staan ze bij mijn vrienden op de stoep en dat heb ik er niet voor over.

ik gebruik de alternatieven wel.

 

groetjes nathalie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 11
  • 2

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  66
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Eagle  meen je dit nu echt "daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip"

Ik denk dat jij helderziend bent ofzo Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.

Bullshit dus wat jij uitkraamd. 😉 Onmogelijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
4 uur geleden zei Inferno:

Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.

Je kan een Whois IP-adres search doen, waar dan wat meer specifieke gegevens uitkomen, om mogelijk te achterhalen of het om een VPN gaat, maar zo uit het hoofd een IP-adres herkennen en als VPN kenmerken is volgens mij ook niet mogelijk. Volgens mij worden voor acceptatie bij een downloadsite alleen Nederlandse IP-adressen toegestaan na een Whois controle en misschien is een VPN van een provider met een serverlocatie in Nederland herkenbaar, maar daar heb ik mijn twijfels ook over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Op 28-7-2019 om 15:32 zei Inferno:

Eagle  meen je dit nu echt "daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip"

Ik denk dat jij helderziend bent ofzo Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.

Bullshit dus wat jij uitkraamd. 😉 Onmogelijk!!

Je bevestigd wat ik al eerder schreef je snapt er dus niets van, het is niet zo moeilijk om een VPN ip te herkennen daar zijn genoeg middelen voor ik heb het nergens over het blote oog je moet er wel wat moeite voor doen.

Ik heb mij gewoon geregistreerd op jullie site met een vpn zonder problemen.

Jij als Global zou dat moeten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...