Spring naar bijdragen

aanmelden mislukt bij pirates4all en army of strangers


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73
  • Was actief op:  Windows

Hallo allen ,

Ik heb een vraagje.Ik probeer me aan te melden bij army of strangers en bij pirates4all vanuit Spanje.

Maar krijg steeds te horen dat het niet mogelijk was (Helaas voldoet je registratie op Pirates4all niet aan onze voorwaarden.)ik gebruik geen VPN maar zie nu dat ik een waarschuwing krijg van Duken dat ik aangemeld ben in Duitsland.Hoe kan dit ik zit in Spanje.

Kan iemand mij wegwijs maken?

groeten H Visser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 22
  • 1

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar het zou zomaar kunnen dat je aanmelding juist wel lukt vanuit Spanje met VPN of een Nederlandse Proxy, omdat je dan gebruik kan maken van een Nederlandse Server en een Nederlands IP-adres. Het gebeurt wel vaker dat Nederlandse Websites niet bereikbaar zijn vanuit het buitenland, dat wordt Geo-blokkades genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik woon in Tunesie en heb er ook last van met het registreren op een website. Vaak stuur ik er gelijk een berichtje achteraan om het uit te leggen, maar helaas het lukt zelden. Ik had destijds geluk dat er Admins van bepaalde sites hier actief waren, die heb ik het uit kunnen leggen hier en daardoor zit ik nu gelukkig op 2 sites.

Maar zowel met mijn VPN aan of uit, berichtje sturen naar de website ..... helaas is het mij nooit gelukt!