Jump to content

Recommended Posts

Ik heb geprobeerd me aan te melden bij force4fun.today ,maar ik krijg geen bevestigings mail.

even voor de duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt tijdens de aanmelding.

iemand een idee hoelang het duurt voor dat je een bevestigingsmail krijgt?

k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.

heb het al tig keren geprobeerd maar lukt niet wie helpt 

Posted (edited)
8 uur geleden zei sveri69:

k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.

heb het al tig keren geprobeerd maar lukt niet wie helpt 

Dan ben je waarschijnelijk geband had ik ook oplossing is dan ga naar een vriend of familie lid en probeer daar een nieuw account te maken of ergens anders waar je wifi hebt zoals de Appie

Edited by IsmailAntar

ook ik ben gebanned, na nieuwe Windows installatie accepteerde ze mijn inlog en ww niet meer nieuwe registratie gedaan en geen mail maar wel banned zeer nare ontwikkeling zonder enige reden

• Sad 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By PBM
      Het lijkt er op dat Force4fun uit de lucht gegaan is. Er verschijnt nu alleen nog een pagina van de hosting provider.
      Ze zullen vast wel onder een andere naam een dezer dagen weer opduiken.
      Iemand andere ervaringen?
    • By Heryvo
      Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today
    • By kwakje
      hoie kom ik in contact met de beheerder van genoemde site.ik ben zonder opgaaf van reden geblokkeerd en vindt dit jammer. Op zich heb ik geen voorkeur voor een site maar hier van zo nu en dan wel iets te vinden wat mijn intersse had en dat kan nu niet meer
    • By Jeroen1981
      Ik wil mij graag registeren op www.the-newgeneration.net. Een collega gaf aan dat dit een goede nzb community is. Op dit forum wordt er ook veel over het nzb forum gesproken. Maar als ik de site open krijg ik de melding:
      Let op: Registraties zijn tijdelijk gesloten!
      Deze melding zie ik al de hele week staan, kan iemand mij uitnodigen voor de website of weet iemand wanneer de registraties weer opengaan? Misschien heeft iemand een account wat ik ook kan gebruiken... 😳
      Dank jullie zover!

• Latest news

• Nu op het forum

• Reclame bericht is verwijderd.
    • Ik heb zelf jarenlang deze site als Gast bezocht en uiteindelijk toch maar een account aangemaakt omdat ik af en toe toch wel een reactie wilde plaatsen, als daar tenminste iemand mee geholpen is, of om een stukje serieuze info te verstrekken. Maar ik moet Drifter hier wel gelijk geven, want het niveau gaat wel hard naar beneden als ik dat vergelijk met een jaar geleden.
    • Sinds wanneer worden hier exclusieve reclame afbeeldingen toegestaan. Al zolang ik lid ben draaide het hier op Duken.nl om het helpen oplossen van probleem vragen en het verstrekken van wat gegevens over Torrent en NZB sites. Gaat hier steeds meer op een kermis lijken.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Everest: De Jonge Yeti

• Animatie
    • Avontuur

Zombieland: Double Tap

• Horror
    • Actie

Maleficent: Mistress of Evil

• Fantasie
    • Avontuur

Bumperkleef

• Actie